مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : Po0yAn A
  • تاریخ عضویت : 1391/1/20
  • تعداد نظرهای داده شده : 15

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 15 از مجموع 15 مورد

Motorola Nexus 6 Motorola Nexus 6

1393/9/22 داداش رقابتی بین اندروید 5 و Windows 10 نیست!
windows 8 برنامه ای که براش نیست هیچ، همون 4 تا دونه رو در حد اندروید 2.2 هم اجرا نمی کنه چه برسه به 5!!! نه اجرای سریع، نه push server مناسب برای پیام ها، نه مولتی تسکینگ واقعی... امکاناتی که سالهاست کاربرای آندروید ازش لذت می برن. Win10 هم چیز آنچنانی فراتر از 8 یا سایر رقبا قرار نیست ارائه بده که ارزش انتظار داشته باشه!
رقابت در زمینه ی سیستم عامل پرتابل بین گوگل و اپل هست و مایکروسافت خیلی بیشتر از اینها عقب مونده که فعلا با این روند بعیده که این عقب ماندگی به این زودی ها جبران پذیر باشه. گوشی های Windows به دلیل اینکه (اکثراً) ساخت نوکیا هستن، کیفیت سخت افزاری فوق العاده ای دارن که حتی از برخی لحاظ (مثل دوربین و کیفیت ساخت) برتر از خیلی از بهترین های بازار هستن، ولی عقب موندگی های نرم افزار مایکروسافت باعث شده که این گوشی ها به پتانسیل واقعی خودشون، نه در کاربرد و نه در فروش، دست پیدا نکنن. اگه شما پولی که بابت سایر اکوسیستم ها میدید رو برای گوشی و تبلت های ویندوز هزینه کنید، در واقع پولتون رو خرج یک محصول "خاص" با قابلیت های ناقص و پتانسیل کمتر نسبت به سایر رقبا کردید.

تنها تأثیر مهم مایکروسافت با سرمایه گذاری مجددش در بخش اسمارت فون، نابود کردن برند با اصالت و محبوب نوکیا از صحنه ی این بازار بود. امیدوارم با نرسیدن بخش گوشی های هوشمند مایکروسافت به سوددهی مناسب، فنلاندی ها دوباره برند دیرینه ی خودشون رو پس بگیرن.
Lumia کلمه ای نیست که بتونه جای Nokia رو پر کنه.

Motorola Nexus 6 Motorola Nexus 6

1393/9/22 داداش رقابتی بین اندروید 5 و Windows 10 نیست!
windows 8 برنامه ای که براش نیست هیچ، همون 4 تا دونه رو در حد اندروید 2.2 هم اجرا نمی کنه چه برسه به 5!!! نه اجرای سریع، نه push server مناسب برای پیام ها، نه مولتی تسکینگ واقعی... امکاناتی که سالهاست کاربرای آندروید ازش لذت می برن.
رقابت در زمینه ی سیستم عامل پرتابل بین گوگل و اپل هست و مایکروسافت خیلی بیشتر از اینها عقب مونده که فعلا با این روند بعیده که این عقب ماندگی به این زودی ها جبران پذیر باشه. گوشی های Windows به دلیل اینکه (اکثراً) ساخت نوکیا هستن، کیفیت سخت افزاری فوق العاده ای دارن که حتی از برخی لحاظ (مثل دوربین و کیفیت ساخت) برتر از خیلی از مثلاٌ بهترین های بازار هستن، ولی عقب موندگی های نرم افزار مایکروسافت باعث شده که این گوشی ها به پتانسیل واقعی خودشون، نه در کاربرد و نه در فروش، دست پیدا نکنن. اگه شما پولی که بابت سایر اکوسیستم ها میدید رو برای گوشی و تبلت های ویندوز هزینه کنید، در واقع پولتون رو خرج یک محصول "خاص" با قابلیت های ناقص و پتانسیل کمتر نسبت به سایر رقبا کردید.

تنها تأثیر مهم مایکروسافت با سرمایه گذاری مجددش در بخش اسمارت فون، نابود کردن برند با اصالت و محبوب نوکیا از صحنه ی این بازار بود. امیدوارم با نرسیدن بخش گوشی های هوشمند مایکروسافت به سوددهی مناسب، فنلاندی ها دوباره برند دیرینه ی خودشون رو پس بگیرن.
Lumia کلمه ای نیست که بتونه جای Nokia رو پر کنه.

Sony Xperia Z3 Compact Sony Xperia Z3 Compact

1393/8/27 صدای اسپیکر ها در حد کیفیت خوب با بلندی صداکافی هست، ولی نسبت به Z3 بزرگتر کمی حالت خفگی داره، در کل بلندی صدا برای پخش مدیا در حد بهترین های حال حاضر مثل M8 و Nexus 6 نیست ولی نسبت به مدل های قبلی سونی پیشرفت خیلی خوبی داشته و انتظارتون رو به خوبی فراهم می کنه. اما برای صدای زنگ و پیغام صدای گوشی یه مقدار آرومه که احتمال داره با آپدیت بلندتر بشه چون محدودیت نرم افزاری از طرف خود سونی هست و در صورت نارضایتی کاربرها احتمال تغییر زیاده، بخصوص که این گوشی تا اواسط زمستان یه آپدیت خیلی مهم و کامل براش میاد و به آندروید 5 ارتقاء پیدا می کنه.
اسپیکر زمان مکالمه هم کیفیتش خوبه ولی بلندی صدا رو بین متوسط تا خوب میشه درجه بندی کرد.
در کل اسپیکر ها مناسب هستن ولی با توجه به ضد آب بودن، کامپکت و جمع و جور بودن بدنه و قیمت گوشی انتظار بهترین و بلند ترین صدا رو نداشته باشین.

Sony Xperia Z3 Compact Sony Xperia Z3 Compact

1393/8/24 اگه بهترین و بلندترین خروجی هدفون رو می خواید htc One M8 بهترین گزینه هست و در واقع این گوشی تو کیفیت صدا چه از هدفون و چه اسپیکر رقیبی نداره. بعد از اون iPhone 6/6+/5s بهترین انتخاب هات می تونن باشن.
گوشی های سری Z اکسپریا همهشون در کیفیت از بهترین ها هستن ولی قدرت و بلندی صدای هدفون آنچنان چنگی به دل نمی زنه.
این چارت phonearena تو این ضمینه می تونه خیلی کمکت کنه دوست من:
http://www.phonearena.com/phones/benchmarks

Sony Xperia Z3 Compact Sony Xperia Z3 Compact

1393/8/24 عزیز این فیلم رو ببینید...:

https://www.youtube.com/watch?v=wXsyK5YCid8

هر گوشی ای موقع گرفتن 4K داغ می کنه ... تو این ویدئو همراه note 3 از G3 و Z2 خیلی بیشتر داغ می کنن.
در هر صورت همونطور که تو کامنت قبلی گفتم داغ شدن زمان فیلمبرداری 4K ایرادی نیست که موقع خرید این گوشی یا هر گوشی دیگه بخواین روش حساس بشین. همین که z3c با این قیمت و این سایز قابلیت فیلمبرذاری 4K رو داراست قابل توجهه.

Sony Xperia Z3 Compact Sony Xperia Z3 Compact

1393/8/20 گوشی فقط در حالت رکورد ویدئو با کیفیت 4k خیلی داغ میشه و خود گوشی با پیغام گرم شدن بیش از حد فیلم برداری رو متوقف می کنه. چیز خاصی نیست این مدل گرم شدن در حالت فیلمبرداری 4k و در گوشی های دیگه هم هست.

Sony Xperia Z3 Compact Sony Xperia Z3 Compact

1393/8/17 بله. گوشه بالا سمت چپ. Multi color LED با برنامه lightflow هم کار می کنه.

Sony Xperia Z3 Compact Sony Xperia Z3 Compact

1393/8/15 مشکل اعتبار حرف های شما هم همینه (با اینکه بعضی هاشون درست هم هست)، من خریدار این گوشی هستم و کاملا به نقاط ضعف و قوتش واقفم به خاطر اینکه قصد خریدش رو دارم ، شما از این گوشی و ظاهرا در کل از یک سری برند ها خوشت نمیاد ولی میری توی پیج هاشون و فقط ایرادات رو می گی! خوب اینجور رفتار از سوی یک فرد مطلع برای خواننده و خریدار شبهه ایجاد می کنه. من خودم موتورولا رو دوست دارم و گوشی های حال حاضر اپل و سامسونگ رو قبول ندارم، با این وجود گوشیم الان ساخت سامسونگ هست و قصد خرید سونی رو دارم. هیچوقت نرفتم توی صفحه ی برندی که کارش رو دوست نداشتم فقط بد بگم در حالی که از سال 86 تا الان زیر و بم همه ی گوشی های پرچمدار دستمه. هیچ وقت دوست نداشتم به نفع یا ضرر چیزی که تأثیری برام نداره وقت بزارم، شما چند بار از این گوشی بد گفتی همچنان داری به کارت ادامه میدی انگار چیزی از نخریدن سونی به شما می رسه! وقت و انرژی ای که میزاری اصلا منطقی نیست دوست من.

Sony Xperia Z3 Compact Sony Xperia Z3 Compact

1393/8/15 حالا چه گوشی ای داری مهم نیست، ولی شما که اینقدر داری این گوشی رو فقط می کوبی و از خوبی هاش اصلا نمی گی، پیشنهادت به اونهایی که از خرید این گوشی خوش ساخت، خوش دست و خوش قیمت که با توجه به نظرات شما یکی از بدترین ها ی بازاره(!) منصرف کردی چی هست؟

Sony Xperia Z3 Compact Sony Xperia Z3 Compact

1393/8/15 این گوشی از 1730 شده 1580, Galaxy Alpha رقیب اصلیش از 2900 شده 1660!!!! iPhone 6 همه ی مدل هاش حداقل نیم ملیون افت قیمت داشته، Z3C تنها نزدیک 200 هزار تومن پایین اومده و همه ی این تغییرات قیمت توی 1 ماه بوده. تمام کسایی که می گفتن این گوشی قیمتش زیاده و برین اپل و سامسونگ بخرین معلوم شد که هدفشون فقط تبلیغات منفی علیه سونی بوده و این گوشی از روز اول مناسب ترین قیمت رو در بین رقباش داشته.
من به شدت پیگیر این گوشی بودم و با باز کردن یک تاپیک در مورد ایراد های این گوشی در xda از همه ی زیر و بم این گوشی خبر دارم. تاپیک 5 روز قبل از رسیدن اولین دستگاه به دست مشتریان بازشده و تقریبا هر روز در حال به روز رسانی هست. کسانی که زبانشون خوبه از لینک زیر می تونن تاپیک رو چک کنن:
http://forum.xda-developers.com/z3-compact/general/issues-xperia-z3-compact-t2884498
بزرگترین مشکل سری Z اینه که با توجه به ضعف ضمانت در کشور ما به شدت باید مراقب بدنه تمام شیشه ای گوشی باشید.

این گوشی همچنان یکی از بهترین گوشی های 2014 به حساب میاد و با وجود تمام مشکلاتی که ازش سراغ دارم هنوز با در نظر گرفتن بالانس قیمت و کیفیت و اندازه بهترین گزینه ی بازاره و تا مدت ها در رنج خودش بهترین گزینه خواهد بود که توی پردازش و کاربرد هیچ جا کم نمیاره و با اختلاف قیمت 1 ملیونی با نزدیکترین رقیبش یعنی آیفون 6 جای هیچ شکی برای کسانی که طرفدار برند خاصی نیستن نمیزاره. تنها دلیلی که خودم هنوز نخریدمش این هست که هنوز راهی برای هک و روت کردن این گوشی بدون یک سری مشکلات (مثل از بین رفتن الگوریتم پردازش دوربین) نیست.

Motorola Nexus 6 Motorola Nexus 6

1393/7/26 گوگل این حرف رو زده! به نظرت اشتباه می گه؟ شما می گی آندروید 5، 64bit نیست؟شاید سیب زیاد میزنی دادا رو اطلاعاتت تأثیر سوء گذاشته! ;)

Sony Xperia Z3 Compact Sony Xperia Z3 Compact

1393/7/6 بهنام جان این همه اطلاعات غلط از ساختار این گوشی رو از کجا آوردی؟! بده منبع رو ما هم مستفیض بشیم!
فول پلاستیکی یعنی چی؟!
جنس پشت و جلو گوشی شیشه ی سخت هست که در جلو Gorilla Glass 3 هست و جنس شیشه پشت رو سونی مشخص نکرده (جاهایی گفتن Dragontail هست و بعضی هم میگن همون Gorilla Glass هست، در هر حال مثل Z2/Z3 شیشه ی سخت هست و دیگه مثل Z1C پلاستیکی نیست که زود پر از خش بشه.)
دور تا دور گوشی بر خلاف Z1C و Z3 که فلزی هستن، نوعی پلاستیک نرم و شفاف بکار گرفته شده که تا حالا در دیزاین های قبلی سونی یا گوشی دیگه دیده نشده و احتمالا برای کنترل وزن و انتقال بهتر گرمای چیپ ست و باتری و همینطور اصطکاک بهتر پلاستیک با پوست دست برای جلوگیری از افتادن گوشی جایگزین فلز شده. در چهار گوشه ی گوشی هم از نوعی پلاستیک ضربه گیر که روی Z3 هم بکار رفته استفاده شده.

تا این دستگاه باز نشه نمیشه در مورد عوض کردن باتری روی این گوشی نظر دقیقی داد که آیا ساده تر از مدل های htc مثل M8 یا M7 هست یا نه.

Sony Xperia Z3 Compact Sony Xperia Z3 Compact

1393/6/22 Best Design Ever!!
این گوشی بهترین طراحی رو بین همه ی گوشی های هوشمندی که تا حالا عرضه شده داره. سونی باز هم ثابت کرد که هنوز سامسونگ و اپل و گوگل نمی تونن توی طراحی سخت افزاری بهش برسن.
توازن بین سایز صفحه، سایز گوشی و سایز باتری در Z3 Compact رو با بهترین طراحی های های سه برند دیگه یعنی galaxy alpha، iPhone 6 و Moto X 2013 مقایسه کنین، حتی طرفدار های برند های دیگه هم نمی تونن این واقعیت رو انکار کنن که سونی تنها شرکتی هست که تونسته بدون قربانی کردن زیبایی و کیفیت ساخت، قدرت پردازش و عمر باتری، این توازن رو به کم نقص ترین شکل موجود برقرار کنه.
مقایسه تصویری بین این شاهکار سونی با آیفون های اپل کمک بهتری به این ادعای من می کنه.
Z3C (صفحه 0.6" بزرگتر) کنار iPhone 5S:
http://versus.com/en/sony-xperia-z3-compact-vs-apple-iphone-5s

Z3C (صفحه تنها 0.1" کوچکتر) کنار iPhone 6:
http://versus.com/en/sony-xperia-z3-compact-vs-apple-iphone-6

عمر باتری این گوشی نه تنها در نوع خودش بلکه بین همه ی گوشی ها کم نظیره و در حد تبلت ها و فبلت ها ی موجوی هست:
http://www.gsmarena.com/sony_xperia_z3_compact-review-1135p3.php
http://www.gsmarena.com/battery-test.php3

Samsung I9300 Galaxy S III Samsung I9300 Galaxy S III

1391/2/19 به نطر من انتخاب بین One X و SGS3 کار ساده ای هست:
اگر زیبایی و حس خوش ساختی مد نظرتون هست One X
اگر قویترین گوشی با بهترین بالانس بین قدرت پردازش و باتری رو می خواین SGS3

اصلا نمی شه گفت SGS3 گوشی زشتبه ولی زیبایی طراحی مدرن و یک تیکه ی بدنه ی پلی کربنات One X (که البته با ایجاد محدودیت هایی در امکانات گوشی مثل باتری قابل تعویض و خوردن کارت حافظه همراه بوده) رو نداره. صفحه نمایش One X هم در حال حاضر بهترین و مدرنترین LCD بازار از لحاظ تعداد و آرایش ساب پیکسل ها هست که بهترین وضوح و کیفیت رنگ رو به همراه داره.
صفحه نمایش SGS3 از همون پنل SAMOLED به کار رفته در Galaxy Nexus و Galaxy Note استفاده می کنه این بار با اندازه ی 4.8" که با وجودیکه کنتراست بی رقیب و زیبایی خاص خودش رو با ارائه ی رنگ های شفاف داره ولی به دلیل استفاده از آرایش RGBG در ساب پیکسل ها (Pentile technology) وضوح تصویر و کیفیت رنگ پنل ساخت سونیِ به کار رفته در One X رو نداره.
با تمام اینها خود من چون پردازش برام مهم هست SGS3 رو انتخاب می کنم. ساختار 40nm در tegra3 اصلا قابل مقایسه با ساختار 32nm در Exynos 4 Quads نیست و در هر بنچمارکی تا حالا کم آورده. گذشته از این باتری قابل تعویض برای من از واجباته!
در هر صورت هر کدوم از این دو سوپر فون رو انتخاب کنید مطمئن باشین که تا پاییز و معرفی Nexus و iPhone بعدی (یا شاید حتی بعد از اونها) یکی از دو گوشی برتر بازار رو خریداری کردین و پولتون جای بدی صرف نشده!
خرید خوبی داشته باشین ( و حواصتون هم به قیمت دلار باشه ;) )!!

Samsung Galaxy Nexus Samsung Galaxy Nexus

1391/1/20 در جواب meysam more عزیز: چند تا از مواردی که فرمودند ایراد داره:
٢.تکنولوژی صفحه در note وnexus یکی هستند و هر دو super amoled HD برای رزولوشن 1280x720 هستند با تکنولوژی pentile که nexus به خاطر صفحه ی کوچکتر با 316 ppi در مقابل 285 ppi برای note، شفافیت صفحه بهتری داره.
٦.گرافیک روی گوشی ها هیچ ربطی به گرافیک لپ تاپ و دسکتاپ نداره، لطفا قیاس مع الفارق نفرمایید!
۷.آندروید 2.3.6 با رابط کاربری touchwiz 4 که سامسونگ برای گوشی ها ی آندرویدیش استفاده می کنه از لحاظ پردازش و زیبایی و روون بودن سیستم نسبت به آندروید 4.0.1 کمبود های
قابل توجهی داره. آندروید 4.0 مهمترین آپدیت آندروید تا حالا بوده. من با همه ورژن های آندروید از 2.0 تا الان که 4.0.4 هست کار کردم (ورژن های اصلی خود گوگل، نه آپدیت های به هم ریخته و از سر رفع تکلیف امثال سامسونگ و htc) و انصافا ICS بهترین ورژن آندروید تا الان هست.

کسانی که موندن بین این گوشی و note کدوم رو انتخاب کنن کافیه چند تا فاکتور سایز و ظاهر، قیمت و
ورژن سیستم عامل و ساپورت گوشی رو در نظر بگیرند.
۱. کسانی که دستای کوچکی دارن note رو باید حتما دو دستی استفاده کنن و یه دستی تایپ کردنمشخ مثل شکنجه است براشون، گذشته از اینکه گرفتن این گوشی کنار گوشتون ظاهر با مزه ای داره. در مقابل nexus یکی از بهترین طراحی های ممکن بین گوشی های هم سایزش رو داره.
۲.مشخصا اگه طقف خریدتون بالاتر از ۱ ملیون نیست، از نظر من galaxy nexus انتخاب عالیی هست
۳.با توجه به اون چیزی که من از آپدیت آندروید 4.0 برای galaxy s2 دیدم، انتظار یه آپدیت خوب از سامسونگ نداشته باشین، نکسوس گوظی ای هست کق گوگل از طریق اون آندروید رو به همه معرفی می کنه و همیشه کم نقص ترین آپدیت ها برای گوشی های نکسوسی میان.گذشته از این برنامه های مارکت هم اول روی گوشی گوگل تست میشن و عرضه میشن، و برای قالب های touchwiz و sense اکه ایرادی وجود داشته باشه دیرتر گرفته میشه.

جدا از مواردی که گفتم تو هر چیز دیگه ای، note برتر از nexus هست.
۱.پردازش و گرافیک بالاتر در عین حال عمر باتری بهتر.
۲.دوربین اصلا قابل قیاس نیست بخصوص از لحاظ عکس برداری، البته هر دو فیلمبرداری 1080p FHD رو دارن.
۳.از نظر حافظه هم برتری کاملا با note هست، دو مدل 16GB و 32GB داره و کارت حافظه هم می خوره، در حالی که nexus فقط 16GB حافظه داره بدون قابلیت استفاده از کارت حافطه.

با توجه به این موارد با یه نگاه به نیاز هاتون، جیبتون و استایلتون انتخاب بین این دو هیولا کار چندان سختی نیست.
البته من به اونایی که می خوان note بخرن پیشنهاد می کنم یکی دو ماه منتظر بشن ببینن galaxy s3 چی تو چنته داره، اون موقع هم قیمت note پایینتر میاد هم اگه با s3 خیلی حال کردین ازخریدتمن پشیمون نمیشین.
موارد 1 تا 15 از مجموع 15 مورد
خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا