مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : m r
  • تاریخ عضویت : 1390/12/21
  • تعداد نظرهای داده شده : 4

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 4 از مجموع 4 مورد

Samsung I9300 Galaxy S III Samsung I9300 Galaxy S III

1391/2/17 جناب اقایه امیر محمد ع،واقعا واستون متاسفم که واسه این که وان ایکس رو پایین بکشید حاضر شدید همچین چیزاایی بگین.
زیر صفحش خاک میره؟!!!نکنه با خانواده سنسیشن اشتباه گرفتینش؟اگه این حرفو به یه تازه به دوران رسیده بزنین،براحتی میفهمه که اشتباهه.شما که این حرفو میزنین بیاین یک مدرک بیارین که حرفتون درسته.تا حالا تو هیچ جا همچین مشکلی گذارش نشده..
.نمایشگرش به مرور زمان نابود میشه؟!!!واقعا این حرفتون خنده داره. من ۳ هفته ی وان ایکس رو دارم و هیچ مشکلی در نمایشگرش ندیدم و هر چی هم که تو سایتا درباره مشکلات نمایشگرش میگن اشتباه محضه.من خودم شخصا نمایشگرشو با نمایشگر فور اس داییم مقایسه کردم و واقعا وان ایکس یه سرو گردن بالاتر بود(با اینکه فور اس نمایشگر بسیار کوچکتری داره)
اینم که میگین انتن دهیش بدرد نمیخوره،من با اینکه طبیعت گردی زیاد میرم و معمولا تو جاده ام هیچ وقت ندیدم حتی از یک ذره از انتنش کم بشه. واقعا زشته که بخاطر اینکه بگین وان ایکس بده بیاین یه سری مطالب بی پایه و اساس سر هم کنین.جایه تاسف داره.

HTC Sensation XE HTC Sensation XE

1391/1/1 سلام.یه پیشنهاد واسه اونایی که از ضعف باطریه این گوشی در عذابند.من خودم همین امروز رفتم این گوشیو گرفتم ولی در هنگام خرید فروشنده بهم گفت اگه میخوای یه باطریه دیگه بهت بدم که ظرفییتش ۲۳۰۰میلی امپره!منم با کمال میل باطریو ازش به قیمت ۶۰۰۰۰تومن خریدم.حالا دیگه میشینم با خیاله راحت با گوشیم بازیه اچ دی میکنم بدون نگرانی از تموم شدن زود هنگام باطری.در ضمن باطری ماله خوده شرکت اچ تی سیه.

HTC Sensation XE HTC Sensation XE

1390/12/29 خیلی ممنونم از farhad j عزیز که جوابمو کامل داد.

HTC Sensation XE HTC Sensation XE

1390/12/27 سلام به همگی.یک ماه که دارم درباره ی این گوشی تحقیق میکنم و به این نتیجه رسیدم ک یکی از نقاطه ضعفش باطریه ضعیفشه.از دوستانی که این گوشیو دارن لطفا بگن ایا مشکل باطریه این گوشی خیلی حاده یا نه؟ در استفاده ی زیاد میتونه یک روز دووم بیاره؟
موارد 1 تا 4 از مجموع 4 مورد
خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا