مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : محمد م
  • تاریخ عضویت : 1398/5/7
  • تعداد نظرهای داده شده : 16

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 16 از مجموع 16 مورد

Motorola Edge 30 Motorola Edge 30

1402/3/12 توی این شرایط گل و بلبلی که هستیم بقیه گوشی ها هم هر کدوم یه مشکلی دارن، چون این کاری رو که گفتم تا حالا انجام ندادید یکم براتون گنگ و سخت به نظر میرسه ولی وقتی انجامش بدید متوجه میشید که تا چه حد ساده بوده و البته فقط هم یک بار باید انجام بدید.
1- هرگز فیلتر شکن پولی نخرید، همون فیلتر شکن های پولی یا اکثرشون رایگان هستن که موبایل فروش های با انصاف! ازتون پول میگیرن و بهتون میندازن یا ساخته دست دوستان وطنی هستند و به شدت نا امن...، من این کار رو با v2ray رایگان انجام دادم که از گوگل پلی دانلود و نصب کردم و بدون هیچ مشکلی روی اینترنت adsl و ایرانسل با سرعت بالا و بدون قطعی جواب میده (روی همراه اول و... تست نکردم)، بگردید از اینجور فیلتر شکن ها پیدا میکنید. (من اینجا فیلتر شکن معرفی نمیکنم)
2- نمیدونم نسبت به آنر 70 بد تره یا بهتر چون اطلاعات زیادی در مورد آنر 70 ندارم، روی نظرات کاربران در اینترنت هم نمیشه زیاد حساب کرد، اکثر مردم فکر میکنن وقتی یه گوشی رو خریدن باید ازش طرفداری کنن! و هر کس از بدیهاش گفت رو باید بکوبن! انگار تیم فوتباله! و همین باعث میشه تعداد نظرات مثبت گمراه کننده توی اینترنت زیاد باشه. من این گوشی رو خریدم چون چند سال پیش گوشی ماژولار فوق نازک موتورولا رو دیده بودم و خوش دست ترین گوشیی بود که تو عمرم دیدم و این گوشی هم نازک ترین گوشی 5g دنیا بود و گفتم حتما اینم به خاطر نازکی زیادش خوش دست و خوشگله ولی وقتی خریدمش دیدم نازکیش حتی در برابر گوشی قبلیم که دو میلیمتر زخیم تر از اینه اصلا به چشم نمیاد، مخصوصا وقتی قاب ژله ای رو میذارم روش در مقایسه با اون یکی گوشم با قاب ژله ای زخیم تر و بد دست تر به نظر میرسه که عجیبه! سبکیش هم در حدی نیست که خیلی به چشم بیاد ولی خوب از هیچی بهتره، در مورد شارژش هم بگم که هم سریع شارژ میشه هم سریع باطریش خالی میشه و روزی دو بار باید شارژش کنید. حسگر اثر انگشتش هم معمولیه و خیلی سریع نیست، من انتظار سرعت بالاتری ازش داشتم، دوربینش خوب و راضی کننده هست و دوربین شبش هم خوبه ولی کاش زوم بیشتری داشت. ولی مهم ترین مورد این گوشی که تمام معایبش رو پوشش میده و باعث میشه حتی اگر دو برابر ایراد بیشتری هم داشت باز هم انتخابم همین گوشه باشه، اندروید خام هست، چهار سال نوکیا 7 پلاس با اندروید خام داشتم، سرعتش با روز اولی که از جعبه درش آوردم ذره ای تفاوت نکرد، این گوشی هم سرعتش عالیه و هیچ مکثی در اجرا نرم افزارها مشاهده نمیشه، جالب اینجاست که سرعت و کیفیت اتصال به فیلتر شکن ها روی این گوشی نسبت به گوشی قبلیم خیلی بهتره و پایداری خیلی بیشتری در اتصال به اینترنت نسبت به گوشی قبلیم داره، من به شخصه هرگز سمت شیائومی و سامسونگ و... نمیرم و حوصله نرم افزارهای اضافه و شلوغی و پیام های مزاحم و... ندارم و از اندروید خالص و خام خوشم میاد، این سلیقه ای هست ولی طبق تجربه من نود و نه درصد افرادی که یه بار گوشی با اندروید خام رو تجربه میکنن دیگه سمت گوشی دیگه ای نمیرن، از اطرافیان من هر کس که گوشی شیائومی و هواوی و امثالهم با مشخصات خیلی بالا داشته در نهایت ناراضی بوده، شاید اگر گوشی بی دردسر تری میخوای بهتر باشه بری سمت سامسونگ

Motorola Edge 30 Motorola Edge 30

1402/3/8 من اولین بار که گوشی رو روشن کردم با اینترنت بدون فیلتری که از یه گوشی دیگه به اشتراک گذاشته بودم به اینترنت وصل شدم و نمیدونم این گوشی هم مثل چند مدل دیگه موتورولا این مشکل رو داره یا نه، ظاهرا بعد از آپدیت در صورت ریست فکتوری که این‌ مشکل رو داره.
در مورد خط آخر، برای اینکه از ابتدا با این مشکل مواجه نشید که بعد بخواید برید دنبال راه حل، بهتره چه در اولین اتصال به اینترنت بعد از خرید گوشی و چه در اولین اتصال بعد از ریست فکتوری، سیم کارت توی گوشیتون نباشه و روی یه گوشی دیگه به فیلتر شکن وصل بشید (ترجیحا آی پی جاهای درست و حسابی مثل آمریکا) و با نرم افزارهایی مثل every proxy اینترنت بدون فیلتر اون گوشی رو با این گوشیتون به اشتراک بگذارید.
کار با every proxy رو هم میتونید توی سایت خودش یا جستجو در اینترنت ببینید.

Motorola Edge 30 Motorola Edge 30

1402/3/4 اون امکاناتی که میگی با آپدیت به اندروید ۱۳ به تنظیمات اضافه میشه رو میشه توی تنظیمات فعالشون کرد و نیازی به ریست فکتوری نیست.
من در پوسته اندروید با یا بدون ریست فکتوری تغییر خاصی ندیدم، کافیه اندروید ۱۳ رو توی تصاویر گوگل جستجو کنید، تفاوتی با گوشی شما بعد از آپدیت به اندروید ۱۳ بدون ریست فکتوری نداره!
تمام امکانات و تغییرات اندروید ۱۳ بعد از آپدیت به گوشی شما اضافه میشه فقط چون بدون ریست فکتوری تنظیمات قبلی روی گوشی شما وجود داره، تعداد محدودی از امکانات جدید بعد از آپدیت به صورت پیشفرض غیر فعال هست که در صورت تمایل میتونید از تنظیمات فعالشون کنید.
متاسفانه موتورولای چینی تغییراتی برای اعمال سیاست های محلی دولت ها در تنظیمات گوشی ها اعمال میکنه و آی پی شما رو‌ در اولین اتصال به اینترنت، کشور شما فرض میکنه، حالا اگر اولین بار با آی پی ایران و احتمالا چین و روسیه و امثالهم وصل بشید گزینه وی پی ان از تنظیمات گوشی شما حذف میشه و یا نرم افزارهای تغییر آی پی شما کار نخواهند کرد، پس در اولین اتصال باید اینترنت بدون فیلتر با آی پی یکی از کشور های آزاد رو از روی یه گوشی دیگه با این گوشیتون به اشتراک بگذارید.

Motorola Edge 30 Motorola Edge 30

1402/3/3 محیط کاربریش چه تغییری میکنه!؟ اندروید ۱۲ و ۱۳ تفاوت زیادی با هم ندارن!

Motorola Edge 30 Motorola Edge 30

1402/3/3 من بعد از آپدیت ریست فکتور نکردم و فیلتر شکن ها هم مثل قبل و بدون هیچ مشکلی وصل میشن

Motorola Edge 30 Motorola Edge 30

1402/3/2 من آپدیت کردم، مشکل خاصی بعد از آپدیت ندیدم، انیمیشن ها یکم روان تر شدن، یه سری امکانات نامحسوس اندروید 13 بهش اضافه شده، مشکل نور کم صفحه نمایش حل شده، مشکل لگ زدن فیلم برداری در حالت stabilization با رزولوشن 4k تا حد زیادی رفع شده و البته چند گزینه از قسمت ستینگ فیلم برداری حذف شده!
اندروید 13 با اندروید 12 تغییر خیلی زیادی نداره و یه جهش بزرگ محسوب نمیشه، انتظار تغییرات بزرگ رو نداشته باشید ولی در کل بهتر شده، تغییرات کوچیکی کرده که کار با گوشی رو راحت تر و لذت بخش تر میکنه و باگ های کوچیک رفع شده. توی این چند ساعتی که بعد از آپدیت دارم باهاش کار میکنم مشکلی ندیدم. (فقط احساس میکنم مصرف باتریش یکم بیشتر شده، شایدم اشتباه میکنم)

Motorola Edge 30 Motorola Edge 30

1402/2/3 آیا این گوشی هم مثل گوشی های سامسونگ رام های مختلف هند و ویتنام و... وارد ایران شده یا همه گوشی های موتورولا اج ۳۰ که وارد ایران شده داری یک رام مشابه هستن؟
رامش مال کجا هست؟

Motorola Edge 30 Motorola Edge 30

1402/1/28 کسانی که این گوشی رو دارن، آیا مشکل حذف گزینه vpn از منو رو دارن؟
اگر جواب مثبت هست: آیا با ترفند های موجود در اینترنت تونستن این مشکل رو بر طرف کنن یا نه؟
اگر جواب منفی هست: آیا تمام آپدیت ها رو انجام دادن و بعد از آپدیت هم مشکلی در این زمینه بوجود نیومده؟

لطفا نگید که این مشکل وجود نداره و اونایی که به این مشکل خوردن نا بلد هستن، چند تا موبایل فروشی که همه مدل گوشی میارن رفتم و هیچ کدوم موتورولا نداشتن، دلیلش رو پرسیدم گفتن طرف میخره بعد میبینه وی پی ان روش کار نمیکنه و میاد اینجا گوشی رو پس بده و...
کسایی که توی اینترنت با این مشکل مواجه شدن نوشتن به راحتی با همون اینترنت روی گوشی های دیگه به وی پی ان وصل میشن پس مشکل از اینترنت یا مبتدی بودن کاربر نیست.
تعداد کسانی که به این مشکل خوردن انقدر زیاد هست که مشکل غیر قابل انکاره. شرکت گارانتی کننده هم طبق نظرات خریداران در اینترنت، نشون داده که ذره ای به مشکلات اهمیت نمیده.
راهنمایی های سایت های نسبتا معتبر ادعا دارن این مشکل هنگامی پیش میاد که برای اولین بار با اینترنتی با آی پی ایران گوشی رو روشن کنید و یا اگر گوشیتون این مشکل رو نداره با آی پی ایران گوشی رو آپدیت کنید.
ظاهرا موتورلا به نوعی سیاست ها و محدودیت های محلی رو در آپدیت هاش در نظر گرفته و اون افرادی هم که این خط مشی رو تعریف کردن براشون اهمیتی نداره که وی پی ان کاربرد های دیگه ای هم بجز دور زدن فیلتر داره!

فقط میخوام بدونم آیا دارندگان این مدل هم مثل بعضی از مدل های دیگه موتورولا با این مشکل مواجه شدن یا نه؟

یه مشکل دیگه که من در اکثر گوشی های دست دوم edge 30 در بازار دیدم این هست که با وجود اینکه گوشی ها تقریبا نو هستن و تقریبا خط و خشی نداره، دوربین اکثرشون پر از خط و خش و ضربه هست و یا با مشکل خورد شدن پلاستیک لبه های لنز مواجه هستن، آیا دوربین گوشی شما به دلیل بیرون زدگی زیاد دچار مشکل شکستگی یا خط و خش نشده؟

تعداد کمی هم در نقد این گوشی مدعی مدعی شدن که باتری این گوشی زود تموم میشه و روزی دو بار باید شارژ بشه، آیا شما با چنین مشکلی مواجه شدید؟

Nokia 7 plus Nokia 7 plus

1398/5/16 چند تا مورد دیگه:
۱- گوشی کاملا آپدیته (هم سیستم عامل و هم نرم افزارها)
۲- قبل از آپدیت دوربین بدتر بود ولی بعد از آپدیت هم مشکل پرش و لگ های وسط فیلم برداری و لرزش ها حل نشده. (منظور از پرش اینه که فیلمی که گرفتید در هنگام پخش هر چند ثانیه یه بار یه لحظه تکون نمیخوره و بعد مثلا نیم ثانیه میپره جلو، انگار که موقع فیلم برداری سخت افزار گوشی کم آورده باشه!)، از کل نرم افزار گوشی همین قسمت دوربین با اچ ام دی گلوبال بوده که حسابی گند زده.
۳- صدای فیلم هایی که با این گوشی میگیرید فوق العاده هست، انگار که با میکروفون حرفه ای گرفته شده باشه.

Nokia 7 plus Nokia 7 plus

1398/5/16 مشکلات دیگه ای که در یک هفته ای که این گوشی رو خریدم باهاش مواجه شدم»»
۱- توی این یک هفته و خورده ای تا حالا دو بار در هنگام شارژ شدن انقدر داغ شده که گوشی ریست شده! اونم در حالی که هنگام شارژ هیچ کاری باهاش نمیکردم، این اتفاق زمان هایی افتاده که شارژ گوشی به حدود ۱۵ درصد رسیده بوده و زدمش توی شارژ و در زمانهای دیگه ای که گوشی توی شارژ بوده حتی گرم هم نمیشده.
۲- من روی گوشی حتی پنج تا اپ هم نصب نکردم که شامل اینستاگرام و تلگرام و واتس اپ و... میشه و هیچ نرم افزار عجیب و غریب و مشکل داری روی گوشی نصب نکردم، با این حال گوشی گاهی (خیلی کم پیش میاد) مثلا موقع کار با اینستاگرام یا یه کار ساده دیگه به شدت داغ میشه! به نظر میرسه گوشی خود درگیری داره و تداخلات نرم افزاری خود گوشی باعث این مشکلات میشه.
۳- این گوشی برای کارهای معمولی خیلی خوبه ولی برای پردازش های سنگین به شدت کم میاره پردازشی که کروم روی کامپیوتر با سی پی یو سلرون ۱۵ سال پیش به راحتی انجام میده رو هم نمیتونه درست و حسابی انجام بده (خودم برنامه نویس اندروید هستم و توی نرم افزارهای مختلف تست کردم، بنچ مارکها رو بریزید دور، در واقعیت این گوشی فقط در حد یه میان رده خوب هست و نه بیشتر)
۴. دوربین چه در عکاسی و چه در فیلم برداری خیلی خوبه ولی فقط تا زمانی که تکونش ندادید، فبلم برداری فور کی که هیچی، حتی در حالت فول اچ دی هم انقدر لرزش زیاده و فیلم به شدت پرش و هنگی داره که باید بیخیال فیلم بداری اچ دی به بالا بشید.
گوشی خوبیه ولی انتظار زیادی ازش نداشته باشید.

Nokia 7 plus Nokia 7 plus

1398/5/14 یه مشکل دیگه که توی این گوشی باهاش مواجه شدم اینه که وقتی گوشی رو به شارژ بزنیم روی صفحه زمان باقی مونده تا شارژ صد درصد رو مینویسه، ولی این زمان همیشه اشتباه و کمتر از زمان واقعی هست که گوشی برای شارژ کامل نیاز داره.
اینو هم برای کسانی که سرعت اینترنت همراه این گوشی براشون مهمه بگم که با اپ سایت «اسپید تست دات نت» جاهای مختلف و توی پنج شهر و روستا و در حالت ساکن و در مترو و قطار و تاکسی و... سرعت اینترنت رو تست کردم، تقریبا در ۹۹ درصد جاهایی که بودم آنتن فول بوده که نشون دهنده آنتن دهی عالی این گوشی هست، تقریبا در ۹۹ درصد مواقع علامت 4g+ بالای گوشی هست، در حدود سه درصد تست ها که اغلب در جاده های کویری بین شهری بوده حد اقل سرعت اینترنت حدود ۱۰ مگابیت بر ثانیه بوده، در بقیه موارد سرعت بالای ۵۰ مگابیت بر ثانیه بوده و حد اکثر سرعتی هم که بهش رسیدم ۱۰۰ مگا بیت برای دانلود و ۷۰ مگابیت برای آپلود بوده و حد اقل پینگی که بهش رسیدم هم ۱۵ میلی ثانیه بوده، این تست ها در یک سفر ۱۰۰۰ کیلومتری در جاهای مختلف ایران و با سیم کارت ایرانسل گرفته شده.

Nokia 7 plus Nokia 7 plus

1398/5/13 گوشی هیچ ضربه ای نخورده، این مشکل در خیلی از گوشی ها وجود داره، اگر شما با این مشکل مواجه نشدید احتمالا دقت کافی نداشتید و متوجه مشکل نشدید و یا زاویه دوربین نسبت به منبع نور رو طوری گرفتید که اون انعکاس در تصویر نیفتاده، رفتم یه گوشی نوکیا ۷ پلاس رو که توی مغازه برای تست گذاشته بود رو هم دیدم، همین مشکل رو داشت، یه گوشی ال جی پایین رده رو هم تست کردم همین مشکل رو داشت ولی آیفون و یه گوشی تاپ سامسونگ و یه گوشی میان رده هواوی رو که تست کردم این مشکل رو نداشتن.
لطفا بجای اینکه جوری رفتار کنید که انگار کارخونه نوکیا مال باباتونه، اگر یکی یه مشکل توی گوشی پیدا کرد اگر راه حلی براش دارید جواب بدید و اگر ندارید هم سکوت کردن بهتر از طرفداری متعصبانه هست.

Nokia 7 plus Nokia 7 plus

1398/5/13 ربطی به با کیفیت بودن لنز نداره، توی یه گوشی پایین رده و قدیمی ال جی هم تست کردم همین مشکل وجود داشت البته انعکاس منبع نور در اون گوشی کمرنگ تر و نا محسوس تر از نوکیا ۷ پلاس بود، توی یه گوشی تاپ ولی قدیمی سامسونگ هم تست کردم، چنین مشکلی نبود، پس شاید با افزودن یه لایه دیگه به لنز ها میشده چنین مشکلی رو رفع کرد، از یه عکاس حرفه ای هم پرسیدم گفت توی دوربین های حرفه ای برای رفع این مشکل از یه لنز خاص استفاده میشه که انعکاس منبع نور رو حذف میکنه

Nokia 7 plus Nokia 7 plus

1398/5/13 من به یه مشکل عجیب با دوربین این گوشی برخوردم، مشکل به احتمال زیاد نرم افزاری نیست چون با اپ های دیگه دوربین هم تست کردم و این مشکل وجود داره، وقتی یه لامپ یا خورشید یا یه منبع نور قوی در تصویر باش، یه انعکاس کمرنگ از اون منبع نور یکم پایین تر توی تصویر میفته! برای تست این موضوع سعی کنید از یه لامپ روشن عکس بگیرید و زاویه دوربین رو نسبت به لامپ یکم اینور و اونور کنید تا روح! اون لامپ رو هم یکم پایین تر ببینید، این روح هم موقع عکاسی دیده میشه و هم در تصویر نهایی دیده میشه، لطفا یه تست بکنید ببینید گوشی شما هم این مشکل رو داره یا نه؟ (گوشی و تمام اپ ها کاملا آپدیت هستند و هیچ اپ خاصی هم روی گوشی نصب نشده، لنز هم هیچ خط و خشی نداره و تمیزه و گوشی نو هست و یه هفته هم نیست که از جعبه در اومده)

Nokia 7 plus Nokia 7 plus

1398/5/7 مشکلی که برای آپدیت داشتم حل شد، نه فیلتر شکن میخواد، نه لازمه که برید به حالت پرواز، نه لازمه که اطلاعات یا آپدیت های پلی استور رو حذف کنید، فقط کافیه اگر در تنظیمات مودمتون کشور رو ایران انتخاب کردید به یه کشوری که تحریم نیست مثل آمریکا یا... تغییرش بدید (هم در بخش وای فای مودم و هم در بخش منطقه زمانی)، با سرعت خیلی بالا آپدیت انجام میشه

Nokia 7 plus Nokia 7 plus

1398/5/7 سلام، من این گوشی رو امروز خریدم، به هیچ عنوان آپدیت نمیشه، چه با روش ریست فکتوری، چه با روش پاک کردن و دیزیبل کردن پلی استور و غیر فعال کردن اتو آپدیت، چه با پاک کردن کش پلی استور و رفتن به حالت پرواز و اتصال به قند شکن، چه با روش هات اسپات کردن اینترنت قندشکنی لپ تاپ، به هیچ عنوان آپدیت نمیشه! (روش ها رو خلاصه نوشتم! دیگه جا نبود تمام جزئیات هر روش رو توضیح بدم)، ظاهرا یه عده دیگه هم که جدیدا این گوشی رو خریدن این مشکل رو دارن، جالب اینجاست که کسانی که قبلا خریدن و تونستن اولین آپدیت رو انجام بدن الان با گرفتن آپدیت های بعدی مشکلی ندارن و حتی بدون قند شکن گوشیشون آپدیت میشه!
چیکار کنیم؟ انواع قند شکن ها رو هم تست کردم
موارد 1 تا 16 از مجموع 16 مورد
ایسام