مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : sarah 2
  • تاریخ عضویت : 1394/5/10
  • تعداد نظرهای داده شده : 13

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 13 از مجموع 13 مورد

Honor 6 Honor 6

1394/6/13 بله مطمعنم.من دوتا گوشی هواوی داشتم اولیش جی ۶ بود بعد اومدم آنر خریدم اونم مث جی ۶ هنگ میکرد تا این ک کلن هواوی رو گذاشتم کنار!!!! و از این کارمم خیلی راضیم.

Honor 6 Honor 6

1394/6/12 اوکی من بیسواد ولی من تخصص گوشی ندارم من فقط یه موبایل خریدم انتظار کارکرد هم دارم این گوشیه سامسونگی که هم دارم نه روت کردم ن چیز دیگه با کلی برنامه که روش نصبه داره کار میکنه بعد یه سوال اقای با سواد میخواستم بدونم اینکه توی گوشی هواوی موقعی که نت روشنه آهنگ نمیشه گوش داد و اهنگ یهو قطع میشه یا اینکه بعد یه مدت تند تند باطری خالی میکنه و خیلی هم هنگ میکنه باز هم نیاز به روت داره؟

Honor 6 Honor 6

1394/6/11 من نمیدونم گوشی اصل بوده یا نه ولی با توجه به پولی که دادم ینی نهصد هزار تومن افتضاح کار کرد برای تعمیرش هم زحمت کشیدم به نظرم گوشی هرچقد هم قلابی باشه به این وضع نمیفته.حتی با اینکه حافظه داخلیش خالی بود میگفت پُره!

Honor 6 Honor 6

1394/6/10 متاسفانه گوشی من مشکل داشت و کاملا هم صحت داره برای چن تا از دوستانم هم از این قبیل مشکلات پیش اومده بود! من نظرمو گفتم دیگه حق انتخاب با بقیه دوستان منم تا وقتی که هواوی خراب نشده بود ازش حمایت میکردم و میگفتم گوشیه خوبیه اما الان نظرم به کلی عوض شده چون من وقتی 900 تومن برای خریدش هزینه کردم نباید فقط 6 ماه برام کار بکنه و اینم بگم که من روی وسایلی مثل موبایل و تبلت و این چیزا خیلی حساسم و به خوبی نگهشون میدارم و بهترین آنتی ویروس ها رو روشون نصب میکنم پس فکر نکنم مشکل از نگهداری من باشه.

Honor 6 Honor 6

1394/6/10 دوست عزیز من همدان زندگی میکنم برای تعمیر همین گوشیه هواوی حتی به تهران رفتم منظورم اینه که معروف ترین تعمیرکارای گوشی توی شهرمون هم کاریش نتونستن بکنن من چون گوشیم برام مهم بود میخواستم درستش کنم وگرنه از همون اول میفروختمش حتی به قیمت پایین! همه میگفتن ویروسی نیس براش کارت اس دی هم گرفتم ولی باز اخطار میداد خیلی از کاربرای اینجا هم همین مشکلو دارن و براش کامنت گذاشتن اگر دقت کنید.تا جایی هم که یادمه آنتی ویروسم همیشه آپ دیت بود و مشکلی نداشت جالب اینجاس همین انتی ویروس هم روی گوشیه برادرم که سامسونگ بود نصب بود و مشکلی برای گوشیش پیش نیومد!پس قطعا مشکل از آنتی ویروس نبوده علاوه بر تمام این ها هنگ هم زیاد میکرد و خود به خود از برنامه ها خارج میشد عکسارو کامل در گالری سیو نمیکرد و هزاران مشکل دیگه!! من خیلی کارا کردم تا درست بشه چن بار هم فلش کردم ینی برگردوندم به حالت کارخانه ایش اما بازم نتیجه ای نگرفتم اما الان سامسونگ دارم خیلی هم راضیم با حدود 400 تا عکس و 12 تا برنامه و 67 تا اهنگ داره کارشو میکنه چن بار هم به لپتاپم وصلش کردم آنتی ویروسشم همونیه که روی هواوی بود اما مشکلی پیش نیومده به هرحال من از این گوشی ناراضی بودم هرکس یه نظری داره.

Honor 6 Honor 6

1394/6/9 من تا 6 ماهی که این گوشی رو داشتم به سیستم ویروسی وصل نکردم و علاوه بر این روی گوشیم آنتی ویروس نصب کرده بودم یک رم 8 گیگ هم براش گذاشته بودم با اینکه فقط 4 گیگش پر بود اخطار میداد که حافظتون پره و نمیتونید برنامه رو نصب کنید حتی یه برنامه ای که حجمی نداشت و یا بهتر بگم یه عکس رو نمیتونست ذخیره کنه تمام ترفند هایی که تونستمو اجرا کردم تا درست بشه آنتی ویروسش هم درست کار میکرد اما متاسفانه انگار گوشی های چینی مثل ماشین های چینی کم کیفیتن حالا شما این گوشی رو دوست داری مانعی نیس من توی کار باهاش مشکل داشتم و برای تعمیرش هم هرکاری کردم حتی تعمیر کار های گوشی موبایل گفته بودن این گوشی رو بفروش هرطوری شده از گوشی های چینی انتظاری نمیره!به هرحال امیدوارم هر دوستی که این گوشی رو میخره موفق باشه.

Honor 6 Honor 6

1394/6/9 من الان سامسونگ دارم 12 تا برنامه روش نصبه گوشی قبلیم یا همون هواوی با 4 تا برنامه پر شده بود ریست و فلش هم کردم تغییری نکرد آنتی ویروس هم روش نصب بود! خیلی از عکسامو هم مجبور شدم پاک کنم! هواوی تنها نکته مثبتش اینه که باتریش دیر خالی میشه! شما اگر خیلی عاشق این گوشی هستید نگهش دارید من فقط نظرمو گفتم و مشکلاتی که در نگهداری این گوشی برام پیش اومد این گوشی برای کسایی مناسبه که مصرف کمی ازش دارن من وقتی هواوی رو میخواستم بفروشم بهم گفتن از 300 تومن میخریم چن جا هم پرسیدم اینو بهم گفتن در صورتی که این گوشیو 900 تومن خریده بودم وقتی دلیلشو پرسیدم گفتن هواوی چیه که حالا دسته دومشو میخوای بفروشی! و واقعا راست هم میگفتن این نظر من بود بقیه کاربرا هم توصیه هایی کردن میتونید خودتون تصمیم بگیرید.

Huawei Ascend G6 Huawei Ascend G6

1394/6/9 سلام برای منم پیش اومده بود بردمش مغازه گفت باید فلش کنی منم مجبور به این کار شدم بعد از فلش تا چن ماهی خوب بود ولی دوباره همین اتفاق براش افتاده تا اینکه ازش خسته شدمو فروختمش.به نظرم وقتتو روی این گوشی تلف نکن.

Huawei Ascend G6 Huawei Ascend G6

1394/6/8 سلام به نظرم نخری بهتره تا روزای اول خوب کار میکنه اگه استفادت زیاد باشه خیلی زود خراب میشه هنگ هم زیاد میکنه حافظش هم کمه و نیاز به اس دی کارت داره.

Honor 6 Honor 6

1394/6/8 سلام
به نظر من A5 بخر
هواوی ارزش خریدن نداره
فکر کنم اطلاعاتتون در مورد اجناس چینی خوب باشه مخصوصا گوشی هاش من هواوی داشتم برای ماه های اول خوب کار میکرد اما بعد چن وقت افتضاح شد حافظش زود پر میشد کند شده بود به طوریکه میخواستم وای فای رو روشن کنم روشن نمیشد و مجبور بودم گوشی رو ریست کنم ....

Samsung Galaxy Grand Neo Samsung Galaxy Grand Neo

1394/5/11 خب گوشی ک دیروز خریدی باید خراب باشه؟بذار یه چن ماهی بگذره اونوقت میشه قضاوت کرد

Samsung I9301I Galaxy S3 Neo Samsung I9301I Galaxy S3 Neo

1394/5/11 فکر کنم ببریش مغازه واسه تعمیر به صرفه تر باشه

Samsung Galaxy Grand Prime Samsung Galaxy Grand Prime

1394/5/11 والا ما که نفهمیدیم گرند 2 بگیریم یا پریم! اما انگار تعریف از گرند2 بیشتر بوده چون توی نظرات فقط نوشته بودن گرند پریم هنگ میکنه و این حرفا فکر کنم به راحتی بشه از قیمت هاشون تشخیص داد که کدوم بهتره ولی به نظر من همه گوشی ها هنگ میکنن اگه برنامه روش زیاد باشه مگر اینکه اپل باشه:D ولی فکر کنم گرند2 خوب باشه قیمتش هم مناسبه دوستانی که گفتن هواوی بگیریم یا سامسونگ باید بدونن گوشی های چینی به هیچ عنوان خوب نیستن من خودم دارم هم گالریش هنگ میکنه و عکسارو لود نمیکنه هم اینکه حافظش خیلی کمه یه گوشیه کره ای رو نمیشه با یه گوشیه چینی مقایسه کرد!من که از هواوی راضی نیستم پیشنهاد میکنم شما هم روی هواوی سرمایه گذاری نکنید که واقعا بیخوده!
موارد 1 تا 13 از مجموع 13 مورد
خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا