مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : ناصر ع
  • تاریخ عضویت : 1395/1/29
  • تعداد نظرهای داده شده : 6

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 6 از مجموع 6 مورد

Nokia 6.1 Nokia 6.1

1398/10/19 سلام علی جان، وقتی داده ها روشنه 4g رو نشون نمیده، فقط فعال بودن گزینهٔ داده‌ها نمایان میشه

Nokia 6.1 Nokia 6.1

1398/10/8 با سلام و وقت به خیر خدمت دوستان،
من این گوشی رو چهار ماه است خریده‌ام، تازگی‌ها مشکل اتصال به اینترنت پیدا کرده است. قبلا هم به وای فای خونمون گاهی وصل می شد گاهی هم نه،‌ الان فقط به وای فای دیگران وصل میشه؛ هم چنین یک هفته است که به داده های تلفن هم وصل نمیشه. به لپ تاب و تلویزیون هم وصل نمیشه. همه تنظیمات رو چک کردم، تو نت گشتم همة علتهایی که نوشته بودند بررسی کردم متاسفانه درست نشد. فقط ریست فکتوری نکرده‌ام، چون به هیچ وسیله‌ای وصل نمی‌شه تا حافظه‌اش رو خالی کنم. با اینکه شدیدا طرفدار نوکیا هستم، دیگه داره از چشمم می افته. دوستان راه حلی دارن؟ ممنون می‌شم.

Nokia 6.1 Nokia 6.1

1398/6/7 با سلام و تشکر از دوستان عزیزی که وقت گذاشتند و به سؤال من جواب دادند. در مورد حافظهٔ گوشی حق با شما بود من اشتباهی 16 گیگ نوشته بودم در حالیکه 32 بود. گلس رو هم کندم درست شد. اما کسی از دوستان تجربهٔ استفاده بدون گلس به مدت زیاد داره؟ می خواستم ببینم خط و خشی می افته یا نه ؟آخه این گوشی پوشش گوریلا گلس 3 داره. متشکرم

Nokia 6.1 Nokia 6.1

1398/6/5 با سلام و وقت به خیر خدمت دوستان عزیز،
من حدود 10 روز پیش این گوشی را با مشخصات 16 گیگ حافظه و 3گیگ رم، ساخت چین به قیمت 2250 از تبریز خریدم. کیفیت صفحهٔ نمایش و دوربین و ساختش خوبه. من یه فول گلس هم انداختم روش که اصلاً ازش راضی نیستم چون حاشیه هاش کاملاً روش نمی نشینه، فروشنده هم گفت این مشکل بعد از چند روز با گرم شدن صفحه حل میشه، اما دروغی بیش نبود. الان به یه مشکل جدی برخورده ام، موقع برقراری تماس، صفحه تاریک میشه دیگه نمی تونی قطع تماس کنی یا بلندگو رو روشن کنی کلاً هیچ دسترسی به صفحهٔ نمایش ندارم، بعد از پایان تماس هم صفحه بالا نمیاد. از دوستان کسی می دونه مشکل چیه؟ در ضمن به اندروید 9 هم ارتفاع یافته است.

HTC One M8 Eye HTC One M8 Eye

1396/10/12 با سلام،
من بیش از دو سال است این گوشی را دارم ازش هم راضی بودم، متاسفانه تازگی ها دو تا ایراد پیدا کرده: 1- صدای گوشی خیلی کم شده به طوری که توی ماشین صدای طرف رو خیلی وقتها نمی شنوم. تمام تنظیمات رو نگاه کرده ام و صدای ولوم هم آخره.
2- سنسور افقی-عمودی کردن مطلب، درست کار نمی کنه، دلبخواهی عمل می کنه.
از دوستان اگه کسی در رفع این ایرادها اطلاعاتی داره، ممنون می شم استفاده کنم.

HTC One M8 Eye HTC One M8 Eye

1395/1/29 سلام دوستان، من این گوش را حدود دو ماه پیش خریدم از همه لحاظ خوب است. دو هفته پیش هم به اندروید6 آپدیت کردم. اما مشکل من حافظۀ کم این گوشیه. یه مموریه 32 گیگ انداختم ولی اطلاعات توی مموری نمی رود و همه اش در حافظۀ گوشی ذخیره می شود و مجبور می شوم هی برخی مطالب رو پاک کنم. کسی از دوستان می دونه چی جوری اطلاعات رو به مموری کارت هدایت کنم؟ ممنون می شم
موارد 1 تا 6 از مجموع 6 مورد
خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا