مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : James B
  • تاریخ عضویت : 1394/5/3
  • تعداد نظرهای داده شده : 34

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 34 از مجموع 34 مورد

Samsung Galaxy Note5 Samsung Galaxy Note5

1395/1/25 رام المان رو بریز.

Samsung Galaxy Note5 Samsung Galaxy Note5

1395/1/14 به این راحتی ها دکمه ی سحت افزاری خراب نمیشه.
من خودم از دکمه استفاده نمیکنم. AcDisplay رو نصب کردم و هر وقت گوشی رو از جیب بیرون میارم خودش روشن میشه. اگر هم گوشی بیرون از جیبم باشه سنسورها رو گول میزنم و روشن میشه.

Samsung Galaxy Note5 Samsung Galaxy Note5

1395/1/8 خیر. توی گوشی هایی که دکمه ی فیزیکی دارند گذاشتن این قابلیت مفهومی نداره و فقط مصرف باتری را بالا میبره.

Samsung Galaxy Note5 Samsung Galaxy Note5

1395/1/1 دوستانی که مدام در رابطه با 32 گیگ و 64 گیگ سوال می پرسند باید بدونند هیچکس غیر از خودشون نمی تونه در این مورد تصمیم بگیره. در کل 32 گیگ برای یک کاربر حرفه ای کمه مگر اینکه مدام حافظه ی اضافی را به خارج گوشی منتقل کنه.
تنها موردی که در رابطه با این گوشی باید در نظر داشته باشید علاوه بر موارد حافظه گیر معمول(بازی های گرافیک بالا و فیلم های خود گوشی) آهنگ های خارجی هم می تونند حافظه گیر باشند، چراکه این گوشی از UHQ Upscaler پشتیبانی میکنه که برای متوجه شدن کیفیتش باید آهنگ هایی با فرمت غیر فشرده(FLAC) و البته هدفون خوب داشته باشید. در همین حد بگم که تفاوت FLAC با MP3 مثل تفاوت فیلم های بلوری کنونی است با فیلم های DVD قدیمی و کاملا این احساس رو منتقل میکنه که الان اونجا هستید و با وجود اینکه حدودا 10 برابر از MP3 جا میگیره ولی کاملا ارزششو داره.
ولی اگر اهنگ فارسی گوش می کنید فعال کردن UHQ کیفیت رو میاره پایین و حتی نویز ایجاد میکنه چرا که کیفیت آهنگ پایینه.

Samsung Galaxy Note5 Samsung Galaxy Note5

1394/12/28 گویا افراد دیگری هم این مشکل را دارند.:
http://forums.androidcentral.com/samsung-galaxy-note-5/653742-air-command-greyed-out-after-marshmallow-update.html
باید منتظر بمونید تا سامسونگ آپدیت بده.
ورژن و خصوصیات گوشی و اندرویدی را که نصب کردید رو هم بگید تا بقیه افراد با این مشخصه ها آپدیت نکنند.

Samsung Galaxy Note5 Samsung Galaxy Note5

1394/12/28 توی تنضیمات S Pen قسمت Detachment options را احتمالا none گذاشتی برو بذار Air Command.

Samsung Galaxy Note5 Samsung Galaxy Note5

1394/12/28 سیستمتون کامل درایور ها رو نشناخته لینک زیر را نصب کن درست میشه:
http://download.clockworkmod.com/drivers/SAMSUNG_USB_Driver_for_Mobile_Phones.exe

Samsung Galaxy Note5 Samsung Galaxy Note5

1394/12/28 این مشکل رو منم داشتم باید یک ورژن دیگه آفیس را خودتون دانلود کنید و نصب کنید تا درست بشه ورژنی که در رام ایران هست با معماری پردازنده های سامسونگ همخون نیست. از یک سایت دیگه دانلود کنید راحت اجرا میشه.(نسخه غیر X86 را دانلود کنید)

Samsung Galaxy Note5 Samsung Galaxy Note5

1394/12/28 اصلا معلوم نیست بیاد. من امروز با odin آپدیت کردم و هیج مشکلی نداشت. از این به بعد همون روزی که بیاد آپدیت می کنم و این همه الکی منتظر نمیمونم این رام ایران 26 فوریه تاریخ خورده ولی هنوز OTA برای ایران نداره.
آپدیت بسیار راحت بود و هیچ مشکلی هم پیش نیومد. چند توصیه:
1.حتما قبل آپدیت بکاپ بگیرید.
2.در صورتی که مثل من فعال بودن Now Cards براتون مهمه ، بعد از آپدیت سیم کارت را در بیارید و بعد ریست فکتوری کنید. در راه اندای مجدد تنصیمات رو Skip کنید و لوکیشین را اسکیپ کنید. فیلتر شکن را نصب کنید و وای فای رو روشن کنید.برنامه گوگل را باز کنید تا Now Cards قبل از اینکه بفهمه ماله ایران هستید فعال بشه.
3. در هر صورت بعد از آپدیت باید ریست فکتوری کنید جتی اگر همه چی خوب به نظر میرسه.

