مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : علی ر
  • تاریخ عضویت : 1390/11/16
  • تعداد نظرهای داده شده : 26

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 26 از مجموع 26 مورد

Xiaomi Mi 9T Pro Xiaomi Mi 9T Pro

1399/1/9 دوستان من همچنان برای آپدیت گوشی تردید دارم، الان اندروید 9 و MiUI 10 هستم، دوستانی که آپدیت کردند چه پیشنهادی دارند؟آپدیت کنم یا خیر؟ بعد من یکی دو هفته پیش آپدیت جدیدی برام اومده، دیگه اون آپدیت قبلی که اندروید 10 و MIUI 11 بود رو نمایش نمیده، الان هردو آپدیت یکی شدن یا بعد دریافت این آخری دوباره آپدیت اندروید 10 اضاقه میشه؟

Xiaomi Mi 10 Pro 5G Xiaomi Mi 10 Pro 5G

1399/1/9 بدون شک زیباترین و ارزشمندترین پرچمدار نیمه اول سال 2020 هست. پرقدرت، فوق العاده زیبا و خوش ساخت که بخوبی مشخصات یک پرچمدار شیک و خاص رو داره، منتظرم وارد بشه تا هرطور که شده این گوشی بی نظیر رو خریداری کنم. شیائومی که اخیرا هواووی رو پشت سر گذاشت و رده سوم رو بدست آورد، بزودی این شرکت به رده های بالاتری هم خواهد رسید.

Sony Xperia Z3 Plus (Z4) Sony Xperia Z3 Plus (Z4)

1394/10/29 من حدودا 3 ماهی میشه که مهرماه این گوشی رو خریدم.چندتا مورد مد نظرم اومد در رابطه با بحث هایی که در رابطه با Z3plus میشه که گفتم بد نباشه خدمت دوستان عرض کنم شاید کمکی کرده باشم.اول اینکه من در شرایطی این گوشی رو با قیمت 1.900 خریداری کردم که میتونستم منتظر پخش شدن Z5 تو بازار بمونم و با یه هزینه جزئی بیشتر آخرین پرچمدار سونی رو بخرم اما از اونجایی که احساس میکردم Z3plus خاص ترین و به عبارتی زیباترین و ظریف ترین گوشی سونی در سری Z و حتی بین کل اکسپریا ها هست با ضخامت بسیار ایده ال 6.9 میلی متر برای همچین گوشی که در کل خاص بودن و شک بودن در عین حال با کیفیت بودن رو فریاد میزنه. هم اینکه از نظر سخت افزاری تفاوت عمده ای با Z5 نداشت دیگه صبر نکردم و این گوشی زیبا و پرقدرت رو خریداری کردم.

در مورد قدرت و سخت افزار گوشی بنده در آخرین تستی که کردم عدد بسیار خوب 63569 در پنچمارک آنتوتو بدست اومد که باعث میشه این گوشی از نظر قدرت پردازشی خام در کنار 5 پرچمدار دیگر شرکت های مطرح سازنده اسمارت فون ها قرار بگیره.در عمل هم به راحتی جوابگوی تمام پردازش های سنگین هست و این رو بنده که به شخصه بازی های HD متعددی مثل Mortal Kombat X و Batman Dark Knight و Asphalt 8 و ... رو روی گوشی نصب کرده دارم و زیاد بازی میکنم در کل بهتون اطمینان میدم که از این نظر کاملا فوق العادست.پس هیچ شک و تردیدی به قدرت زد3پلاس نداشته باشید.
عکسبرداری و فیلم برداری و بطور کلی دوربین گوشی هم که قطعا نیازی به توضیح نداره که اگه نگیم بهترین با وجود Z5 یکی از بهترین هاست چراکه سونی یدطولایی در تولید سنسور و لنزهای دوربین داره و تکنولوژی های بسیاری هم داره که معمولا در آخرین پرچمدارانش بکار میبره که زد3پلاس هم از این قاعده مثتثنی نیست.کلا اگه علاقه به عکسبردازی و فیلم برداری دارید گوشی های سونی بهترین گزینه هستن.حتی همون قابلیت فیلم بردازی 4K که اغلب پرچمدارا ازش بهره می برن هم در گوشی های سونی یک سر و گردن بهتر هست که مقایسه هاش در یوتیوب موجوده میتونید مقایسه کنید.

اما در مورد حرارت گوشی که این همه ازش صحبت میشه عرض کنم که اگه از سایر پرچمدارای هم رده از نظر سخت افزاری کمتر نباشه نمیشه گفت بیشتره.برادر من گلکسی اس6 داره که در یک تست ما حدود 5 دقیقه فیلم برداری 4K داشتیم که فارغ از این موضوع که بعد از 5 دیقه دوربین گلکسی اس 6 بسته شد و نشد بیشتر زمان بگیریم حرارت هردو گوشی بوسیله اپلیکیشن مخصوصی که داشتیم رو تست کردیم که در اس 6 بالای 75 درجه و در زد3 پلاس 60 درچه سانتی گراد بود و این عدد در هردو کاهش پیدا میکرد با خنک شدن.پس میخوام عرض کنم که سایر پرچمدارای شرکتای دیگه که سخت افزار قوی دارند و داغ میکنن و حرارت صرفا مخصوص گوشی سونی نیست اما خوب اسنپ 810 کلا پردازشگر داغی هست که سونی حسابی روش کار کرده و در زد5 حسابی حرارت رو کاهش داره.این هم از این...

اما آخرش میخواستم نظر دوستان رو بدونم که آیا بنظر شما رد کردن این گوشی با حدودا 400 تومنی یا بیشتر بعد سه ماه استفاده و خرید زد5 برای بنده منطقی هست یا نه چون چند وقته حسابی تو فکرش هستم با اینکه از زد3پلاس کم و کاستی ندیدم.نظر دوستان چی هست؟

Nokia N9 Nokia N9

1391/1/20 در جواب حميد عزيز :
من خودم تمام امكانات GPRS رو توي N9 با همراه اول لمتحان كردم ولي ايرانسل امتحان نكردم.مي گم يه كم سخت انجام مي شه چون من خودم يه صبح تا شبي باهاش درگير بودم كه البته مشكل از طرف سرويس دهنده يا همون اوپراتور همراه اول بود نه خود گوشي!!
در مورد سايت هم حتي مي تونم يه سايتي رو بهت معرفي كنم كه ازش پكيج كامل نرم افزار و بازي و فريمواري و . . . MeeGo رو خريداري كني و براي دانلود هم انجمن جداي MeeGo وجود داره مثله بقيه پلتفرم ها ( اگه بر خلاف قوانين سايت نباشه همينجا مي گم اگه بود برات ايميل مي كنم )

در جواب حامد عزيز :
NOKIA تقريبا شايعات مربوط به ساخت دو گوشي جديد با سيستم عامل MeeGo رو رد نكرده پس يعني يه خبرايي هست.بعدشم منبع خبر سايت هاي معتبري هستن كه شما با يه سرچ كردن راحت پيداشون مي كني.در مورد نرم افزار هم هرچي بگذره برنامه جديدتري معرفي مي كنن و تازه با هكي كه گروه نيتروئيد انجام داد الان آندروئيد روي N9 نصب مي شه و به صورت دوئل بوت شده يعني يه گوشي با دو سيستم عامل همزمان!! و بزودي آندروئيد 4.3 رو بدون هيچ باگي بر روي N9 خواهيد داشت!!
ديگه هيچ ايرادي به اين گوشي گرفته نخواد شد با آندروئيد ولي فقط MeeGO . . .

Samsung I9100 Galaxy S II Samsung I9100 Galaxy S II

1391/1/18 دوستان به اين دلايل اين گوشي رو نخرين كه پشيمون مي شين :


1 - توانایی ضعیف گوشی در اجرای بازی در مقایسه با رقبا
جی اس ام آرنا: در بخش اجرای بازی (که یکی از پرطرفدارترین قابلیت های گوشی های هوشمند امروزی است) ، گوشی Galaxy S II ضعف های قابل توجهی دارد به طوری که با توجه به تست های انجام شده توسط جی اس ام آرنا، این تلفن، از توانایی کمتری در اجرای بازی های HD در مقایسه با گوشی های HTC Sensation، LG Optimus 2X و حتی گلکسی قبلی سامسونگ برخوردار است.

2- تراکم پیکسل پایین صفحه نمایش
جی اس ام: صفحه نمایش Galaxy S II در بحت تراکم پیکسل صفحه نمایش ، نسبت به رقبای آن چندان خوب عمل نکرده است به طوری که گوشی Sensation بطور متوسط 35% بیشتر از صفحه گوشی Galaxy S II تراکم پیکسل دارد و صفحه نمایش گوشی آیفون 4 هم از طرفی، 7% بیشتر از صفحه گوشی Sensation (و 42% بیشتر از Galaxy S II) تراکم پیکسل دارد .

3 – کیفیت نا مطلوب مکالمه
سی نت: با وجود در نظر گرفتن میکروفون حذف صداهای اضافی ، همچنان کیفیت مکالمه پایین بوده و صدای پخش شده از طریق بلندگوی داخلی تلفن ضعیف است . بسیاری از کاربران در سراسر دنیا عملکرد نادرست میکروفون داخلی را مهمترین ضعف Galaxy S II می دانند

4- پدیدار شدن خطوط زرد رنگ در نیمه پایینی نمایشگر
جی اس ام آرنا: در حالت روشنایی پایین صفحه نمایش ضعف دیگری خود را نمایان می کند که باعث ایجاد رده هایی زرد رنگ در نیمه پایینی نمایشگر خواهد شد ، این نقص به هنگام پخش تصاویر HD نیز پدیدار می شود . (البته قابل ذکر است که این مورد تنها در بین برخی نمونه های این تلفن همراه دیده می شود)

5 – داغ شدن بیشتر پردازشگر دو هسته ای در مقایسه با رقبا
جی اس ام: پنل پشت تلفن همراه از جنس پلاستیک بوده که باعث تاخیر در خنک شدن پردازشگر دو هسته ای تلفن می شود و همین مسئله بازدهی پردازنده Cortex – A9 را کاهش می شود . به هنگام اجرای بازی های 3 بعدی ، پخش فیلم های HD یا کاربردهای Multi-tasking ناحیه پایین دوربین در پشت بدنه تلفن به شدت داغ می شود که به راحتی با کف دست احساس خواهد شد .

6 – کیفیت پایین تر ساخت گوشی در مقابسه با رقبا
جی اس ام: قاب پلاستیکی دور صفحه نمایش اگر چه با پوشش کروم رنگ روکش شده است ولی در اولین برخورد با جسم سخت مخدوش شده و با توجه به طراحی باریک بدنه ، ظاهر گوشی را بد شکل خواهد کرد .

7 – عدم توانایی تعویض سریع کارت حافظه
سی نت: درگاه کارت حافظه خارجی در زیر درب باتری قرار گرفته و برای تعویض آن باید باتری تلفن همراه را خارج کرده ، که همین امر باعث طولانی تر شدن مدت ریبوت مجدد گوشی خواهد شد .

8 – نیاز به آداپتور برای استفاده از پورت HDMI
جی اس ام آرنا: با توجه به قابلیت های HD این تلفن همراه ، وجود درگاه MicroHDMI ضروری به نظر می رسد ، درحالی که برای انتقال محتویات HD باید تبدیل پورت USB به MHL را به عنوان ابزار چه ای جداگانه خریداری کرد که هزینه ای اضافی را به کاربر تحمیل خواهد کرد .

Nokia N9 Nokia N9

1391/1/15 قابل توجه دوستاني كه از آينده سيستم عامل اين گوشي يعني MeeGo اطلاعي ندارند كه جديدن خبرايي داره به گوش مي رسه كه NOKIA داري دو مدل جديد رو با سيستم عامل MeeGo طراحي مي كنه.البته اطلاعات زيادي ازش منتشر نشده و گوشي ها هم معرفي نشدن ولي به احتمال فراوان باز هم MeeGo را در يك گوشي NOKIA خواهيم ديد كه اين خبر بسيار خوبي براي N9 داران عزيز مي تونه باشه!!

Nokia N9 Nokia N9

1391/1/12 حمید ق عزيز :
شما تنظيمات MMS و GPRS رو اول از اپراتور خودت دريافت كن بعد تنظيمات رو توي N9 خودت ذخيره كن.البته نسبت به بقيه مدل ها يه كم سخت تر انجام مي شه اين كار ولي N9 با MMS , ْGPRS , و . . .همخواني داره و اتفاقا يكي از بهترين سرويس دهي هارو هم در اين زمينه داره!!

Nokia N9 Nokia N9

1391/1/8 sayedaran s عزيز :
اين چيزي كه دوستمون گذاشته واقعيت كه داره اما هنوز رسمي نشده يعني بهتره فعلا عجله نكني تا به مراحل قطعي برسه.در مورد انتخاب N9 هم بايد بهتون بگم كه حتي اگه اين هم واقعيت نداشته باشه بازم خيلي از گوشي مثله S II بهتره.جديدن S III هم معرفي شده كه با اومدنش باعث مي شه S II فراموش بشه و به خاطره ها مي پيوندد.اما N9 يه گوشي منحصر به فرده كه هرگز كنار گذاشته نمي شه و قديمي نمي شه.مطمئن باش با خريد سامسونگ پشيمون مي شي.( خودم خيلي كسايي رو ديدم كه پشيمون شدن)

Samsung I9100 Galaxy S II Samsung I9100 Galaxy S II

1390/12/21 محمدمهدی ف عزيز :
واقعا جاي تشكر داره كه بازم يه سري از قديميا با چشاي باز دارن به صنعت موبايل نگاه مي كنن (تشكر از شما)
از اون روز ازل تا حالا هميشه كيفيت ساخت و زيبايي گوشي هاي NOKIA حرف اول رو مي زده و خواهد زد.
يه سري شركت تازه به دوران رسيده كه فقط بلدن تبليغات كنن كه نمي تونن از ارزشاي فراوان NOKIA و اسمارت فون هاي جديد و بي نظيرش كم كنن !!
من و محمد مهدي عزيز داريم بهتون كمك مي كنيم چون هروقت جلوي ضررو بگيري منفعته .
هنوز مونده گوشياي سامسونگ بخوان با NOKIA رقابت كنن و اگر هم بخوان رقابت كنن بايد با مدل هاي قديمي مثله 5800 يا حتي 1100 رقابت كنن نه با N9 . . .
تنها گوشي رو كه مي شه در حد غول جديد NOKIA يعني N9 دونست فقط IPHONE 4S . . .
SII بايد با گوشياي نسل قبل NOKIA رقابت كنه نه با بي نظيرترين گوشي جهان ( بازم N9)
شما برو بزرگترين بازاراي بزرگ موبايل در سطح كشور رو بگرد ( مثلا علائدين) : اگه چارتا S II ديدي جايزه داري چون بازاري نداره برشون ولي N9 در مغازه هاي معتبر مي شه پيدا كرد و به گفته خودشون هفته 2 يا 3 تا ازش مي فروشن . . .
در كل جلوي ضررتون رو بگيرين و عليه NOKIA هم بيانيه هاتون رو صادر نكنيد كه من برمي گردم باز . . .

Apple iPhone 4S Apple iPhone 4S

1390/12/19 دوستان عزيز :
به نظرم با اين وضعيت جديدي كه پيش اومده نه اين گوشي و نه موتورولا رو نخريد چون هر لحظه امكان داره گوشيتون براي هميشه خاموش بشه و ديگه روشن نشه !!
بابا يه گوشيه تك و منحصر به فرد مثه NOKIA N9 داره انتظارتون رو مي كشه با كلي نوآوري اونوقت شما بازم رو اين گوشي يا مثلا S II اسرار مي كتيد!!؟
من خودم به عشق بازي Infinity Blade رفتم يه IPHONE 4 گرفتم پارسال ولي بعد مدتي N8 گرفتم و اون و رد كردم رفت.الانم كه بي شك N9 بي نظيرترين گوشي بازار هستش و بخش بزرگي از بازار موبايل در تهران رو به خودش اختصاص داده . . .
بياين متفاوت باشين با N9 . به نظر شما واقعا اين گوشي كه فقط از لحاظ گرافيكي و يه CPU بالاتر از IPHONE 4 معمولي اينقدر گرونتر باشه ؟؟ به تظرتون ارزششو داره ؟؟ ( اين قيمت فقط به خاط تحريمه و نه كيفيت خيلي شاخ 4 S )

Nokia N9 Nokia N9

1390/12/19 دنیا عزيز :
خواهش مي كنم.وظيفه ماست كه به هم كمك كنيم براي داشتن بهترين ها . . .
آره من خودم مي تونم چندتا سايت بهتون معرفي كنم كه به راحتي ازش برنامه دانلود كنيد و بدون هيچ مشكلي نصب و اجرا كني.البته خود OVI Store نوكيا هم هست به اضافه چندتا سايت خارجي كه يا براي ما اصلا امكان دسترسي وجود نداره يا به قول شما پوليه !! اما چه از نظر بازي و چه نرم افزار شما مي توني به اندازه احتياجتون دانلود كني.در ضمن وقتي گوشي رو بخواي بخري حود فروشنده يه مبلغي بيشتر مي گيره و كلي نرم افزار و بازي و البته آپديت براتون مي ريزه. . .
در رابطه با تايپ فارسي هم هيچ مشكلي وچود نداره چون الان ديگه همه N9 هايي كه به فروش مي رسن با نوشت افزار فارسي همراه هستند.
اصلا شايد پلتفرمي به زيبايي و لذت بخشي MeeGo وجود نداشته باشه يعني اصلا با اون پلتفرم عجيب و غريبه سامسونگ ( بادا ) قابل مقايسه نيست.
و البته به زودي قراره فريموري براي N9 عرضه بشه كه از برنامه هاي آندروئيد و جاوا . سيمبين هم پشتيباني مي كنه ( اگه زير قولشون نزنن البته!!)
ولي در حال حاضر فقط از برنامه هاي مخصوص ميگو با فرمت Deb پشتيباني مي كنه كه بسيار هم كم حجم و به راحتي و سريع قابل دانلود هستن . . .
من خودم از اولين كسايي بودم تو ايران كه N9 داشتم ( از دبي خريدم) ولي بعدش 2 تاي ديگه براي برادر و پدرم هم گرفتم و اين يعني كاملا از خريد خودم راضي ام و اشتباه نكردم . . .
اگه سئوالي بود در خدمتم . . .

Samsung I9100 Galaxy S II Samsung I9100 Galaxy S II

1390/12/19 من ديگه نمي خواستم اينجا نظر بدم چون اصلا يه چيز تازه به دوران رسيده مثه سامسونگ و اون گوشياي پلاستيكيش ارزش بحث كردن نداره . . .اما بايد جوابتون رو بدم :
فكر كنم وقتي مي خواست بخاري برقي بسازه اشتباهي رخ داد و يهو S II ساخته شد ( آره حتما!!!!!!!!دي)
اون آقايي كه هم اسم من نمايش داده :
واقعا من گرانم كه يكي كه اسم كاربريش شبيه اسم منه در مورده سامسونگ نظر مثبت بده (آقا اشتباه نگيريد.دوستمون راست مي گه وگرنه من اسم خودمو عوض مي كردم يا كلا حذفش مي كردم !!!!!!!!!.
مشكل همه ما همينه ديگه : آخه چرا تا بهترين مونده ما به كمترين راضي مي شيم ها ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
شماها كه الان از NOKIA بد مي گيت يا به احتمال زياد اولين گوشي عمرتون و خريدين و تازه گوشي دار شدين و يا از عوامل و فن هاي سامسونگ هستين ( از اين دو حال خارج نيست!!)
كاربراي قديمي تلفن همراه مي دونن من چي مي گم فقط . . .امكان نداره اكثرا چند مدل از گوشياي NOKIA رو تا حالا نحريده باشند. . .
آخه تكنولوژي موبايل كه يخچال سايدباي سايد يا DVD پلير خونگي نيست كه هركسي وارد صنعت موبايل سازي بشه!! وگرنه از فردا شركت هاي عزيز ساخت لوازم خانگي (مثلا KENVOOD) هم بايد فردا يه آندروئيد بندازن رو يه كيت و يه گوشي جديد بدن بيرون كه حتما هم از گوشياي سامسونگ بهتر خواهد شد !! در كل از اين گوشي كه ديگه دست همه كس پر شده دست بكشيد هرچه زودتر و به خانواده بزرگ NOKIA و جمع N9 داران ملحق بشيد كه ضرر مي كنيد . . .
ببينيد كي گفتم اگه S II يه روز تو دستتون منفجر نشد ....................................................
موفق باشيد.

Samsung I9100 Galaxy S II Samsung I9100 Galaxy S II

1390/12/17 نخير دوست عزيز از طرز صحبت كردن شما مشخصه كه سن كي كمتره. . .!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
متاسفانه شما فقط ياد گرفتين بگين كه S II شده فلان و . . .و هيچ اطلاعاتي به جز همين چيزايي كه تو سايت هست ندارين از گوشي عزيزتون . . .
اولا كه فقط مي تونم بگم متاسفم كه با وجود N9 و Iphone 4S يه گوشي كپي شده مثله S II بهترين گوشي شد ( كه البته براي خودشون شده!!)
در ضمن بعضي از دوستان دست و پا شكسته يه چيزايي شنيدن و رو هوا نظر مي دن !! N9 و N8 من دقيقا فنلاندي هستن ( نه تحت ليسانسن نه چيني مثله S II) . . .
تنها نكته مثبت S II فقط سيستم عاملشه كه گوشياي آندروئيدي سوني اريكسون به مراتب بهترن . . .
خوب معلمومه وقتي پولتون رو پاي همچين چيزي دادين حاضر نيستين قبول كنين بيشتر از ارزشش پول دادين ( اين گوشي 500 تومن بيشتر نمي ارزه )
فقط وقتي حرف منو مي فهمين كه براي دقايقي N9 رو در دست راست و S II رو توي دست چپتون بگيرين و مقايسه كنيد ( تا به N9 خيره بشين و اصلا S II رو نبينين!!)
در كل N9 براي متفاوت بودن و خاص بودن طراحي شده ( حالا شما هي رو اشتباهتون اسرار كنيد!!)
اميدوارم بتونين بازياي زيادي رو با گوشي آندروئيديتون انجام بدين !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nokia N9 Nokia N9

1390/12/17 دنیا ا عزيز:
من قبلا همه چيز رو براي كسي كه قصد خريد N9 رو داره گفتم .اما بازم مي گم . . .
شما دوتا از بهترين گوشيا رو براي خريد لنتخاب كردين يعني SE Arce هم گوشي خيلي خوبيه حداقلش اينه كه از S II خيلي بهتره كه هي مي گن بهترين گوشي شد!!
در مورد N9 هم كه بدون شك بي نظير ترين گوشي هست كه در حال حاضر مي شه پيدا كرد !!!
يعني چه از لحاظ كيفيت ساخت چه زيبايي چه سخت افزاري و . . .
اصلا امكان نداره شما گوشي رو از نزديك ببيني و عاشقش نشي . . .در مورد حافظه هم كه شما يه 64 GB رو بخري ديگه احتياجي به مموري كارت نداري كه !! شما مي توني فايلاتون رو مخفي كني كه قابل مشاهده براي هركسي نباشه يا از تمام فايلاتون يه بك آپ بگيري كه اگه يه زماني حذف شدن دوباره بهشون دسترسي داشته باشي ( حتي از مخاطبين هم مي توني بك آپ بگيري) !!
در ضمن كيفيت ساخت N9 طوري هست كه با يه زمين خوردن اطلاعاتش پاك نمي شه و حتي در سخت ترين برخورد كمترين خراشي به گوشي وارد مي شه . . .
شما همزمان مي توني از سه رنگ گوشي استفاده كني فقط با خريد كاوري كه از جنس بدنه گوشيه و هر سه رنگ گوشي به اضافه رنگهاي ديگه اي هم براي فروش هست!! ( جالبه نه !!)
در مورد نرم افزار هم كه نمي شه گفت كمه اما در Arce نيست اما كاربردي و به درد بخور هستن . . .
منم مثل شما به نرم افزار و بازي اهميت مي دم و همين الانم كلي بازي با كيفيت HD روش نصب كردم كه كلي سرگرم كننده بودن برام . . .
در كل اين گوشي براي متمايز بودن و خاص بودن ساخته شده و روز به روز بيشتر عاشقش مي شي . . .
اگه مي خواي متفاوت خريد كني فقط : NOKIA N9

Samsung I9100 Galaxy S II Samsung I9100 Galaxy S II

1390/12/16 جناب آقاي saman r عزيز :
اينا همه كه شما گفتي چه ربطي به موبايل و موبايل سازي داشت؟!!! از اين حرفاي شما فقط مي شه برداشت كرد كه شما از فن هاي شركت سامسونگي !!! كاملا مشخصه كه حرفاي كي از روي تعصبه . . .
من كه از ضرري كه شما كردين با خريد S II خوشحال نيستم !! فقط ميخوام بقيه رو آگاه كنم كه ديگه اين اشتباه رو تكرار نكنن . . .90 درصد كسايي كه S II خريدن بعد يك ماه اقدام به فروش يا تعويض گوشيشون كردن كه اين مطلب كاملا ثابت شدست . . .( نمونه هاش زياد پيدا مي شه - مثله رفيق و پسر خاله خودم).
شما كه فقط به آندروئيدي بودن S II مي نازي بگو ببينم مگه پلتفرم آندروئيد توليد خود سامسونگه ؟؟
وقتي مثله NOKIA يا APPLE اومد و براي گوشياش يه سيستم عامل جديد ساخت اون موقع جاي تعريف داره نه الان كه فقط زحمت نصب گوشي رو مي كشه . . .
بعد شما يه گوشي فنلاندي (N9) رو با يه گوشي چيني ( S II) مقايسه مي كني ؟؟ واقعا ...!!
مي شه گفت شما فقط گول تبلغات سامسونگ رو خوردين و عجله زيادي كردين . . .
يه مثال : PS3 رو كاغذ خيلي از X360 قوي تره اما در عمل X360 خيلي سرتره . . .يا مقايسه يك ماشين بنز با BMW كه درسته كه امكانات BMW خيلي بيشتره اما بازم بنز همون بنزه كه هركسي ترجيح مي ده !
NOKIA هم همون نوكياست كه بيشترين كاربرا رو داشته و خواهد داشت ( الانم فقط گوشياي منحصر به فرد مثله N8 و N9 ) مي زنه . . .
خواهشا توليد كننده لوازم خونگي رو با بزرگترين برند صنعت موبايل مقايسه نكنيد . . .

Nokia N9 Nokia N9

1390/12/16 sayedaran s عزيز :
آره با فريموري كه به زودي براي N9 عرضه مي شه برنامه هاي آندروئيدي رو هم ساپورت مي كنه !!!
دوربينش فوق العادست . . .گوشي قبلي من N8 بود كه بهترين كمرا فون حال حاضر محسوب مي شه البته الانم يه جورايي دست خودمه ( فروختم به داداشم) و من بارها در شرياط مختلف و از سوژه هاي مختلف با اين دو تا گوشي عكس گرفتم كه اگه كيفيت عكس هاي N9 بهتر نباشه بدتر هم نيست . . .
در N9 رنگها بسيار زنده تر از N8 جلوه مي كنن و به واقعيت نزديك ترند اما يه خورده نويز عكسها نسبت به N8 بيشتره كه اونم حل شدنيه با نصب يه برنامه . . .
نخير فعلا فقط برنامه هاي با فرمت deb رو ساپورت مي كنه يعني يه SIS و نه JAR رو جواب نمي ده . . .
اگه مي خواي متفاوت ترين گوشي عمرت رو دست بگيري N9 تنها انتخابته و واقعا ارزش داره . . .
گول 4 تا بازي و برنامه هاي بيشتر آندروئيد رو نخور كه همون زيبايي N9 به كل گوشي هاي ديگه مي ارزه .
در ضمن كار كردن با MeeGo بسيار راحت تر و لذت بخش تر از آندروئيده . . .
من خودم به محض اينكه گوشي وارد بازار شد يه دونه از دوبي گرفتم ( كه البته گارانتي امارات رو داشت)
در ضمن خيلي هم محدوده نسبت به بقيه گوشيا يعني هر جايي براي فروش پيدا نمي شه . . .
موفق باشي . . .

Nokia N9 Nokia N9

1390/12/14 آقایون یه عده که عجله کردن و گول تبلیغات سامسونگ رو خوردن و رفتن S II خریدن الان به شدت پیشمونن که چرا همچین پولی رو برای خرید N9 یا حتی IPHONE 4S خرج نکردن ( نمونش رفیق خودم !!)
این گوشی منحصر به فرد ترین و تکرار نشدنی ترین گوشی هستش که تا حالا تولید شده . . . هر گوشی بعد یه مدتی جذابیتشو برای صاحابش از دست می ده اما هرکه N9 رو خریده روز به روز بیشتر از خرید خودش راضی شده و هرچی با این گوشی زمان بیشتری رو بگذرونی بیشتر عاشقش می شی . . .
اما متاسفانه یه عده ای گول تبلیغات یه سازنده لوازم خانگی رو خوردن و از غول جدید NOKIA غافل شدن !!
حالا هم زیر بار اشتباهشون نمی رن !! ( اشکال نداره بابا S II هم گوشی خیلی بدی نیست!!)

Samsung I9100 Galaxy S II Samsung I9100 Galaxy S II

1390/12/14 من اگه اومدم اینجا در مورد N9 نظر دادم به دو دلیل بوده :
1 - بعضی از دوستان که یه چیزی از یه نفر شنیدن و اطلاعات کاملی ندارن اما قصد خرید این گوشی رو دارن رو آگاه کنم که به جای یه گلوله داغ ( S II ) برن یه گوشی متفاوت بخرن که تا 10 سال دیگه هم احتیاج به عوض کردن و به روز کردن نداشته باشند چون N9 تا 10 سال دیگه رو بورس خواهد بود اما S II با گوشی بعدی سامسونگ فراموش خواهد شد !!
2 - یکی از دوستان بسیار عزیز اومده بود توی قسمت نظرات N9 از این ماهی تابه ( S II ) تعریف کرده بود با اینکه شرط می بندم تا حالا نتونسته N9 رو از پشت ویترین هم ببینه !!
تمام گلکسی های سامسونگ سر و ته یکی اند و فقط یه سری آمارو ارقام رو ارائه می دن اما در عمل هیچ کاربردی ندارند!!
آخه CPU چهار هسته ای هنوز رو لب تاب به کار نرفته اونوقت بیان رو موبایل به کار ببرن !! همون دو هسته ای به جز داغ کردن بیش از حد برای S II چی داشت که چهار هسته ای چه گلی به سرش بزنه !!
چرا نمی خواید قبول کنید که کارای سامسونگ فقط جنبه تبلغاتی داره و بس !!؟؟
N9 یه گوشی منحصر به فرده که حتی IPHONE 4s هم در مقابلش برتری خاصی نداره دیگه چه برسه به S II . . .
اون دوست عزیزم که می گه N9 داشتم ( حتما رفته توی سوئیت نوکیا و یه 5 دقیقه دستش گرفته که جتی همونم کافیه که عاشق این گوشی خیره کننده بشید)
بیاین منطقی و متفاوت خرید کنید نه اینکه دلتون رو به یه مشت عدد و تبلیغات سامسونگ خوش کنید !!
به خدا همون اسم و اعتبار نوکیا توی صنعت موبایل به کل شرکت سامسونگ می ارزه !!!!
سامسونگ بخشی از کارخونشو به ساخت گوشی اختصاص داده در صورتیکه NOKIA یه شرکتش به اندازه کل کارخونه سامسونگه . . .
حالا اونایی که پول جای این گوشی دادن ( S II ) و نمی خوان قبول کنن اشتباه کردن راحت باشن . . .
اما دیگران دیگه این اشتباه رو تکرار نکنن و متفاوت ترین و زیباترین گوشی تاریخ صنعت موبایل یعنی N9 رو در اولویت قرار بدن برای متمایز بودن در بین دیگران !!!
حالا دیگه خود دانید ( اما اونایی که این گوشی رو بخرن به حرف من می رسن چون این کلاه سر خودمم رفته!!)

Samsung I9100 Galaxy S II Samsung I9100 Galaxy S II

1390/12/12 اولا که کار کار کردن با آندروئید هیچ زحمتی نداره اما بازم به راحتی و لذت بخشی MeeGo نمی رسه !!!!
نرم افزارای میگو شاید در مقابل آندروئید کمتر باشند اما کاربردی ترند!! شما به آندروئید فقط به چشم بازی کردن نگاه می کنین !!! همه هم می دونن که با بچی که به زودی برای N9 ارائه می شه این گوشی برنامه های آندروئید رو هم ساپورت می کنه یعنی یک گوشی مولتی پلتفرم . . .!!!
اما این بهترین اسمارت فون عزیزتون ( S II ) توی همین آندروئید هم کم میاره درگه چه برسه به . . .
در ضمن اینقدر CPU دو هسته ای دو هسته ای نکنید که هیچ کاربردی تداره در حال حاضر . . .تازه همون تک هسته ایه N9 سرعت بیشتری رو ارائه می ده با اینکه همزمان هرکاری با گوشیتون می تونین انجام بدین و کوچکترین افت سرعتی رو نمی بینید در صورتیکه S II عزیزتون با یک بازی هم گیر می کنه و امکان هنگ کردن داره . . .!!!
دوربینش هم که همه می دونن کارل زایس با لنز عریض یعنی چی و احتیاجی به گفتن نداره دیگه . . .
NOKIA N9 در یک کلام :
خیره کننده و بی دردسر و نوآور و متمایز نسبت به هرگوشی دیگه ای . . .
در کل اگر می خواهید زیباترین و متفاوت ترین گوشی تا به حال رو در دست بگیرین N9 اولین و آخرین انتخاب هستش ولی اگر عاشق بازی کردن هستین S II . . .
همون بدنه پلی کربناتی یکپارچه و بدون رنگ N9 می ارزه به کل گوشیای سامسونگ . . .
و در آخر اینکه NOKIA هرچقدر هم افت کنه بازم نوکیاست اما سامسونگ اول تا آخر همون سامسونگ سازنده لوازم خانگیست !!!

Samsung I9100 Galaxy S II Samsung I9100 Galaxy S II

1390/12/9 واقعا اطلاعات بعضی دوستان پائینه که به N9 می گن سیمبین!!!! اولا که سیمبین نه و درستش MeeGo هستش!! ثانیا کار کردن با N9 به قدری لذت بخشه که هر روز بیشتر عاشقش می شی در صورتیکه S II حداکثر تا یک ماه بعد دلتو می زنه و پشیمون می شی از خریدش!!! زیبایی N9 هم که اصلا نگو و نپرس چون دیوانه کنندست از بس خوشگله . . .کیفیت ساختش که خیلی از S II سرتره ولی نرم افزاری محدودی نسبت به S II داره اما کیفیت و کاربرد نر افزارا عالی هستش!!!
هرکسی رو بهر کاری ساختن !! یعنی سامسونگ باید بره لوازم خونگی بزنه و NOKIA هم گوشی بسازه.
خدایی 1100 نوکیا از این S II کاربردی تره !!! اما بازم می گم اگه آندروئیدی میخوای Sony Ericsson گوشیای آندروئیدی خوبی داره وگرنه فقط MeeGo یا IOS که بهترین پلتفرم ها هستن!!!
در ضمن کیفیت ربطی به شهر فروش نداره فقط کسی که میخواد برات بخره باید چک کنه که اصلی و سالم باشه . . .(ولی S II نخر از من میشنوی!!)
N9 کارکرده 16 گیگی یا IPHONE 4 کارکرده هم با قیمت مناسب می تونی گیر بیاری که همون اسم NOKIA و APPLE به کل S II می ارزه ( به خدا پشیمون می شی!!)

Samsung I9100 Galaxy S II Samsung I9100 Galaxy S II

1390/12/8 حسین ن عزیز به نظرم این گوشی رو نخر !!
این گوشی 500 تومن هم نمی ارزه . . .به نظر من اگه میخوای گوشی گروت قیمت بگیری و هزینه کنی بهتره روی NOKIA N9 و IPHONE 4S بیشتر فکر کنی که کدوم رو بگیری نه این گوشی !!!
اگه گوشی آندروئیدی می خوای GLX G1 هم آخرین نسخه آندروئیده هم از این گوشی خیلی به صرفه تره !!
خیلی گوشیای خوب دیگه هم هستند ولی به نظرم اصلا سامسونگ نخر که زود دلتو می زنه !!!
به خدا هرکه این گوشی رو خریده پشیمون شده!!
من خودم با 3 تا از رفیقام با هم رفتیم علاالدین گوشی بگیرم.من NOKIA N9 گرفتم و اون دوتا رفیقام همین S II رو خریدند . . .الان بیا ببین چطوری پشیمون شدت و التماس من می کنن که با هم عوض کنیم . . .اگه خواستس شماره می دم زنگ بزن بپرس!!!
اگه می خوای همچین هزینه ای برای خرید گوشی بکنی رو این دو تا مورد بیشتر فوکوس کن :
NOKIA N9 , IPHONE 4S
حالا بازم نظر خودته موفق باشی دوست عزیز . . .

Nokia N9 Nokia N9

1390/12/6 آرمین عزیز :
اولا که هی به N9 نگو سیمبین که دوستان گمراه بشن و حرف خودتو ثابت کنی !!! برو درستشو یاد بگیر!!
ثانیا مگه آندروئید تولید خود سامسونگه که هی ازش دم می زنی؟؟؟!!!
از این حیص سامسونگ هم فقط یک مصرف کنندست نه یک تولید کننده!! زمانی که مثله نوکیا برای گوشیاش نوآوری به خرج داد و سیستم عامل تولید کرد اون موقع جای تعریف داره . . .
بعدشم بدنه N9 از پلی کربنات با فناوری سبز و قابل بازیافت و بدن رنگ هستش نه آهن پاره .کاملا مشخصه که شما اطلاعات کمی از N9 داری!!
در ضمن الان کمتر کسی گیر میاد که از گوشی آندروئیدی استفاده نکرده باشه پس شما فکر نکن تنها کاربرش هستی!!!
درمورد N8 هم که همه می دونن که یک دوربین است که زنگ می خورد نه یک گوشی که دوربین دارد و جای بحث نداره که بهتربن کمرا فون بازر هستش!!
شما که عاشق رتبه بندی سایتا هستی به همون سایتی هم که دوستمون برات گذاشته بد نیست مراجعه کنی!!
در کل N9 برای کسانی ست که :
می خواهند از بین اطرافیان شاخص و متفاوت باشند و کسانی که قصد خرید دارند مطمئن باشند که بهترین و تکرار نشدنی ترین خرید عمرشون خواهد بود . . .

Nokia N9 Nokia N9

1390/12/2 آرمین جان :
همینه دیگه شما فقط گیر دادی به آمار و ارقام 4 سایت که همشون به یه شرکتی وابسته اند!!!
بابا سایتارو ول کن و برو از چند نفر که از این دو گوشی استفاده کردن نظر بگیر.مسلما یکی می گه N9 و یکی هم می گه S II !!! شما آخرش جمع بندی کن تا متوجه شی N9 بهتره!!
شما هم که داغ کردن S II رو یک امتیاز براش محسوب می کنی باید بدونی که حتی N9 هم داغ می کنه اما داغ کردن هم یه حد و اندازه ای داره . . .نه اینکه دستت رو بسوزونه و بری بذاریش در یخچال تا منفجر نشه!!
بله سامسونگ در لوازم خانگی حرف اول می زنه اما کارش گوشی زدن نیست.نوکیا الان فقط گوشی های منحصر به فرد مثله N9 و N8 و می زنه که هرکدوم در قسمتی سردمدار هستن.نه مثله سامسونگ که ماهی یه Galexy می ده بیرون!!! تنها و تنها همون بدنه N9 , دوربین N8 به کل شرکت سامسونگ می ارزه . . .نوکیا هرچی هم افت کنه آخرش نوکیاست اما موفقیت سامسونگ فقط فصلی هستش!!
خواهشا اینقدر S II , S II نکن که مثه این گوشی پلاستیکیا می مونه. . .
سامسونگ باید بره DVD بزنه نه گوشی . . . !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nokia N9 Nokia N9

1390/11/27 جناب armin 2 فکر کنم شما آدرسو اشتباهی اومدی ها !!! اینجا نظرات متعلق به N9 هستش نه S II !!!
شما دلتون رو به یه تعداد آمار و ارقام روی کاغذ خوش کردی در صورتیکه N9 در عمل از با Iphone 4s مقایسه می شه نه S II . . .از نظرات گرانبهای شما مشخصه که یه فن سامسونگ هستی و نمی خوای قبول کنی N9 یعنی چی !! گوشی که شما دم ازش می زنی انقدر داغ می کنه که می شه پشتش نیمرو درست کرد!
پیشنهاد می کنم N9 رو بری از نزدیک ببینی و فقط 5 دقیقه باهاش کار کنی و لذت ببری از MeeGo بعد ببینم باز دم از سامسونگ می زنی !!!

Nokia Lumia 900 Nokia Lumia 900

1390/11/26 خیلی گوشیه جذابیه و این جذابیتو مدیون N9 و MeeGo هستش.بعید می دونم قدرت LCD یش از N9 بیشتر باشه اما بزرگتره و . . .به نظرم هرکه طرفداره ویندوزفونه این Lumia 900 بهترین انتخاب ممکن هستش . . .

Nokia N9 Nokia N9

1390/11/16 دوستان رابط کاربری این گوشی حرف نداره و کار کردن باهاش خیلی لذت بخشه به طوریکه احساس می کنی این گوشه کوچیکترین نقصی نداره.من تمام مدلایی که آقایون ازشون تعریف کردنو دیدیم و باهاشون کار کردم اما به جرات هیچکدوم به N9 نمی رسن پس اون دسته از آقایونی که هنوز این گوشی رو تو دست نگرفتن و حتی از نزدیک ندیدن الکی نظر ندن. . .
من 1.450.000 مایه این گوشی دادم (64GB) و ارزششو داشت . . .
موارد 1 تا 26 از مجموع 26 مورد
خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا