مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : ا ف
  • تاریخ عضویت : 1396/3/25
  • تعداد نظرهای داده شده : 9

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 9 از مجموع 9 مورد

Samsung Galaxy A54 Samsung Galaxy A54

1402/4/1 دوستان سلام. بعضی از کاربران اینجا به من اعتراض کرده‌اند که چرا میگویم 5G گوشی‌های سامسونگ در ایران فعال نمیشود و نظر من را از روی بی اطلاعی و یا مغرضانه! دانسته‌اند. باید بگویم که اولا من سهامدار یا وارد کننده برندهای رقیب سامسونگ نیستم که بخواهم مغرضانه چیزی بر ضد سامسونگ بگویم. حتی موبایل فروشی هم ندارم. ضمناً یکی از گزینه‌های مدّ نظر من برای خرید گوشی همین سامسونگ است. تمایل دارم که مشکل تحریم نبود و همه برندها از جمله سامسونگ همه سرویسهای مخابراتی نوین مثل 5G را در ایران ارائه میدادند. امّا حرف من بر اساس خبرهای سایتهای معتبر و همچنین امتحان کردن گوشی Galaxy A33 5G یکی از اقوام است که هر چقدر تلاش کردم 5G آن را فعال کنم، علامت 5G بالای گوشی نیامد. تمام تنظیمات لازم را هم در قسمت تنظیمات انجام دادم. از جمله انتخاب کریر 5G و انتخاب سیمکارت ایرانسل به عنوان سیمکارت دیتای گوشی.آپدیت نرم افزاری گوشی هم مشکل را حل نکرد. ضمناً محلهایی که برای فعال سازی 5G آن گوشی تلاش کردم، در پوشش شبکه 5G ایرانسل در یکی از کلانشهرهای کشور(بجز تهران و کرج) بود. با همراه اول هم مشکل حل نشد. ضمنا لینک منبع خبرهای مرتبط با این موضوع را هم میگذارم:
https://www.shahrsakhtafzar.com/fa/news/internet-operator/36390-samsung-apple-5g-not-working-in-iran
https://shabakehchi.com/news/irannews/19402/apple-samsung-5g-irancell
خبر مربوط به فعال شدن 5G اپل در سایت زومیت که پاراگراف آخرش به سامسونگ اشاره کرده:
https://www.zoomit.ir/internet-network/403910-apple-iphone-5g-iran/
ضمنا برای مشخص شدن وضعیت پیشنهاد میکنم کسانی که 5G گوشی سامسونگشون فعال میشه، به این نظر رأی منفی بدهند و کسانی که 5G گوشی‌شون فعال میشه رأی مثبت بدهند.
ضمناً پیشنهاد میکنم کسانیکه مدلهای دیگر سامسونگ دارند و 5G برایشان فعال میشود یا نمیشود، در صفحه همان گوشی بنویسند که 5G آن مدل در ایران برای آنها فعال شده یا نشده؟ شاید بعضی مدلها فعال میشه و بعضی مدلها نمیشه.

Samsung Galaxy A54 Samsung Galaxy A54

1402/3/27 سلام. در رابطه با مشکلات فیلترینگ و اینکه ما از 30 درصد سرعت بالقوه LTE یا همان 4G استفاده میکنیم و در مورد 5G هم سرعتی که باید باشه را دولت به ما نمیده، باهاتون موافقم. امّا سرعت 5G ایران بالاتر از سرعت 4G یا LTE ایران است. هرچند که ممکنه سرعت هر دوتاش به سقف سرعت بالقوه 4G یا حتّی 3G کشورهای دیگر نرسد!

امّا در مورد اینکه سامسونگ و اپل به بهانه تحریم امکان فعال سازی 5G گوشیهای خودشان را با اپراتورهای موبایل ایران غیر فعال کرده بودند کاملاً واقعیت است. به همین دلیل است که اگر شما سرچ کنید 5G آیفون در ایران فعال شد، خبرهای زیادی در این باره خواهید دید که اشاره میکنند که اپل با ارائه بروز رسانی iOS 16.4 این محدودیت را برداشت. ولی خیلی از همین خبرها اشاره کرده‌اند که این محدودیت در گوشیهای سامسونگ هنوز وجود دارند. ضمناً شما میتوانید یک گوشی 5G میان رده سامسونگ مثل A54 و A34 و A33 و A53 پیدا کنید و سعی کنید نوع شبکه را از نوع 5G انتخاب کنید. خواهید دید که حتّی در محدوده پوشش 5G علامتش بالای گوشی نمیاد. ولی اگر یک گوشی شیائومی یا اپل با iOS 16.4 به بالا را تست کنید خواهید دید که علامت 5G بالای گوشی میاد.
به دلایل بالا به نظرم باید مثل iPhone 14 که به دلیل رجیستر نشدن مقداری قیمتش پایین‌تر از قیمتی است که در بازار ایران برای یک آیفون به روز معمول است، برای گوشیهای 5G سامسونگ هم باید قیمتش یک مقدار کمتر باشه چون عملا 5G گوشی ‌های سامسونگ در ایران کار نمیکنه ولی مال بقیه گوشیها کار میکنه. یعنی خریدار باید بداند که پول اضافه دادن بخاطر 5G در گوشی سامسونگ در ایران بی فایده است.

Samsung Galaxy A54 Samsung Galaxy A54

1402/3/24 سلام. چرا هیچ کس در قسمت نظرات گوشی‌های سامسونگ به این نکته اشاره نکرده که امکان فعال سازی 5G گو.شیهایش را برای استفاده با اپراتورهای موبایل ایران مسدود کرده است؟ این در حالی است که اخیراً اپل در آپدیت iOS 16.4 به بعد 5G را روی گوشیهایش فعال کرد. همچنین شیائومی هم مشکلی با 5G در ایران نداشته. آیا سامسونگ هیچ آپدیتی برای هیچ یک از گوشیهای خودش ارائه نداده که 5G را در ایران فعال کند؟ تا جایی که من میدانم تنها گوشی S23 Ultra امکان استفاده از 5G ایران را دارا است.

Huawei Y6 Pro Huawei Y6 Pro

1396/7/15 چون حتّی هوآوی هم در واقع چون ایران تحریم هست، عملاً زیاد پشتیبانی از ایران رو انجام نمیده.

Huawei Y6 Pro Huawei Y6 Pro

1396/7/2 فکر کنم انشاالله عید بز میاد. اون هم عید بز چینی‌ها که هوآوی در کشور آنها قرار دارد.

Huawei Y6 Pro Huawei Y6 Pro

1396/7/2 بله درسته. من هم دیدم که این شماره کاستوم رامش با مال ایران متفاوت هست(هماطنور که شما فرمودید). امّا فقط گفتم که احتمالاً هوآوی قصد دارد واسه این گوشی Update بده و از این Custom Rom شروع کرده به تولید آن. چون همانطور که مستحضرید، تولید کنندگان گوشی Update را برای همه منطقه‌ها همزمان منتشر نمیکنند و معمولاً مال اخاورمیانه و خصوصاً ایران دیرتر از بقیه منتشر میشه. البته دوستان باید دقّت کنند که این حرف من که گفتم احتمالاً قراره Update بده، به این معنی نیست که این Update را که در آن سایت منتشر شده، تایید میکنم که شما هم نکاتی را به درستی متذکّر شدید.

Huawei Y6 Pro Huawei Y6 Pro

1396/6/22 این نشون میده که بیلد 207 بتا(یعنی: آزمایشی) در اومده واسه این گوشی. این بیلد شامل اندروید 6.0 میباشد. یعنی چند وقت دیگه نسخه نهایی و غیر آزمایشی این در میاد احتمالا و این گوشی به اندروید 6.0 مزین خواهد شد.
ولی چرا اندروید 7 نداده هوآوی ؟؟؟؟

Huawei Y6 Pro Huawei Y6 Pro

1396/3/25 معلوم نیست چرا هوآوی اقدام به انتشار اندروید 6 برای این گوشی نکرده است. به نظر میرسد که سیاست شرکت‌ها رفته به این سمت که نسخه جدید اندروید را برای گوشی‌های میان رده منتشر نکنند تا کاربران به خاطر اندروید جدید هم که شده، مجبور به خرید گوشی جدید شوند. تنها برای گوشی‌های پرچم دار و رده بالا آن هم یک بار اندروید نسخه جدیدتر اندروید را منتشر میکنند. آن هم چون در این قبیل گوشی‌ها، قبلا پول دوتا گوشی را از کاربران گرفته‌اند.

Huawei Y6 Pro Huawei Y6 Pro

1396/3/25 آیا کسی خبر موثّق ندارد که بالاخره اندروید 6 برای این گوشی چه زمانی منتشر خواهد شد؟
موارد 1 تا 9 از مجموع 9 مورد
خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا