مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : Amin A
  • تاریخ عضویت : 1394/8/26
  • تعداد نظرهای داده شده : 3

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 3 از مجموع 3 مورد

Honor 4C Honor 4C

1394/8/30 سلام رضا جان
در مورد روش آپدیت دوستان دیگر مخصوصا آقای POURYA747 توضیحات کامل داده اند. به طور خلاصه بگم باید فایل آپدیت به حجم حدودا 1.5 گیگ را کامل دانلود کنی بعد فایل زیپ شده را باز کنی و آن را داخل یک فولدر بریزی. فولدر با حجم بزرگتر (ممکنه اسمش متفاوت باشه) را کامل به کارت مموری گوشی انتقال بدی. بعدش از اینترنت قطع بشی و در قسمت آپدیت local update را انتخاب کنی و بعد ازت آدرس میخواد. همون فولدر را بهش آدرس میدی. خودش اتوماتیک کار را انجام میدهو البته شارژ گوشی باید بالای 50% باشه و ممکنه یک یا دوبار خودش اتوماتیک روشن و خاموش بشه.
البته برای اینکه گوشی بیشترین سازگاری را با خطوط شبکه و زبان فارسی داشته باشه بهتره صبر کنید تا خود هواوی رام منطقه ایران بده بیرون.. اینجوری که توی سایتش گفته شده حتی اندروید 6 هم قراره برای این گوشی بیاد که خیلی عالیه. تو اندروید 5 من تغییرات خاصی ندیدم ولی باتری کمی بهتر شده. البته من بازی نمیکنم فقط مکالمه و شبکه های اجتماعی استفاده میکنم.

Samsung Galaxy Grand Prime Samsung Galaxy Grand Prime

1394/8/30 سلام دوستان
نقاط مثبت و منفی این گوشی را بقیه به اندازه کافی توضیح دادند. ولی چیزی که میخواستم بگم اینه که دوربین گوشی خیلی فراتر از حد انتظار من عمل کرد. توی این رنج قیمت بینظیره هم دوربین پشتی و هم سلفیش.

Honor 4C Honor 4C

1394/8/26 دوستان کسانی که گوشی های سری HONOR را خریداری کرده اند میتوانند برای دریافت آخرین ورژن رام به سایت www.hihonor.in مراجعه کنند. این سایت مخصوص کشور هند هستش ولی کاملا به زبان انگلیسی هست و میتوانید آخرین نرم افزارهای آنر را به رایگان دانلود کنید... الان اندروید 5.1.1 اومده برای دانلود موجوده به رایگان. فریب این فروشندگان و سایتهایی که برای آپدیت پول میگیرند را نخورید اینها از آشفته بودن فضای بازار موبایل و یا سادگی مردم سو استفاده میکنند که پول مفت - و البته حرام - به جیب بزنند. نیازی به رجیستر و آپدیت مغازه دار نداره... خود شرکت به خوبی گوشیهاشو ساپورت میکنه. ضمنا کسانی که هنوز این گوشیو نخریدن بهشون بگم در یک کلام : خیلی بیشتر از پولی که براش پرداخت میکنید بهتون خدمات ارایه میده ولی باید انتظارتون معقول باشه و با گوشی بالای یک میلیون تومانی مقایسه نکنید. من 100% راضیم از خریدم.
موارد 1 تا 3 از مجموع 3 مورد
ایسام