مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : morteza n
  • تاریخ عضویت : 1391/1/16
  • تعداد نظرهای داده شده : 227

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 40 از مجموع 227 مورد

Microsoft Lumia 950 XL Microsoft Lumia 950 XL

1395/3/10 من الان دو ماه هست این گوشی رو دارم و به هیچکدوم از مشکلاتی که شما گفتی برخورد نکردم!! الانم چک کردم اصلا همچین چیزی نبود.
فکر نمیکنم درست باشه. شایدم تو آپدیت قدیم اینطوری بود.
به هر حال هر مشکل یا باگی هم تو سیستم عامل باشه مطمئن باشید با آپدیت ها برطرف میشه مایکروسافت پشتیبانی خوبی از این گوشی انجام میده نگران این چیزا نباشید

Microsoft Lumia 950 XL Microsoft Lumia 950 XL

1395/3/10 مشکل از محافظ گلسیه که خریدین.
مارک نیلکین بخرید که هم جنسش خوبه هم کامل میچسبه.
نیلکین سه مدل داره یه شیشه ایی معمولی مات معمولی و شیشه ایی pro+ دو مدل اول قیمتشون حدود 15 تا 20 هست و pro+ قیمتش بالای 40 هست.
خب مسلما مدل آخری جنس بسیار بهتری داره . خودم شیشه ایی معمولی رو گرفتم و راضی هستم.

Microsoft Lumia 950 XL Microsoft Lumia 950 XL

1395/2/28 باتری این گوشی قویه میتونی روش حساب کنی. اما دقت کن که فقط آپدیت های رسمی گوشی رو نصب کنی. آپدیت های غیر رسمی که برای ویندوزفون میاد مشکلاتی داره که اصلی ترینش مصرف عجیب باتری هست. البته پشتیبانی از این گوشی بالاست و هر مشکلی که برات به وجود بیاد تو آپدیت ها برطرف میشه.
در کل بگم اگه بیلد رسمی رو گوشیت باشه مصرف باتری نرمال هست و راحت 24 ساعت رو دووم میاره.(البته یه مشکل مصرف باتری در حالت استند بای وجود داره که در بیلد رسمی که به زودی قراره منتشر بشه برطرف میشه)
دوربین این گوشی فوق العادست. عکس های بسیار با کیفیت حتی در نور محدود. از نظر دوربین هیچ مشکلی نخواهی داشت. یه دوربین حرفه ایی رو این گوشی وجود داره.
برای دانلود فیلم. یک برنامه idm pro هست تو استور که پولی هست. چندین برنامه دیگه هم هست که من استفاده نکردم. اما! برنامه لودکیت که یونیورسال هست و توسط برنامه نویس ایرانی هم نوشته شده من از این استفاده میکنم ازش پشتیبانی خوبی میشه.تنها نکته منفیش اینه که با مرورگر های داخل گوشی مچ نمیشه و حتما باید لینک رو بهش بدی. برنامه ucbrowser هم هست که مدیریت دانلودش خیلی عالی و حرفه ایی هست. به نظرم برای دانلود مشکلی نخواهی داشت.

Microsoft Lumia 950 XL Microsoft Lumia 950 XL

1395/1/23 درود
دوستان من این گوشی رو گرفتم.
کسی اطلاعی داره که برای عمر بیشتر باطری بار اول چند ساعت نیازه که تو شارژ بمونه؟
در مورد خود گوشی بگم ظاهر بسیار زیبا. سیستم سیستم عامل جذاب دوربین فوق العاده. سرعت عالی.
فقط کمی داغ میکنه که همه گوشی های هوشمند امروزه همینطور هستند.
باطریش خوبه نسبت به سری نوت سامسونگ.
فقط نمیدونم حتما نیازه 7-8 ساعت تو شارژ نگه دارم یا خیر
لطفا راهنمایی بفرمایی ممنون

Nokia Lumia 1020 Nokia Lumia 1020

1392/7/2 دوست عزیز شما باید ببینی کدومش براتون مهم تره
دوربین قویتر طراحی زیباتر سیستم عامل سریع و بدون لگ ضبط و پخش صدا با کیفیت بسیار عالی
اینا مزیت های لومیا 1020 نسبت به z1
حالا مزیت های z1
ضد آب و ضد ضربه . که البته ضربه بخوره شیشه هست و داغون میشه منظور از ضد ضربه اینه که قطعات داخلش چیزیش نمیشه.
پردازنده قوی تر که البته بگم به نظر من پردازنده لومیا 1020 با اینکه ضعیف تره بهتر عمل میکنه چون سیستم عاملش بهینه هست.
و در آخر فراوونی بازی و برنامه در دنیای اندروید که مهم ترین مزیتش همینه.
البته بگم رابط کاربری اندروید سونی واقعا ناامید کنندست و بین رقباش بدترین رابط کاربری رو داره برای اندروید.
و اینکه صفحه نمیایشش زاویه دید بدی داره .
دیگه تصمیم با خودتونه البته تا اومدن z1 باید صبر کرد.
چون یه سری مشکلاتش قابل حدس زدن هست مثل داغ کردن ولی ممکنه مشکلات دیگه ایی داشته باشه.
موفق و پیروز باشید

Nokia Lumia 1020 Nokia Lumia 1020

1392/6/18 ای بابا
خواهشا طرفدارای افراطی سونی برن در مورد خود گوشیای سونی نظر بدن
اومدیم اینجا 4 تا مطلب در مورد این گوشی بدونیم ...
میخواین بدونین در مورد سونی؟
بله قبل از این هم اینچنین عکس هایی پخش کرده بود در مورد دوربین اکسپریا زد 13 مگاپیکسل که از نوکیا 808 بهتره وقتی اومد همتون دیدید که در حد 8 مگاپیکسل هم نبود ...

Sony Xperia Z1 Sony Xperia Z1

1392/6/18 فقط یک چیز میخوام به شما بگم.
قبل از این که سونی اولین دوربین های 13 مگاپیکسلی برای گوشی هاش تولید کرد اینچنین عکس هایی پخش کرد و از دوربینش تعریف کرد حتی دوربین 13 مگاپیکسلی خودش رو با دوربین نوکیا 808 هم مقایسه کرد و توی اون عکس خیلی هم بهتر نشون داده بود دوربین خودش رو. حتما شما هم دیدی.
اما بعد از اومدن گوشی و استفاده از دوربینش همه ناراضی بودن انصافا دوربین اکسپریا زد ( زد 1 نه تا وقتی به بازار نیومده هیچ مقایسه ایی نمیشه کرد) که سونی خیلی هم ازش تعریف کرد در حد و اندازه دوربین 13 مگاپیکسلی بود؟
دوربین اس 3 که خیلی قدیمی تر هم هست رو من مستقیم کنار هم مقایسه کردم اس 3 به مراتب بهتر بود.
به این عکس ها توجه نکنید نمیگم که عکس الکیه شاید عکس گرفتن با لومیا 1020 در شرایط مناسبی نبوده.
به هر حال بازم تا اومدن گوشی اکسپریا زد 1 نمیشه هیچی گفت ولی نظر من اینه که دوربینش در حد اس 4 شاید باشه مقایسه با لومیا 1020 هیچ شانسی نداره (نظر شخصی منه بازم تا اومدنش هیچی نمیشه گفت)
حتی اگه این عکس ها درست هم باشه لومیا 1020 قابلیت هایی مثل زوم اپتیکال و عکاسی در نور کم رو داره که بهترین دوربین نصب شده رو گوشی ها هست و خواهد موند تا معرفی گوشی قویتری از خود نوکیا.
موفق باشید

Nokia Lumia 1020 Nokia Lumia 1020

1392/5/6 سلام
دوست عزیز لطفا تا اطلاعات کافی نداری نظر نده
ویندوز فون سبک ترین ، بهینه ترین و پر سرعت ترین سیستم عامل هست.
لومیا 900 نوکیا با پردازنده تک هسته ایی باورکنید سرعتش از galaxy s3 بیشتر بود چه برسه به این پردازندش خیلی برای این گوشی قویه. از نظر پردازش هیچ مشکلی نداره.
سیستم عاملش به غیر از بازی و برنامه در تمام زمینه ها برتر از اندرویده.

Nokia Lumia 1020 Nokia Lumia 1020

1392/4/26 دوست عزیز شما داری xperia z رو با این گوشی مقایسه میکنی؟
xperia z اکثر جاهاش مشکل داره سخت افزارش ب هشدت مشکل داره صفحه نمایشش راحت خش میوفته کیفیت تصویرش 20 درصد لومیا رو هم نداره با اینکه رزولوشنش بالاتره.
لطفا گوشی ایراد دارو به بقیه معرفی نکن xperia z یک گوشی فوقا العاده ایراد داره که از یک برند شناخته شده مثل سونی بعید بود همچینی گوشی بده دست مشتری.
به هیچ وجه xperia z رو با لومیا 1020 مقایسه نکن لومیا غولیه واسه خودش امیدوارم با این گوشی نوکیا به روز های اوج برگرده.
در مورد برنامه و بازی هم بگم درسته به اندازه اندروید برنامه و بازی نداره ولی اکثر بازیا و برنامه های معروف رو داره و روز به روز هم بیشتر داره میشه سیستم عاملش بسیار جذاب و روان است.

HTC Butterfly S HTC Butterfly S

1392/4/3 شما از کجا میدونی داغ نمیکنه؟
مطمئن باشید پردازنده با این قدرت بدون خنک کننده داغ میکنه.

Nokia Lumia 925 Nokia Lumia 925

1392/4/2 سلام
دوست عزیز بسیار متاسفم که بدون در اختیار داشتن اطلاعات کافی در مورد برندی که باعث شد اسمارت فون به شکل امروزی در بیان اظهار نظر میکنید.

[دنیای اندروید یک دنیای خیلی بزرگ تر و وسیع تر و کاربر پسندتر هست! یک سیستم هوشمند سبک و کارا با دنیائی از نرم افزار و بازی های محبوب که آدم رو مجذوب خودش میکنه!]

اندروید سنگین ترین سیستم عامل موجوده در حال حاضر.
سیستم عامل اندروید فقط و فقط به دلیل بازی ها و برنامه های فراوانش محبوبیت پیدا کرده وگرنه یک سیستم عامل بسیار سنگین و با تعداد زیاد بد افزار هست که حتی یک آنتی ویروس مطمئن هم نداره که جواب گو این بد افزار ها باشه. این نظر من نیست نظر تمام کارشناس هاست.

[ویندوز موبایل با اون سنگینی خاص خودش، شیره سخت افزار رو میکشه و حتی اون رو برای رقابت با گوشی های هم رده خودش سست میکنه! اپلیکیشن های کمی داره و دستتون رو برای خیلی کارها میبنده!]

و بدتر از اون این صحبت های شما ...
ویندوز فون جز سبک ترین و کار آمد ترین سیستم عامل هاست بهترین سیستم عامل 2012 و قطعا بهترین سیستم عامل 2013 هم میشه حتی از آی او اس هم سبک تره با یک پنجم سخت افزار galaxy s4 راحت 3 برابر سرعت رو میده شما فقط یک بار کار کنید باهاش متوجه میشید.
و اما اندروید یک سیستم عامل بسیار سنگینه با بدافزار های بالا مصرف باتری بسیار زیاد که سیستم عامل سیمبین نوکیا هم کامل از نظر سبکی از اون برتر هست.
اما در مورد نوکیا
راه درستی رو انتخاب کرد چون به زودی مثل ویندوز ویندوز فون هم جاشو باز میکنه
نوکیا با بهترین کیفیت بدنه قطعات بهترین کیفیت دوربین و برترین تکنولوژی های موجود برترین گوشی هارو معرفی کرده و همیشه هم بهترین بوده به زودی هم به جای خودش برمیگرده.

HTC Butterfly S HTC Butterfly S

1392/4/1 سلام
دوست عزیز شما پردازنده 1.9 گیگاهرتز رو فرض کنید اونم چهار هسته ایی
همچین پردازنده قدرتمندی بدون وسیله ایی برای خنک کردنش امکان نداره داغ نکنه حتی به 100 درجه هم میتونه برسه
حالا من کاری به برند اچ تی سی ندارم هر برندی بود بازم نظرم همین بود پردازنده 1.9 گیگاهرتزی برای گوشی اصلا مناسب نیست.
از نظر من این گوشی از نظر سخت افزاری به شدت مشکل داغ کردن داره و این موضوع به هیچ وجه به برند اچ تی سی مربوط نمیشه پردازنده 1.9 گیگاهرتز داغ میکنه
بنده روسی سیستم خودم سی پی یو 2.8 گیگاهرتز 4 هسته ایی دارم.
سی پی یو که خودش فن داره پاورم هم دو تا فن داره یک فن برای کارت گرافیک یک فن هم اضافی زدم فضای داخل کیس خنک بمونه بازم همیشه حواسم هست چند درجه میرسه
حالا دیگه شما خودتون حساب کنید پردازنده 1.9 برای گوشی بدون هیچ خنک کننده ایی
این فقط نظر من بود به هر حال

HTC Butterfly S HTC Butterfly S

1392/3/31 سلام
از نظر من این گوشی با پردازنده 1.9 گیگاهرتز از نظر سخت افزار با چالش بزرگی روبرو است.
پردازنده 1.9 مطمئن باشید کنترل کردن دما برای این گوشی بسیار سخته موقع بازی صد درصد داغ میکنه شدید.
اچ تی سی اومد باتریو درست کرد پردازنده رو خراب به قول معروف اومد ابروهاشو درست کنه زد چششو کور کرد.
در کل خوبه که داره میجنگه ولی سرنوشتش تو دنیای اندروید قطعا شکست خواهد بود. اینو من نمیگم کارشناس ها میگن من به هیچ عنوان طرفدار سامسونگ و هیچ برند دیگه نیستم و از سامسونگ بدم میاد ولی سامسونگ غول تر از این حرف ها شده

Nokia Lumia 925 Nokia Lumia 925

1392/2/27 سلام
این گوشی پرچمدار نوکیا در سال 2013 نیست.
احتمالا لومیا 950 باید باشه که تابستون میاد.

Nokia Lumia 920 Nokia Lumia 920

1391/9/9 سلام

دوستان این قیمت واقعی نیست. دو سه ماه صبر کنید تا قیمت واقغی گوشی تو ایران مشخص بشه.
باید حدودا 2200000 باشه که طبق معمول میاد پایینبعد از چند ماه با پک کامل هم قیمت گالکسی اس 3 میشه یعنی در واقع ارزونتر.

Nokia Lumia 920 Nokia Lumia 920

1391/8/11 سلام مجدد

بله بحث مقایسه نیست. منم فقط میگم که وزن این گوشی طبیعیه چون نوکیا دوست داره گوشی مقاوم و زیبا دست مشتری بده همین.
منظورم از پردازنده قدیمی 4 هسته ایی.
من قدرت ÷ردازش وان ایکس رو قبول دارم وکاری به اون ندارم.
اما ÷ردازنده 2 هسته ایی لومیا 920 از نوع krait هست. همون طور که شما میدونید این نوع پردازنده ها قدرت بسیار بالایی دارند. و توی تست های انجام شده عملکردش از پردازنده های به کار رفته در galaxy s3 و one x بهتر بوده. حالا اگه سیستم عامل بهینه ویندوز فون رو هم اضافه کنیم دیگه این گوشی از نظر پردازش کوچکترین مشکلی نخواهد داشت. منظور منم از قدیمی این بود که خیلی از برند ها دارن رو به ÷ردازنده های krait میارن و این ÷ردازنده 4 هسته ایی به نوعی قدیمی شده.
به نظر من این گوشی با نصف توان همچین ÷ردازنده ایی همین عملکرد رو به نمایش میذاشت. ولی نوکیا چی کنه از دست مردم ظاهر بین که فقط تعداد هسته براشون ملاکه.
یا علی

Nokia Lumia 920 Nokia Lumia 920

1391/8/10 سلام

دوست عزيز

درسته اين گوشي ارزون ميشه ولي نه تو ايران
الانطوري شده كه قيمت تمام گوشي ها داره ميره بالا
براي مثال گاكسي اس 3 الان 2 مليون تومن قيمتشه در حالي كه خيلي وقته توي بازار اومده به نظر من قيمت اين گوشي بسيار مناسبه اگه انصاف رو در نظر بگيريد.
134.4x69.9x8.9 ابعاد وان ايكس 130.3x70.8x10.7 ابعاد لوميا ميبينيد كه وان ايكس طول و عرضش يكم بزرگتره نه خيلي زياد مهم ضخامته

گوشي اچ تي سي وان ايكس فقط 0.2 اينچ صفحه بزرگتر از اين گوشي داره شما اينو ميگي بسيار بزرگتر؟؟
سخت افزار لوميا هم قوي تره به خصوص پردازنده وان ايكس پردازنده قديمي 4 هسته ايي داره.
پلي كربنات درسته يكي از ويژگي هاش سبك بودنه
اما شما ضخامت رو در نظر بگير اين ضخامت نشون ميده بدنه پلي كربناتي لوميا بسيار ضخيم تر از وان ايكسه و همينطور مقاوم تر.

Nokia Lumia 920 Nokia Lumia 920

1391/8/8 سلام

وزنش رو يك بار توضيح دادم. بازم ميگم.
اين گوشي از جنس پلي كربنات ساخته شده. پلاستيكي نيست كه وزنش سبك باشه.
تازه همون پليكربنات رو لايه نازك نزده انقدر مقاوم خوش دست و زيبا هست كه مشتري رو راضي كنه
ضخامت اين گوشي هم برميگرده به اين سياست نوكيا
نوكيا نميخواد مشتري هزينه ميكنه يك تيكه پلاستيك بده دستش نه يك گوشي مقاوم ميده دست مشتري
ضخامتشم به نظر من خيلي خوبه دليلشم اينه كه لايه پلي كربنات نازك نذاشته تا حد امكان گوشي مقاوم ساخته حالا شما اگه دوست داري برو پلاستيك بخر ... بين پلاستيك و پليكربنات پلاستيكو انتخاب ميكنيد ؟؟

ضعف هاي اندرويد و آي او اس خيلي خيلي بيشتر از ويندوز فون هستن.
ويندوز فون بهترين سيستم عامل سال 2011 شد و قطعا بهترين سيستم عامل سال 2012 هم ميشه چون خيلي پيشرفت كرده.
قيمتشم تقصير نوكيا نيست قيمتش تو كشور ما زياده تازه شما برو قيمت آي فون 5 رو ببينتو ايران بعد نظر بده
گالكسي اس 3 پلاستيكي الان 2 ميليون تومن قيمتشه با اين كه خيلي از اومدنش به بازار گذشته اين گوشي هم خيلي از اون قوي تره از همه نظر بهتره قيمتشم كمتر پس شما بيخود نميخواد بياي يك برندو بدون اطلاعات زير سوال ببري.
قبل از كامنت گذاشتن فكر كن عزيز.

Nokia Lumia 920 Nokia Lumia 920

1391/7/25 سلام

دوست عزيز اين گوشي رو با نوت2 اصلا مقايسه نكن لطفا!!!

جنس بدنه اين گوشي از پلي كربناته و نوت2 پلاستيك
در ضمن همون پلي كربنات رو هم يه لايه نازك نذاشته پس اين وزن طبيعيه .

Nokia Lumia 920 Nokia Lumia 920

1391/7/14 سلام

اندرويد تنها چيزي كه از ويندوز فون بيشتر داره برنامه هست.
در عوض ويندوز فون قابليت هاي خيلي بهتري نسبت به اندرويد داره و اندرويد مشكل زياد داره.
به نظر من آينده ويندوز فون خيلي روشنه و اندرويد با اين مشكلات واقعا بزرگش كم كم جاي خودشو به ويندوز فون ميده.

Nokia Lumia 920 Nokia Lumia 920

1391/7/14 سلام

شما بازم داري حرف هاي خودتونو ميزنيد

اولا اون چيزايي كه در مورد دوربين گفتيو به جز دو سه مورد هيچ كدومو قبول ندارمو ميدونم كه درست نيست.
بدون مدرك برچب بهترين بودنو به يه برند نزن اگه اينجوريه منم ميام ميگم فيلم هابيت رو با دوربين نوكيا فيلم برداري كردن!!!!!! كسي باور ميكنه بدون مدرك؟؟!!! عزيزم ادعا بدون مدرك معني نداره
در مورد اون صفحه نمايش بگم براويا هيچ چي نيست صفحه نمايش لوميا چند فناوري بالاتر از صفحه نمايش اكسپريا وي در ضمن اگه اون براويا داره لوميا PureMotion HD+ display داره كه هم باعث شفافيت بيشتر تصوير ميشه هم زواياي ديد رو فوق اعاده ميكنه هم زير نور آفتاب گوشي فوق العاده عمل ميكنه
در ضمن لوميا صفحه نمايش Gorilla Glass يا همون ضد خش داره كه همه ميدونن بهترين محافظ صفحه نمايشه
قسمت لوميا 800 دلار يه پكه لوميا 920 خالي 600 دلاره و از اكسپريا وي ارزون تره كه در حقيقت خيلي ارزشش بيشتره

آقاي hatef h
شما اين گوشي رو اصلا با اكسپريا اس مقايسه نكن اون گوشي سخت افزارش به شدت مشكل داره و دوربينشم اصلا در حد اين نيست.

آقاي ali n

علي جان ايشون داره يك گوشي كه اصلا نميتونه با اين رقابت كنه رو هي ميخواد بهتر نشون بده من بايد بگم كه بقيه ذهنشون منحرف نشه.

Nokia 808 PureView Nokia 808 PureView

1391/7/13 سلام

فعلا كه اين گوشي بهترين دوربينو تو گوشيا داره چه از نظر كيفيت چه از نظر فلش چه از نظر لنز چه از نظر پيكسل بهترينه و فقط با دوربيناي حرفه اي مقايسه ميشه نه با دوربين گوشي.
نگران نباشيد يه چهار پنج سالي كار داره كه يه برندي بخواد تو دوربين گوشي از اين جلو بزنه كه نوكيا هم بيكار نيست. خودش بهتر از اينو ميزنه.

Nokia Lumia 920 Nokia Lumia 920

1391/7/12 سلام مجدد
چند تا نكته ديگه هم هست كه بهتره بگم.

آقاي محمدرضا م عزيز
سوني تازه سال 2012 تونسته به تنهايي گوشي توليد كنه اونوقت شما داي ميگي كيفيت صدا و هندز فري اكسپريا وي بهتره.
نوكيا هميشه گوشياش كيفيت صدا بسيار خوب داشتند مثل نوكيا n8 همينطور هندز فري.

در ضمن به اون قابليت ها و امكانات لوميا كه برتري حساب ميشه USB On-the-go رو هم اضافه كنيد

ببخشيد باتري لوميا 920 : 2000 mah
باتري اكسپريا وي : 1750 mAh

در مورد اين لنز ها هم يك توضيحي بدم
لنز كارل سايز لنز دوربين لوميا 920 فيلم فوق العاده ارباب حلقه ها رو هم با همين لنز فيلم برداري كردن
لنز هاي سوني در مقابل اين هيچ حرفي براي گفتن ندارن عزيز.

Nokia Lumia 920 Nokia Lumia 920

1391/7/12 سلام

دوست عزيز ببايد بگم شما اصلا نميدوني فناوري هايي كه نوكيا تو اين گوشي داده چي هستن؟
متاسفم كه نوكيا پدر تكنولوژي موبايل رو با سوني كه تازه سال 2012 اومده و تونسته تنهايي گوشي بزنه مقايسه ميكني.
من انقدر بيكار نيستم كه صبح تا شب تو گوگل سرچ كنمو بيام اينجا لينك بذارم چي زي كه بقيه بايد بدونن ميدونن.
در مورد اون لينكي كه براي 808 بود بهت بگم اون سايت به هيج وجه معتبر نيست در ضمن همون عكس هايي هم كه از 808 گذاشته بودن كه 100 درصد مال 808 نبود بهتر از اكسپريا بود عزيزم اندازه تصوير 808 بسيار بزرگتره در حالي كه اونجا نتنها بزرگتر نشون نداده بود بلكه كوچكتر هم بود اين از اين. دوربين 808 رو اصلا با هيچ دوربيني تو گوشيا مقايسه نكن فقط با دوربين حرفه ايي مقايسه كن.
من مطمئنم شما حتي يك بار هم با گوشي هاي نسل جديد سوني كار نكردي تا بفهمي چي ميگم.
من از تجربه خودم گفتم شما برو تو گوگل سرچ كن.
اولا صفحه نمايش اكسپريا وي ال سي دي هست يعني افتضاح هي براويا براويا ميكني در صورتي كه هيچ چي نيست زواياي ديد اين گوشي افتضاحه اين براويا فقط يكم شفافيت ميده كه بقيه خوششون بياد
مطمئن باش كلاس كار سوني در گوشيا انقدر پايين هست كه انقدر فروشش پايينه
سوني چندين و چند سال با پلي استيشن داشت سروري ميكرد اما در عرض مدت كوتاهي مايكروسافت با ايكس باكس اومدو پلي استيشن رو نابود كرد.
بله دوربين 808 از لوميا بهتره كاملا واضحه ولي شك نكن دوربين اكسپريا وي هيچ حرفي براي گفتن نداره در مقابل 808 سوني رو ما ايراني ها الكي شاخ كرديم در حالي كه هيچي نيست.
برترياي 920 رو ميگم البته بيشتر از ايناست چون بعضي چيزا هنوز كامل مشخص نشده
1- صفحه نمايش : IPS با LCD اصلا قابل مقايسه نيست زواياي ديد اكسپريا وي افتضاحه
2- باتري لوميا 2000 باتري اكسپريا وي 1750 كلا با اين پردازنده و اين ال سي دي و اين سيستم عامل پر مصرف اين باتري كمتر از يك روز دووم مياره از ما گفتن بود
اما لوميا باتري قدرتمند سيستم عامل بهينه صفحه نمايش كم مصرف.
3- قدر ت پردازش لوميا با توجه به سيستم عامل فوق سنگين اندرويد بسيار بيشتره چون سيستم عامل بهينه داره
4 - دوربين با كيفيت بسيار بالا شك نكنيد دوربين لوما بعد از 808 بهترينه اين دوربين ميتونه در شب تصاويري بسيار روشن بدون فلش بندازه از ستارگان و ماه به صورت واقعي تر عكس گرفتن ميدوني يعني چي؟
5- طراحي بسيار زيباتر رنگ بندي بهتر و تنوع بيشتر و كيفيت بدنه بسيار بالاتر لاستيك بازيافتي با پليكربنات قابل مقايسه نيست.
فناوري و امكانات بيشتر سيستم نقشه نوكيا مپ بهترين بوده و هست و خيلي از گوگل مپ بهتره.
شارژ بيسيم ...
تاچ بسيار سريع تر با حساسيت بسيار بالاتر كه ميتوني حتي با دستكش ازش استفاده كنيد.
سيستم عامل بهينه و حرفه ايي ويندوز فون كه از نظر من اندرويد در مقابلش هيچي نيست.
شما كه گوشي رو به خاطر بازي ميخواي برو ايكس باكس بگير اندرويد امنيت كه نداره سنگين كه هست سرقت اطلاعات هم كه داره.
در نهايت پشتباني خيلي بهتر

عزيزم منم مايل به اين بحث ها نيستم نه بقيه خوششون مياد نه مديريت.

Nokia Lumia 920 Nokia Lumia 920

1391/7/12 هنوز كامل بعضي مشخصات اين دو گوشي معلوم نيست.

آقاي محمد رضا م من كامل ميتونم اين دو گوشي رو مقايسه كنم تا ببيني كه گوشي اكسپريا حرفي براي گفتن نداره

Nokia Lumia 920 Nokia Lumia 920

1391/7/11 خيلي جالبه هيچكدوم از اين گوشيا نيومده شما ميگي كيفيت صدا و هندز فري گوشي سوني بهتره واقعا معلومه شما همه اينا رو از منبهع خودتون ميگيد نه منبع معتبر.
هيچ چيز تجربه كار با گوشي نميشه اينيك ه بريد تو سايتا بگرديد و خبر بخونيد يك كار بيهوده ست.
در ضمن اين ضد آبي كه ميگيد فيلمش چند وقت پيش تو يوتوب اومده بود يك مقدار آب روي صفحه گوشي ريخت و پاك كرد من خيلي وقت پيش n73 داشتم بيشتر از نيم ساعت افتاده بود تو آب عمق آب هم زياد بود
افتاده بود تو درياچه ته آب هم گل بود بعد از بيشتر از نيم ساعت پيدا كردم خشك كه شد عين اولش كار ميكرد.
اين ضد آب كشكيه مطمئن باش چون تو يوتوب ديدم كه چي بود اون ضد آبي كه نوكيا ميخواست بزنه و چند وقت پيش خبرش منتشر شد ضد آبه نه اين . زير دوش هم ميشه باهاش كار كرد به زودي اونم مياد.

Nokia Lumia 920 Nokia Lumia 920

1391/7/11 سلام
دوست عزيز بذار اول از همه در مورد اين فناوري لمس شناور توضيح بدم.
اين فناوري فقط يك فناوري آزمايشي بوده واين فناوري هنوز داره روش كار ميشه مطمئن باش اگه با فاصله يك سانتي متر تاچش كار ميكرد دنيا رو ميتركوند و الانم اسمارت فون هاي سوني اين فناوري رو داشتند.
دوم من خيلي به بحث اسمارت فون ها علاقه داشتم عموم گوشي فروشي داره تو جمهوري منم هر چند وقت ميرم اونجا و با هم بحث ميكنيم و من باچند تا گوشي كار ميكنم من با گوشي اكسپريا سولا كامل كار كردم اولا به هيچ وجه با دستكش كار نميكنه دوما تاچش در فاصله 5 ميليمتر عمل ميكنه .
اين از تجربه من با اين گوشي.
من اصلا فكر ميكنم شما اصلا با گوشي هاي سوني كار نكرديد چون اكثرا سخت افزارشون مشكل داره اگه كار كرده بوديد ميفهميديد من چي ميگم. عزيز من دو هسته ايي زدن دليل نميشه گوشي لوميا 900 با پردازنده 1.4 خيلي بهتر از اكسپريا اس سوني كار ميكنه اصلا هنگ نميكنه شما هم يه چيزي شنيدي .
اگه يكم فكر كنيم ميفهميد كه هنگ كردن جزءسخت افزار گوشي نيست جزء نرم افزارشه اونم به دليل پردازنده پايين گوشياش بود كه البته مال خيلي گذشته هست و من بيشتر تو گوشي 5800 ديدم نوكيا n8 خيلي كم هنگ ميكنه . آقاي محترم پردازنده دو هسته ايي هنر نيست با پردازنده تك هسته ايي فيلم برداري 1080 هنره سوني اگه ميتونه همچين كاري بكنه.
زردي صفحه نمايش به شدت داغ كردن كيفيت بسيار پايين صفحه نمايش از جمله ضعف هايي هستند كه همه گوشياي سوني دارند بقيه مشكلات وقتي باهاش كار كنيد متوجه ميشيد.
نوكيا در فروش اسمارت فون ها بعد از سامسونگ و اپل سومه موتورولا هم چهارم شما خبر رو از خودت نگو حتي نميدونم سوني پنجم باشه يانه.
در ضمن سوني فيچر فون هم توليد ميكنه از جمله اكسپريا ميرو كه بسيار گوشيه ضعيفي هست.
نوكيا حداقل فيچر فون هاش واقعا كاربردي اند شما همون برو به معروف بودن و حرف مردم بچسب نه تجربه واقعي شما فقط يك ضعف در سخت افزار از نوكيا بگو فقط يكي (سخت افزار ضعيف ضعف سخت افزار نيست منظورم سخت افزاري كه خوب كار نكنه) واقعا جالبه اين جمله شما كاملا از خودتون درآورديد [سونی دومین برند پر فروش اسمارت فون در دنیا هست]
مطمئن باشيد xperia v در مقابل لوميا هيچ حرفي واسه گفتن نداره شما دوربين اكسپريا وي فقط مگاپيكسلش بالاست فناوري هايي كه دوربين لوميا داره از نظر كيفيت خيلي برتره شما يك جا رو بگو كه گوشي سوني رو به عنوان برترين گوشي اندرويد بشناسه هنوز همون گالكسي اس3 رو برترين ميدونن همه جا چون xperia v از نظر سخت افزار مشكل داره البته طراحي و بدنه رو هم حساب كنيد طراحي سوني زير صفره برندي كه حتي يك ذره تغيير تو طراحي گوشياش نده عاقبتش چي ميشه.
شما شارژ بيسيم ميدوني چيه؟ از طريق امواج جنس بدنه رو خوب اومدي لاستيك در مقابل پلي كربنات
عزيز من الماس از جنس كربنه يعني سخت ترين كاني اونوقت شما لاستيك بازيافتي رو با اون مقايسه ميكنيد؟
سيستم عامل واقعا جالبه
اندرويد نسبت به ويندوز فون يك مزيت داره ويندوز فون نسبت به اندرويد ده ها مزيت شما اگه ميخواي بازي كني همون كنسول بازي پلي استيشن بگير بازي كن اسمارت فون مال كسيه كه معنيش رو بدونه و ازش استفاده كنه نه كسي كه از اسمارت فون فقط بازي كردن و ميدونه .
منم بلدم تو گوگل سرچ كنم و اينجا لينك بذارم ولي انقدر بيكار نيستم كه برم تو گوشياي سوني ضعف هاشونو بنويسم.
در ضمن ديگه مايل نيستم به اين بحث ها ادامه بدم. اينجا جاي اين بحث ها نيست
ببخشيد پر حرفي كردم.

