مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : AMIR @
  • تاریخ عضویت : 1390/12/14
  • تعداد نظرهای داده شده : 6

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 6 از مجموع 6 مورد

Nokia Asha 311 Nokia Asha 311

1392/3/23 سلا م محسن جان اره فلش زدم درست شد ممنون از راهنماییت

Nokia Asha 311 Nokia Asha 311

1392/3/20 سلام .
دوستان من یه مشکلی پیدا کردم چن ماهه این گوشی رو دارم ولی از دیروز تاچش کار نمیکنه . گوشی رو روشن میکنم روشن میشه ولی همونجا میمونه . کسی راه حلی داره ؟
ممنون

Samsung I9500 Galaxy S4 Samsung I9500 Galaxy S4

1392/2/10 کنفرانس ورود رسمی گلکسی اس 4 به ایران، چهارشنبه 11 اردیبهشت

اما...................

البته چند روزی است که برخی از فروشندگان هر دو نسخه گلکسی اس 4 را بصورت غیر رسمی وارد بازار کشور نموده‌اند. در حال حاضر نسخه 16 گیگابایت این تلفن با پردازنده Snapdragon 600 به قیمت حدود 2.8 میلیون تومان و نسخه Exynos 5 Octa با قیمت کمی گران‌تر از آن، عرضه می‌شود.ولی مطمئنا این تلفن با گارانتی و خدمات پس از فروش رسمی سامسونگ چند روز بعد وارد بازار می شود قیمت آن نیز حدود 2.5 میلیون تومان ویا کمتر خواهد بود .اگر چند روز صبر کنین همگی می تونیم این گوشی رو با قیمت مناسب وگارانتی معتبر داشته باشیم و گول این قیمت های کذایی را نخوریم .

اما این کنفرانس بنا به دلایلی نا معلومی از طرف نمایندگی سامسونگ در ایران لغو شده و به زمان دیگری موکول شده که زمان مراسم مشخص نیست . (امیدوارم که دلیل لغو این مراسم ارتباطی به محدودیت مارکت سامسونگ نداشته باشد )
به هر حال این گوشی به احتمال زیاداز فردا بصورت رسمی از طریق نمایندگی ها پخش خواهد شد .

Samsung I9500 Galaxy S4 Samsung I9500 Galaxy S4

1392/2/7 رونمایی از گلکسیs4 در ایران (چهارشنبه) 11 اردیبهشت.
http://pcwar.com/galaxy-s-4-in-iran.html

Samsung I9300 Galaxy S III Samsung I9300 Galaxy S III

1391/10/2 سلام دوستان . لطفا یکی در مورد این سری ساخت کمی توضیح بده که چه تفاوتی داره رنگ قرمز روی جعبش هم نوشته : fabrique en chine par samsung ؟

Samsung I9100 Galaxy S II Samsung I9100 Galaxy S II

1390/12/14 با سلام به همه دوستان عزیز"

با نظرات بعضی از دوستان در مورد گوشی (N9) کاملا مخالفم . من خودم قبل از اینکه (s2) بگیرم ان9 خریدم برای سرگرمی که شده بود 1 هفته باهاش کار کردم خیلی کسل کننده بود هیچگونه برنامه کاربردی به درد بخور نتونستم براش گیر بیارم سرعت ورابط کاربریش جالب نبود تنها نقطه قابل توجه در این گوشی که چشگمیر بود رنگ بندی منو و طراحی صفحه نمایشش بود ولاغیر ...البته ناگفته نماند که نوکیا تا وقتی که از این سیستم عامل های ضعیفش دست نکشه به هیج جایی نخواهد رسید حتی با وجود گوشی جدیدی که 2012معرفی کرده با دوربین 41MP"

اما در مورد شاهکار سامسونگ" Galaxy S II"
البته قبل از همه چیز تبریک میگم به همه S2 داران «یک موفقیت فوق العاده در سراسر جهان... این گوشی تمامی رقبای خود را پشت سر گذاشت و بلوغ این اکوسیستم را نشان داد.»

حدودا 3ماهه این گوشی رو دارم هرروزی که میگذره بیشتر عاشقش میشم .در یک کلام فوق العاده

با قاطعیت میتونم بگم که تو این 3ماه به هیچ مشکلی برنخوردم چه نرم افزاری وچه سخت افزاری ؛ازاون دسته از افرادی هستم که "خیلــــــــــی زیاد "ازش کار میکشم

تمام بازیهای HD رو روش نصبیدم نه هنگ میکنه نه از بازی میپره بیرون ؛ درمورد داغ کردن هم که بطور

طبیعی وقتی زیاد بازی میکنید کمی داغ میکنه اونم در حد معمولی که زیاد احساس نمیشه اونم با اپدیت هایی که براش اومده حل میشه,

کیفیت voice Recorde عالیه ؛ لکه نوری در عکس هم که اصلا نداره کیفیت انتن دهی عالی کیفیت صدای مکالمه فوق العاده است
در ضمن هیچگونه بزرگنمایی و ابهام در حرفام نسبت به این گوشی ندارم چون این گوشی امتحانشو پس داده در "رده فروش " در عمل "در رده ها ومقام هایی که کسب کرده.

دریک کلام : <<< گلگسی اس 2 بـخـــــــــــر حالشو ببــــــــــــر>>>
موفق باشــــــــــید





موارد 1 تا 6 از مجموع 6 مورد
خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا