مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : علیرضا ع
  • تاریخ عضویت : 1395/7/5
  • تعداد نظرهای داده شده : 23

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 23 از مجموع 23 مورد

Xiaomi Mi 5 Xiaomi Mi 5

1396/2/28 شما هنوز متوجه این کلک عهد بوقی بعضی فروشنده ها نشدی که از هر کالایی کم دارن یا ندارن بد میگن؟! من خودم رنگ سفیدش رو دارم و از همین مهندسین پیشگام گرفتم هیچ مشکلی نداره فقط تنها نکته ای که رنگ سفید داره اینه که تو نور شب یکم رنگ چراغ نوتیفیکیشن روی رنگ سفید پخش میشه، یعنی چون رنگ سفید جذب نورش کمِ دور چراغ نوتیفیکیشن هم یکم روشن میشه. وگرنه هیچ ایرادی نداره و خیلی هم شیک هستش. گول حرفای اینطور فروشنده ها رو نخور و اصلا به نظر من ازشون خرید نکن!

Xiaomi Redmi Note 3 (Qualcomm) Xiaomi Redmi Note 3 (Qualcomm)

1396/1/9 سلام دوستان وقت بخیر. من چند وقتی یک مشکلی با گوشیم پیدا کردم که نمیدونم دقیقا علتش چی میتونه باشه و گفتم اینجا مطرحش کنم که اگر کسی مشابه مشکل من داشته و احیانا متوجه شده از چیه، من رو هم راهنمایی کنه.
مشکلی که من دارم از این قرار که دکمه فزیکی پاور گوشی بعضی وقتها انگار که دوبار عمل کنه با یک بار کلیک کردن. مثلا میزنم که گوشی بره رو حالت اسلیپ، ولی خب میره تو حالت اسلیپ ولی خب دوباره صفحه روشن میشه و صفحه لاک اسکرین نمایش داده میشه. یا گاهی شده نگهش میدارم که بخش خاموش کردن، ریست کردن و ... نمایش داده بشه ولی خب مثل لمس کوتاه عمل میکنه و گوشی میره رو حالت اسلیپ در صورتی که من دستم رو روی دکمه نگهداشتم! خودم فکر میکردم از این آپدیت آخری 8.1.6 باشه به همین خاطر گوشی رو فکتوری ریست کردم اما بازم مشکلی که گفتم پا برجاست! به همین خاطر باز به این آپدیت 8.1.6 شک کردم که شاید از این باشه! خلاصه اینکه الان حسابی رو اعصاب شده کار کردن با گوشیم!
به نظر شما مشکل از چی میتونه باشه؟ سخت افزاری؟ نرم افزاری؟ یا چیز دیگه ای احیانا؟

Xiaomi Redmi Note 3 (Qualcomm) Xiaomi Redmi Note 3 (Qualcomm)

1395/12/23 سلام چرا، من اول که خریدم همین مشکل رو داشتم. علتشم آپدیت بود واسه من. کلا این گوشی که که از طریق آبدیت خودش با اینترنت آپدیت میکین احتمال قاطی کردنش زیادِ که در این شرایط باید گوشی ریست فکتوری بشه

Xiaomi Redmi Note 3 (Qualcomm) Xiaomi Redmi Note 3 (Qualcomm)

1395/12/5 ...من گوشیم رو از آی سیم گرفتم، همین الانم رفتم تو سایت شیائومی چک کردم. کاملا کد IMEI و S/N درست و معتبر بود. اینم سندش:
http://www.upsara.com/images/nkum_xiomi.jpg
فقط توجه کنید دوستان که اگر خواستید برید شما هم تس کنید باید وارد سایت شیائومی بشید بعد برید پایین سایت و روی Product Authentication کلیک کنید. بعد توی صفحه جدید برید به تب Verify your phone purchase بعد اونجا هم میشه IMEI و S/N و از رو روی اطلاعات کارتن گوشی زد و هم میشه از خود گوشی بدستشون آورد که با کد *#06# (ستاره مربع صفر شیش مربع) میتونید IMEI گوشی رو بدست بیارید. واسه S/N هو حتما اون ممیز بین اعداد کد SN رو گوشی رو وارد کنید.

Xiaomi Redmi Note 3 (Qualcomm) Xiaomi Redmi Note 3 (Qualcomm)

1395/10/22 سلام. ممنونم بابت توضیحات شما، مطالب جدیدی یاد گرفتم. منتها من با توجه به منبعی که داشتم و مقایسه ای که با مشخصات پشت کارتن یک نوت 3 پرو (نسخه اروپا) داشتم این مسائل رو گفتم. چون پشت کارتن نسخه های اروپا دقیقا عبارت FDD-LTE و TDD-LTE نوشته شده. پس اگر اینطور که شما میگید باشه و نسخه TDD-LTE برای اینترنت ثابت باشه، نباید مینوشت این رو دیگه؟!

Xiaomi Redmi Note 3 (Qualcomm) Xiaomi Redmi Note 3 (Qualcomm)

1395/10/18 ... لازم یک سری توضیح ها بدم به شما:
1. شرکت کوالکام 3 نوع شارژ سریع تا الان (نسخه 4 هم داره که هنوز خیلی رو بورس نیست) برای چیپست هاش ارائه داده که تمام دستگاه هایی که نوع 2 و 3 رو نداشته باشند، نوع 1 رو دارند. پس این چیز طبیعی هستش. ضمن اینکه حتی تو خود سایت کوالکام هم اطلاعاتی در مورد توانایی های فست شارژ نوع 1 من پیدا نکردم و فکر نکنم باشه اصلا! و این خودش به نظر من دال بر این که این نوع شارژ یک شارژ معمولی هستش.
(( https://www.qualcomm.com/products/snapdragon/quick-charge/faq ))
2. فست شارژ یعنی اینکه یک گوشی بتونه توی مثلا 30 دقیقه به یک میزان شارژ قابل قبولی برسه. مثلا تو نیم ساعت از صفر به 40-70 درصد شارژ باتری برسه که بسته به نسخه شارژ سریع تغییر میکنه.
3. اینکه پردازنده یک دستگاه قابلیت فست شارژ رو داشته باشه به این معنا نیست که اون دستگاه به طور قطعی قابلیت فست شارژ شدن رو داره. چون فقط پردازنده ملاک نیست برای شارژ سریع.
4. سوالی که بنده خدا پرسیده در مرحله اول واسه شارژر هستش. احتمال میدم چون شما دیدی شارژر 2 آمپر هست یعنی که فست شارژ نوع اول در صورتی که اینم دلیل محکمی نیست. دلیل محکم اینه که شارژر بتونه توی نیم ساعت به 40 درصد برسونه شارژ باتری رو از صفر(طبق مشخصات فست شارژ نوع 1) ؛ خب قطعا با توجه به تست هایی که خود من انجام دادم شارژر این گوشی توی 30 دقیقه از 20 درصد هم به زور به 40درصد شاید برسونه.
5. تا جایی که من تحقیق کردم این گوشی درسته که چیپستش از نوع 2 شارژ سریع هم پشتیبانی میکنه اما عملا امکان استفاده درش وجود نداره به این خاطر که بسترهای دیگش رو فراهم نکردن. حالا این بسترهای دیگه چی هست رو من نمیدونم دقیقا ولی قطعا یک سری قطعات سخت افزاری میتونه باشه.
6. اینی که شما میگی با فلش کاستوم میشه از نسخه 2 استفاده کردم قطعا یک کار ریسک پذیری! چون اگر میشد خود شرکت سازنده ازش استفاده میکرد و یک تبلیغ خوب و به قول معروف "بفروش" بود واسش! پس این موردم رد میشه.

Xiaomi Redmi Note 3 (Qualcomm) Xiaomi Redmi Note 3 (Qualcomm)

1395/10/18 بعضی دوستاد در مورد آپدیت کردن یا نکردن همچنان سوال هایی میپرسند که خیلی هاش رو پایین تر جواب دادن بقیه، ولی خب نمدونم چه عادت بدی ما داریم میخوایم همه چی حاضر و آماده باشه واسمون! یک مطالب قبلی رو بخونید کلی نظر درمورد جدیدترین آپدیت این گوشی هست.
به صورت کلی آپدیت ها خوب هستند ولی یک مسئله ای که وجود داره اینه که بهتر هروقت آپدیت میاد سریع آپدیت رو دانلود و نصب نکنینم. یکم صبر کنیم تا اگر احیانا باگ مشکل سازی داره اون آپدیت، رفع بشه بعد. حالا من خودم به شخصه از وقتی آپدیتش کردم فکر میکنم میزان شارژ دهیش بیشتر شده (البته فکر میکنم و مطمئن نیستم واقعا این اتفاق افتاده باشه) در باقی موارد هم فرق چندانی ایجاد نشده به جز یک سری امکانات نرم افزاری جدیدتر و حالا مواردی که خود شرکت شیاءومی وقتی میخواید آپدیت کنید نوشته تو لیستش. اما اینکه مشکلی بعد آپدیت براتون پیش بیاد قطعا نرم افزاری بوده و به خاطر اشتباه یا خطایی توی زمان آپدیت پیش امده و ذاتا خود آپدیت مشکل نداره. اگر همچین اتفاقی براتون افتاد که اگر نت خوبی داشته باشید، گوشیتونم برنامه های مزاحم و مشکل ساز نداشته باشه (مثل روشن بود برنامه های دور زدن ف ل ت ر) رو نداشته باشه احتمالش خیلی کم، معمولا با یک ریست فکرتوری مشکل حل میشه و خیلی کم پیش میاد که نیاز به کارهای دیگه باشه. ولی خب 1درصد احتمال هم از بین 100 نفر به یک نفر میخوره دیگه.
پس اگرم مشکلی پیش امد میتونید توی همین بخش نظرات برید و نظرات دوستانی که گوشی رو فلش زدن یا کارها دیگه رو کردن واسه نصب مجدد سیستم عامل رو بخونید.

Xiaomi Redmi Note 3 (Qualcomm) Xiaomi Redmi Note 3 (Qualcomm)

1395/10/18 چندتا از دوستان در مورد شبکه 4G این گوشی و حالا نسخه اسپشیالش سوال داشتن که همه رو با هم جواب میدم. ببنید به صورت کلی شبکه 4G یک شبکه که فرکانس های مختلفی داره و تو هر کشوری با فرکانس های خاصی استفاده میشه. فرکانس های مجاز توی ایران هم یکی 1800 و یکی دیگه 3500 هستش که توی اینجا میتونید خودتون ببنید: https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_LTE_networks
لازم به ذکر بگم به گفته ویکی پدیا «اینترنت نسل چهار ایرانسل از نوامبر 2014 با فرکانس 1800MHZ و از نوع FDD فعال شد و همچنین فرکانس 3500MHZ از نوع TD-LTE از آگوست 2016 بصورت تست فعال شده است.»
خب این یعنی که عملا فرکانس 1800 بیس اصلی شبکه 4G هستش و احتمالا حداقل سرعت هم هست. این نکته رو هم بگم بهتون که فقط ایرانسل فرکانس 3500 رو داره و باقی اپراتور ها همه 1800 هستن.
تا اینجا اطلاعات کلی بود در مورد شبکه 4G اما حالا گوشی نوت 3 پرو با توجه به توضیح هایی که توی همین سایت و سایت اصلی شرکت سازنده وجود داره نسخه معمولیش کلا از باندهای:
LTE band B1, B3(1800), B7, B38, B39, B40, B41
پشتیبانی میکنه. که همینطور که میبینید فرکانس (3500)B42 رو نداره جزوش. اما باندهای نسخه اسپشبال تعداد بیشتری هستش به شرح زیر:
LTE band B1 / B2 / B3(1800) / B4 / B5 / B7 / B8 / B20 / B28 / B40
خب از نظر تعداد باندهای شبکه 4G که مشخصه تعداد نسخه اسپشیال از گلوبال بیشتر ولی باید توجه داشته باشید که بازم فرکانس (3500)B42 وجود نداره و این یعنی این تعداد شبکه های اضافی هیچ نفعی به حال من و شما نداره و فقط نشون میده که تو کشورهای بیشتری امکان استفاده از شبکه 4G وجود خواهد داشت.
* امیدوارم همه سوال ها در مورد شبکه 4G رو جواب داده باشم اما به طور کلی این استاندارد B3 که این گوشی ساپورتش میکنه از نظر سرعت کاملا سرعت خوبی رو داره تو ایران و من خودم با نت ایرانسل سرعت دانلود 20 مگابیت و آپلود 18 مگابیت رو ثبت کردم باهاش پس نگران چیزی چون کلا تو ایران سرعت نت با استفانداردهای جهانی فاصله داره همیشه.

Xiaomi Redmi Note 3 (Qualcomm) Xiaomi Redmi Note 3 (Qualcomm)

1395/10/16 اگر این مشکل زیاد اتفاق میفته اول با یک بار ریست فکتوری کردن امتحان کنید. ممکنه بعضی وقتها بعد آپدیت یک سری مشکلات پیش بیاد که البته با ریست فکتوری کردن رفع میشه. اگر نشد باید برید سراغ تعویض رام و این مسائل. البته یک بحث سخت افزاری هم هست که باید دقت کنید سیم کارتها سالم باشند و مثل بر اثر تکون خوردن مشکلی واسشون پیش نیاد که منجر به ریست شدن گوشی بشه.

Xiaomi Redmi Note 3 (Qualcomm) Xiaomi Redmi Note 3 (Qualcomm)

1395/10/16 سایت آی سیم داره. منتها یک نکته رو بگم که نمیدونم میدونید یا نه ولی خب پک اروپا با پک اصلی (گلوبال) یکم فرق میکنه از نظر فزیکی (در باقی موارد کاملا یکی به جز شبکه های 4 جی که اونم واسه ما کاربردی نداره) بعد این مورد باعث میشه که لوازم جانبی پک گلوبال به پک اروپا نخوره و کلا قید لوازم جانبی رو باید بزنید چون لوازم جانبی نمونه معمولش همینجوری کم هست دیگه پک اروپاش که پیدا نمیشه.

Xiaomi Redmi Note 3 (Qualcomm) Xiaomi Redmi Note 3 (Qualcomm)

1395/10/16 اولا که شارژر خودش فست شارژ نیست و لطفا حرفی نزنید که باعث اشتباه دیگران هم میشه. دوما کی گفته فست شارژ باطری رو خراب میکه؟ سوما این گوشی به خاطر ظرفیت بالای باتریش نیاز داره که شارژر قوی تر باشه که نخواد 4 ساعت گوشی رو بزنید زیر شارژ تا شارژ بشه.
حالا شما اگر اینقدر حساسی که فکر میکنی این 1 آمپر بالا بودن شارژر باعث خراب شدن باتریت میشه میتونی از شارژر 1 آمپری استفاده کنی و 3-4 ساعت منتظر باشی تا گوشیت از 20 درصد به 100 درصد برسه. ولی به صورت به نظر من اگر شما بخوای نگران این چیزا باشی که باس کل زندگیت در نگرانی بگذره! این یک وسیله الکترونیکی که شرکت سازنده موارد محافظتیش رو به کار برده ولی بازم بالاخره خراب میشه... نمیتونم اینجور حساسیت ها رو درک کنم به شخصه که فکر میکنیم از تولید کننده بهتر میدونیم و یک کارای اضافی رو انجام میدیدم که مثلا عمر دستگاه مون بالاتر بره!!

Xiaomi Redmi Note 3 (Qualcomm) Xiaomi Redmi Note 3 (Qualcomm)

1395/10/16 اشاره به اون کامنتی که گفتم امکان غیر فعالش کردن نیست (با زبان گوشی روی حالت انگلیسی چون فارسی رو نمیدونم) و کلا باگ این گوشی و شما قبول نکردید!! دیدید نمیشه! تنها راهی که من واسم جواب داده همونی بود که اون موقع گفتم، یعنی استفاده از کیبرد خود گوگل که اتفاقا از یک سری جهات بهترم هست.

Xiaomi Redmi Note 3 (Qualcomm) Xiaomi Redmi Note 3 (Qualcomm)

1395/9/2 شما اگر گوشیتون انگلیسی باشه به هیچ وجه درست نمیشه. فقط اگر فارسی باشه درست میشه. من فکر کردم از زبان انگلیسی استفاده میکنید.

Xiaomi Redmi Note 3 (Qualcomm) Xiaomi Redmi Note 3 (Qualcomm)

1395/8/28 دیدم چندتا از دوستان هنوزم که هنوزه مشکل هنگ کردن اینستاگرام دارن در صورتی که این مشکل خیلی وقت برای من حل شده. گقتم چندتا مورد رو بگم شاید حل شد مشکلشون. اولا اینکه من این مشکلم از زمانی حل شد که گوشی رو ریست فکتوری کردم. یعنی اول که گوشی رو خریدم این کار رو نکرده بودم و یک چندتا مشکل ریز و درشت داشتم اما وقتی ریست فکرتوری زدم این مشکلات حل شد که یکیش همین هنگ کردن یا بیرون امدن از اینستاگرام بود. البته ممکنه این کار به خاطر ارائه اپدیت های خود شیائومی هم باشه یا دانلود جدیدترین نسخه اینستاگرام. پس پیشنهاد من به دوستانی که این مشکل رو دارن اینه که اولا نسخه miui رو آپدیت کنید به آخرین نیسخه ارادئه شده. اگر مشکل حل نشد اینستاگرام تون رو آپدیت کنید (از نسخه اصلی اینستاگرام استفاده کنید، برنامه هایی مثل OGinsta همچنان مشکل دارن فکنم). اگر بازم مشکل رو داشتید باید راه حل آخری که ریست فکرتوری کردن هستش رو امتحان کنید.
یک موضوع دیگه هم در مورد کیبرد SwiftKey هستش. اینجور که من ته و توی این قضیه خط کشیدن زیر حروف رو در آوردم، کلا این SwiftKey با زبون فارسی تو این گوشی مشکل داره. حالا شما دوتا راه دارید یا اینکه باهاش کنار بیایید و یا هم اینکه کلا این کیبرد رو حذف کنید، مصرف باتریتون رو کمتر کنید و با کیبرد خود اندروید کار کنید. من که نزدیک 2 سال از SwiftKey استفاده میکردم و حالا دارم از خود کیبرد اندروید این گوشی استفاده میکنم خیلی هم تفاوت بینشون نمیبینم. یک سری امکانات کوچیک رو کم داره از SwiftKey فقط.
یکی از دوستان در مورد لوازم جانبی پک اروپا پرسیده که از کجا میشه خرید. به نظر من با توجه به خیلی محدود بودن این پک از گوشی و اینکه یکم سایز گوشی با نمونه عادیش فرق میکنه یا باید لوازم جانبی رو از همونجایی که گوشی رو خریدی بخیری و یا کلا قیدش رو بزنی چون از سایت های فروش اینترنتی هم اگر بخری هیچ تضمینی وجود نداره که به گوشیت بخوره یا نخوره. یکی از کامل ترین سایت ها در زمینه لوازم جانبی گوشی های شیائومی این سایت هستش http://www.weststore.ir که متاسفانه واسه گوشی شما چیزی نداره. به همین خاطر میگم از همونجایی لوازم جانبی بخواه که این گوشی کم یاب رو بهت فروخته!

Xiaomi Redmi Note 3 (Qualcomm) Xiaomi Redmi Note 3 (Qualcomm)

1395/8/13 منم سنسور دوربینم از همین حالتی که شما گفتید. یعنی مورد اول دقیقه هم دوربین پشت و هم جلو. اما من کاملا از خروجی عکس هاش با توجه به انتظاری که داشتم راضیم. حالا دوتا حالت پیش میاد که یا شما خیلی انتظارتون بالاست و یا هم اینکه سنسور گوشی شما مشکل داره. البته به نظر من هرچی هم انتظارتون بالا باشه نمیاید کیفیت خروجی دوربین این گوشی رو «افتضاح» ببنید.(این رو هم بگم که عکاس خبری هستم پس فرق عکس خوب و بد رو تشخیص میدم! یک وقت فکر این مورد به سرتون نزنه!) پس فکر میکنم گزینه دوم احتمالش بیشتر. من خیلی عکس از دشت، کوه، بیابون و امثال اینا ندارم چون دوربین عکاسی دارم و باهاش عکس میگیرم منتها کارهای دم دستی تر رو که عکس میگیرم غیر از بعضی مواقع که نور خوبی ندارم بقیه مواقع کامل خوب هست مثلا این نمونه هایی که لینک میدم، البته اینا از هیچ منظره خاصی گرفته نشده و فعلا همین ها رو دم دست داشتم(این عکسها هیچ ادیت خاصی برای افزایش کیفیت و ... نشده فقط برای اینکه نه حجم شما به فنا بره و نه حجم خودم، کیفیتشون در حالت زوم رو یکم کاهش دادم تا حجمشون کمتر بشه.)
http://8pic.ir/images/mro1bkeckcr5zkl28t1t.jpg
http://8pic.ir/images/jkgppyqcnrbol0m04oyh.jpg
http://8pic.ir/images/ew1af3pu2njc7mei1ct5.jpg
حالا اگر بازم دوستان شک داشتن یا منظره خاصی مد نظرشون بود بگن که چندتا نمونه عکس خاص تر بگیرم و بفرستم.
** چندتا نکته هم بگم خدمتون در مورد دوربین که اولا تو شرایط نوری که یکم حس میکنی ضعیف حتما فلاش رو روشن کنید که به دلیل وجود نداشتن لرزشگیر تو این دوربین به احتمال زیاد عکستون تار خواهد شد چون نرم افزار خود گوشی واسه عکاسی اولین کاری که انجام میده تو شرایط نوری ضعیف، گایین آوردن سرعت شاتر هستش که نقش مهمی تو تار شدن عکس به علت لرزش دست داره. من خودم هنوز فرصت نکردم از نرم افزارهای جایگزین استفاده کنم و خروجی رو مقایسه کنم ولی حتما این کار رو هم انجام میدم و نتیجش رو میگم اینجا. مورد بعدی هم اینه که همیشه به لنز دوربینتون نگاه کنید قبل عکاسی که چرب یا کثیف نباشه، مخصوصا اگر چرب باشه که خیلی وقت ها هم دیده نمیشه، باعش میشه عکستون دارای ماتی بشه و این چرب بودن زمانی بیشتری تاثیر رو داره که یک منبع نوری تو عکس باشه، مثلا یک لامپ، اگر لنز شما چرب باشه، نور این لامپ کاملا کشیده ثبت میشه که فاتحه عکستون رو میخونه!

Xiaomi Redmi Note 3 (Qualcomm) Xiaomi Redmi Note 3 (Qualcomm)

1395/8/12 دوست عزیز این مورد رو دیگه فکردم همه ملت متوجه شدن که فقط گوشی هایی که از بعد راه افتادن این طرح وارد ایران میشن مشکل خواهد داشت اونم واسه اونهایی که قاچاقن. بعدشم هیچ وقت دولت نمیاد گوشی رو از دست شما بگیره! اصلا نگران نباش

Xiaomi Redmi Note 3 (Qualcomm) Xiaomi Redmi Note 3 (Qualcomm)

1395/8/11 شما نباید خودت تست کنی به چند دلیل؛ اولا نمیدونی شرایط تست اون ها به چه صورتِ، دوما قطعا برنامه ها یا وضعیتی رو پیش میبری که میتونه تو مصرف باتری سهیم باشه. به همین خاطر و برای رفع مشکلت و اینکه هی نگی باتری این گوشی فلانِ و ... من شما رو لینک میدم به سیات GSM که یک مرجع کاملا معتبر هستش و اونجا تست باتری این گوشی رو میتونی با باقی گوشی ها تو شرایط مختلف استفاده مقایسه کنی.
آدرس صفحه تست باتری این گوشی و یک سری گوشی دیگه اینه:
http://www.gsmarena.com/battery-test.php3

Xiaomi Redmi Note 3 (Qualcomm) Xiaomi Redmi Note 3 (Qualcomm)

1395/8/11 خیلی از دوستان تاحالا تجربه کارشون با این گوشی رو گفتن ولی خب بازم برای بعضی دوستان که هنوز شک دارن تجربه شخصیم رو میگم. اولا این گوشی یک گوشی میان رده با قیمتی مناسب هستش پس لطفا خیلی ازش انتظارات بالایی نداشته باشید چون بخواید نخواید میان ردست. اما میان رده ای که خیلی نزدیک به گوشی های پرچم دار حداقل یک دوره قبل. اما در مورد خود گوشی. در نگاه اول گوشی خیلی خوش دست و قشنگ. یعنی طراحیش به نظر من حرف نداره چه جای قرار گیری سنسور اثر انگشت و یا جای قرار گیری دکمه های فزیکی کناری، همه و همه خوب هستند. صفحه نمایش گوشی کیفیت بسیار مناسبی داره و لمس خیلی خوبی هم داره، این رو به این خاطر میگم که من خودم دستم خیلی عرق میکنه و بعضی وقتها از دست کش های نخی استفاده میکنم. این گوشی با محافظ صفحه گلس و دستکش به راحتی لمسش عمل میکنه و تنها لمس به این شکل رو من تو گوشی های سونی دیدم که یک حالت لمس با دستکش مخصوص داره. مورد بعدی سخت افزار این گوشی که واقعا حرف نداره و هر برنامه و بازی رو به راحتی اجرا میکنه. البته ممکنه تو لود بعضی بازی ها کمی کند باشه که البته فقط در بخش لودینگ و علت اصلی هم رام و لانچر خود شیائومی هستش که میزان زیادی از حافظه رم گوشی رو اشغال کرده. مورد بعدی باتری هستش که نظرات مختلفی براش وجود داره. یک نکته ای که در مورد باتری این گوشی وجود داره، جنس اون از نوع Li-Po هستش که یعنی لیتیوم-پلیمر، تفاوت هایی بین باتری های Li-Po با Li-Ion وجود داره که یکیش در بازدهی پایین تر Li-Po هستش، البته نه اینکه فکر کنید خیلی تفاوت دارند، ولی خب شاید در حدود 10 درصدی فرق باشه بینشون. اما خب مزیت باتریهای Li-Po سبک بودنشون که اگر تو این گوشی قرار بود یک Li-Ion از نوع 4000 میلی آمپر ساعت استفاده بشه قطعا وزنش میرفت بالای 250 گرم. پس ارزش این افت بازدهی رو داره به نظرم. خلاصه اینکه باتریش از نظر من خیلی خوبه ولی جوری نباس روش حساب باز کنید که بعد بخوره تو ذوقتون. من با استفاده عادی حداقل 2 تا 2.5 روز جواب میده. که به نظر من عالی. گوشی قبلیم حداقل هر 24 ساعت لازم بود بزنمش به شارژ ولی این دیگه راحتم کرده حداقل واسه دو روز. -مورد بعدی دوربین گوشی هست. دوربین گوشی کیفیت عالی داره تو نور مناسب ولی هرچی نور کمتر بشه با نسبت بیشتری کیفیت دوربین افت میکنه، نکته دیگه که وجود داره اینه که دوربین این گوشی لرزشگیر داخلی نداره و این موضوع باعث میشه که کیفیت عکسش توی نور ضعیف باز هم پایینتر بیاد و نشه خیلی روش حساب باز کرد. به این ترتیب دوربین این گوشی اگر واسه عکاسی روز میخواید خوبه ولی واسه شرایط نوری ضعیف یک دوربین معمولیِ و خیلی نمیشه ازش انتظار بالایی داشت. اگر دنبال دوربین خوبی هستید تو همه شرایط، همینجا بهتر نظرتون رو تغییر بدید و البته پول بیشتری هم بذارید کنار چون خیلی از گوشی های هم رده این گوشی همین وضعیت رو دارند. به صورت کلی گوشی خیلی خوبی هست ولی خب کلا اینطور گوشی ها که تو بازار کم هستند یک سری معایبی از جمله کم بودن و گرون بودن لوازم جانبی رو هم دارند که البته خیلی مهم برای من به شخصه نیست ولی اگر شما کسی هستید که همش میخواید قاب عوض کنید و از این طور کارها بازم انتخاب گوشی های شیائومی نمیتونه خیلی گزینه مناسبی برای شما باشه و بهتر برید سراغ برندهایی که تو ایران زیادتر هستند و البته گرون تر. من به این گوشی بسته به مصرف و نیاز خودم نمره 9 از 10 میدم. به صورت کلی.

Xiaomi Redmi Note 3 (Qualcomm) Xiaomi Redmi Note 3 (Qualcomm)

1395/7/24 آقا من گوشیم یک باگ نرم افزاری داره که بعضی وقتها پیش میاد وقتی میخوام با سنسور اثر انگشت گوشی رو باز کنم. صفحه یک لحظه روشن و باز خاموش میشه. و این ادامه داره تا وقتی اول با دکمه پاور صفحه رو روشن کنم بعد با سنسور بازش کنم. به نظرتون با فکتوری ریست کارم راه میفته؟ چون کلی برنامه و اطلاعات رو مجددا باید وارد کنم گفتم بپرسم که اگر شما هم همین مشکل رو دارید، الکی ریست ندم گوشی رو؟!

Xiaomi Redmi Note 3 (Qualcomm) Xiaomi Redmi Note 3 (Qualcomm)

1395/7/24 سلام. من مشهد و تو شهر شاندیز که نزدیک مشهد تستش کردم دانلود تا 22 مگابایت رسید. آپلود هم تا 20 تا رفت.

Xiaomi Redmi Note 3 (Qualcomm) Xiaomi Redmi Note 3 (Qualcomm)

1395/7/13 سلام. دو روزی میشه گوشی رسیده دستم و خداروشکر از خریدم کاملا راضی هستم فقط چندتا نکته و چندتا سوال میگم. اولا اینکه هرکی دیگه میخره گوشی رو به احتمال قوی گوشیشی با میو نسخه 8 هستش. مورد بعدی اینکه کیفیت گلس و قاب ژله ای همراه گوشی واقعا پایین! در حدی که گلسش روز اول خش افتاد و گاردشم بدجوری روی دکمه های فزیکی کنار گوشی رو میپوشونه که زدنشون سخت میشه. اما خود گوشی حرف نداره. و انصافا نسبت به قیمتش بی رقیب. اما به شخصه از رابط کاربری دستگاه و مخصوصا تنظیمات و قابلیت های محدودی که واسه شخصی سازی مخیط گرافیکی داره چندان خوشم نیمد. شاید به این دلیل باشه که من حدود 1 سال و نیم از GO Launcher استفاده کردم و به این و امکانات خیلی زیادش عادت کردم. اما لانچر نوت 3 خیلی سادست و نمیشه اصولا کار خاصی کرد! مخصوصا من خیلی با بزرگی آیکن هاش مشکل دارم! حالا بگذریم از این.
آقا من یک مشکلی دارم که هرچی گزینه ها رو بالا پایین کردم درست نشد! اونم اینه که وقتی فارسی تایپ میکنم یک خط قرمزی زیر کلمه ها میاد که رو اعصاب! مشخصم هست که از غلط گیر گوشی هستش منتها من هرجی کار بلد بودم برای خاموش کردنش انجام دادم اما نشد! خود برنامه swiftkey که کل تیک های بخش تایپش رو برداشتم! منتها خود گوشی تو بخشLanguage & Input یک گزینه spell checker داره که هیچ گزینه خاموش کردنی واسش پیدا نکردم! وقتی هم واردش میشم یک عبارت google spell checker نوشته اونجا که وقتی روی علامت چرخ دنده کنارش کلیک میکنم هیچ اتفاقی نمی افته! حالا سوالم اینه که آیا دوستان همچین مشکلی داشته یا دارن؟ تونستن رفعش کنن یا نه؟! ضمنا گوشی من رام گلوبال هستش.

Xiaomi Mi Max Xiaomi Mi Max

1395/7/5 فقط نسخه 32 گیگش رام گلوبال داره. باقی نسخه ها نداره کلا.

Xiaomi Mi Max Xiaomi Mi Max

1395/7/5 سلام. من قصد خرید این گوشی رو دارم منتها دوتا سوال مهم برام پیش امده. به همین خاطر از دوستانی که این گوشی رو دارن میخوام که پاسخ بدند:
1. من نسخه 64 گیگش رو میخوام بخرم به این دلیل که دو سیمکارت میخوام استفاده کنم و نمیتونم یکی از فضا ها رو واسه کارت حافظه در نظر بگیرم. توی خود سایت شیائومی و همین سایت تو مشخصات گوشی نوشته NFC داره؛ اما تو خیلی از سایت ها و البته یک نفرم همینجا گفته که NFC نداره این گوشی!! خیلی عجیبه برام و به این خاطر که وجود NFC برام مهم میخوام مطمئن بشم که NFC داره یا نه؟!
2. این گوشی مثل نوت 3 همین برند قاب و گلس همراهش هست یا نه؟ چون همین مورد رو هم تو یک سری سایت ها نوشته بود همراهش هست باز یک سری دیگه گفته بودند همراهش نیست!!
**و اما نکته آخر اینکه من این گوشی رو میخوام از یک سایتی خرید کنم که سفارش میده از چین میاد. حدود دو هفته هم گفته طول میکشه. به نظرتون این کار درست یا اینکه حدود 50 تومن بیشتر بدم از فروشنده هایی که دارنش تو خود کشور بخرمش؟ (قیمتی که از چین بخوام بگیرم حدود 980 در میاد داخلی ها ته تهش 1.020 قیمت دادن
موارد 1 تا 23 از مجموع 23 مورد
ایسام