Nokia Lumia 920 Nokia Lumia 920

1391/7/10 لينكتونو ديدم رفتم و خوندم.

عزيز من من با اين گوشي كامل كار كردم تا واقعا ببينم اين فناوري چيه كه فهميدم يه چيز بيخوده.
به هيچ وجه از روي دستكش كار نميكنه.

يك ميليمتر رو منظورم گوشي هاي معمولي كه تاچ قوي دارن بود نه اين گوشي

يك سانت به هيچ وجه نيست اگه دستتونو آروم آروم نزديك كنيد به صفحه ش حدودا ميشه گفت در فاصله 5 ميليمتري عمل ميكنه و تكنولوژي نوكيا خيلي با اين گوشي فرق داره

همين قسمتش دست خيس واقعا جالبه
من تا حالا يادم نمياد با دست خيس تاچ گوشيم عمل نكنه حتي به خاطر اين حرف شما روي صفحه ش يك مقداري آب ريختم و باز هم عمل كرد. نميدونم تا حالا نشنيده بودم تاچ گوشي با دست خيس عمل نكنه.
شما فقط ميخواي سوني رو نسبت به همه برند ها برتر جلوه بدي در حالي با اين همه تلاش هنوز سهم ناچيزي از بازار رو در اختيار داره خيلي كم. اكثر گوشياشم از نظر سخت افزار ايراد دارن پس دوست عزيز من الكي سنگ يه برند رو به سينه نزن با اين بحث ها نه به بنده چيزي ميرسه نه به شما.
اگه نوكيا مشكلي داشته باشه من قبول ميكنم ولي چون واقعا هميشه از خريد محصولاتش راضي بودمو هيچ مشكلي نداشتم ميگم كه برند قابل اعتماديه چون به مخصوصا ما ايرانيا احترام ميذاره.

منم به هيچ وجه به سوني توهين نكردم و نميكنم و برام قابل احترام بوده .

Nokia Lumia 920 Nokia Lumia 920

1391/7/9 سلام

دوربين اين گوشي 8.7 مگاپيكسله فلش اونم dual LED نه LED

Nokia Lumia 920 Nokia Lumia 920

1391/7/9 سلام

شما برو مسئول تبليغاتي سوني بشو حتما فروشش 10 برابر ميشه.

عزيز من اصلا اين دو دو فناوري جدا هستن لمس شناور اين نيست كه از روي دستكش كار كنه فقط حساسيت بالاي صفحه نمايشه كه چند ميليمتر قبل از اينكه دست با صفحه برخورد كنه عمل ميكنه
كه اين تو بعضي گوشياي ديگه هم هست با اينكه اون فناوري رو ندارن من كه امتحان كردم به فاصله كمتر از يك ميليمتر دستم ميرسه تاچ گوشيم عمل ميكنه گوشيم نوكيا 701
قابليت لمس شناور هيچ كاربردي نداره و اصلا هم منظور اين نيست كه از روي دستكش كار ميكنه


اما لوميا 920 از روي دستكش عمل ميكنه و كلا فناوريش با لمس شناور فرق داره

Nokia Lumia 920 Nokia Lumia 920

1391/7/8 سلام

با تمام نظرات شما موافقم

فقط اون قسمت كه گفتيد پردازنده 4 هسته ايي ميخواد

پردازنده اين گوشي Dual-core 1.5 GHz Krait هست.
پردازنده هاي Krait بسيار قدرتمند هستن و قطعا قدرتشون از 4 هسته ايي هايي كه براي مثال در گلكسي اس3 به كار رفته قوي تره. البته اگه بهينه بودن ويندوز فون رو هم اضافه كنيد ديگه اين گوشي از نظر پردازش هيچ مشكلي نداره.

Nokia 808 PureView Nokia 808 PureView

1391/7/7 سلام

اين چه حرفيه شما ميزني؟
مقايسه دوربين حرفه ايي 808 با xperia t اصلا درست نيست.
در ضمن اين عكس هايي كه اونجا بود اصلا بهش اعتمادي نيست چون سايز تصوير 808 خيلي بزرگتره
تازه تمام عكس هايي هم كه گذاشته بودن از 808 (كه مطمئنا مال 808 نيست) بهتر از xperiat بود.
دوربين گوشي xperia s كه اصلا تعريفي نداشت.
دوربين 12 n8 بخ نظر من خيلي بهتر از اون بود اينم همونه ديگه فقط 13 مگاپيكسله.
به نظر من دوربين لوميا 920 الان بعد از 808 بهترين دوربين بين گوشياست.
فناوري pureview نتنها ميتونه پيكسل رو بالا ببره بلكه كيفيت عكس رو هم فوق العاده ميكنه .

Nokia Lumia 920 Nokia Lumia 920

1391/7/7 به احتمال زياد اين گوشي با قيمت 1600 يا 1700 يا 1800 بياد به بازار ايران
اين كاملا طبيعيه كوشي نوكيا 808 با قيمت 1750 اومد تو بازار ديديد كه بعد از دو هفته قيمتش شد 1400
الانم كه 1200
نوكيا هميشه قيمت اوليه گوشياشو بالا ميذاره نميدونم دليلش چيه ولي به هم حال اين گوشي قيمتش سريع افت ميكنه.

Samsung ATIV S Samsung ATIV S

1391/7/7 سلا م
يك بار توضيح دادم بازم ميگم.
شما فقط به اسم سوپر آمولد نگاه ميكني.
اولا كه آي پي اس خيلي خوبه و بعضيا از آمولد بهتر ميدونند.
دوما يه بار گفتم بازم ميگم هم چگالي پيكسلي لوميا بيشتره هم فناوري - PureMotion HD+ display داره كه همون نسل پيشرفته Clear black نوكياست. و اگه روي ال سي دي هم بذاري اينو با سوپر آمولد رقابت ميكنه حالا اين كه ديگه آي پي اس.
شما فقط سخت افزار رو توي CPU ميبيني بايد از همه نظر نگاه كني.
لوميا انقدر از اين گوشي برتري داره كه بدون شك بشه گفت بهتره.
مطمئن باشيد صفحه نمايش لوميا از اين خيلي بهتره
در ضمن تاچ لوميا 920 فوق العادست ميتونم تصور كنم كه چيه.

Nokia Lumia 920 Nokia Lumia 920

1391/7/7 سلام

اين چه حرفيه شما ميزني؟
مقايسه دوربين حرفه ايي 808 با xperia t اصلا درست نيست.
در ضمن اين عكس هايي كه اونجا بود اصلا بهش اعتمادي نيست چون سايز تصوير 808 خيلي بزرگتره
تازه تمام عكس هايي هم كه گذاشته بودن از 808 (كه مطمئنا مال 808 نيست) بهتر از xperiat بود.
دوربين گوشي xperia s كه اصلا تعريفي نداشت.
دوربين 12 n8 بخ نظر من خيلي بهتر از اون بود اينم همونه ديگه فقط 13 مگاپيكسله.
به نظر من دوربين لوميا 920 الان بعد از 808 بهترين دوربين بين گوشياست.
فناوري pureview نتنها ميتونه پيكسل رو بالا ببره بلكه كيفيت عكس رو هم فوق العاده ميكنه .

HTC Windows Phone 8S HTC Windows Phone 8S

1391/7/3 سلام

واقعا جاي تاسف داره برندي مثل اچ تي سي اينجوري از طراحي برند هاي ديگه كپي كنه.
اچ تي سي كه خيليا طراحي شو تحسين ميكردن.

نوكيا اگه مثل اپل اچ تي سي رو دادگاهي كنه راحت كلي خسارت ميتونه ازش بگيره .

Sony Xperia V Sony Xperia V

1391/7/3 موافقم.

Nokia Lumia 920 Nokia Lumia 920

1391/7/2 سلام

آقاي نيما

نوكيا هميشه بهترين كيفيت رو براي گوشياش انتخاب ميكنه
وزن 185 گرمي هم نشون ميده كه نوكيا ميخواد يك گوشي مقاوم رو تقديم مشترياش كنه
نميخواد مشترياش الكي كلي پول بدن
مثل بعضي برند ها نيست كه پلاستيك بازيافتي بذاره براي گوشياش

دوست عزيز دوربين گوشي رو با دوربين گوشي مقايسه ميكنن
اين گوشي بدون شك قوي ترين دوربين 8 مگاپيكسلي رو داره كه به نظر من خيلي از دوربين 13 مگاپيكسلي سوني بهتر و با كيفيت تره (البته احتمالا دوربينش 8.7 مگاپيكسل باشه)

ويندوز فون برنامه هاش كمتره ولي تو اكثر چيزاي ديگه از اندرويد خيلي سر تره
مثل بهينه بودن گلكسي اس 3 با باتري قوي ترش بدون شك زودتر از اين گوشي باتري خالي ميكنه

مثل امنيت اندرويد اصلا امنيت نداره بسيار امنيتش ضعيفه ويندوز فون تو اين زمينه عاليه

در ضمن سرقت اطلاعات هم نداره

پيشرفت ويندوز فون براي برنامه واقعا عالي بوده كه من مطمئنم مايكروسافت به زودي هرچي كاربراش بخوان تهيه ميكنه

والبته ويندوز فون خيلي قابليت هاي ديگه داره كه اندرويد نداره.

پس آقاي نيما لطف كن از روي تعصب الكي حرف نزن .

Samsung ATIV S Samsung ATIV S

1391/7/1 شما درست ميگي

ولي حداقل از روي مشخصات مقايسه ميكنيد سعي كنيد عادلانه باشه

Nokia Lumia 920 Nokia Lumia 920

1391/7/1 البته اگه بخواهيد ميتونم برترياي لوميا 920 رو نسبت به آيفون 5 بگم.
موارد 1 تا 40 از مجموع 227 مورد
خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا