مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : امیر م
  • تاریخ عضویت : 1391/3/8
  • تعداد نظرهای داده شده : 25

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 25 از مجموع 25 مورد

Samsung Galaxy Mega 6.3 I9200 Samsung Galaxy Mega 6.3 I9200

1392/1/29 بله NFS یه بازیه ماشینیه
ولی دبز یه چیز دیگست

HTC Windows Phone 8S HTC Windows Phone 8S

1391/6/31 البته این گوشی ابان به بازار می اید
این هم برای کسانی که می خواهند بدونند که این گوشی کی می اد به بازار

HTC Windows Phone 8S HTC Windows Phone 8S

1391/6/31 مجموعه ویندوزفون پس از سه آپدیت نسبتا خفیف در دو سال گذشته بلاخره در هفته‌ای که گذشت انقلابی‌ترین و پیشرفته‌ترین دستاورد مجموعه موبایل خود با نام Windows Phone 8 با کد نام Apollo را به نمایش گذاشت که درست بلافاصله پس از سیستم‌عامل جدید دسک‌تاپی این شرکت به نام Windows 8 ارائه شده و از بسیاری از جهات با همتایان قبلی خود تفاوت‌های چشمگیری دارد. (البته برای دارندگان فعلی گوشی‌های ویندوزفون آپدیت دیگری بصورت همزمان با نام نسخه 7.8 ارائه می‌شود) بزرگ‌ترین تفاوت این سیستم‌عامل با ویندوزفون 7 و عامل امیدواری اصلی به این سیستم‌عامل تغییر هسته یا Kernel آن از Windows CE حاضر در ورژن‌های پیشین به کرنل Windows NT است که در موارد مختلفی همچون درایورها، بحث‌های امنیتی، گرافیک و مولتی‌مدیا، شبکه (با پشتیبانی از IPv6) و مواردی از این دست شباهت کاملی با ویندوز 8 ورژن RT دارد امری که ضمن ایجاد شباهت‌های بسیار زیاد مابین این سیستم‌عامل و نسخه دسک‌تاپی ویندوز 8 امکان نوشتن برنامه‌های مشترک برای هر دو پلتفرم دسک‌تاپی و موبایل را فراهم می‌آورد. بدین‌ترتیب به نظر می‌رسد مایکروسافت برای حفظ و ارتقا جایگاه سیستم‌عامل موبایلی این شرکت دست به ریسک بزرگی در ایجاد تغییرات شگرف در سیستم‌عامل محبوب ویندوز و نزدیک کردن آن به ورژن موبایلی این پلتفرم زده که با اینکه مطمئنا در ارتقا جایگاه Windows Phone موثر خواهد بود اما احتمالا بزرگ‌ترین بازار پیش روی مایکروسافت در دو دهه گذشته یعنی سیستم‌عامل ویندوز را با خطر بزرگی از لحاظ پذیرفته شدن در میان کاربران روبرو ساخته و بگفته منتقدان این عمل منجر به تبدیل نسخه فعلی ویندوز سِون به یک ویندوز XP دیگر خواهد شد که تا سال‌های سال انتخاب اصلی اکثر کاربران در رده دسک‌تاپ باقی می‌ماند.مجموعه ویندوزفون پس از سه آپدیت نسبتا خفیف در دو سال گذشته بلاخره در هفته‌ای که گذشت انقلابی‌ترین و پیشرفته‌ترین دستاورد مجموعه موبایل خود با نام Windows Phone 8 با کد نام Apollo را به نمایش گذاشت که درست بلافاصله پس از سیستم‌عامل جدید دسک‌تاپی این شرکت به نام Windows 8 ارائه شده و از بسیاری از جهات با همتایان قبلی خود تفاوت‌های چشمگیری دارد. (البته برای دارندگان فعلی گوشی‌های ویندوزفون آپدیت دیگری بصورت همزمان با نام نسخه 7.8 ارائه می‌شود) بزرگ‌ترین تفاوت این سیستم‌عامل با ویندوزفون 7 و عامل امیدواری اصلی به این سیستم‌عامل تغییر هسته یا Kernel آن از Windows CE حاضر در ورژن‌های پیشین به کرنل Windows NT است که در موارد مختلفی همچون درایورها، بحث‌های امنیتی، گرافیک و مولتی‌مدیا، شبکه (با پشتیبانی از IPv6) و مواردی از این دست شباهت کاملی با ویندوز 8 ورژن RT دارد امری که ضمن ایجاد شباهت‌های بسیار زیاد مابین این سیستم‌عامل و نسخه دسک‌تاپی ویندوز 8 امکان نوشتن برنامه‌های مشترک برای هر دو پلتفرم دسک‌تاپی و موبایل را فراهم می‌آورد.

منبع: writeage.com

HTC Windows Phone 8S HTC Windows Phone 8S

1391/6/31 موج جدید تغییرات برای مایکروسافت در سال 2004 با بالا گرفتن زمزمه‌هائی مبنی بر ارائه یک آپدیت انقلابی و پیشرفته برای سیستم‌عامل محبوب آن زمان یعنی ویندوز موبایل آغاز شد آپدیتی که در عمل با روبرو شدن با مشکلات متعدد فنی و ساختاری در نهایت به آرامی در مجموعه این شرکت به دست فراموشی سپرده شد. پس از آن در سال 2008 مایکروسافت با جمع‌بندی تازه‌ای از بازار و حصول اطمینان از عدم کارائی پلتفرم ویندوزموبایل در میان رقبای جدید این بازار تصمیم به ساخت سیستم‌عامل کاملا جدیدی گرفت که در سال 2009 به عنوان تازه Windows Phone مفتخر شد تاخیر مجدد این پروژه و درگیر بودن همزمان مایکروسافت به ارائه سیستم‌عامل ویندوز 7 که در همین سال بصورت رسمی ارائه شد بار دیگر پروژه ویندوز فون را برای این غول فناوری با تاخیر روبرو نموده و چاره‌ای برای مایکروسافت جز آپدیت مجدد ویندوز موبایل به ورژن 6.5 باقی نگذاشت عملی که برای حفظ جایگاه این شرکت در بازار سیستم‌عامل‌ها ضروری به نظر می‌رسید اما بلاخره پس از تاخیرها و بدقولی‌های پیاپی سیستم‌عامل جدید مایکروسافت موسوم به Windows Phone 7 در نمایشگاه MWC بارسلون در فوریه 2010 با لیستی از تغییرات غیر منتظره بصورت رسمی معرفی شد و نخستین تولیدات مبتنی بر این سیستم‌عامل 8 ماه بعد در اکتبر 2010 در دسترس کاربران قرار گرفتند. ویندوزفون 7 در ساختار و اجرا بطور کلی رویه کاملا متفاوتی نسبت به ویندوز موبایل ارائه می‌داد و نه تنها امکان اجرای برنامه‌های پلتفرم قبلی در آن وجود نداشت بلکه لیست بلندبالائی از محدودیت‌های باورناپذیر نیز برای آن در نظر گرفته شده بود که از آن جمله می‌توان به عدم امکان انتقال فایل از طریق بلوتوث، نبود مرورگر فایل، عدم پشتیبانی از قابلیت Mass Storage، نبود مولتی‌تسکینگ و نبود Copy/Paste اشاره کرد. وجود این محدودیت‌ها علاوه بر افت فروش و کاهش قیمت گوشی‌های ویندوزفون، انتقادهای شدیدی را نیز متوجه مجموعه مایکروسافت نمود که منجر به ارائه یک آپدیت کوچک (NoDo) و یک آپدیت بزرگ‌تر با عنوان Mango یا ویندوزفون 7.5 شد که این آخری در MWC 2011 بصورت رسمی توسط استیو بالمر معرفی شد. یک اتفاق مهم دیگر برای مایکروسافت در سال 2011 آغاز همکاری این شرکت با برند رو به افول اما همچنان شماره یک دنیای موبایل یعنی نوکیا بود که پس از کنار گذاشتن پروزه سیمبین، ویندوز فون را بعنوان پلتفرم اصلی خود انتخاب کرده است. در سال 2012 نیز آپدیت کوچک دیگری با عنوان Tango به مجموعه ویندوزفون افزوده شد که به مانند سه آپدیت قبلی تغییرات اندکی را نسبت به رویه اصلی سیستم‌عامل ارائه می‌داد.

منبع: writeage.com

Samsung Galaxy Note II N7100 Samsung Galaxy Note II N7100

1391/6/25 واقعا برای سامسونگ متاسفم این گوشی با s3
دقیقا مثل s2 با note 1 هست هیچ پیشرفتی توش دیده نمیشه (فقط تو نرم افزار که با یه هک و یکم تبحر تو برنامه نویسی می شه رو دوایس های دیگه هم بیاری)
سامسونگ می تونست دوربین 13 mp بزاره برا این گوشی استفاده کنه و یا اینکه از فناوری edge to edge برا صفحه نمایش استفاده کنه که گوشی کوچکتر در عوض صفحه نمایش بزرگتری داشت
ولی بازم خوب واقعا گوشی توپیه و میتونه با دوایس های دیگه رقابت خوبی داشته باشه
(ولی عمرا به پای optimus G برسه که lg واقعا گل کاشت با این گوشیش)
قرار بود برای این گوشی یا فبلت از چیپ adreno 320 استفاده بشه که سامی این کار رو نکرد و از چیپ مخصوص خودش استفاده کرد ولی در عوض optimus G از adreno 320 استفاده کرد که میتونه رقیباش خصوصا این غول رو عاجز کنه
موفق باشید

Apple iPhone 5 Apple iPhone 5

1391/6/24 االبته ببخشید ها واقعیت رو بگم
با مرگ استیو باید شاهد سقوط حیرت اور آیفون باشیم

Apple iPhone 5 Apple iPhone 5

1391/6/24 درست بگو بفهمیم
الان 5 رو کی ذرست کرده یه چیزایی می گی ها
تا وقتی استیو نمرده اون نظر میده
همه گوشی ها رو اون طرحشو می ده
فقط یکم کسل کننده شده گوشی هاش
چون چیز دیگه ای به فکرش نمی رسه

Apple iPhone 5 Apple iPhone 5

1391/6/24 اخرشو بد اومدی

Apple iPhone 5 Apple iPhone 5

1391/6/24 بلی دیشب در میان سیلی از خبرنگاران و وبلاگ نویسان بزرگ حوزه فناوری تیم کوک مدیر حال حاضر شرکت اپل به روی صحنه آمد و نسل نوینی از اسمارت فون ها را عرضه کرد…البته این نسل اسمارت فونها زیاد هم معجزه آسا نیست که نقد آن را در مقاله ای جدا گانه خواهیم نوشت ولی به هر حال از لحاظ طراحی شما سبک ترین و نازک ترین تلفن هوشمند جهان را در دست خواهید داشت، با ضخامتی به اندازه 7.6 میلی‌متر و وزنی تنها و تنها معادل 112 گرم، هیچ تلفن هوشمندی در این رده نمی‌تواند از این نظر با آن رقابت کند. لومیا 920 با وزن 180 گرم و ضخامتی نزدیک 1 سانتی‌متر، در مقابل وزن و ضخامت آیفون 5 زمخت جلوه می‌کند و حرفی برای گفتن ندارد پس تا به این جا به جز تغییر نیافتن طرح اولیه که خود تیم کوک نیز برای آن دلایل قابل قبولی ارائه کرد اپل در طراحی این اسمارت فون کم نگذاشته است. راز این سبکی از سوی اپل ساخت این اسمارت فون از دو عنصر شیشه و آلومینیوم اعلام شده است …آیفون 5 نسبت به مدل قبلی خود 18 درصد کاهش ضخامت و 20 درصد کاهش وزن را تجربه کرده است که از آن سو با پیشرفت های نرم افزاری واقعا کاری خارق العاده رخ داده است و نمی توان از آن تمجید نکرد.
همه ما انتظار داشتیم که کانکتور مدل 4S نیز در این مدل جدید تغییراتی را به همراه داشته باشد و همین طور نیز شد، کانکتور بسیار بزرگ مدل قبل در آیفون 5 به کانکتوری با 80 درصد حجم کمتر با نام Lightning (صاعقه) تغییر کاربری داد تا کار برای کاربران نسل جدید اسمارت فون ها بسیار ساده تر شود ولی اپل به فکر کاربران 4S نیز بوده است و برای آنها یک مبدل کوچک را در نظر گرفته است تا به این وسیله پشتیبانی خود را تکمیل کرده باشد. مرکز پیام‌ها یا Notification Center اینک به شما امکان توییت کردن یا ارسال پست در فیس‌بوک را می‌دهد. مرورگر safari امکان مشاهده fullscreen صفحات را با نمایشگر جدید فراهم آورده. شما با قابلیت iCloud tabs می‌توانید بدون دردسر سراغ محتواهای هر یک از مرورگرهای خود بروید، چیزی شبیه سینک کروم با حساب کاربری گوگل که سازندگان کرومونیوم بسیار به آن مفتخر هستند.
از ابعاد و وزن که بگذریم می بینیم که پشتیبانی شبکه مخابراتی iphone 5 هیچ تغییری نکرده است و کاملا مشابه مدل قبلی است اما باز که به طراحی برگردیم می بینیم که نمایشگر رتینای 3.5 اینچی قبلی که تراکم پیکسلی برابر با 960×640 داشت حالا به یک نمایشگر رتینا 4 اینچی از نوع IPS بدل شده که کیفیت تصویر فوق العاده بالای 1136×640 را به شما هدیه می کند، اپل از این لحاظ هم با گلکسی اس قابل مقایسه است که توانسته در وضوح تصاویر به مانند همیشه از همه رقبا پیشی بگیرد. شبکه بی سیم وای فای از نوع 5 گیگابایتی همه را شگفت زده کرده بود زیرا چنین چیزی تا به حال در هیچ یک از مدلهای پیشین اپل مشاهده نشده بود. در مورد دوربین تغییر خاصی را شاهد نیستیم ولی یک دوربین جلوی HD به آیفون 5 اضافه شده است که می تواند کمک بسیار خوبی برای مواقع حساس و ضروری باشد! رم 512 مگابایتی آیفون 4S را که به خاطر دارید؟ همان موقع از سوی بسیاری از منتقدان به باد تمسخر گرفته شده بود ولی حالا اپل با تعبیه رمی معادل 1 گیگابایت برای iphone 5 سرعت این اسمارت فون را بهبود بخشیده است، در مورد پردازشگر iphone 5 هنوز اطلاعاتی در دسترس نیست ولی دیشب اسکات فورستال با افتخار اعلام کرد که پردازشگر جدید سرعتی دو برابر iphone 4S دارد و در این زمینه بر اکثر رقبا چیره خواهد شد. حافظه های داخلی نسبت به مدل قبلی هیچ تغییری نکرده است و جالب این که این مدل جدید دقیقا با قیمت iphone 4S عرضه خواهد شد که این خود برنامه ریزی درست اپل را نشان می دهد.

Apple iPhone 5 Apple iPhone 5

1391/6/24 و اینم در مورد قیمتش

اپل قیمت آیفون ۵ غیرقراردادی را اعلام کرد: ۶۴۹ دلار برای نسخه 16GB

همانطور که پیش‌تر اعلام کردید اپل در کنفرانس معرفی آیفون ۵، قیمت قراردادی آن را همانند گذشته ۱۹۹ دلار برای نسخه ۱۶ گیگابایت، ۲۹۹ دلار با حافظه ۳۲ گیگابایت و ۳۹۹ دلار برای حافظه 64GB اعلام کرد. اما این قیمت‌ها برای افرادی است که قصد دارد آیفون ۵ را بصورت قراردادی از سرویس دهنده‌های مخابراتی تهیه کنند و برای کاربران ایرانی فایده‌ای ندارد. حال اپل رسما قیمت نسخه‌های غیرقفل شده و آزاد آیفون ۵ را نیز اعلام کرده است: ۶۴۹ دلار برای آيفون ۵ با حافظه 16GB و ۷۴۹ دلار برای نسخه 32GB و ۸۴۹ دلار برای نسخه 64GB

Apple iPhone 5 Apple iPhone 5

1391/6/24 توصیه من به دوستانی که خیلی مشتاق لمس کردن iphone 5 هستند اینه که به این کشور ها برن
یا اگه دوست یا اشنایی در این کشور ها دارن بگن تا براشون بخرن و با پست براشون بفرستن
اولین کشورهایی که آیفون 5 در آنها عرضه خواهند شد شامل استرالیا، کانادا، فرانسه، آلمان، هنک کنگ، ژاپن، سنگاپور و بریتانیا خواهند بود. یک هفته پس از آن آیفون در 22 کشور دیگر شامل ایتالیا، اسپانیا و لهستان عرضه خواهد شد.

حالا در مورد جنسش : آیفون جدید 18 درصد باریک‌تر و 20 درصد ‌سبک‌تر است، چرا که در آن از تکنولوژی جدید استفاده شده است که نیاز به یک لایه جداگانه حسگر لمس را برطرف می‌کند. این تلفن جدید به طور کامل از شیشه و آلومینیوم ساخته شده است.

حالا در مورد خود ایفون :آیفون 5 توانایی اتصال به سریعترین شبکه‌های بی‌سیم داده‌ها (4G) را چه در آمریکا و چه در کشورهای دیگر جهان دارد.
آیفون جدید یک تغییر عمده دیگر هم پیدا کرده است: اتصال‌دهنده آن برای ارتباط پیدا کردن با کامپیوترها و شارژکننده‌ها.
به جای اتصال‌دهنده 30 سوزنی قدیمی، از این اتصال‌دهنده کوچکتر تاندربولت استفاده می‌‌کند که در آی‌پاد هم به کار رفته است.
به این ترتیب آیفون جدید با وسائل جانبی قدیمی سازگار نیست، باید وسائل جانبی جدیدی برای ان طراحی شود. البته اپل یک آداپتور به همراه این تلفن خواهد فروخت که امکان اتصال با وسائل جانبی قدیمی را فراهم می‌کند.
اپل همچنین نسخه جدید نرم افزار موبایلش، iOS 6، را بر روی آیفون جدید قرار داده است. این سیستم عامل جدید دارای یک نرم‌افزار راهیابی روی نقشه است و به این ترتیب اپل استفاده از برنامه نقشه گوگل را کنار گذاشته است.
این نرم‌افزار جدید امکان راهیابی مرحله به مرحله صوتی را هم فراهم می‌کند- خصوصیتی که درباره نقشه گوگل فقط در اپلیکیشن‌های آندروئیدی وجود دارد.
همچنین گفته شد که برنامه دستیار صوتی اپل، سیری، دستورات را به این نرم‌افزار راهیابی روی نقشه خواهد داد.
اپل همچنین مدل جدید آی‌پاد لمسی را معرفی کرد که تغییرات مشابه آیفون 5 پیدا کرده است، از جمله صفحه نمایش بزرگتر و پورت اتصالی کوچکتر . برای اولین بار نرم‌افزار دستیار شخصی صوتی، سیری، روی آی‌پاد هم به کار رفته است.
اپل همچنین نرم‌افزار آی تیونز برای مک و پی سی را هم روزآمد می‌کند، به طوری که "به میانجی بسیار ساده‌تر و راحت‌تری بدل شود." آی‌تیونز جدید از ماه اکتبر به طور رایگان قابل دانلود کردن خواهد بود.

Apple iPhone 5 Apple iPhone 5

1391/6/24 به نظر من ایفون نباید بزرگ شده ی 4s رو می زد بلکه باید یه طرح دیگر رو می زد
همه ی برند ها کارشون شده همین ایفون ، سامسونگ ، سونی
و حالا می ریم سراغ ایفون 5
بالاخره قلب تپنده محصولات اپل بعد از ۲ سال به عدد ۶ تغییر درجه یافت. A6 به گفته اپل دو برابر A5 قدرت پردازش دارد. شرکت Hynix تولید کننده حافظه داخلی آن می باشد. استفاده نکردن از قطعات شرکت سامسونگ در آیفون جدید مشهود است.
سرعت پردازنده اصلی دو برابر نسل گذشته و پردازنده گرافیکی هم به همان صورت ۲ برابر پردازنده گرافیکی قبلی قدرت دارد. به گفته اپل سیستم-روی-یک-چیپ (SoC) جدید ۲.۱ برابر در اجرای اپلیکیشن ها، ۱.۷ برابر در ذخیره عکس، ۱.۷ برابر در اجرای فایل های Keynote و ۱.۹ برابر در اجرای موسیقی سریع تر عمل می کند. در کنفرانس نماینده شرکت EA نیز به حاضران بازی Real Racing 3 را نشان داد و گفت که این موبایل توانایی نمایش گرافیکی در حد کنسول های بازی را دارد. این بازی نمایش داده شده سرشار از انعکاس ها و سایه ها بود و گرافیک بسیار بالایی داشت.

Sony Xperia TX Sony Xperia TX

1391/6/11 دوربین 13 مگا
وا
سونی چه فکری کرده که این گوشی رو زده

Sony Xperia neo L Sony Xperia neo L

1391/6/11 بستگی داره اگه 12 ساعت شارژ رو انجام بدی می شه 1 ساعت
اگه نزاری 12 ساعت شارژ شه
می شه 2 ساعت

Sony Xperia acro S Sony Xperia acro S

1391/6/11 کل گوشی های سونی دوربین ، صفحه نمایش ، سیستم عامل خوبی دارن

همه این ها دست به دست هم می ده که گوشی به قیمت 1 میلیون برسه

اما کیفیت ندارن

وزن زیادی هم دارند

اگه سونی از وزن گوشی هاش 40 گرم کم کنه یعنی به 120 و پایین تر از اون برسن شاید سونی هم با دیگر
برند ها رقابت کنه

Samsung Galaxy Note II N7100 Samsung Galaxy Note II N7100

1391/6/11 به نظر من سامسونگ باید یه طرح جدید بزنه
من منتظر نوت 2 بودم که ببینم چه شکلیه ولی از اخبار هایی که در موردش دادند حدس زدم همون نوت 1 باشه
ولی اصلا فکر نمی کردم که همون بزرگ شده اس 3 رو بزنه
و دیگه دقیقا مثل s2 با note 1 هست هیچ پیشرفتی توش دیده نمیشه (فقط تو نرم افزار که با یه هک و یکم تبحر تو برنامه نویسی می شه رو دوایس های دیگه هم بیاری)

Samsung I9300 Galaxy S III Samsung I9300 Galaxy S III

1391/6/7 یک و 450

Samsung Galaxy S Duos S7562 Samsung Galaxy S Duos S7562

1391/6/7 یه چیز دیگه
من تا حالا با دو سیمکارته کار نکردم ولی مس خوام بدونم چی ج.ریه داغ نمی کنه این گوشی تو دستام و دیگه شارژ چقدره خالی می کنه
در حالت استندبای چه طور ؟؟

و اینکه کی می اد ایران ؟؟
و دوربینش چه جوریه خوبه بده ؟؟؟!!
حتما برام بنویسین

Sony Ericsson Xperia arc S Sony Ericsson Xperia arc S

1391/6/7 نه من دارم داغ نمی گنه
سرطان زا هم نیستش

Sony Xperia SL Sony Xperia SL

1391/6/6 ببین اصلا دور سونی رو خط بکش
هم وزن زیاد داره هم قیمت زیاد

به درد نمی خوره

Sony Xperia SL Sony Xperia SL

1391/6/6 این گوشی مثل xperia s هست و قیمت اس 900 بود پس این 1 میلیون می رسه
اس سیستم عاملش 2.3 هست و قابل ارتقا به x.4 هست
ولی اس ال خود 4 هست
وپردازنده اس Dual-core 1.5 GHz ولی اس ال Dual-core 1.7 GHz .

ولی شاید همون 900 هم باشه

Samsung Galaxy S Duos S7562 Samsung Galaxy S Duos S7562

1391/6/6 این گوشی با توجه به سیستم عاملش یکم قیمت بالاست
اما با توجه با دوربینش که 5 مگاپیکسل هست قیمتش متعادل می شه

و اون که گفتم به خاطر سیستم عاملش 2 یا 3 ما قیمتش 100 تا 150 تومن میاد پایین

اون موقع وقت خریدنشه

بعد دیگه خیلی شبیه s3 سامسونگ هست اینم در نظر داشته باشین
و خیلی هم شبیه galaxy fit هم هست
اگه دورین گوشی براتون مهم نباشه و حتما به یک گوشی دو سیمکارته نیاز داشته باشین
شک نکین که این بهترین انتخابه
بعد نگین نگفتم ها
قیمتشم فکر کنم حدود 500 بشه

Motorola GLEAM+ Motorola GLEAM+

1391/4/16 ببین سپده جون موتورولا رو بنداز دور

فقط htc

Asus Google Nexus 7 Asus Google Nexus 7

1391/4/8 این تبلت دارای آیکن های گوگل نکسوس گالاکسی هست و دارای OS اندروئید 4.1 معروف به Jelly Bean یا همون آب نبات پاستیل هست که از بقیه ی تبلت های نکسوس پیشرفته تره

Samsung I9100 Galaxy S II Samsung I9100 Galaxy S II

1391/3/17 سلام بچه ها می خواستم بگم که من یکI9100 Galaxy S II و یک Xperia arc دارم می خواستم ببینم که اگه من رو این دو تا گوشی اندروئید 4 نصب کنم مشکلی براشون پیش نمی اد مخصوصا wifi اگه چیز دیگه ای هم بود به من بگید

بعد اینترنتی هم می تونیم این کار رو بکنیم مراحل کارشم که بخوام ارتقا بدم بهم بگید .


موارد 1 تا 25 از مجموع 25 مورد
خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا