مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : بهنام ن
  • تاریخ عضویت : 1394/8/20
  • تعداد نظرهای داده شده : 4

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 4 از مجموع 4 مورد

Samsung Galaxy A34 Samsung Galaxy A34

1402/12/4 سلام به همگی ، من امروز نسخه 256 خریدم و فروشنده که یکی از فروشندگان همین سایت هست یه مقدار در قیمت بازی درآورد و من هم به همین دلیل شارژر ازش نگرفتم البته اکثرا میدونید که فروشنده چقدر قیمت گلس،کاور و ... را فضایی میده... من شارژر 33 وات شیاِومی خدانیامرزم رو دارم آیا دلیل منطقی وجود داره که برم شارژری که اصل بودنش سوال برانگیزه رو بگیرم ،(منظورم اینه که مقاله معتبری چیزی هست؟) چون شارژر برندهای تجهیزات هم آنچنان برند با کیفیتی نیستند اگر از شیاومی بدتر نباشن بهتر نیستن. ظاهرا که شارژر و کابلش با این گوشی سازگار هست. در ضمن ابدیت بزنم یا خیر ؟
در ضمن در مورد گوشی ،من سال گذشته poco گرفتم و گوشی ظاهرا خوبی هم بود(در حد قیمت خودش) تا اینکه یه دفعه از کار افتاد و 2 تا تعمیر کار بردم و 2 روز علاف شدم ولی نتیجه نداشت. الان فقط سر اطلاعات از دست رفته ناراحتم و تعمیرکار هم نمیتونه کاری بکنه. (البته من شرایط کاریم جوری هست که گوشی رو نمیتونم خوب نگهداری کنم)

BlackBerry Q10 BlackBerry Q10

1394/12/27 من که امتحان کردم otg ساپورت نمیکرد .

BlackBerry Q10 BlackBerry Q10

1394/12/27 من موبایل بانک تجارت دارم مشکلی نداره .

BlackBerry Q10 BlackBerry Q10

1394/8/20 با سلام من تقریبا یک ماهه که این گوشی رو گرفتم . اینم تجربه من از این گوشی :

1-از لحاظ ظاهری گوشی بدنه بسیار محکم و با کیفیتی داره و همینطور طراحی خاصیم داره ، به طوری که بعد از مدت کوتاهی دیگه از ظاهر کمتر موبایلی تو بازار خوشتون خواهد اومد ( حداقل از لحاظ کیفیت بدنه گوشی های میان رده در مقابل این گوشی یه تیکه پلاستیک بی کیفیت به نظر میان)

2-از لحاظ سخت افزار این گوشی در زمان عرضه به بازار سخت افزار گرون قیمیتی رو داشته و حتی با وجود قدیمی شدن این سخت افزار هنوز برای سیستم عامل بلک بری کاملا کافیه . هیچ هنگ و لگ خاصی رو من که ندیدم کاملا روونه . در بدترین حالت شما بیشتر از 500 مگابایت رم خالی دارید . حدود 11.5 گیگ هم حافظه قابل دسترسی این گوشی هست که با توجه به محدودیت بازی و برنامه ها در بلک بری شما به سختی میتونید اونو پر کنید .

3-از لحاظ باتری نمیتونم بگم عالیه چون وقتی که خریدم به خاطر صفحه نمایش کوچیکش ازش انتظار بیشتری داشتم البته با آپدیت اخیر این موضوع کمی بهتر شده در کل با استفاده کم 2 روز دووم میاره و در حالت استند بای شاید نزدیک 3.5 یا 4 روز هم دووم بیاره . ولی با استفاده سنگین هم میشه تو 7 ساعت باتریش رو تموم کرد . بیشترین مصرف باتری تو بعضی بازیا و استفاده مداوم از اینترنته و مکالمش کم مصرفه ولی اگر محدودتون ضعف آنتن دهی داشته باشه تاثیر زیادی تو باتری داره . نکته دیگه اینکه باتری این گوشی زیاد مطمئن نیست و با استفاده زیاد باتری گرم میشه .

4-از لحاظ نرم افزاری باید بگم که اگر خیلی اهل تلگرام،وات اپ و... هستید بهتره همون اندروید بمونید چون یا این نرم افزار ها در سیستم بلک بری نیستن یا اگر هم مشابه داشته باشن کامل نیستن ( ولی کار راه انداز هستن!) البته من تا به حال هیچ نرم افراز اندرویدی رو هم روش امتحان نکردم . وقتی من گوشی رو گرفتم ورژن سیستم عاملش 10.2 بود که با جعبش مطابقت داشت همون موقع یه آپدیت 1 گیگی 10.3.1 بود که نصب کردم الان هم یه آپدیت 400 مگی 10.3.2 اومده که نصب کردم . از لحاظ نرم افزاری اونقدر بی رونق نیست و حتی بعضی از قابلیت های نرم افزاریش فوق العاده کارآمدتره، حتی یه چند تا بازی خیلی خوب هم داره که من تو دستگاه اندرویدیم هم ندارم ،ولی باید برای بعضی از نرم افزارهای خوب پول پرداخت کنید که با توجه به امکانات ما زیاد راه حل در دسترسی نیست . در ضمن بلک بری هیچ برنامه ای واسه فروش گوشی در ایران نداشته و تمامی این اقلام توسط دلالان به کشور وارد شده به همین دلیل دسترسی به آپدیت، برنامه،مسنجر بلک بری و... با آی پی ایران غیرممکنه و باید قند شکن بزنید و حتی سیم کارتتون رو هم از شبکه خارج کنید!

5-از لحاظ دوربین راستش من زیاد اهل دوربین و مخصوصا سلفی نیستم ولی تمام این مشخصاتش رو میتونم متوسط بگم با بعضی امکانات جالب .

6- تاچش هم خوبه ولی گاهی اوقات در گوشه ها باید دوبار لمس کنید . صفحش هم خیلی با کیفیته و زیر نور آفتاب هم میشه یه چیزایی رو دید .

در کل میتونم بگم گوشی خاص و خوبیه من از گوشی کیبورد دار خیلی خوشم میاد و صفحه بزرگ هم برام مزیتی نداره در ضمن اگر گوشی که میخرید حروف عربی داشته باشه سفارش اماراته(روی جعبه هم واسه من نوشته) و اینکه دو تا چیز این گوشی احتمال دوام کمی دارن اولی کیبورده و دومی باتری . من بالاتر از قیمت بازار گرفتم که مطمئن تر باشه (از لحاظ قیمتی رفته تو پاچم!) ولی بازم با این موارد نگران از رفرش بودن هستم و این چیزیه که نمیشه تشخیص داد.
موارد 1 تا 4 از مجموع 4 مورد
خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا