مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : مسعود ج
  • تاریخ عضویت : 1395/7/10
  • تعداد نظرهای داده شده : 4

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 4 از مجموع 4 مورد

Lenovo K3 Note Lenovo K3 Note

1395/11/22 سلام دوستان
من مدل اروپایی این گوشی ینی a7000plus رو نزدیک یک ساله دارم . واقعا گوشی بینظیریه . من تا حالا باهاش هیچ مشکلی نداشتم . وقتی به اندروید شش آپدیت شد خیلی کاراییش بیشتر شد و رمش هم بیشتر خالی میمونه . و باطری هم با استفاده مداوم یک روز نگه میداره ولی شنیدم مدل k3note داستان فونت و تاچ... داره . که بخاطر هماهنگ نبودن با سیمکارته . نمایندگی لنوو تو بازار موبایل هم فقط a7000plus رو داره و میگه k3note ورژن مخصوص چینه . من قبلا سونی c5ultra و سامسونگ j7 داشتم و به نظر من این گوشی از اونها خیلی سرتره مخصوصا از نظر رابط کاربری و امکانات . ضمنا اینکه میگن دوربین ضعیفه کاملا اشتباهه و دلیلش اینه که بصورت دیفالت روی کیفیت متوسط تنظیم شده و باید تغییر بدین

Lenovo ZUK Z2 Pro Lenovo ZUK Z2 Pro

1395/9/20 سلام دوستان ، من سه هفته پیش این گوشی رو از دیجی کالا خریدم . قبلش سامسونگ s7اج داشتم و سونی c5ultra و z1 , این گوشی واقعا گوشیه بینظیریه ، انقدر سرعتش زیاده و قویه که نمیتونید تصور کنید . دوربینش هم از همه گوشی هایی که داشتم بهتره ، کیفیت ال سی دی عالی ،صدا و آنتن دهی بینظییر . من چون نرم افزار های نجوم استفاده میکنم ژیروسکوپ و قطب نما خیلی برام مهمه و همه گوشی ها اجرام رو با اختلاف نشون میدم ولی این گوشی بدون خطا نشون میده . در کل لنوو به برند عالی و قدرتمنده که فقط تو ایران خیلی شناخته شده نیست . ایراد این گوشی آینه که بعدش هر گوشی دست بگیرید بخاطر کندی عملکرد عصبی میشید .

Lenovo K3 Note Lenovo K3 Note

1395/7/11 درود بر دوستان
من بعد از چند ماه تحقیق و پرس و جو مدل a7000plus رو خریدم چون مدل k3note رو حتی نماینده گی های لنوو ندارن و میگن اون گوشی برای خود چین ساخته شده ، میدونم کسایی که دارن ناراحت میشن ولی کیفیت ساخت کا تری پایینتره . جالبه که دیجی کالا هم برای گرم نگه داشتن بازارش قیمت k3note رو ده تومن بالاتر زده و تو مقایسه میبینید که بعضی امکانات رو مثل otg برای a7000plus ننوشته و من فکر میکنم چون اون گوشی رو خیلی ارزونتر خریده دوست داره بفروشه ، من اولین روزی که خریدم با رابط otg یه هارد یه ترا بایت وسترن بهش وصل کردم که در عرض چند ثانیه باز کرد .
در ضمن خیلی عجیبه که این گوشی با اینکه روی یه اسلاتش نوشته 4g ولی دوتا سیمکارتش هم 4g رو ساپرت میکنه .
من وقتی خریدم چند روز با اندروید پنج خودش کار کردم و بعد به اندروید شش آپدیت کردم از طریق پیغام خود گوشی ، واقعا عالی شد . تا این لحظه که دو ماهه گوشی دستمه حتی یک بار هم هنگ نکرده ، با کار مداوم و اینترنت دایم یه روز کامل شارژ نگه میداره ، رابط کاربری خیلی خوبی داره ، من تنها مشکلی که باهاش داشتم چون منجم هستم گاهی قطب نماش کار نمیکنه و مینویسه برای کالیبره شدن باید گوشی رو تکان بدید که با چند تا تکون کالیبره میشه . ضمنا اینم بگم که من قبل از این یه سونی c5 ultra داشتم و باید بگم این گوشی خیلی از اون سر تره ، جز دوربینش که کیفیت اون به این میچربه .
امیدوارم بجای این همه بحث در مورد رام و روت گوشی بحای k3note که برای چین هست یه a7000plus بخرید
امیدوارم نظرم به دردتون بخوره

Lenovo A7000 Plus Lenovo A7000 Plus

1395/7/10 با درود
من بعد از مدتها تحقیق و پرس و جو که قرار بود مدل k3note رو بگیرم این مدل رو گرفتم و بینهایت راضی ام ، واقعا معرکه است ، هم تاچش عالیه هم رابط کاربریش هم آنتن دهی و رفت و برگشت صدا با ابنکه نزدیک چهل تا برنامه ریختم اصلا هنگ نکرده تا حالا . با شرایطی که من کار میکنم یک روز و نیم سارژ نگه میداره ولی اگه باهاش ور نرم و بیشتر از دو روز نگه میداره
موارد 1 تا 4 از مجموع 4 مورد
ایسام