Samsung Galaxy Note5 Samsung Galaxy Note5

1394/12/7 Google Now را به سختی بدون روت کردن فعال کردم. بیشتر برنامه های مزخرف سامسونگ رو هم با Package Disabler Pro غیر فعال کردم. سرعت گوشی خیلی بهتر شد. فعلا که لگی وجود نداره ولی اگه صداش دربیاد روتش میکنم.
مزایای گوشی رو که همه می دونند.در مولتی تسکینگ حرف نداره و کارهایی که میشه با قلم انجام داد فوق العاده است به همین دلیل به نظر من از همه ی گوشی ها بهتره.
عیب اصلی این گوشی هم اینه که در نرم افزارها محدودیت زیادی وجود داره و برای رفع هر کدوم از اونها یا باید هفت خان رستم را طی کنید یا اینکه گوشی را روت کنید و موارد زیادی هم بدون روت کردن ممکن نیست.چند مثال:
1.من از تم اصلی گوشی و تم هایی که توی مارکت سامسونگ هست خوشم نمیاد و یک لانچر دیگه نصب کردم. متاسفانه بعد از نصب لانچر تمامی ایکن ها گوشی توسط سامسونگ به حالت ابتدایی با بدترین نوع گرافیک در اومدند و برای رفع این مورد مجبور به نصب برنامه ای دیگر برای ایکن ها شدم. این مورد را هم در نظر داشته باشید در هر مرحله نیز باید به این مورد دقت کنید که برنامه ای را انتخاب کنید که نیازی به دسترسی روت نداشته باشد.
2.Google Now در ایران قابل فعال شدن نیست مگر اینکه گوشی را گول بزنید که در ایران نیستید و بعد از قرار گرفتن سیم کارت روی گوشی اینکار بدون روت کردن ممکن نیست. برای فعال سازی این قابلیت بدون روت کردن مجبور شدم سیم کارت را دربیارم گوشی را ریست فکتوری کنم و کلی مراحل دیگه را طی کنم تا در نهایت فعال بشه.
3.هر گوشی دیگه ای یک سری ویژگی دارند که احتمالا شما هم دوست دارید روی گوشیتون اونها رو داشته باشید مثلا نرم افزارهای S6 edge plus مثل EDGE CONTACTS - EDGE APPS را نمی توان بدون روت کردن در این گوشی نصب کرد.

Samsung Galaxy Note5 Samsung Galaxy Note5

1394/12/5 یک سوال از اندروید بازها:
کسی تونسته بدون روت کردن گوشی قابلیت های اصلی اندروید را فعال کنه؟ منظورم مواردیه که توی ایران تحریمه. البته موارد ساده مثل گوگل پلی و ... منظورم نیست بلکه قابلیت های پیشرفته اندروید مثل Google Now و امثال اونو میگم.
هر چی می خوام گوشی را روت نکنم میبینم نمیشه.

Motorola Moto X Style Motorola Moto X Style

1394/6/26 موتورولا یک شرکت چند ملیتی است و با وجود اینکه شرکت اصلی در آمریکا است ولی بعد از طراحی اولیه در آمریکا، تولید در چین انجام میشه چرا که هزینه تولید و نیروی کار اونجا ارزونتر است.
به عبارت دیگر هیچ کدام از گوشی های موتورولا در داخل خود آمریکا تولید نمیشند ولی کلیه طراحی، نظارت و به خصوص مدیریت تولید توسط شرکت آمریکایی انجام میشود که سیستم کنترل کیفی سخت گیرانه ای داره.

Motorola Moto X Style Motorola Moto X Style

1394/6/26 کسی هنوز وارد نکرده و باید سفارش بدید و 10 تا 20 روز بعد تحویل بگیرید.

Motorola Moto X Style Motorola Moto X Style

1394/6/25 توی بیشتر کشور ها وجود داره ولی بازار هدف آمریکا، کانادا و هند است و در خارج از این کشورها حداقل 80 دلاری گرانتره.
امیر اکسپرس که از چین وارد میکنه نسخه ی 32 گیگ را 2 میلیون و 64 گیگ را 2.3 میلیون قیمت زده که شامل هزینه های حمل و نقل و گمرک هم نیست.
کمترین قیمتی که از افرادی که وارد میکردند پیدا کردم 1.7 میلیون بود(نسخه 16 گیگ بدون هزینه گمرک) که از آمازون خرید میکردند.

Motorola Moto X Play Motorola Moto X Play

1394/6/18 خیلی وقته که قیمت Moto x 2014 به 299 دلار رسیده.

Samsung Galaxy Note5 Samsung Galaxy Note5

1394/6/13 اگر کسی جواب سوالمو بدونه خیلی خیلی ممنون میشم.
قیمت گوشی های سامسونگ در ایران چگونه زیر قیمت جهانی است؟ آیا زیر قیمت وارد بازار ایران میکنه؟
هر کشور و هر سایتی را که نگاه کردم قیمت این گوشی مدل N920cd 32GB زیر 723 دلار(بیش از 2.45 میلیون) نیست.چطور همین مدل در ایران با احتساب هزینه های واردات و ... تا 2.35 میلیون فروش میره؟؟؟!

Motorola Moto X Style Motorola Moto X Style

1394/6/11 مشخصات نکسوس هنوز کاملا معلوم نیست.تاریخ توزیع اش هم حداقل 1 ماه بعد از ورود استایل به بازار است.از روی شایعاتی که بیرون اومده میشه گفت که:
1.رزولوشن صفحه ی نمایش نکسوس از استایل پایین تره.(FHD در مقابل QHD) که با توجه به این موضوع و همچنین سایز کوچک تر نکسوس، ظرفیت باتری نکسوس نیز پایین تر است.
2.پردازنده ها یکی هستند.
4.دوربین استایل قوی تره.(البته دوربین باید در عمل آزمایش شود.)
در کل نکسوس یک پرچمدار نیست و پایین تر از پرچمدار های برند های مختلف قرار می گیره و تا به اینجا تنها مزیتی که نسبت به دیگر مدل ها دارد دارا بودن USB Type C است.
در مورد اندروید خام باید گوشی بیرون بیاد تا معلوم بشه ولی موتورولا کمترین دست کاری ممکن را انجام میده و همین الان هم در مدل Play که اندروید خام نیست شاهد کم ترین برنامه اضافی هستیم.

Motorola Moto X Style Motorola Moto X Style

1394/6/8 فکر می کنم شما تفکر اشتباهی از TFT دارید و با دیدن TFT فکر کردید منظور همون TFT ای هست که در گوشی های قدیمی است.بذارید یه کم بیشتر توضیح بدم.تمام صفجه های نمایش موبایلی که الان توی بازار هست TFT هستند.IPS، AMOLED و TN همشون یک نوع از TFT هستند ولی از نسل بعد از TN دیگه توی تبلیغات از TFT استفاده نمی کردند و اگر هم استفاده می کردند حتما در ادامه می گفتند IPS یا AMOLED.
حالا موتورولا تنها گفته که صفحه ی نمایش TFT است.یعنی هیچ اطلاعاتی در مورد نوع TFT نداده.این موضوع پیش اومد که حتما TN است و با صفحه ی نمایش قدیمی روبرو هستیم ولی وقتی فیلم و عکس های این گوشی بیرون اومد مشخص شد که صفحه ی نمایش خیلی خوبه و با توجه به کیفیتش توی دید از زاویه غیر ممکنه نسل قدیمی TN باشد.
حالا این سوال که صفحه ی نمایش این گوشی واقعا چی هست بی جواب مونده ولی دو مورد کاملا مشهوده:
1.کیفیت صفحه ی نمایش خیلی خوب است و بالاتر از نسل قبلی است.
2.صفحه نمایش یکی از قسمت های گران قیمت موبایل است و تقریبا تنها جایی است که موتورولا می تونسته قیمت این گوشی را تا این حد ارزان کنه.

Samsung Galaxy Note5 Samsung Galaxy Note5

1394/6/5 شاید توی ایران اینطوری باشه ولی هر جای دنیا را نگاه کنید می بینید اکثریت خریدارن این گوشی الان دارن گوشی S6 یا Note4 خودشون رو می فروشند و این مدل را می خرند.و این روند چند وقت دیگه دوباره تکرار می شه.مطمئن باشید درآمد سامسونگ از امثال شما که 2 سال یکبار گوشیشون رو عوض می کنند نیست.چونکه اگر اینطور بود 2 سال یکبار مدل جدید را وارد بازار می کرد.
در کل جرف من اینه که کسانی که این گوشی را می خرند حتی اگر پول این گوشی براشون در حد پول یک وعده ی غذایی هم نباشه نباید تن به سیاست های سرمایه داری شرکتی بدند که داره از تمایلات جامعه به مدل جدید سوء استفاده میکنه و تحت عنوان مدلهای جدید محصولات تکراری تولید می کنه.
افرادی که این گوشی را می خرند با ناآگاهی خودشون باعث بدتر شدن روند بازار می شوند و شرکت های دیگر هم با مشاهده این موضوع برای جلوگیری از برشکستگی تن به این سیاست خواهند داد.
از طرف دیگر تا زمانی که میزان فروش محصولات این شرکت به این شکل روند افزایشی دارد مطمئن باشید نه تنها این شرکت بلکه شرکت های رقیب اون هم به فکر نوآوری در محصولاتشون نخواهند بود.

Samsung Galaxy Note5 Samsung Galaxy Note5

1394/6/5 دوست عزیر اکثریت مورادی که گفتم را می تونید از همین سایتی که الان در اون هستید چک کنید برید به قسمت مشخصات و قسمت سنسورها و ... را نگاه کنید و می بینید که برخلاف مدل های قبلی قابلیت هایی مثل
Gesture
TSP-Hovering
Temperature
Humidity
Air-Pressure
UV
MicroSD
MHL-MicroHDM
باتری قابل تعویض
در این گوشی وجود ندارد.یقیه موارد را هم می تونید توی XDA نگاه کنید که خبره ترین برنامه نویسان اندروید را دارد.

Samsung Galaxy Note5 Samsung Galaxy Note5

1394/6/2 ایرادهایی که فعلا بیرون اومده بیشتر طبق معمول نرم افزاری هستند، عیب سخت افزاری که تا کنون مشخص شده مربوط به صفحه ی نمایش است که با قرار گرفتن گوشی زیر نور مستقیم خورشید متوجه اون میشید.
طبق معمول با توجه به سیاست های عجیب این شرکت امکانات مدل های قبلی به مدل جدید انتقال پیدا نکرده و کارهایی می تونید با Note4 یا S6 انجام بدید که با Note5 نمی تونید.به طور دقیق تر:
1. Note5 فاقد سنسورهای Gesture, TSP-Hovering, Temperature, Humidity, Air-Pressure, UV می باشد که در مدل های قبلی وجود داشت.
2.بر خلاف مدل های قبلی در برابر آب مقاوم نیست.
3.بر خلاف انتظارات و شایعاتی که خود شرکت راه انداخته بود فاقد USB 3 است.
4.فاقد MicroSD،MHL-MicroHDM، باتری قابل تعویض یا حتی باتری بهتر است.امکاناتی که در مدل های قبلی سامسونگ اونها رو پیاده سازی کرده بود.
5.از نظر طراحی گرافیکی(نرم افزاری) بسیار پایین تر از مدل های قبلی است.
6.بسیاری از قابلیت های اندروید محدود شده است.
7.برخلاف مدل قبل نیازمند نصب کلی برنامه برای انجام کارهای ضروری است.

Samsung Galaxy Note5 Samsung Galaxy Note5

1394/6/2 دوستان من سقف مالی برای خرید گوشی ندارم ولی برای پولی که میدم ارزش قائلم.
واقعا خرید این گوشی و کلا هر گوشی دیگری از برند سامسونگ در شرایطی که قیمت گوشیهای این برند با شیب تندی هر ماه کاهش پیدا میکنه [اشتباهه] محضه.
اگر سامسونگ واقعا اعتقاد داره که گوشی هاش این مقدار می ارزند چرا به 2 ماه نرسیده خودش 20 درصد کاهش قیمت میده و در عرض 6 ماه قیمتش افت 40 درصدی می کنه؟(یک نگاه به S6 بندازید در عرض چند ماه از 630 دلار به 470 دلار رسیده.)
حالا اگر توی مدلهای جدید پیشرفت محسوس بود بازم میشد این مورد را نادیده گرفت ولی وقتی که با این سرعت گوشی تولید میشه خیلی از تست ها و کارهایی را که باید برای ورود یک محصول جدید انجام بدند نمی دند و وقتی یک گوشی از مرحله ایده تا تولیدش چند ماه هم نمیشه! مطمعنا کلی ایراد خواهد داشت.ایرادهایی که اگر این شرکت چند ماه روشون وقت گذاشته بود کاملا رفع میشد ولی هیچ وقت سامسونگ اینکار را نمیکنه.چراکه می خواد نیروی کارشو سریع مشغول ساخت مدل جدیدتر کنه و از طرفی هم می دونه اگر گوشی بدون ایراد وارد بازار کنه تمایل افراد به تعویض گوشیشون بعد از چند ماه کم میشه.

Motorola Moto X Play Motorola Moto X Play

1394/6/2 تست هایی هم که توی این چند روزه از این گوشی بیرون اومده خیلی خوب نیست و توی مولتی تسکینگ لگ داره و با وجود اینکه که بسیار روان تر از S6 سامسونگه ولی به رونی مدل قبلی(Moto X 2014) نیست.
قیمت این گوشی مناسب نخواهد بود.چرا که قیمتش بیشتر از Moto X 2014 است ولی در کارآیی تفاوت زیادی نداره و در مورادی مثل پردازشگر ضعیف تر هم هست.
مطمعنا کسانی هم که وارد می کنند به قیمت حدوا 320 دلاری اون توجه نمی کنند و زیر 1600 نمی فروشند.
در کل کاربرانی باید این گوشی رو انتخاب کنند که:
1.اولویت اصلی اونها باتری باشد.
2.کاربر به دنبال گوشی خوش سایز باشد.
3.با وجود وابستگی زیاد کاربر به موبایل ولی کارهای سنگین و همزمان زیادی با اون صورت نگیرد.
4.به دنبال بهترین دوربین با کمترین هزینه هستند.

Motorola Moto X Style Motorola Moto X Style

1394/6/1 آنلاک یعنی اینکه روی هیچ اپراتوری قفل نشده و با هر مرکز مخابراتی کار میکنه.قبلا بیشتر گوشی های موتورولا روی اپراتور Verizon آمریکا قفل میشد ولی کل این سری روی هیچ اپراتوری قفل نشده و با ایران هم مشکلی ندارد.

Motorola Moto X Style Motorola Moto X Style

1394/6/1 کلی شرکت هست که اینکارو میکنند.توی گوگل سرچ بزنید خرید از Amazon.

Motorola Moto X Style Motorola Moto X Style

1394/5/31 کاملا غیرقابل پیشبینیه.اگر به روال قبل بود می گفتم حداقل 3 ماه طول میکشه ولی موتورولا چند تا تغییر اساسی توی چند ماه اخیر کرده:
1.بجای عرضه ی محدود در چند کشور، گوشی های جدید توی اکثر نقاط دنیا توزیع میشه.
2.گوشی های جدید را فقط و فقط آنلاک به بازار ارائه میکنه و خبری از قرارداد با اپراتورهای مختلف تلفن همراه نیست.کلیه ی برندهای معروف(اپل،سامسونگ، اچ تی سی، ال جی، ...) تاکنون جرات اینکارو نداشتند.این حرکت می تونه یک شرکت را برشکست کنه چراکه بیشتر خریداران گوشی در جهان پولی که برای گوشی میدند تحت تاثیر رقابت اپراتور های تلفن همراه و طرح های تشویقی خیلی کمتر از هزینه ی آنلاک گوشی هست.با این کار، کالا بدون واسطه به مشتری میرسه اگر مشتری به قدری مشتاق خرید باشه که حاضر باشه قرارداد اپراتورشو لغو کنه.
من پیشنهاد می کنم به کسانی که از خارج از کشور خرید انجام میدهند سفارش بدید.حداکثر 15 روزه میرسه دستتون.

Motorola Moto X Style Motorola Moto X Style

1394/5/30 هیچ فرقی ندارند ولی Pure از 13 شهریور فقط در داخل آمریکا به فروش میرسه و در خارج از آمریکا با نام Style به فروش میرسه.هنوز تاریخ فروش توی خارج از آمریکا عنوان نشده.
Play هم الان داره پیش فروش میشه و فقط در خارج از آمریکا به فروش می رسه.توی کانادا از فردا موجود میشه و توی انگلستان هم از 3 شهریور.
فقط تنها موردی که احتمالش وجود داره اینکه که قیمت این گوشی بیشتر از اون چیزی بشه که قبلا گفتند با توجه به اینکه دیگر برندها قیمت هاشون چندین برابره و هیچ برتری ندارند.همین الان Play با قیمت های متفاوت داره پیش فروش میشه توی کانادا 420 دلار کانادا(320 دلار آمریکا) و توی انگلستان با قیمت 279 پوند(437 دلار آمریکا) که تفاوت زیادی با 299 دلار که عنوان شده بود دارند.
در کل قیمت نجومیه Note 5 سامسونگ داره تاثیر بدی داره روی قیمت دیگر برندها میزاره.

Samsung Galaxy S6 Samsung Galaxy S6

1394/5/20 پس فردا رسما نوت 5 بیرون میاد صبر کنید که با داشتن باتری 4100 میلی آمپر دیگه مشکل باتری نخواهد داشت.احتمالا اواخر هفته ی بعد توی ایران بالای 2 میلیون(2300) قیمت می خوره و حدودا 1 ماه دیگه می تونید حدودا 1850 بخریدش.
اس 6 هم تا اون موقع(1 ماه دیگه) اگر خیلی افت قیمت کنه میرسه به 1500 که اصلا مقرون به صرفه نیست.

Samsung Galaxy S6 Samsung Galaxy S6

1394/5/17 واقعا معلوم نیست روی چه حسابی قیمت این گوشی ها توی ایران بالا پایین میشه.
اون موقع که قیمت جهانی این گوشی ثابت بود هر روز توی ایران ارزونتر میشد.الان که توی جهان افت 100 دلاری داشته(با توجه به اینکه تا هفته ی دیگه سامسونگ پرچم دار جدید رو وارد بازار میکنه) توی ایران داره گرونتر میشه! :D

Motorola Moto X 2014 Motorola Moto X 2014

1394/5/11 من با یکی که توی کار خرید از خارج است صحبت کردم و قرار شد Style هر وقت اومد دلاری 4 تومن برام بیاره که کلا میشه 1.6M.

Samsung Galaxy S6 Samsung Galaxy S6

1394/5/7 دوستان دوربین این گوشی هیچ ایرادی نداره و اصلا قابل قیاس با آیفون، LG و SONY نیست.نزدیکترین رقیبش توی ***دوربین*** MOTO X PURE است که با وجود اینکه توی بعضی از موارد(کانترست،اشباع رنگ،پردازش تصویر و ...) از S6 بهتره ولی در کل پایین تر از S6 قرار میگیره.

Motorola Moto X 2014 Motorola Moto X 2014

1394/5/6 مورد دیگه اینکه moto x style اندازه اش 5.7 اینچ است و مدل دیگه ای هم هست به اسم moto x play که اندازه اش 5.5 اینچه که 80 دلاری ارزونتره!

Motorola Moto X 2014 Motorola Moto X 2014

1394/5/6 دوستان موتورولا گوشی های جدیدش رو امروز وارد بازار کرد.اسم سری جدید موتو ایکس Moto x Style یا Moto x Pure می باشد و به گفته ی خودش بهترین دوربین را داره(ارتقا دوربین مدل قبلی به 21 مگاپیکسل).باتری به 3000 آمپر رسیده و CPU هم بروز شده.RAM به 3 گیگ ارتقا یافته و مشکل حافظه خارجی هم رفع شده.کلا هر ایرادی که به moto x وارد بود را رفع کرده.
مهم تر از همه اینه که قیمت گوشی 399 دلاره.که 200 تا 300 دلار ارزونتر از رقباست.

Motorola Moto X 2014 Motorola Moto X 2014

1394/5/3 به هیج عنوان نخرید.
الان 2 ماه است که موتورولا قیمت این گوشی را به نصف کاهش داده چرا که اوایل مرداد مدل 2015 رو بیرون میده.ولی با وجود کاهش قیمت مدل چوبی به 270 دلار(864 هزار تومان) قیمت این گوشی در داخل کشور هیچ تغییری نکرده چراکه همه ی مغازه دار ها بالای 400 دلار این گوشی را خریده بودند و از قبل دارند.
در حال حاضر اگر به کسانی که از خارج خرید می کنند سفارش بدید حدودا 950 تومان پاتون درمیاد.
قیمت ریالی مدل 2015 هم حدودا 1700 میشه که با توجه به اینکه مارکش موتورلا هست در داخل تا چند ماهی حدودا 1900 می فروشند.
موارد 1 تا 34 از مجموع 34 مورد
خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا