مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : Sepehr G
  • تاریخ عضویت : 1396/12/10
  • تعداد نظرهای داده شده : 22

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 22 از مجموع 22 مورد

Huawei nova plus Huawei nova plus

1396/12/18 شرکت هواوی، با ارائه گوشی های میان رده و بالا رده توانسته خود را به جایگاه سوم برترین سازنده های گوشی های هوشمند در جهان برساند. این شرکت که با ارائه پرچمداران خود همانند P9 و Mate 8 توانسته جایگاه بهتری در میان رقبای سرسخت خود پیدا کند، اکنون با ارائه دو گوشی هوشمند Nova و Nova Plus و رونمایی از آنها در نمایشگاه IFA 2016، بار دیگر به بازار گوشی های میان رده قدم نهاده است. حال باید دید رویه ی موفق شرکت چینی، در تولید محصولات پرچمدار با کیفیت، در ساخت این میان رده ی جدید نیز به چشم می خورد یا خیر. با توجه به رویه ساخت نسخه ی پلاسِ مربوط به یک گوشی که معمولا مشابه نسخه اولیه بوده و فقط درابعاد بزرگتری ساخته می شود، هواوی این بار روند متفاوتی را در ساخت Nova و Nova Plus به کار گرفته است. در حالی که طراحی گوشی Nova بسیار شبیه به Nexus 6P است، Nova Plus به گوشی های سری Mate شباهت دارد.
در ساخت بدنه ی Nova Plus از آلیاژ آلومینیوم منیزیم بهره گرفته شده است که در انتقال حس استحکام و کیفیت، در سطح پرچمداران موفق به شمار می رود

Huawei Enjoy 7 Plus Huawei Enjoy 7 Plus

1396/12/18 شرکت چینی هوآوی که خیلی زود و برخلاف تصور در میان برندهای مطرح تولید کننده گوشی های هوشمند قرار گرفت طی چند روز گذشته از محصول جدید خود با نام اینجوی ۷ پلاس (Huawei Enjoy 7 Plus) رونمایی کرده است. این گوشی به تراشه اسنپدراگون ۴۳۵ کوالکام و سیستم‌عامل اندروید ۷٫۰ نوقا مجهز است.
به گزارش کلیک، طی چندماه گذشته شایعات فراوانی پیرامون جدیدترین گوشی هوآوی شنیده می شد. از ماه گذشته نیز خبر از رونمایی این محصول در تیتر اخبار قرار گرفت. حال هوآوی به طور رسمی از این اسمارت فون پرده برداری کرده است. این گوشی که یک محصول میان رده محسوب می شد از بدنه تمام فلز برخوردار است. دکمه های فیزیکی دستگاه در سمت راست گوشی قرار دارند و حسگر اثر انگشت نیز در پشت گوشی و زیر لنز دوربین تعبیه شده است. هوآوی اینجوی ۷ پلاس از صفحه نمایشی ۵٫۵ اینچی با وضوع تصویر ۱۲۸۰ در ۷۲۰ پیکسل (اصطلاحا اچ دی) بهره برده است. افزون بر این، لبه های صفحه نمایش نیز از انحنای ظریف ۲٫۵D برخوردار است.

Honor Magic Honor Magic

1396/12/18 این گوشی شگفت‌انگیز در زمان معرفی، بازخوردهای مثبتی گرفته است. چیزی که در این گوشی چشم‌ها را به خود خیره کرده، طراحی و کیفیت بالای ساخت آن است. این گوشی از مشخصات سخت افزاری قدرتمندی برخوردار است، هرچند در حال حاضر این مشخصات، قدرتمندترین بازار نیستند. یکی از نقاط قوت این گوشی، باتری قدرتمند و استفاده از تکنولوژی شارژ سریع (Fast Charge) است، که چندی پیش معرفی شدند. در مراسم رونمایی هوآوی، این نکته بیان شد که باتری گوشی Honor Magic، با استفاده از شارژر ۵ ولت/۸ آمپر (۴۰ وات)، در عرض ۳۰ دقیقه شارژش از ۶۰ به ۹۰ درصد می‌رسد.
طبق گفته‌های هوآوی، شارژر، کابل و گوشی، از یک چیپ IC درونی تبعیت می‌کنند که دمای شارژ را کنترل کرده و حفاظت سر ‌به ‌سر را برای شارژ سریع و امن، برقرار می‌کند.
اگر شما بخواهید از قابلیت‌های شگفت انگیز شارژ سریع و امن استفاده کنید، حتما باید شارژر را به همراه داشته باشید. امکان دارد در آینده، خرید شارژر این گوشی بصورت جداگانه برای کسانی که شارژر خود را گم کرده‌اند یا نیاز به یک شارژر یدکی دارند، فراهم شود.
در حال حاضر تکنولوژی شارژ سریع گوشی Honor Magic، آن را به سریعترین گوشی بازار تبدیل کرده است. اما برای اثبات این ادعا باید منتظر تست‌های بیشتری همانند تست Dash Charge یا تست USB-C از این گوشی باشیم.

Honor 8 Pro Honor 8 Pro

1396/12/18 دو گوشی میت 9 و P10 هواوی به خوبی صحنه را برای نسل‎های متنوع پس از خود آماده کرده‎اند و هوآوی به دنبال این است که از حداکثر تاثیر پرچم‎دارهای خود در بازار استفاده کند. گوشی Honor 8 Pro به نظر می‎رسد به خوبی می‎تواند از این فرصت بهره‎مند شود.
این گوشی‎هوشمند زیربرند آنر هوآوی است. به نسبت مدل معمولی اندازه‎ی نمایشگر و رزولوشن آن بالاتر رفته است و شاهد استفاده از بهترین چیپست ساخت هوآوی به همراه قابلیت ضبط ویدئوهای 4K و البته آخرین نسخه‎ی سیستم‎عامل اندروید هستیم تا تضمینی برای صفت حرفه‎ای این گوشی به شمار رود، اما این قابلیت‎ها به سختی کل داستان را بیان می‎کنند.درست است، نسل دوم یک گوشی با مدل ابتدایی خود کاملا فرق دارد. در حقیقت، این دستگاه قابلیت‎های متعددی را با گوشی P10 Plus مشترک است و به نسبت آنر 8 فراتر پیش می‎رود.بدنه: آلومینیومی، طراحی یکپارچه، محافظ نمایشگر 2.5 بعدی گوریلا گلس 3
صفحه نمایش ال‎سی‎دی 5.7 اینچی دارای فن آوری LTPS-IPS ، رزولوشن 1440 در 2560 پیکسل (تراکم پیکسلی 515ppi)

Honor 6C Pro Honor 6C Pro

1396/12/18 در رابطه با گوشی Honor 6C Pro می‌توان گفت که جنس بدنه از فلز خواهد بود و در پشت گوشی، سنسور اثرانگشت جای گرفته است. Honor 6C Pro از آخرین تغییرات صورت گرفته در گوشی‌های هوشمند یعنی استفاده از دوربین دوگانه، بی‌بهره است و تنها با یک سنسور عرضه می‌شود. در جلوی گوشی خبری از کلیدهای فیزیکی نیست و تنها لوگوی ساب‌برند آنر در حاشیه‌ی پایین صفحه‌نمایش جلب‎توجه می‌کند. کلید پاور به همراه دکمه‌هوآوی برای Honor 6C Pro از تراشه‌های میان‌رده Kirin استفاده نکرده است و این مدل، با چیپ‎ست MT6750 مدیاتک با هشت هسته پردازشی 64 بیتی Cortex A53 با فرکانس پایه 1.0 گیگاهرتز عرضه می‎شود. سه گیگابایت حافظه رم نیز برای گوشی Honor 6C Pro در نظر گرفته شده است که البته امکان افزایش آن وجود دارد.
Honor 6C Pro به نمایشگر 5.2 اینچی با پنل IPS LCD مجهز شده است و رزولوشن صفحه‌نمایش آن، HD (720 در 1280 پیکسل) خواهد بود. به لطف استفاده از یک لایه شیشه‌‌ای 2.5 بعدی خمیده، انحنای خفیفی لبه‌های صفحه‌نمایش را در بر گرفته است. یک باتری با ظرفیت 3050 میلی‎آمپر ساعت که البته امکان دسترسی به آن وجود ندارد، برای گوشی Honor 6C Pro درنظر گرفته شده که مسئول تأمین انرژی برای نمایشگر HD و تراشه هشت هسته‌‏ای MT6750 مدیاتک استی تنظیم حجم صدا، در لبه‌ی سمت راست نمایشگر اصلی قرار دارد

Honor V9 Play Honor V9 Play

1396/12/18 شرکت چینی هواوی به عنوان دومین غول تولید موبایل در جهان شناخته می‌شود که همواره تمرکز ویژه‌ای در تولید موبایل‌های میان‌‎رده و پایین‌رده با سخت افزار و طراحی مناسب و البته با قیمتی پایین داشته است تا بتواند بخش بزرگی از نیاز بازار یعنی گوشی‌های ارزان و اقتصادی را پوشش دهد. این شرکت از گوشی‌ هوشمند میان‌رده آنر V9 Play با سخت افزاری قدرتمند و طراحی زیبا در رنگ بندی متنوع با قیمتی مناسب و موبایل هوشمند آنر ۶ Play به عنوان اسمارت فونی پایین‌رده با سخت افزاری نچندان قدرتمند و بخش نرم افزاری قدیمی با قیمتی بسیار اقتصادی موبایل هواوی آنر V9 Play در بخش سخت افزاری و نرم افزاری به پردازنده هشت هسته‌ای مدیاتک MT6750 با فرکانس ۱٫۵ گیگاهرتز، پردازشگر گرافیکی Mali-T860MP2، صفحه نمایش ۵٫۲ اینچی با وضوح تصویر اچ دی، ۳ و ۴ گیگابایت حافظه رم، ۳۲ گیابایت حافظه داخلی با قابلیت ارتقا به وسیله کارت حافظه جانبی تا ۱۲۸ گیگابایت، دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی با دیافراگم ۲٫۲ با قابلیت فوکوس اتوماتیک، دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی، حسگر اثر انگشت و باتری ۳۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی و سیستم عامل اندروید ۷٫۰ نوقا با رابط کاربری EMUI 5.1 مجهز شده است که سخت افزار قابل قبولی برای موبایلی میان‌‎رده و اقتصادی به شمار می‌‎رود.به صورت رسمی رونمایی کرده است

Huawei Y6 2017 Huawei Y6 2017

1396/12/18 هواوی یکی از بزرگ‌ترین و سرشناس‌ترین شرکت‌های چینی در حوزه‌ی تلفن‌های همراه است. این شرکت که شهرت خود را به وسیله‌ی ساخت گوشی‌های میان‌رده به دست آورده، همچنان به تلاش خود در این زمینه ادامه می‌دهد. هواوی Y6 Pro یک گوشی ارزان‌قیمت اما ارزشمند از شرکت هواوی است که در این مطلب می‌خواهیم به بررسی آن بپردازیم. اگر بخواهیم توصیف کوتاه و سریعی از این میان‌رده‌ی چینی داشته باشیم، باید آن را محصولی با شارژدهی زیاد و دوربین‌های باکیفیت بدانیم. این گوشی هواوی با وجود قیمت ارزان‌اش، از سریع‌ترین شبکه‌ی مخابراتی کشور یعنی ۴G، پشتیبانی می‌کند
اندازه و طراحی Y6 Pro شباهت زیادی به گوشی Y6 دارد. قاب پشتی این گوشی درست مانند Y6 از جنس پلاستیک پلی‌کربنات است. این قاب به خاطر بافت نرمی که دارد، اصطکاک خوبی با دست دارد و به‌آسانی از دست سر نمی‌خورد. همچنین اثرانگشت و چربی روی بدنه‌ی این گوشی بر جای نمی‌ماند.
طول و عرض هواوی Y6 Pro بسیار شبیه به Y6 است و ۷۱٫۸ × ۱۴۳٫۱ میلی‌متر است. اما کمی این گوشی ضخامت و وزن زیادی دارد و ممکن است ضخامت ۹٫۷ میلی‌متری و وزن ۱۶۰ گرمی آن شما را در استفاده‌های طولانی‌مدت اذیت کند.

Huawei P8 Lite 2017 Huawei P8 Lite 2017

1396/12/18 شرکت هواوی سال‌های درازی است که بر روی طراحی جامع به منظور تولید گوشی‌های هوشمند حرفه‌ای و در عین حال ارزان قیمت کار می‌کند. گوشی‌های پی8 و میت7 نمونه‌هایی از این موارد هستند. این کمپانی هم اکنون با تولید گوشی‌هایی زیبا و در عین حال مجهز سعی دارد تا محصولات باکیفیتی را از دل شرکت‌های چینی به بخش‌های مختلف دنیا عرضه کند. البته نسبت به دیگر شرکت‌های چینی و تولیدات گوناگون آنها، محصولات شرکت هواوی از نظر قیمتی کمتر از حد انتظار رقابتی هستند.
گوشی هوشمند پی8 هواوی هم اکنون پرچم‌دار سال 2015 این شرکت به حساب می‌آید که با تمام اقتدار وارد میدان نبرد شده است. البته به دلیل رقابتی نبودن عملکرد سخت‌افزاری آن و همچنین قیمت نسبتا بالای گوشی، امکان شکست خوردن آن در بازارهای فروش نیز بسیار زیاد است. اما با این حال این گوشی از نظر زیبایی ظاهری و طراحی بسیار عالیست. گوشی پی8 لایت هواوی (Huawei P8lite)، این ویژگی را از پرچم‌دار این شرکت به ارث برده است.شرکت هواوی سال‌های درازی است که بر روی طراحی جامع به منظور تولید گوشی‌های هوشمند حرفه‌ای و در عین حال ارزان قیمت کار می‌کند. گوشی‌های پی8 و میت7 نمونه‌هایی از این موارد هستند. این کمپانی هم اکنون با تولید گوشی‌هایی زیبا و در عین حال مجهز سعی دارد تا محصولات باکیفیتی را از دل شرکت‌های چینی به بخش‌های مختلف دنیا عرضه کند.

Huawei Mate 9 Porsche Design Huawei Mate 9 Porsche Design

1396/12/18 جذاب‌ترین نکته در مورد آخرین پرچم‌دار هواوی، ویژگی یادگیری ماشینی است که از قبل، برنامه‌ی مورداستفاده‌تان را پیش‌بینی کرده و عملکرد روان‌تری را به ارمغان می‌آورد. این هوش مصنوعی روند استفاده از گوشی را بسیار ساده می‌کند. در کنار استفاده بسیار راحت در طی روز، از دیگر ویژگی‌های میت 9 (Mate 9) می‌توان به نمایشگر باکیفیت، عمر طولانی باتری و وجود جک 3.5 میلی‌متری هدفون اشاره کرد
هواوی با ارائه روش یادگیری ماشینی که بر اساس عادت‌های شما عمل می‌کند، خود را از رقبا متمایز کرده است. این الگوریتم یادگیری ماشینی با اولویت دادن به برنامه‌های موردعلاقه شما، کار کردن با گوشی در طی روز را برای شما آسان خواهد نمود. اما قطعاً مهم‌ترین ویژگی‌های این فبلت، باتری قدرتمند و نمایشگر باکیفیت آن استهواوی میت 9 از پردازنده کایرین 960 به همراه پردازنده گرافیکی Mali G71 MP8 درکنار رم 4 گیگابایتی و 64 گیگابایت حافظه داخلی سود می‌برد. دوربین اصلی دوگانه بوده و دو سنسور 20 و 12 مگاپیکسلی دارد. سیستم‌عامل اندروید نوقا به‌صورت پیش‌فرض در کنار رابط کاربری مخصوص هواوی نصب‌ شده است.

Huawei Mate 9 Huawei Mate 9

1396/12/18 گوشی‌هایی به‌جز پرچم‌داران اصلی که با نام فبلت روانه بازار می‌شوند برخی مواقع دوست‌داشتنی‌تر از پرچم‌داران اصلی می‌شوند. این روش عرضه گوشی را اولین بار در گوشی‌های سامسونگ با معرفی خانواده نوت دیدیم و موفقیت خوبی هم نصیبش شد. موفقیت خانواده نوت تا جایی بود که دو سال پیش اپل هم مجبور شد در کنار معرفی نسخه اصلی آیفون فبلتی با نام آیفون پلاس روانه بازار کند. هوآوی هم از برندهایی است که از موفقیت دیگر کمپانی‌ها درس می‌گیرد و در همین راستا خانواده Mate را معرفی کرد. خانواده میت هم با اندازه بزرگش از همان اول موفقیت خوبی به دست آورد و توانست خودش را در دل کاربران جای دهد. امروز نسل جدیدی از این خانواده را با نام Mate 9 بررسی می‌کنیم که نسبت به نسل قبل ازهرجهت بهبودهای بسیار خوبی پیدا کرده است.اگر چند وقت اخیر گوشی‌های هوآوی را از نزدیک دیده باشید، حتما ظاهر میت 9 برایتان آشناست. بدنه کاملا از فلز ساخته شده و با خمیدگی‌ای که در قاب پشتی در نظر گرفته شده دست گرفتنش راحت است. گوشی با صفحه‌نمایش 5.9 اینچی اندازه بزرگی دارد، اما از آیفون 7 پلاس، که صفحه 5.5 اینچی دارد، بزرگ‌تر نیست.

Honor 8 Pro Honor 8 Pro

1396/12/18 شرکت هواوی جدید‌ترین مدل از سری گوشی‌های آنر (Honor) را به بازار‌های جهانی عرضه کرده است. هواوی آنر ۸ پرو (Huawei Honor 8 Pro) پرچمدار جدید شرکت هواوی محسوب می‌شود که با ویژگی‌های فنی فوق‌العاده‌اش رقیب اصلی خود یعنی OnePlus 5 را به چالش کشانده است.
شرکت هواوی جدید‌ترین مدل از سری گوشی‌های آنر (Honor) را با عنوان Honor 8 Pro معرفی و عرضه کرد. این گوشی هوشمند جانشین گوشی Honor 8 شده که در سال گذشته معرفی و به بازار‌های جهانی عرضه شده بود. شرکت سازنده این گوشی هوشمند با طراحی جدید و حذف بدنه شیشه‌ای پشت گوشی و فلزی کردن کل بدنه به نطر می‌رسد یک حرکت منحصر به فرد را در طراحی، توسعه و ساخت گوشی‌های هوشمند جایگزین ایجاد کرده است. این گوشی هوشمند با قیمت ۴۶۵ دلار به الا این شرکت بر روی نقاط ضعف گوشی Honor 8 به خوبی کار کرده و مدل جدید Honor 8 Pro را با هدف رقابت با گوشی OnePlus 5 طراحی و به بازار‌های جهانی عرضه کرده است. با توجه به مشخصات فنی هر دو گوشی هوشمند بر روی کاغذ، به نظر می‌رسد گوشی هوشمند Honor 8 Pro برتری نسبی نسبت به گوشی OnePlus 5 دارد. به صورت خلاصه، گوشی Honor 8 Pro مجهز به تراشه سخت‌افزاری ۱۶ نانومتری homegrown Kirin 960 است در حالی که OnePlus 5 مجهز به پردازنده‌ی ۱۰ نانومتری اسنپدراگون ۸۳۵ استبازار‌های جهانی عرضه شده است.

Huawei P10 Huawei P10

1396/12/18 هواوی پی ۱۰ به یک نمایشگر ۵٫۱ اینچی فول اچ‌دی با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل مجهز شده است و پوشش گوریلا گلاس ۵ نمایشگر را در بر گرفته است. مدل بزرگ‌تر گوشی پرچم‌دار جدید هواوی با نمایشگر ۵٫۵ اینچی Quad HD ارائه خواهد شد و رزهواوی پی ۱۰ از تراشه هشت هسته‌ای Kirin ۹۶۰، چهار گیگابایت حافظه رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی استفاده می‌کند. یکی دیگر از قابلیت‌های مهمی که گوشی پرچم‌دار جدید هواوی از آن استفاده می‌کند، بهره‌مندی از اندروید ۷ نوقا با رابط کاربری EMUI ۵٫۱ و پشتیبانی از نسل ۴٫۵ G LTE است و شرکت هواوی، ادعا می‌کند که گوشی‌های پرچم‌دار جدید این سازنده در مقایسه با آیفون‌های شرکت اپل تا ۶۰ درصد عملکرد بهتری در زمینه پوشش دهی خواهد داشت. درنهایت کاربران عادی می‌توانند با هر بار شارژ باتری ۳۲۰۰ این گوشی، ۱ روز و ۸ ساعت از آن استفاده کنند و این در حالی است که کاربران پر استفاده نیز می‌توانند چیزی در حدود ۱ روز و ۳ ساعت از آن بهره ببرند.ولوشن صفحه‌نمایش، ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ پیکسل است.برخلاف پی ۹، اسکنر اثر انگشت پرچم‌دار جدید هواوی اینک به زیر یک کلید هوم چند کاربردی آمده است؛ این کلید در زیر نمایشگر اصلی گوشی تعبیه شده است

Huawei nova 2 Huawei nova 2

1396/12/18 نوا پلاس سال گذشته یکی از بهترین گوشی‌های میان‌رده بازار است. اگر بررسی ما را از این گوشی بخوانید متوجه می‌شوید این گوشی از نظر کیفیت ساخت، دوام شارژ باتری و خصوصاً دوربین یک سروگردن از سایر میان‌رده‌ها بالاتر بود و به همین دلیل نوا پلاس را در اکثر راهنماهای خرید خود به کاربران توصیه کردیم. اما حالا نوا 2 پلاس که جایگزین این گوشی شده است ما را کاملاً غافلگیر کرد. نوا 2 پلاس را نمی‌توان یک ارتقا یا جایگزین مستقیم برای نوا پلاس دانست چرا که این گوشی نسبت به نسل قبلی تغییرات گسترده‌ای داشته است.
رابط کاربری EMUI 5.1 هواوی را اولین بار بر روی میت 9 دیدیم. این رابط کاربری بسیاری از مشکلات و ضعف‌های نسخه 5.0 از جمله نبود یک کشوی اپلیکیشن‌ها، اعلان‌های نامنظم، آیکن نوتیفیکیشن‌ها و … را حل کرده و حالا به یک بلوغ نسبی رسیده است. با این‌که طرفداران اندروید خالص اصلا از EMUI استقبال نخواهند کرد اما اگر از افرادی هستید که به امکانات و قابلیت‌های هرچه‌بیشتر علاقه دارید EMUI برای شماست.

Huawei Y7 Prime Huawei Y7 Prime

1396/12/18 هوآوی در Y7 Prime چهره ای آشنا را در نظر گرفته است. گوشی هوآوی Y7 Prime در نمای روبرو کاملاً مشابه Honor 6X است. این تشابه در بسیاری از نقاط بدنه دیده می شود و به نوعی هوآوی سعی کرده است با یک تیر دو نشان بزند. تنها تفاوت این دو محصول به نام درج شده در پایین نمایشگر ختم می شود.
ساختاری فلزی که حس استقامت را در ذهن پدیدار می سازد در کنار طراحی ساده اما منطقی گوشی، باعث شده است تا با محصولی آشنا اما کمی دور از جذابیت بصری روبرو باشیم.
با در دست گرفتن Y7 Prime با ابعاد 8.4×76.4×153.6 میلی متر و وزن 165 گرم، در می یابید که با محصولی نسبتاً خوش دست طرف هستید که می توان به راحتی با آن کار کرد. ساختار بدنه و نوع ساختار آن خصوصاً در لبه های قاب پشت ارگونومی خوبی را به Y7 Prime بخشیده است.در نمای روبرو می توان صفحه نمایش 5.5 اینچی که با نسبت 71.1 درصد به بدنه قرار گرفته است را در کنار دوربین ثانویه، اسپیکر مکالمه، سنسور مجاورت و نور و نوشته Huawei را مشاهده کرد.سنسور اثر انگشت در محصولات هوآوی اکثراً در حالت اکتیو یا فعال انجام وظیفه می کنند. این سنسور گرد در پشت گوشی قرار گرفته است و با سرعت بالا کار خود را انجام می دهد. اکتیو یا فعال بودن سنسور به این معنا است که برای روشن کردن گوشی دیگر احتیاجی به فشار دکمه پاور نیست و تنها کافیست کاربر انگشت خود را بروی سنسور لمس کند تا قفل گوشی باز شود

Huawei nova 2s Huawei nova 2s

1396/12/18 مدعی نمی‌شوم که گوشی نوا 2 پلاس هوآوی از نظر قدرت پردازشی یک غول بی‌رقیب است، اما این گوشی با توجه به میان رده بودن، کیفیت عملکرد مطلوبی را ارائه می‌کند. بهره‌مندی گوشی از تراشه کرین 659 هوآوی با پردازنده مرکزی هشت هسته‌ای، پردازنده گرافیکی Mali-T830 MP2 و رم 4 گیگابایتی سبب شده که نوا 2 پلاس از نظر قدرت سخت افزاری و پردازشی در بین محصولات هم رده خودش جایگاه عالی داشته باشد. این مسئله هم یکی دیگر از نقاط قوت اصلی گوشی نوا 2 پلاس هوآوی است.
هوآوی در طراحی نوا 2 پلاس دقت زیادی صرف کرده و این موضوع سبب شده که ظاهر گوشی بسیار شیک و چشم‌نواز باشد. این اولین نقطه قوتی است که ما آن را به نوا 2 پلاس هوآوی نسبت می‌دهیم. بدنه این اسمارتفون هم از شیشه و آلومینیوم ساخته شده و این موضوع زیبای آن را دو چندان می‌کند. به صورت کلی حسی که با در دست گرفتن گوشی نوا 2 پلاس هوآوی به شما منتقل می‌شود، حس بسیار خوبی خواهد بود که ناشی از طراحی خوش‌دست محصول است. فراموش نکنید که نوا 2 پلاس هوآوی در اصل یک گوشی میان رده محسوب می‌شود و داشتن ویژگی خوش‌دست بودن و زیبایی برای آن یک مزیت عمده خواهد بود

Honor V10 Honor V10

1396/12/18 کمپانی آنر در ماه های پایان سال 2017 میلادی از گوشی جدیدی تحت عنوان آنر View 10 پرده برداشت که البته با نام آنر V10 نیز در میان علاقمندان شناخته می شود. این گوشی از طراحی زیبا، بدنه ای باکیفیت، سخت افزاری پیشرفته و دوربینی حرفه ای بهره می برد و به لطف قیمت مناسب خود می تواند گزینه ای مناسب برای طرفداران این برند چینی باشد.
اگرچه این روزها تولیدکنندگان گوشی های هوشمند به سمت تولید مدل های پیشرفته اما با قیمت هایی ارزان روی آورده اند، اما شرکت آنر سالهاست که در این مسیر گام بر می دارد و توانسته با تولید محصولات و مدل های متنوع، سهم قابل توجهی از بازار اسمارت فون ها را به خود اختصاص دهد و خود را به عنوان یکی از بازیگران اصلی این بازار معرفی کند. محصول جدید این شرکت یعنی آنر View 10 نیز مبتنی بر همین استراتژی تولید و روانه بازار شد و همزمان با عرضه آن به بازار، با استقابل قابل توجهی نیز از سوی خریداران همراه شد
نر View 10 را می توان در کنار آنر 7X یکی از جذاب ترین گوشی های ساخت شرکت آنر دانست که توانسته ویژگی هایی همچون نمایشگر 5.99 اینچی با رزولوشن فول اچ دی (2160 در 1080) و نسبت ابعاد 18:9، خود را ر کنار پرچمداران قدرتمند موجود در بازار جای دهد

Honor 9 Honor 9

1396/12/18 احتمالاً با خارج کردن این گوشی از جعبه ی آن و نگاه اولیه به آن، حس دردست گیری دستگاه های کمپانی سامسونگ را خواهید داشت. همانند طراحی معروف کمپانی سامسونگ، در این گوشی نیز شاهد استفاده از یک دکمه ی فیزیکی به عنوان دکمه ی هوم دستگاه هستیم. سنسور اثر انگشت آنر 9 نیز با دکمه ی هوم آن یکپارچه شده است تا از فضای دستگاه به بهترین شکل استفاده شود. البته این دکمه ی هوم به قابلیتی مجهز شده است که به صورت کلی وظیفه ی دکمه های مسیریابی در این گوشی را بردوش می گیرد
اما با نگاه کردن به قاب پشتی این گوشی مجذوب طراحی بسیار زیبای استفاده شده در آن خواهید شد. آنر در گوشی جدید خود از قاب پشتی با پوشش شیشه استفاده کرده است که همانند شیشه ای درخشنده و زیبا خودنمایی می کند. همچنین، در این گوشی از طراحی لبه های خمیده برای قاب پشتی آن استفاده شده است که می تواند ضمن زیبایی بیشتر دستگاه، استفاده از آن را برای کاربران ساده تر کند.احتمالاً اولین نکته ای که با نگاه کردن به پنل پشتی دستگاه متوجه آن خواهید شد، دوربین دوگانه ی استفاده شده در آن می باشد. در این بخش از دو دوربین استفاده شده است که خوشبختانه از بدنه ی دستگاه بیرون نزده اند و به صورت کلی ظاهر زیبایی را برای آن ایجاد کرده اند

Huawei Mate 10 Huawei Mate 10

1396/12/18 در سال 2017 که می‌توان آن را سال تحول طراحی در گوشی‌های هوشمند دانست و در حضور گوشی‌هایی مثل گلکسی اس 8 و ال‌جی جی 6 . اما ظاهراً شرکت هواوی تمام توان خود را برای سری میت متمرکز کرده بود و حالا میت 10 در دو نسخه با طراحی جدید و چندین قابلیت منحصربه‌فرد وارد بازار شده است.
شاید تصمیم هواوی در پخش قابلیت‌های شاخصی مثل وضوح QHD، پنل AMOLED، جک هدفون و مقاومت دربرابر آب میان دو نسخه میت 10 و میت 10 پرو شما را نیز مانند ما گیج کرده باشد که بالاخره کدام‌یک پرچم‌دار اصلی خواهند بود؟ متأسفانه هر کدام از این دو گوشی را که انتخاب کنید از برخی از این قابلیت‌های محروم خواهید شد. در میت 10 خبری از پنل جذاب AMOLED نیست، حافظه رم 4 گیگابایتی بوده و مقاومت آن دربرابر آب نیز نسبت به رقبا بسیار ضعیف‌تر است. میت 10 پرو نیز جک هدفون یا درگاه کارت حافظه ندارد و وضوح تصویر آن به 1080p محدود شده است. اما خبر خوب این‌که هر کدام از این دو گوشی را که انتخاب کنید یکی از بهترین پرچم‌داران هوشمند بازار را در اختیار خواهید داشت.

Huawei Mate 10 Lite Huawei Mate 10 Lite

1396/12/18 در سال جاری میلادی تعداد زیادی از سازندگان، در ساخت گوشی‌های خود از نمایشگرهای بدون حاشیه استفاده کردند. از آنجایی که تعداد شرکت‌هایی که در ساخت محصولات پیشرفته خود از این نمایشگرها استفاده می‌کنند روز به روز در حال افزایش است؛ می‌توان گفت که در آینده‌ای نزدیک این نوع از صفحه نمایش در صنعت ساخت گوشی‌های میان‌رده و اقتصادی هم جای خود را باز خواهند کرد.
در این میان هواوی یکی از سازندگانی محسوب می‌شود که تعهد خاصی در مجهز ساختن گوشی‌های ارزان قیمت خود به فناوری‌های جدید دارد. این سازنده برای این که پایبندی خود را به این تعهد همچنان نشان دهد، در ساخت یکی از محصولات جدیدش به نام هواوی میت ۱۰ لایت از نمایشگر بدون حاشیه فول ویو استفاده کرده است. ین گوشی هوشمند در حدود ۲۸۵ دلار قیمت دارد؛ اما به یک نمایشگر تقریبا بدون حاشیه فول اچ دی پلاس مجهز شده است تا بتواند در بازار عرضه گوشی‌های میان رده توجه تعداد بیشتری از کاربران را در مقایسه با سایر محصولات موجود به خود جلب کند. گوشی ای مناسب برای رسیدن به خواسته هایتان!

Huawei Mate 10 Pro Huawei Mate 10 Pro

1396/12/18 در میان سه مدل عرضه شده تحت سری میت 10 (صرف نظر از مدل لاکچری پورشه دیزاین)، میت 10 پرو قو‌ی‌ترین عضو خانواده است و در تمام بخش‌ها از طراحی و کیفیت ساخت گرفته تا مشخصات سخت افزاری، دوربین و عملکرد فنی، در بالاترین سطح ممکن قرار دارد. هواوی این محصول را عرضه کرده است تا تمام غول‌های اندرویدی و آی او اس بازار گوشی های هوشمند را به چالش بکشد و جایگاهش در این میدان سخت را مستحکم‌تر از قبل کند.میت 10 پرو نیز درست مشابه میت 10، از ورژن جدید رابط کاربری انحصاری هواوی یعنی EMUI 8.0 بهره می‌برد. صفحه‌ی لاک اسکرین این رابط کاربری محیط بسیار خلوتی دارد و مشابه ورژن‌های قبلی، با کشیدن دستتان از لبه‌ی پایینی صفحه به سمت بالا، منویی از ابزارهای کاربردی نظیر چراغ قوه، ماشین حساب و اسکنر کد QR را مشاهده خواهید کرد. بعد از ورود به صفحه‌ی هوم نیز با یک محیط صفحه‌بندی شده مواجه می‌شوید که کاملا قابل سفارشی‌سازی است و البته می‌توانید با فعال کردن اپ دراور در قسمت تنظیمات، منوی عمودی اپلیکیشن‌ها را نیز به آن اضافه کنید.قابلیت جستجوی سریع، یکی از ویژگی‌های جذاب این رابط کاربری است که برای دسترسی به آن، از هر جای رابط کاربری کافی است با سوایپ کردن از بالا به سمت مرکز صفحه، آن را را فعال کنید تا بتوانید همه چیز از جمله اپلیکیشن‌ها، فایل‌ها و مخاطبان را به سرعت پیدا کنید

Honor 9 Lite Honor 9 Lite

1396/12/18 شرکت هوآوی هر سال نسل جدیدی از گوشی های هوشمند خود را معرفی می کند که در این میان باید به آنر ۹ لایت یا همان Honor ۹ Lite اشاره کرد. اسمارتفونی که کم نظیر بوده و نظر هر فردی را به خود جلب می سازد. پیشتر در دسامبر سال ۲۰۱۷ این شرکت چینی تصمیم می گیرد از اسمارتفون جدیدی به نام آنر ۹ لایت رونمایی کند که طراحی پریمیومی داشت و از مشخصات رده بالایی بهره می‌برد یکی از بخش های مهم هر اسمارتفونی، طراحی و ساخت بوده که خوشبختانه Honor ۹ Lite با بدنه فلزی و طراحی جذاب خود می تواند فوق العاده باشد. ابعاد ۱۵۱*۷۱*۷٫۵ میلیمتری در کنار وزن ۱۴۹ گرمی کم نبوده و ترکیب مناسبی از تلفن هوشمند را برای افراد رقم می زند. داشتن انتظارات بسیار در طراحی و ساخت Honor ۹ Lite بسیار نیست زیرا هوآوی خود این محصول را چنین توصیف کرده است.آنر ۹ لایت به پردازنده کایرین ۶۵۹ مجهز است که عمدتا در میان رده های قابل توجه هوآوی جای می گیرد. این پردازنده در کنار تراشه گرافیکی Mali-T۸۳۰ MP۲ می تواند عملکرد بالایی از خود نشان دهد و یک پیکربندی بزرگی برای آنر۹ رقم زند. حافظه رم ۴ گیگابایتی در کنار حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی پیکربندی سخت افزاری رده بالایی را رقم می زند که یم توان آن را فراتر از یک رده میانی معمولی دانست. البته نباید به پردازنده هشت هسته ای کایرین ۶۵۹ اشاره نکرد.

Huawei P smart Huawei P smart

1396/12/18 بی‌شک طراحی و کیفیت ساخت از نقاط قوت اصلی پی اسمارت محسوب می‌شود. با این‌که گوشی‌های دیگر میان‌رده از خود هواوی نیز فلزی طراحی شده‌اند اما اغلب دارای لبه‌های تیز یا ارگونومی نه‌چندان خوبی بوده‌اند. برعکس پی اسمارت نه‌تنها کیفیت ساخت خوبی دارن بلکه به خوبی در دست جای می‌گیرد و اندازه آن نیز برای کار با یک‌دست کاملاً مناسب است.پی اسمارت از نظر زیبایی نیز به اعتقاد ما بسیار جذاب طراحی شده است. صفحه‌نمایش FullView با نسبت تصویر 18:9 باعث کاهش ضخامت حاشیه‌ها شده و علاوه بر این به‌جای خطوط آنتن پلاستیکی با خطوط فلزی جداکننده بدنه با بخش پلاستیکی مواجهیم. هواوی به خوبی توانسته بخش‌های پلاستیکی بدنه را با بخش فلزی به یک‌رنگ دربیاورد تا تفاوت چندانی میان این دو بخش احساس نشود. به این ترتیب پی اسمارت یک شخصیت و طراحی متفاوت برای یک میان‌رده دارد.در سمت راست گوشی دکمه‌های پاور و تنظیم صدا قرار دارند که دارای فیدبک و جایگذاری مناسبی هستند. در سمت چپ نیز درگاه سیم‌کارت و کارت حافظه قرار دارد. در لبه پایینی علاوه بر جک هدفون و خروجی صدا درگاه microUSB قرار داده شده که کاش با درگاه جدیدتر USB-C تعویض می‌شد.حسگر اثر انگشت در پشت گوشی در جای مناسبی قرار داشته و همان‌طور که از یک گوشی هواوی انتظار داریم عملکرد آن سریع و بی‌نقص است.
موارد 1 تا 22 از مجموع 22 مورد
خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا