مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : android m
  • تاریخ عضویت : 1395/5/27
  • تعداد نظرهای داده شده : 4

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 4 از مجموع 4 مورد

Huawei P8 Huawei P8

1395/6/1 سلام
خیلی ممنون که راهنمایی کردی،خیلی خوشحال شدم که با آپدیت نرم افزاری میشه این ژست بند انگشتی p8 رو غیر فعال کرد
متشکرم

Huawei P8 Huawei P8

1395/5/31 با سلام
اگه جواب بدین ممنون میشم،راستش دو تا مشکل باعث شده برای خرید این گوشی به شک بیفتم، یکی باتری ضعیف.... یعنی تا چه حد.....؟ دومی قابلیت ژست بند انگشتی بهش اضافه شده که تو سایت های موبایل و ویدیو های نقد و بررسی داخلی و خارجی بهش اشاره شده که خطا داره،یعنی بیشتر اوقات انگشت و بند انگشت رو از هم تشخیص نمیده و خودشو وسط بازی و یا در حال تماشای یوتیوب و حتی در صفحه اصلی روشن میکنه و اسکرین شات میگیره یعنی رو اعصابه....! و از همه بدتر اینکه نمیشه غیرفعالش کرد! از دوستان گرامی که به اندروید 6 یا مارشمالو آپدیت کردند آیا میشه این مهمان ناخوانده رو غیرفعال کرد یا خیر.....؟

Huawei P8 Huawei P8

1395/5/30 با سلام خدمت کاربران گرامی
بنده قصد خرید این گوشی رو دارم،اما دو تا مشکل باعث شده برای خرید اش به شک بیفتم، یکی باتری ضعیف.... یعنی تا چه حد.....؟ دومی قابلیت ژست بند انگشتی بهش اضافه شده که تو سایت های موبایل و ویدیو های نقد و بررسی داخلی و خارجی بهش اشاره شده که خطا داره،یعنی بیشتر اوقات انگشت و بند انگشت رو از هم تشخیص نمیده و خودشو وسط بازی و یا در حال تماشای یوتیوب و حتی در صفحه اصلی روشن میکنه و اسکرین شات میگیره یعنی رو اعصابه....! و از همه بدتر اینکه نمیشه غیرفعالش کرد! از دوستان گرامی که به اندروید 6 یا مارشمالو آپدیت کردند آیا میشه این مهمان ناخوانده رو غیرفعال کرد یا خیر.....؟
با تشکر

Huawei P8 Huawei P8

1395/5/27 با سلام خدمت کاربران گرامی گوشی و تبلت
بنده سوالی داشتم واینکه قصد خرید این گوشی رو دارم،اما دو تا مشکل باعث شده برای خرید اش به شک بیفتم، یکی باتری ضعیف.... یعنی تا چه حد.....؟ دومی قابلیتی ژست بند انگشتی بهش اضافه شده که تو سایت های موبایل و ویدیو های نقد و بررسی داخلی و خارجی بهش اشاره شده که خطا داره،یعنی بیشتر اوقات انگشت و بند انگشت رو از هم تشخیص نمیده و خودشو وسط بازی و یا در حال تماشای یوتیوب و حتی در صفحه اصلی روشن میکنه و اسکرین شات میگیره یعنی رو اعصابه....! و از همه بدتر اینکه نمیشه غیرفعالش کرد! از دوستان گرامی که به اندروید 6 یا مارشمالو آپدیت کردند آیا میشه این مهمان ناخوانده رو غیرفعالش کرد یا خیر.....؟
با تشکر
موارد 1 تا 4 از مجموع 4 مورد
ایسام