مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : محمد ا
  • تاریخ عضویت : 1391/1/27
  • تعداد نظرهای داده شده : 16

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 16 از مجموع 16 مورد

Samsung P6800 Galaxy Tab 7.7 Samsung P6800 Galaxy Tab 7.7

1391/4/15 تبریک به همه دوستان بالاخره نسخه آندروید 4 برای این تبلت دوستداشتنی اومد

بسیار روان و عالی کار میکنه و سرعت دستگاه رو بالا برده. البته چنتا شکال کوچیک داره امیدوارم زودتر برطرف بشه

Samsung P6800 Galaxy Tab 7.7 Samsung P6800 Galaxy Tab 7.7

1391/4/3 امیر عزیز
من با نرم افزار ezpdf کار نکردم و از adobe reader و polaris office استفاده می کنم که این دو نرم افزار تو یادداشت گذاشتن مشکلی ندارند. ضمناً توصیه می کنم که از نرم افزار smatr keyboard pro استفاده کنیدکه هم بسیار زیباست و هم تو فارسی بسیار کارآمد.
در مورد آنتی ویروس باید بگم اگه نصب کنی بهتره و من neqin یا kaspersky رو توصیه میکنم. در مورد قلم اطلاعات خاصی ندارم.

Samsung P6800 Galaxy Tab 7.7 Samsung P6800 Galaxy Tab 7.7

1391/3/30 امیر عزیز!
ضمن تبریک بابت خرید این تبلت زیبا باید در مورد باطری یه سری نکات رو بهت بگم.
* صفحه نمایش این تبلت بسیار پر مصرفه و میزان مصرف برقش به شدت به روشنایی صفحه بستگی داره. سعی کن روشنایی صفحه رو زیر 50 درصد نگه داری تا میزان مصرف باطری کم بشه
* ویجت های اضافی رو حذف کن تا هم سیستم سریع تر بشه و هم مصرف کمتر
* تا میتونی از LIVE WALLPAPER استفاده نکن که بسیار پر مصرفه و از عکس های تیره تر برای تصویر زمینه استفاده کن.
* لانچر رو عوض کن که هم تو مصرف و هم در کارایی تأثیر داره.(GO LUNCHER HD) عالیه
* پیشنهاد من اینه یه رام کاستوم سبک رو روی تبلتت نصب کنی تا تفاوت مصرف باطری رو بین رام استوک و رام کاستوم ببینی
* از یه تسک منیجر قوی استفاده کن تا همیشه برنامه های اضافی رو ببندی تا مصرف باطری کم بشه.
* تیک گزینه BACKGROUND DATA رو از مسیر ACCOUNTS AND SUNC بردار(برای ورود به GOOGLE PLAY باید فعال باشه)
* میزان ماندگاری شارژ باطری بعد یک هفته نسبت به روزی که خریدی بیشتر میشه.
* فقط هفته ای 1 باز شارژ رو 100درصد کن و ماهی 1 بار بزار زیر 5 درصد بیاد.
*بهترین زمان برای شارژ کردن وقتیه که توان باطری به زیر 30 درصد میاد و تا 90 درصد شارژ کن و بلافاصله بعد از 100 شدن از شارژر جداش کن.
* شارژ دفعه اول با دفعات بعد هیچ فرقی نداره و حتماً بعد FULL شدن جدا بشه
* بسیار مهمه که در هنگام شارژ شدن از تبلت استفاده نکنی.
و در آخر باید بگم باطری این تبلت اونطورها که میگن افسانه ای نیست اما کاملاً راضی کنندس
امیدوارم مفید باشه

Samsung P6800 Galaxy Tab 7.7 Samsung P6800 Galaxy Tab 7.7

1391/3/21 بله در بیشتر موارد باید زوم کنی. اما به گمونم این مورد تو همه تبلت ها مشترکه. در هر صورت وبگردی با این تبلت راحت و روونه

Samsung P6800 Galaxy Tab 7.7 Samsung P6800 Galaxy Tab 7.7

1391/3/20 سلام علی جان
متأسفانه این اشکال از لانچر افتضاح تاچ ویز سامسونگ ناشی میشه. البته تو بعضی مدل ها خیلی خودشو نشون میده اما 2 تا راه حل داره. اول اینکه بجای اون از لانچر عالی go luncher HD استفاده کنی که خیلی خیلی تأثیر گذاره و واقعاً دستگاهت جون تازه ای میگیره. راه دوم اینه که اگه شما لانچر استاندارد رو دوست داری میتونی از رام های کوک شده به خصوص یه مدل خاص که خودم دارم استفاده می کنم، بهره ببری که این مشکل خیلی کمتر خودشو نشون میده. اما یه راه سومی هم هست اونم اینه که از هر دو روشی که گفتم همزمان استفاده کنی که دیگه نور علی نوره. یعنی دقیقاً کاری که خودم انجام دادم. البت با ارائه نسخه 4 آندروید این مسائل تا حدود زیادی حل میشه و جای نگرانی نیست.

Samsung P6800 Galaxy Tab 7.7 Samsung P6800 Galaxy Tab 7.7

1391/3/17 محسن عزیز
من نمیتونم قاطعانه بگم که مناسبه یا نه. مناسب و کافی بودن تا حدود زیادی بستگی به شخص داره. شاید یکی فیلم دیدن تو S II رو هم لذت بخش بدونه و کس دیگه TAB 10 هم برای فیلم دیدنش کوچیک باشه. یه مورد سلیقه ای به حساب میاد. اما خود من از وقتی این تبلت رو خریدم دیگه تو پی سی و تی وی فیلم نگاه نکردم. حتی وقتی خونه هستم هم با تبلت راحت ترم. برای من این سایز کاملاً کافیه و البته برای فیلم دیدن هرقدر بزرگتر بهتر اما برای مطالعه قول میدم کاملاً کافی و مناسبه. من خودم ساعت ها باهاش کتاب خوندم و بخاطر سایز کوچیک و وزن کم اصلاً اذیت نشدم. بازم میگم این به سلیقه شما بستگی داره.

جناب وینستون
این تبلت با کابل OTG نه تنها فلش مموری بلکه موس و کیبورد رو هم میشناسه. من از سرعت وبگردیش راضیم و خوب هر روز باهاش تو نت هستم و مشکلی نداشته. وقتی نسخه 4 براش بیاد بهت قول میدم به راحتی خبردار میشی. تو تنظیمات تبلت هم گزینه ای داره که وقتی نسخه جدیدی ارائه شد شمارو خبر کنه. گفتم که از بابت نسخه 4 زیاد نگران نباش. حتی الان هم نسخه های آزمایشی و پورت شده برای این تبلت موجود هست اما پایدار نیستن. زیاد لازم نیست صبر کنید.

Samsung P6800 Galaxy Tab 7.7 Samsung P6800 Galaxy Tab 7.7

1391/3/16 سلام دوستان
محسن عزیز
مطمئناً این تبلت از تب 10 کوچیکتره و خوب نیاز به توضیح نداره که. برتری های این تب نسبت به تب 10 سخت افزار قوی تر و کیفیت تصویر بسیار بهتر و قابلیت حمل و نقل آسانتره. انتخاب به نیاز و سلیقه شما بستگی داره. در مورد قیمتش هم فقط کافیه یه نیگاه به صفحه فروشندگان بندازی

فرشید عزیز
کافیه نرم افزار kies رو روی سیستمت نصب کنی و گزینه usb tethering حتماً فعال باشه تا سیستم تبلت شمارو بشناسه

جناب vinston
برای ارتقاع به آندروید 4 باید منتظر بمونی تا این نسخه از طرف سامسونگ برای تبلت شما ارائه بشه که این کار هنوز انجام نشده. واقعیتش من هنوز اطلاعات چندانی در مورد مزیت های آندروید 4 نسبت به قبلی ها ندارم اما با یه سرچ تو نت میتونی اطلاعتی که میخایی رو بدست بیاری.

جناب رامین
فیلم های فول اج دی به راحتی و روانی توی این تبلت اجرا میشن و از این بابت نگرانی وجود نداره

Samsung P6800 Galaxy Tab 7.7 Samsung P6800 Galaxy Tab 7.7

1391/3/13 سلام دوستان. ببخشید که چند روز نبودم.

حمید ت عزیز!
در مورد قیمتش نمیتونم نظر کارشناسی بدم اما به گمونم الان قیمت متعادلی داشته باشه. ممکنه پایینتر هم بیاد اما این بازار رو که میشناسی نمیشه خیلی پیشبینیش کرد.
در مورد آندروید 3.2 باید بگم که نسبت به نسخه های قبلی هانی کامب پیشرفت قابل ملاحظه ای کرده و در بسیاری از موارد مشکل عدم هماهنگی با صفحه نمایش رو حل کرده. من واقعاً ازش راضیم و البته منتظر ورود نسخه 4 آندروید برای این تبلت دوستداشتنی.
در خصوص محدودیت نرم افزار باید بگم خیلی خیلی کم پیش میاد که نرم افزاری که مال نسخه ای موبایل باشه روی تبلت هانی کامب اجرا نشه. این اشکال فقط در مورد بازی های HD خیلی به چشم میاد که اونم فقط نیاز به صبر داره و به مرور زمان حل میشه. از دیدگاه شخص خودم این صبر ارزش داره. با همه گیر شدن نسخه 4 خیلی از این مسائل حل میشه چون دیگه تفاوتی بین آندروید گوشی با تبلت نخواهیم داشت.

حسین م عزیز!
تا جایی که من اطلاعات کسب کردم باطری این مدل قابل تعویضه فقط این کار باید توسط یه تعمیرکار انجام بشه و من و شما نمیتونیم اینکارو توخونه انجام بدیم. این مطلب حتی در مورد آیپد هم صدق میکنه. پس خیلی نگران این موضوع نباشید و بدونید که این تبلت یکی از بهترین باطری هارو داره.

حمیدرضا ر عزیز!
تبلت جدیدت رو بهت تبریک میگم. انشاالله چرخش بچرخه!! قیمت خیلی خوبی خریدی من خودم 950 خریدم(البته تو فروردین ماه). تغییر فونت پیشفرض تو آندروید بسیار ساده است. میتونی برای راهنمای قدم به قدم یه سری به آموزشهای فروم موبایلستان بزنی. گرچه به نظر خودم این فونت خیلی زیباست.

Samsung P6800 Galaxy Tab 7.7 Samsung P6800 Galaxy Tab 7.7

1391/3/8 حمید خان!
باید بدونی tab 2 از لحاظ سخت افزاری از 7.7 خیلی ضعیفتره. میتونی تو صفحه مشخصاتش ببینی . ضمناً صفحش از نوع PLS عادی است و در مقابل super amo led plus حرفی واسه گفتن نداره.(گرچه در مقابل محصلات سایر برند ها جز آیپد خیلی سرتره)
گذشته از این بحث، قابلیت حمل هم خیلی مهمه. یه تبلت 7.7 اینچی رو میشه خیلی راحت تر از یه 10 اینچی اینور و اونور برد. البته در صورتی که این مزیت برات مهم باشه.
در آخر باید بدون سری GALAXY TAB 2 به عنوان یه سری ارزون قیمت و برای افراد با توان مالی کمتر تولید شده و مطمئناً از لحاظ توانایی ها از مدل های برتر سامسونگ ضعیفتر هستند.
امیدوارم مفید باشه

Samsung P6800 Galaxy Tab 7.7 Samsung P6800 Galaxy Tab 7.7

1391/3/6 شهرام عزیز
بحث سازگاری برنامه ها یخورده طولانیه اما بطور کل باید بگم تعداد کمی نرم افزار وجود داره(که هر روز هم داره کمتر میشه) که فقط تو موبایل ها میاد و در هانی کامب اجرا نمیشه. دسته دیگه برنامه ها اجرا میشه اما همه چیز کش اومده و افت رزولوشن داره اما خوب کار میکنه در هر صورت و اما بیشتر نرم افزارها با هانی سازگاری فراوون دارند. این نکته رو هم درنظر بگیر که به زودی با ارائه ICS4 برای این تبلت دوستداشتنی دیگه این بحث ها(تقریبا)خاتمه پیدا میکنه. این عدم سازگاری فقط تو بازی هاست که یخورده آزاردهنده است چون برخی بازی های خیلی خوب تو تبلت ها اجرا نمیشن. اینم البته فقط نیازمنده صبره تا به مرور این عدم هماهنگی ها حل بشه.
نتیجه اینکه واقعاً این موضوع دست شما رو تو دسترسی به نرم افزارهای دلخواه نمیبنده و قاطعانه میگم هر نرم افزاری که نیاز داشته باشید روی این تبلت کار میکنه یا نمونه هماهنگش واسه تبلت وجود داره.
انتخاب بین 7.7 و نوت فقط و فقط به تصمیم شما در انخاب حجم و اندازه برمیگرده وگرنه سخت افزار و کارایی یکسانی دارند. توصیه من برای مطالعه کتاب 100% تبلته.

امیر حسین عزیز
واقعیتش میدلی که من خریدم ویتنامی هست. قاطعانه میگم(با تحقیقاتی که خودم انجام دادم) مطلقاً هیچ تفاوتی بین تبلت های کره ای با سایر کشورها نیست. در هر سری تولیدی ممکنه اجناس معیوب وجود داشته باشه پس خیلی تو انتخاب مدل کره ای حساس نشید.

Samsung P6800 Galaxy Tab 7.7 Samsung P6800 Galaxy Tab 7.7

1391/3/6 شهرام عزیز
اگر بخایم تو بحث سازگاری وارد بشیم یخورده توضیحش طولانیه.
واقعیت اینه که سازگاری کامل بین برنامه های سایر نسخه های آندروید و هانی کامب هنوز وجود نداره. یعنی برخی برنامه ها(که البته تعدادشون کمه و هر روز هم داره کمتر میشه) اصولاً

Samsung P6800 Galaxy Tab 7.7 Samsung P6800 Galaxy Tab 7.7

1391/3/3 مسلم عزیز!
اتفاقاً من هم بیش از همه به منظور مطالعه و وبگردی این تبلت رو خریدم و روزی دست کم 3 ساعت مطالعه دارم باهاش. اندازش کاملاً مناسبه و طوریه که حتی توی مترو هم ایستاده میشه با یک دست نگهش داشت و مطالعه کرد.(این کار هر روز خودمه) برای مطالعه باید نور صفحه رو به کمتر از 30 درصد برسونی تا چشم خسته نشه.
کیفیت تصویر و وضوح رنگ و رزولوشن واقعاً عالیی داره و مطمئن باش اونایی که IPAD 2 دارند با دیدن این تبلت محو کیفیت تصویرش میشن. برای مطالعه روزمره و در شرایط مختلف واضحه که این سایز بهترینه. وزنش سبک و ضخامتش به حد بسیار باورنکردنی باریکه
بازم تأکید میکنم که اگه زیاد اهل بازی هستید، آیپد گزینه بهتریه اما هر بازی که تونستم روی این تبلت نصب کنم به بهترین حالت ممکن اجرا شده. تماشای فیلم هم واقعاً دلچسبه. گرچه برای فیلم دیدن هرچی سایز بزرگتر باشه بهتره اما این سایز واقعاً مناسبه.
بطور کلی برای من که روزی 3-5 ساعت با این تبلت در جاهای مختلف و شرایط مختلف کارهای مختلف میکنم اندازه و وزنش واقعاً ایدآله

Samsung P6800 Galaxy Tab 7.7 Samsung P6800 Galaxy Tab 7.7

1391/2/31 سلام خدمت شهرام عزیز!
انتخاب بین این تبلت و نوت بستگی به سایز و خواست شما داره. از لحاظ سخت افزاری تفاوتی با نوت نداره. کیفیت تصویرش از نوت بهتر و با توجه به سایز تصویر دارای تراکم پیکسل کمتر است. بعد از آیپد جدید بهترین کیفیت تصویر رو داره. تب 7 plus هم که از لحاظ سخت افزاری از این ضعیف تره.(میتونی تو همین سایت مقایسه کنی)
مقایسه بین این تب و آیپد هم خیلی مناسب نیست. کیفیت تصویر و کنتراست بالاتری از آیپد داره. امکانات جانبی آیپد اصلاً در حد و اندازه های این تب نیست اما هنوز بازی های HD زیادی نیست که به راحتی تو این تب اجرا بشه(البته مشکل تطابق با این ورژن آندرویده وگرنه از لحاظ سخت افزاری بسیار قدرتمنده) اما اونایی که اجرا میشن کیفیت و لذتی بی نظیری تو این تبلت دارند. اندازش بسیار مناسب مطالعه و فیلم دیدن و در عین حال همه جا باهات بودنه! طبق بررسی های انجام شده بعد آیپد جدید بهترین دوام باتری رو بین تبلت ها داره. قیمتش معقول شده و با داشتن امکان مکالمه خودش یه پا گوشیه.
اگه سوال دققتری هست در خدمتم. ضمناً من نزدیک به 3 ماهه این تبلت رو خریدم و روزی نیست که از زیبایی و نازکیش ذوق نکنم و قربونش نرم!!!!!!

Samsung P6800 Galaxy Tab 7.7 Samsung P6800 Galaxy Tab 7.7

1391/1/30 بله کره ای هم موجوده اما روی بسته بندی نمیشه فهمید تولید کجاست. شاید فقط بشه از روی IME بشه فهمید. فقط پشت خود دستگاه محل تولید رو مشخص کرده
از من قبول کنید که هیچ تفاوتی بینشون نیست. من واقعاً از دستگاهم راضیم و حتی اون لگ معروف تاچ ویز رو هم نداره و بسیار روونه
این قیمت رو از یکی از فروشگاه های کرج خریدم . درواقع شانسی شد اما اگه تو تهران هم بگردین این قیمت هست.

Samsung P6800 Galaxy Tab 7.7 Samsung P6800 Galaxy Tab 7.7

1391/1/28 من 950 بدون گارانتی و ویتنامی خریدم و کاملاً هم راضی هستم
انتخاب بین این تبلت و آیپد بستگی به نیازهای شما داره.
کیفیت نمایش و تراکم پیکسل از آیپد بیشتره.
دستگاه کوچیکتره و قابلیت حمل خیلی خوبی داره
امکاناتی داره که در آیپد موجود نیست مثل قابلیت نصب سیمکارت و برقراری تماس و ارسال و دریافت پیامک یا داشتن بلوتوث و امکان نصب مموری کارت برای ارتقاع فضای ذخیره. امکان نصب فلش مموری با کابل otg و ...
در عوض هنوز بازی های HD مناسب این تبلت خیلی کمه. اصولاً اگه اهل بازی زیاد هستی آیپد گزیه مناسبتریه چون نصب بازی راحت تر و تنوع بیشتری داره اما از لحاظ سخت افزاری این تبلت کاملاً توانمنده و تو هیچ کاری کم نمیاره.
کیفیت دوربینش از آیپد خیلی بهتره اما توقع خیلی زیادی ازش نداشته باشین چون فقط تو نور کافی میتونه عکس و فیلم با کیفیت بگیره
در هر صورت من بخاطر امکاناتی که بالا گفتم و صفحه نمایش بینظیرش انتخابش کردم و از انتخابم بسیار راضی هستم

Samsung P6800 Galaxy Tab 7.7 Samsung P6800 Galaxy Tab 7.7

1391/1/27 دوستان عزیز من ای تبلت رو خریدم و تقریباً 2 هفته است که دارم ازش استفاده می کنم. تو یک کلام میگم میگم بی نظیره
هر کدام از دوستان که سوالی داشته بشن من در خدمتم

منةور از کارت خوان اینه که میشه مموری micro sd توی این تبلت گذاشت و استفاده کرد
موارد 1 تا 16 از مجموع 16 مورد
ایسام