مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : سیاوش ص
  • تاریخ عضویت : 1394/11/9
  • تعداد نظرهای داده شده : 32

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 32 از مجموع 32 مورد

Samsung Galaxy Note9 Samsung Galaxy Note9

1398/11/4 من آپدیت ota نکردم، مستقیما رام جدید اندروید ۱۰ رو فلش زدم با ادین. ولی منم مثل شما احساس میکنم که مصرف باطری بیشتر شده.

Samsung Galaxy Note9 Samsung Galaxy Note9

1398/10/14 سلام دوست عزیز؛ شما که اندروید ۱۰ رو نصب کردید ممنون میشم اطلاع بدبد که آیا در رابط کاربری جدید میزان سلامت باطری و زمان تعویض باطری بدلیل فرسودگی رو نشان میده؟

Samsung Galaxy Note9 Samsung Galaxy Note9

1398/5/10 سلام به همه کاربران محترم نوت ۹
من شخصا برنامه ضبط مکالمه برام خیلی مهمه و متاسفانه برنامه های موجود در گوگل پلی یا گلکسی استور در اندروید ۹ یا کار نمیکنن یا کیفیت خیلی بدی دارند و البته این امر به این دلیل هست که گوگل از یکسال پیش (از اندروید ۸) و بویژه در اندروید ۹ مجوز ضبط مکالمه را ممنوع کرده و سازندگان برنامه هم با مشکل روبرو شدن. بر این اساس شرکت سامسونگ خودش دست به کار شده و در رام های مناطقی که ضبط مکالمه در آن کشورها ممنوعیت قانونی نداره (مثل ویتنام، هندوستان و برخی کشورهای اروپایی) قابلیت ضبط مکالمه با کیفیت بسیار عالی را در تنظیمات بخش تماس اضافه کرده که هر کس خواست جهت استفاده میتونه اونو فعال کنه. البته این قابلیت مانند سنسور سنجش اکسیژن خون در رام ایران وجود ندارد. من در قسمت درج نظرات و پیشنهادات برنامه samsung members که روی گوشی هست به زبان انگلیسی درخواست دادم که در آپدیت های بعدی رام ایران (N960FXXS3CSG1) برای نوت ۹ این قابلیت رو اضافه کنن و در جواب گفتن که این ایده را مد نظر قرار خواهند داد. هر چقدر تعداد درخواست بیشتر باشه احتمال افزودن این قابلیت بیشتر میشه، چون نظر اکثریت را ملاک قرار میدن. لذا از دوستان محترم میخوام لطف کنن از طریق برنامه ای که گفتم همین درخواست رو بکنن بلکه این قابلیت در آپدیت های بعدی به رام ایران اضافه بشه. به زبان فارسی هم این درخواست را بدید مقدور هست. ممنون.

Samsung Galaxy A50 Samsung Galaxy A50

1398/4/5 سلام، در چند پپج قبلی اشاره کرده بودم ولی راهنمایی و توضیح بیشتر در تلگرام: S_S1985

Samsung Galaxy A50 Samsung Galaxy A50

1398/3/9 سلام خدمت همه دوستان؛
من الان حدود ۴۰ روز هست که این گوشی رو دارم. هیچ کدوم از مشکلاتی که دوستان گفتن را ندارم و از گوشیم خیلی راضی هستم. گوشیم ۱۲۸ با رم ۴ و ساخت ویتنام هست و رام گوشی من موقع خرید مال عراق بود که نتم 4G+ میشد و هنگام ارسال sms بیش از سه کارکتر بصورت خودکار تبدیل به mms میشد. گزینه ضبط مکالمه فابریک که سامسونگ خودش در رام برخی مناطق مثل هندوستان قرار داده را نداشت. به دلیل دریافت آپدیت ota ریست فکتوری انجام دادم و منطقه ایران بصورت خودکار در قسمت service provider روش اضافه شد و با این کار قضیه محدودیت سه کارکتری در ارسال sms حل شد و همچنین نت گوشیم 4.5G شد ولی بدلیل نیازی که به ضبط مکالمه داشتم و با انواع نصب برنامه ها موفق به این کار نشدم (چون در اندروید ۹ گوگل عمدا این محدودیت را ایجاد کرده برای سازندگان برنامه) رام هندوستان را دانلود و با ادین نصب کردم که این رام هندوستان یک ایراد جزئی و دو مزیت عمده داره: ایراد جزئی این هست که محدودیت ۳ کارکتری در ارسال sms مجددا برقرار شد ولی چون زیاد sms نمی فرستم مشکلی برام نداره و نت گوشیم دوباره 4G+ شده که عملا با 4G+ فرقی ندارند و اما مزایا که اولا بطور مرتب و سریع تر از سایر مناطق آپدیتهای اصلاحی رو بصورت ota ارائه میده و ثانیا گزینه ضبط مکالمه فابریک سامسونگ در این رام موجود هست که با کیفیت عالی مکالمات رو ضبط میکنه. در صورت نیاز به راهنمایی بیشتر در خدمتم: PhDlaw1364@

Samsung Galaxy A5 2017 Samsung Galaxy A5 2017

1396/12/13 سلام دوست عزیز؛ من بعد آپدیت تفاوت کیفیت زیادی توی هر دو دوربین گوشی احساس کردم؛ احتمالا ریست فکتوری نکردید و گوشی قاطی کرده؛ لذا پیشنهادی که برای شما و دوستان دیگه هم دارم اینه که حتما قبل و بعد از بروزرسانی گوشی رو ریست فکتوری کنید. یعنی قبل از دانلود بروزرسانی گوشی رو ریست فکتوری کنید؛ هیچ دیتایی رو گوشی نریزید و برنامه ای نصب نکنید؛ بعد بروزرسانی را دانلود و نصب کنید و مجددا ریست فکتوری کنید. بعد این کار میتونید دیتا و برنام های مورد علاقتون رو نصب و از آپدیت گوشی لذت ببرید.

Samsung Galaxy A5 2017 Samsung Galaxy A5 2017

1396/12/12 سلام؛
سکیوریتی پج ماه فوریه + افزایش کیفیت دوربین ها (بویژه دوربین سلفی) و رفع مشکل تار کردن دوربین سلفی)
الان کیفیت عکسها ۱۶ واقعی شده

HTC 10 HTC 10

1396/8/1 سلام،
خیلی ممنون، مشکلم حل شد 🙏🙏

HTC 10 HTC 10

1396/7/29 سلام، من بطور کلی از گوشیم راضیم و در یک کلام عاشقشم، ولی چند روزی میشه که مرورگرMozilla firefox رو گوشیم نصب کردم و تنها مشکلی که باهاش دارم این هست که وقتی wifi گوشی روشن هست موزیلا کار میکنه و تمام صفحات وب رو قشنگ باز میکنه، ولی وقتی wifi خاموش هست و داده تلفن همراه یا همون 3G و 4G رو روشن میکنم هیچ صفحه وبی رو باز نمیکنه. کل تنظیمات مرورگر موزیلا و تنظیمات مصرف داده گوشی و ... رو بررسی کردم ولی مشکل حل نشد؛ از دوستان کسی اطلاع داره و میتونه منو راهنمایی کنه؟ ممنون.

HTC 10 HTC 10

1396/7/23 سلام دوست عزیز،
اگر کامنتهای راجع به این گوشی رو خونده باشی و اقدامات لازم در قسمت setting گوشی را بهمراه تنظیمات لازم در برنامه Boost انجام بدی متوجه میشی که به مقدار زیادی مصرف باطری گوشی کاهش پیدا میکنه، جهت اطمینان خاطر از اینکه باطری گوشیت درسته یا نه، حدود ده ساعت wifi و داده همراهت را خاموش و رو حالت 2G بذار و مکالمه ای نداشته باش، در این حالت باید مصرف باطری در عرض این ده ساعت صفر یا بین 1 و 2 درصد کم شود. اگر بیشتر شد بدون باطریت ایراد داره، درضمن برای اطلاع از وضعیت سلامت باطری میتونی از برنامه هایی نظیر AIDA64 و ... استفاده کنی. در خصوص استفاده از wifi و داده همراه (3G و 4G) و وبگردی مصرف کمی بالاتر است که البته در حال حاضر با توجه به تکنولوژی فعلی در اکثر گوشیها به این شکل است مگر گوشیهایی که ضخیم یا بزرگ بوده و گنجایش باطری بزرگتری دارند، چون من قبل این سامسونگ s7 داشتم که در استفاده از wifi و بویژه وبگردی و نیز استفاده از 3G یا 4G مصرف باطری بطور محسوسی افزایش پیدا میکرد که الان در خصوص گوشی فوق العاده زیبا و کاربردی فعلیم (htc 10) نیز صادق است. موفق باشی.

Samsung Galaxy S7 Samsung Galaxy S7

1396/1/16 سلام دوست عزیز؛
بنده رام اصلی ایران رو گیر نیاوردم و از سایت sammobile دانلود کردم. شما برای دانگرید به سایت sammobile مراجعه و رام اندروید 6.0.1 مورد نظرتون (ایران یا انگلیس) بهمراه برنامه odin رو از همون سایت دانلود و گوشیتون رو دانگرید کنید.
منتو همون سایت رام 6.0.1 ایران رو دانلود و پس از دانگرید متوجه شدم مال امارات هست؛ البته ایرادی نداره و کامل تر هم هست (تو قسمت s-helth گزینه اکسیژن خون فعال هست و ...) و تنها ایرادی که داره نمیتونی sms بیش از ۷۰ کارکتر ارسال کنی چون تبدیل به mms میکنه و چون اپراتورهای ما از mms پشتیبانی نمیکنن در نتیجه sms شما ارسال نمیشه. البته این قابلیت ایراد محسوب نمیشه و جهت کاهش هزینه کاربر هست. آمدزش دانگرید هم در همین سایت دو صفحه قبل کاربری بنام working-w بصورت کامل توضیح دادن و ایرادی نداری و بصورت مرحله به مرحله دانگرید کنید. موفق باشید.

Samsung Galaxy S7 Samsung Galaxy S7

1396/1/13 با عرض سلام مجدد؛
دوستان محض اطلاع خواستم بگم مشکل گوشی بنده با دانگرید به اندروید 6.0.1 حل شد. بنابراین گلکسی s7 دوسیم فلت در نسخه اندروید ۷ فعلی (تمامی رامها) مشکل داره و از دوستانی که انگلیسی خوب بلدن خواهش دارم که این مشکل رو به سایت رسمی سامسونگ موبایل گزارش بدن تا در نسخه های بعدی اندروید ۷ اصلاحش کنن؛ ممنون.
سال پربرکت و ۱۳ بدر خوبی داشته باشید.

Samsung Galaxy S7 Samsung Galaxy S7

1396/1/7 سلام؛
از دوستان کسی هست که با گلکسی اس۷ فلت در اندروید ۷ هنگام شارژ وایرلس (هم در حالت سربع و هم در حالت معمولی) و هم با شارژ سیمی (سریع و معمولی) به مشکل خورده باشه؟ چند بار امتحان کردم، ریست فکتوری و ... حتی رام ایران را هم عوض کردم انگلیس زدم و هنوز حل نشده؛ مشکل از این قراره که از ۲۰% تا ۸۳% خوب و نرمال شارژ میکنه (یعنی تو هر ۲ دقیقه یک درصد به شارژ باطری اضافه میشه ولی وقتی به ۸۳% میرسه دیگه متوقف میشه ولی چراغ شارژ وایرلس روشنه و فن شارژر وایرلس کار میکنه؛ مگر اینکه از رو شارژر ورش دارم و یه ریستارت کنم و دوباره بذارم رو شارژر تا به حالت نرمال برگرده و به میزان ۱۰۰% شارژ بشه و چراغ سبز (مبنی بر اتمام عملیات شارژ گوشی)روشن بشه.
گوشی هم نو و آکبند یه ماهی میشه که گرفتم و آخرین ورژن اندروید ۶ روش بود که بعد از آپدیت ota به اندروید ۷ اینطور شده.
دوستان بویژه متخصصین از جمله آقای amir_ منو راهنمایی کنن؛ خیلی زده تو ذوقم؛ هر از گاهی میزنه به سرم ببرم عوضش کنم و یه پرچمدار از یه برند دیگه مثلا htc 10 بگیرم ولی از طرفی هم دلم نمیاد؛ چون واقعا گوشی خوبیه و دوسش دارم. پیشاپیش از راهنماییتون ممنونم.

Apple iPhone SE Apple iPhone SE

1395/12/3 خیلی ممنون از پاسخگویی و راهنماییتون؛
فقط اینکه فرمودین تاریخ خرید از اپل استور مشخص نیست معنیش چیه؟
یعنی گوشی قاچاقی هست؟
یعنی فروشگاخ اپل وقتی یه گوشی از فروشگاه خارج میشه یا فروش میره مگه مشخص نمیشه تو سیستمشون؟

Apple iPhone SE Apple iPhone SE

1395/12/2 سلام آقا فرشاد
ممنون بابت راهنماییهاتون؛
من الان تقریبا یک ماهی میشه که آیفون se گلد 64gig گرفتم و موقع خرید و شروع بکار ios9.3 روش بود و الانم خیلی روان کار میکنه و ازش راضیم؛ منتها موقع خرید دیدم قسمت کوچیکی از سلفون رو نوار چسب زده بودن ولی چون فروشنده آشنا و فامیل بود زیاد روش حساس نشدم.
خودم اپل آیدی داشتم قبلا با اون فعال کردم ولی الان تو عرض این یه ماه چند بار به سایت https://checkcoverage.apple.com رفتم و سریال نامبر رو که میزنم مینویسه
Please validate your product's purchase date
ممنون میشم راهنماییم کنید.

Microsoft Lumia 950 XL Microsoft Lumia 950 XL

1395/6/23 سلام محدثه جان؛
منظورت رو کامل متوجه نشدم؛ بی زحمت واضح تر بگو؛ اگه مقدور هست ایمیل بزن؛ من بدلیل مشغله کاری خیلی کم به این سایت سر میزنم.

Samsung Galaxy Note7 Samsung Galaxy Note7

1395/6/3 سلام مجدد خدمت استاد گرانقدر سایت موبایل ایران جناب امیر خان؛
سه تا سوال داشتم:
۱- این قابلیت always on به نظرتون تو نوت۷ و اس۷ خوب هست که دائم ازش استفاده کنیم؟
۲- قابلیت always on رو میشه با برنامه های جانبی ساخته شده رو گوشی دیگه ای مثل نوت۵ استفاده کنیم؟ برنامه (app) خاصی رو بابت این قابلیت پیشنهاد می کنید؟ استفادش ضرری واسه گوشی نداره؟
۳- نظرتون راجع به فست شارژ (با سیم و وایرلس) چیه؟ به باطری ضرری نمیرسونه؟
شرمنده که عرایضم طولانی شد. ممنون.

Microsoft Lumia 950 XL Microsoft Lumia 950 XL

1395/6/3 سلام پریسا خانوم؛
اگه با محدودیت خاص برای یه سری برنامه (که احیانا تو اندروید باهاشون کار میکردی و شاید فعلا تو ویندوزفون موجود نباشن) سازگاری داشته باشی گوشی خوبیه. اگه نه که با همون اندروید باشی بهتره. نمیخوام ضرر کنی.
تو اندروید هم نوت۵ سامسونگ یا اس۷ سامسونگ رو پیشنهاد میکنم. هم زیبا هستن هم روونن. هم افت قیمتشون رو کردن و ....

Microsoft Lumia 950 XL Dual SIM Microsoft Lumia 950 XL Dual SIM

1395/6/3 سلام دوست عزیز،
با اینترنت پرسرعت وایرلس (مودم) وصل شو. چون 3g قطع و وصل میشه نمیذاره. راستی اکانت مایکروسافت ساختی؟ اگه نساخته باشی آپدیت نمیکنه.

Samsung Galaxy Note7 Samsung Galaxy Note7

1395/6/3 سلام خدمت آقا امیر گل؛
واقعا خوشحال شدم که مجدد برگشتین تا از نظرات مفیدتون همه بهره ببرن؛
البته امیدوارم بقیه دوستان و کاربران سایت، مشکل سالهای قبل (فیدبکهای تکراری و متعصبانه و پافشاری روی اونا بدون داشتن دانش فنی در موردشون) رو دوباره ایجاد نکنن که باعث محرومیت مجدد از نظرات امیر آقا باشیم.

Microsoft Lumia 950 XL Dual SIM Microsoft Lumia 950 XL Dual SIM

1395/6/1 مازیار جان،
۱- اگه گوشیتو عوض کردی چرا تو این پیج میای دوباره؟ نکنه دلت مونده پیشش؟!! یا با منظور خاصی این کامنتها رو میذاری؟!!
۲- لطفا به مردم اًمار غلط نده، هیچ کدوم از این مشکلاتی که فرمودی من تا به امروز ندیدم، چهار ماهه که این گوشی رو دارم.
۳- به فرض اینکه آپیدیتها و ریست فکتوریهاتو درست انجام داده باشی، احتمالا گلس نامرغوب یا معیوب انداختی رو صفحش که جلوی چشمی ژیروسکوپ و سایر سخت افزارهای بالای صفحه نمایش گوشیت رو گرفته و باعث بروز اون مشکلات شده.

Microsoft Lumia 950 XL Dual SIM Microsoft Lumia 950 XL Dual SIM

1395/5/30 سلام دوست عزیز،
الان تمام گوشیهای لومیای مایکروسافت تو ویتنام ساخته و مونتاژ میشن مثل گوشیهای سامسونگ، هیچ مشکلی ندارن خیالت راحت باشه، مال منم ساخت ویتنام هستش، فقط موقع خرید چک کن آک باشه، بروش زیر:
##634#
که کل مکالمات صورت گرفته با گوشی و نیز رنگ گوشی رو نشون میده و به هیچ روشی قابل حذف یا تغییر نیست.

Microsoft Lumia 950 XL Dual SIM Microsoft Lumia 950 XL Dual SIM

1395/5/29 محمدجان
اگه درب پشتی رنگی میخوای برو سایت فروشگاه سی و سه پل (اصفهان هستش) اونجا هست، فقط ارجینال شرکتی نیستن یعنی NFC و قابلیت شارژ وایرلس ندارن.

Microsoft Lumia 950 XL Microsoft Lumia 950 XL

1395/5/29 افشین جان
اولا در مورد داغی خوشبختانه کامنتها حذف نمیشه میتونی بری دوباره بخونی، گفتم چون قبل این اس۷ داشتم، احساسم این بود داغیش در حد همین گوشی یا حتی بیشتر از این هست چون بدنش فلزی هست و گرما رو راحت تر انتقال میده (ولی بدنه لومیا ۹۵۰xl پلاستیکی هست و گرما رو کمتر انتقال میده، قسم که نخوردم!!!! گفتم احساسم اینطور بود)
داداشم در مورد قدرت، باتری و رم مقایسه من بین لومیا ۹۵۰xl و لومیا ۹۵۰ بود نه مقایسه بین اس۷ و لومیا ۹۵۰xl
لطفا کامنتها رو با دقت و کامل بخونید، (البته هدف از جواب دادن به کامنت شما قصد جسارت نیست، من باب یادآوری بود وگرنه شما مالک این نوع گوشی هستید ومطمئنم کم و بیش اطلاعاتی راجع بهش دارید)؛ موفق باشید.

Microsoft Lumia 950 XL Dual SIM Microsoft Lumia 950 XL Dual SIM

1395/5/27 سلام محمد جان، مبارکت باشه.
اول باید اکانت مایکروسافت بسازی، خیلی ساده هست، یا از تو گوشی این کار رو انجام بده یا از اون راحت تر با لب تاب یا کامپیوتر خانگی برو سایت مایکروسافت یه اکانت مایکروسافت برا خودت میسازی (یوزر و پسوردت را جایی یادداشت کن)،
بعد بله به همون قسمت phone update میری و میزنی خودش آپیدیت میکنه، بعد آپدیت هم یه فکتوری ریست کن که احیانا لک و گیر نداشته باشه بعد اًپدیت/ راستی بعد اینکه مخاطبینت رو وارد کردی و تنظیمات گوشی و لاک اسکرین و صفحه هوم و ... رو مطابق میلت تغییر دادی یه بک آپ بگیر که اگه بعدا لازم شد ریست فکتوری کنی، بوسیله بک آپ همش برمیگرده (به همون شکلی که بک آپ گرفته بودی، خیلی راحت و ساده).
راستی سایت وینفون یه مدل گارد جالب آورده اگه خواستی یه سر به فروشگاهشون بزن. من خودم رنگ سربی رو اینترنتی خرید کردم ۵۹ تومن خیلی جالبه.

Microsoft Lumia 950 XL Dual SIM Microsoft Lumia 950 XL Dual SIM

1395/5/27 شهاب جان
۵۰٪ مشکلاتی که فرمودین من تو این گوشی که الان ۳ماهه دارمش ندیدم، ۵۰٪مابقی که فرمودین درسته ولی حدود ۴۰٪ اونا هم قبلا بود که با آپیدیتهایی که مایکروسافت داده برطرف شدن و در حال حاضر موارد نادری مونده که مطئنم اونا هم در آینده مرتفع خواهند شد.

Microsoft Lumia 950 XL Dual SIM Microsoft Lumia 950 XL Dual SIM

1395/5/25 سلام وحید جان،
بله تو شیراز میتونی از فروشگاه جریس خرید کنی، هر دوتاشم داره، تو گوگل بزنی فروشگاه جریس میاره و میتونی آدرس رو تو سایتش ببینی و بری حضوری خرید کنی. من خودم از اونجا خرید کردم (اینترنتی) و راضیم. قیمتاشم مناسبه چون عمده فروشه.

Microsoft Lumia 950 XL Microsoft Lumia 950 XL

1395/5/23 محدثه جان،
اگه کامنت من را کامل خونده باشی در هیچ جاش من در مورد حافظه داخلی دو گوشی صحبتی نکردم، چون هر دو 32 گیگ حافظه داخلی دارن. من در مورد cpu و رم و باتری گفتم که در زیر تا حدی توضیح میدم:
Cpu گوشی 950xl اگه تو همین سایت قسمت مشخصات دو گوشی رو نگاه و مقایسه کنی می بینی که اسنپدراگون 810 بهمراه گرافیک آدرنو 430 هستش که به مراتب خیلی قویتر از اسنپدراگون 808 و آدرنو 418 گوشی 950 هستش.
رم هر دو ۳گیگ هست درسته ولی رم گوشی لومیا 950xl سه گیگ و از نوع LP DDR4 هست که به مراتب بسیار قویتر و سریعتر از رم 3 گیگ و از نوع LP DDR3 گوشی لومیا 950 هست. (که الان این نوع رم یعنی LP DDR3 تقریبا قدیمی هست؛ مال زمان نوت۳ سامسونگ هستش)
باتری هم که دیگه نیاز به توضیح نداره و مشخصه که مال 950xl قویتره و حداقل با استفاده معمولی یک و نیم روز جواب میده.
توضیح آخر اینکه واسه آینده نگری (بابت قضیه پلتفرم one core که مایکروسافت بطور جدی روی آن کار میکند) و نیز احیانا استفاده از داکت کانتینیوم، گوشی 950xl توصیه میشود؛ موفق باشید.

Microsoft Lumia 950 XL Microsoft Lumia 950 XL

1395/5/22 سلام محدثه خانم،
من از خرداد ماه این گوشی رو دارم(لومیا 950xl دوسیم) و آپدیتهاش رو کامل انجام دادم و بعد اًپیدیت ریست می کنم همیشه تا احیانا هنگ و لکی نداشته باشه و مشکل گرما ندیدم، گرمیش مثل گوشیهای دیگه هست. من قبل این سامسونگ s7 داشتم و احساس میکنم گرماش بیشتر از این بود. در مورد دو مدل به نظرم 950xl بگیری بهتره، چون باتری و cpu و رم قویتری داره، خیالت راحت باشه در مورد گرماش. فقط از جای مطمئن خرید کن و تست کن آک باشه. سوالی داشته باشی در خدمتم.آدرس ایمیلم: (siavash.sadeghpoor1393@gmail.com)

Microsoft Lumia 950 XL Dual SIM Microsoft Lumia 950 XL Dual SIM

1395/4/27 دوست عزیز من نمیدونم چطور گوشی شما یا دوستتون این مشکلات رو داشته، جسارتا شاید نحوه استفاده رو بلد نبودی یا درست و اصولی آپدیت نکردین گوشیتون رو،
چون من الان ۱ ماهه همین گوشی رو دارم و مشکلاتی که فرمودین رو ندارم. من از سال ۸۷ تابحال حدود ۹۰ گوشی پرچمدار از اپل، سامسونگ، الجی و HTC خریدم و عوض کردم تا نهایتا به این گوشی رسیدم و دیگه قصد تعویض ندارم چون واقعا قانعم کرده، همه چی داره (دابل تپ روشن و خاموش کردن صفحه، ساپورت رم تا ۲ ترا، صفحه نمایش 2k امولید، اسکنر چشم، usb نوع c، دو دوربین بسیار قوی، پردازنده عالی، قابلیت تعویض باطری توسط کاربر، طراحی چشم نواز، آنتن دهی عالی بواسطه وجود دو آنتن برای اولین بار بین گوشیها، میزان درصد sar پایین و در نتیجه کم خطر برای سلامتی انسان و ...) و از طرفی محدودیت ios رو نداره ( میتونی راحت از کامپیوتر به گوشیت عکس و فیلم و ... بریزی مثل اندروید یا با مرورگر اج میتونی براحتی از اینترنت دانلود کنی یا با بلوتوث یا زاپیا عکس و فیلم بفرستی و ...) واز طرفی مثل اندروید ویروسی نمیشه و مرتب و تا ۳ یا ۴ سال پشتیبانی میشی و آپیدیت میگیری، برنامه هاشم که اکثر برنامه های مورد نیاز تو استور هست و روز به روز هم به تعدادشون (اعم از برنامه های ایرانی و غیرایرانی) افزوده میشه عزیز."

Apple iPhone SE Apple iPhone SE

1395/4/19 سلام آقا فرشاد؛
واسه ios و کلا رو آیفون میشه مثل اندروید برنامه گالری لاک و ضبط مکالمه بی دردسر و رایگان نصب کرد یا نه؟ ممنون.

Samsung Galaxy Note 4 Samsung Galaxy Note 4

1394/11/25 سلام و خسته نباشید خدمت استاد گرانقدر آقا amir -
ضمن تشکر از زحمات جنابعالی در راهنمایی دوستان سوالی داشتم از محضرتون که مموری کارت مناسب برای گوشی نوت 4 مدل c چه نوع و از چه مارکی هستش؟ قیمتش مهم نیست فقط میخوام گوشیم مثل الان که مموری نداره روان کار کنه و داغ نکنه؛ چون یکی از دوستان نوشته مموریهای کلاس 10 u3 پشت گوشی رو داغ میکنه. ممنون.
موارد 1 تا 32 از مجموع 32 مورد
ایسام