مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : حسن ا
  • تاریخ عضویت : 1396/7/27
  • تعداد نظرهای داده شده : 3

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 3 از مجموع 3 مورد

Huawei P10 Lite Huawei P10 Lite

1396/7/28 من گوشی p10 lite رو دو ماه پیش خریدم از همان ابتدا پس از باز کردن جعبه هنگ یود. واسه تعویض فرستادم . ولی تا الان بدون گوشی هستم. بعد از این من در باجه های تبلیغاتی هواوی گوشی رو چک کردم کلا سرعت این گوشی پایین هستش و حتی با مکث برنامه ها رو باز می کنه . خودم سونی z3 داشتم که یک سر و گردن در عملکرد حتی از گوشی های پرچمدار هواوی بالاتره اما متاسفانه قطعاتش الان گیر نمیاد.

Huawei P10 Lite Huawei P10 Lite

1396/7/27 سلام دوستان. من که از دستگاه های هواوی و خدمات پس از فروش آن اصلا راضی نیستم. دو ماه پیش بنده یک گوشی p10lite خریدم که از همان ابتدا دستگاه هنگ بود و اصلا کار نمی داد بعد از چهار روز دستگاه به شرکت هواوی چهت تعویض ارسال شد اما تا این زمان گوشی جدید به دستم نرسیده که ببرم و با گوشی دیگری مثل سونی تعویض کنم. ضمنا من در مراکز تبلیغاتی هواوی چک کردم سرعت p10 lite حتی سرعت باز کردن برنامه هاش هم نسبت به سایر مدل ها کمتر هستش. به نظم کاربران گوشی می باید صرفا به اعداد سخت افزاری توجه نکنند و بیشتر عملکرد براشون مهم باشه. چون سونی یا سامسونگ با سخت افزاری شاید روی کاغذ ضعیف تر ( مثل رم)، دستگاه هاشون عملکرد بهتری داره . شاید اگر همون زمان من سامسونگ j7 pro یا سونی اکسپریا x ، یا اچ تی سی که در همین رنج قیمتی بود میگرفتم الان دو ماه بدون گوشی نبودم. ضمنا از لحاظ رابط کاربری به نظرم سونی از همشون بهتره.

Sony Xperia XZ1 Compact Sony Xperia XZ1 Compact

1396/7/27 به نظر من کیفیت گوشی های سونی بهتر از برند سامسونگ و هواوی هست. اما در بعضی از مدل ها مثل z3 مثل گرم شدن دستگاه زمانی که دوربین در حال استفاده بود، مدام برنامه دوربین رو خاموش می کرد که بعدا در مدلهای بعدی برطرف شد. به هرترتیب محصولات این برند ژاپنی اصالت خواص خودش رو داره اما اگر نخواد از میدان رقابت عقب بمونه و دستخوش بازی های بازار نشه باید مقداری نوآوری در گوشیهای جدید ایجاد کنه. و پشتیبانی پس از فروش بهتری داشته باشه.
موارد 1 تا 3 از مجموع 3 مورد
ایسام