مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : vali k
  • تاریخ عضویت : 1390/10/5
  • تعداد نظرهای داده شده : 14

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 14 از مجموع 14 مورد

Sony Ericsson Live with Walkman Sony Ericsson Live with Walkman

1390/11/5 doctorfa m دوست عزیز گوشی شما به طور حتم یه مشکلی داره، اگه گارانتی داره اونو به مراکز گارانتی نشون بدید. گوشی من تابحال حتی یک بار هم هنگ و یا ریست نداشته با اینکه یه رم 8 گیگ ترنسد بهش انداختم و تقریبا 80 درصدش هم پره! مشکل شما میتونه از رم، برنامه های نصب شده و یا چیزهای دیگه باشه.

محمد ش عزیز، شما برای این کار نیاز به مرورگر اپرا دارید، البته نه لزوما آخرین ورژنش بلکه اون ورژنی که تنظیمات پ ر و ک س ی خاصی روش داره. من دارم از اون ورژن استفاده میکنم و مشکلی هم نیست.

ir j عزیز این گوشی در دو رنگ سفید و مشکی ارائه شده، به نظر من رنگ سفیدش اسپرت تر و خاص تره که البته نظر شخصیه. بله به شرط اینکه رام گوشی رام خاور میانه باشه این گوشی همه چیزش از منو گرفته تا ارسال و دریافت اس ام اسش فارسیه. موقع خرید قید کنید که رام خاور میانه رو میخواهید. آپدیت اندروید 4 این گوشی احتمال فراوان اواسط اردیبهشت ارائه خواهد شد. گارانتی معتبر گوشی هم گارانتی پارس کامتل هست که با اس ام اس قابل استعلامه.

این هم بگم گوشی با گارانتی و بدون گارانتی هر دو از یک کاخانه بیرون میاد و از لحاظ کیفیت ذره ای با هم فرق ندارند اینو شک نکنید. اما در حال حاضر با توجه به قیمت ارز فقط گوشی گارانتی دار در بازار موجوده چون این گوشی ها با ارز دولتی وارد میشه و دیگه برای وارد کننده های نمیصرفه که با ارز آزاد گوشی وارد کنند. در عمل الان گوشی های گارانتی دار یکه تازی میکنند اما متاسفانه علیرغم اینکه با ارز دولتی وارد میشن باز هم شرکت های وارد کننده از این موقعیت کنونی سو استفاده کرده و اقدام به بالابردن قیمت گوشی هاشون میکنن!
در ها حال امیدوارم همه دوستان موفق باشند.

Sony Ericsson Live with Walkman Sony Ericsson Live with Walkman

1390/11/1 این گوشی قابل مقایسه با فیت نیست. رزولوشن بالاتر، دوربین فیلمبرداری بهتر، صدای قویتر و باکیفیت تر، امکان آپدیت به اندروید 4، سی پی یو قوی تر و بسیاری امکانات دیگر. حالا این همه امکانات رو شما ببینید قابل مقایسه با یک دهم اینچ صفحه بزرگتر هست یا نه!!!!!
رنگ سفیدش هم من نزدیک به دو ماهه که ازش استفاده میکنم هنوز یه لکه هم روش نیوفتاده، البته بازم بستگی به نگهداری خودتون داره ولی در کل به این راحتیا لک نمیشه!

Sony Ericsson Live with Walkman Sony Ericsson Live with Walkman

1390/10/27 دوست عزیز احتمالا تنها راه مونده پیش روی شما آپگرید گوشیه. با وای فای به یک اینترنت نسبتا پرسرعت وصل بشید از منوی دستگاه به قیمت آپدیت برید و گوشی رو آپدیت کنید. من مشکل ریست نداشتم اما با این حال وقتی تو اینترنت کار باهاش کار میکردم آلارم آپدیت اومد منم آپدیتش کردم سرعت گوشی خوب بود، بهترم شد.
شما هم این کار رو بکنید اگه نشد باید رام گوشیتون رو عوض کنید. چون گوشیتون گارانتی نداره بهتره بدید به دست یه شخص وارد تا بلایی سر گوشیتون نیاره!
البته قبل این کار توی فروم های تخصصی یه سرچی بکنید تا شاید مشکلتون بدون تعویض رام حل بشه

Sony Ericsson Live with Walkman Sony Ericsson Live with Walkman

1390/10/26 مشکل ری استارت شدن به احتمال زیاد مربوط به سیم کاتتونه، اونو عوض کنید و مثلا از یه سیم کارت ایرانسل و ترجیحا جدید استفاده کنید. اگه مشکلتون رفع شد اقدام به تعویض سیم کارت با نوع جدید بکنید.

Sony Ericsson Live with Walkman Sony Ericsson Live with Walkman

1390/10/25 بله سینا جان همونه، در واقع اسم درستش live sound هستش، اینم لینکش:
http://www.sonyericsson.com/cws/products/accessories/overview/live-sound?cc=ir&lc=fa

zh به احتمال زیاد زبان چینیه!

من اطلاعی در مورد نرم افزار مارویک ندارم، اما آخرین ورژن گوگل مپ قابلیت دانلود نقشه و استفاده آفلاین اونو داره بهتره از اون استفاده کنید.

Sony Ericsson Live with Walkman Sony Ericsson Live with Walkman

1390/10/24 جهت اطلاع دوستان عرض کنم که هنوز آپدیت اندروید 4 این گوشی نیومده و طبق اعلام شرکت سونی حدودای اردیبهشت سال دیگه میاد.
فارسی بودن یا نبودن گوشی ربطی به گارانتی نداره. بلکه اون بستگی به رام نصب شده بر روی گوشی داره که رام خاور میانه باشه. به طور مثال گوشی من بدون گارانتیه، اولا فول فارسیه، دوما هدفونش از نوع live song هستش و تا به حال هیچ مشکلی بابت ریستو از این جور مسائل نداشته. برای اینکه بفهمید که رام گوشی چیه یه راه هست که معمولا بدون باز کردن قوطی گوشی میشه فهمید و اون اینه که روی برچسب کنار گوشی که مشخصات گوشی رو نوشته زیر مدل کارخونه ای گوشی که wt19i هست زبان های گوشی رو هم نوشته. مثلا روی قوطی من نوشته En, Ar, Fa که این یعنی گوشی رام خاور میانه داره.
بعد از خرید گوشی یک ریال هم به فروشنده بابت راه اندازی گوشی ندید، مگه قرار آپلو هوا کنه که میگه بدون نصب برنامه بالا نمیاد. متاسفانه این راه سرکیسه کردن مشتریان توسط بعضی از کاسبای محترمه.
اگه یه کم حوصله داشته باشید و تو فروم های مختلف جستجو کنید تمام زیرو بم گوشی از نصب برنامه و کار با اون گرفته تا کار با جی پی اس آفلاین و غیره دستتون میاد.
موفق باشید

Sony Ericsson Live with Walkman Sony Ericsson Live with Walkman

1390/10/14 این گوشی برای انجام 90 درصد بازیها مناسبه، حتی تعداد قابل توجهی از بازی های HD رو هم به راحتی اجرا میکنه و مابقی بازی های HD رو هم به خاطر رزولوشنه گوشیه که اجرا نمیکنه نه به خاطر cpu.
در کل تو اجرای بازی ها شما شاهد کندی و یا چیزی تو این مایه ها نخواهید بود. اگر شما 90 درصد کارهاتون با گوشی صرفا بازی کردنه گوشیه play رو بگیرید که حدود 430 تومن قیمت داره. اگه 70 درصد کار شما با گوشی بازیه neo V رو بگیرید که مشخصات سخت افزاری مشابه اینو داره ولی سایز و رزولوشن صفحه بهتری داره پس احتمالا اغلب بازی های HD رو باهاش میتونید اجرا کنید. اما اگه شما 50 درصد کارهاتون با گوشی بازیه این گوشی برای شما مناسبه، چون هم اغلب بازی ها رو به راحتی براتون اجرا میکنه و هم در کنارش کیفیت صدای عالی، پخش موسیقی حرفه ای و سایز مناسب رو برای شما به ارمغان میاره. در واقع این یه گوشیه همه کارس که کارهایی رو که به عهدش قرار داده میشه (مثل وبگردی، بازی، موسیقی، دیدن فیلم، فیلمبرداری و عکس و ....) رو با کیفیت مطلوب اجرا میکنه.
این گوشی از قابلیت usb on the go هم به اذعان خود سایت رسمی گوشی پشتیبانی میکنه، البته برای این کار نیاز به داک مخصوصش هست که فعلا ظاهرا تو بازار به راحتی گیر نمیاد، در این صورت شما میتونید فلش، موس و کیبورد رو گوشی وصل کنید! پس بهتره تا همه گیر شدنش و توزیع داک مخصوصش صبر کیند.
در مورد GPS باید خدمتون عرض کنم که اصولا برنامه های ارائه شده برای GPS اصطلاحا آنلاین هستند، به این صورت که بعد از روشن کردن GPS دستگاه موقعیت شما رو به وسیله ماهواره پیدا میکنه بعد از اینکه طول و عرض جغرافیایی شما رصد شد گوشی به اینترنت وصل میشه و نقشه اون موقعیت رو دانلود میکنه، که البته این موضوع میتونه زمان بر و هزینه بر باشه. اما راه حل اینه که شما از برنامه هایی استفاده کنید که نقشه موقعیت شما رو (مثلا کشور ایران و یا شهر تهران) داخلش داشته باشه که اصلاحا بهشون میگن آفلاین در این صورت وقتی که شما رصد شدید دیگه نیازی به دانلود نقشه نبوده و از همون نقشه موجود در برنامه موقعیت شما نشان داده میشه.
راه دیگه استفاده از آخرین ورژن گوگل مپه به این صورت که بعد از اینکه شما برای اولین بار رصد شدید، شما میتونید نقشه موقیعیت خود رو به شعاع 16 کیلیومتری دانلود کرده و در برنامه ذخیره کنید بدین ترتیب برای بارهای آینده نیازی به اتصال به اینترنت نیست.
عمر باتری تمام گوشی های اسمارت (هوشمند) همینطور هستند لذا اگه بخواهید حسابی از اونا کار بکشید چند ساعتی بیشتر دوام نمیارن، شوخی نیست که cpu یک گیگاهرتزی، واحد مستقل gpu حسابی انرژی مصرف میکنه که به همراه اون استفاده از GPS و WIFI و روشنایی صفحه که چندان هم کوچیک نیست و دهها برنامه ای که همزمان در حال اجرا هستند حسابی از باتری کار میکشن. اونم یه باتری 1200 میلی آمپری. بر این اساس بسته به کار شما عمر باتری متغییره و باید بگم که عمر باتری این گوشی در رده متوسط به بالاست.
در انتها به دوستان متذکر میشم که اگه قصد خرید گوشی دارن دست بجنبونن چون با این اوضاع ارز احتمالا شاهد بالا رفتن قیمت گوشی خواهیم بود، اونوقت شاید این گوشی رو با 400 هزار تومن هم نتونید بگیرید!

Sony Ericsson Live with Walkman Sony Ericsson Live with Walkman

1390/10/10 من یدونه رم ترنسد 8 گیگ کلاس 4 روی این گوشی انداختم و تا به حال هیچ مشکلی اعم از اجرای برنامه ها و یا فیلمبرداری HD نداشتم و ازش راضیم.
در ضمن گوشیه Neo دوربینش 8 مگاپیکسله که در حدود 100 هزار تومن از مدل گرون تره و Neo V دوربینش 5 مگاپیکسله که اون هم در حدود 80 هزار تومن از این مدل گرونتره.
در کل به نظر من مجموعه امکاناتی که در این گوشی وجود داره بسیار متناسب و در حد یه گوشی High end با قیمت معقوله.

Sony Ericsson Live with Walkman Sony Ericsson Live with Walkman

1390/10/9 دوست عزیز این گوشی هم مثل 90 درصد گوشی های موجود در بازار از برندهای مختلف، ساخت چین هستش.
داستان هندزفری یکم شانسیه! چون به صورت پیش فرض هدفونهای استاندارد معمولی با گوشی ارائه میشه و توی تمام تصاویر این گوشی در تبلیغات و ریویوها هدفون های معمولی دیده میشه. اون هدفون های که میفرمایید معمولا به صورت آپشن باید بعدا جداگانه تهیه بشه، اما جالبه که یک سری از گوشی های موجود در بازار با همین هدفون های مخصوص! ارائه شده اند که بسته به شانس شماست که کدوم نصیبتون بشه. البته بعضا فروشنده بابت این هدفون ها درخواست پول اضافی میکنند. میتونید قبل خرید با فروشنده طی کنید که مثلا فقط از این هدفونشو فقط میخواهید.
علائدین هم برای خرید خوبه اما حواستون باشه که پول اضافی برای نصب نرم افزارو راه اندازی جی پی اس و ... از این نوع حرفای الکی از شما نگیرن.

Sony Ericsson Live with Walkman Sony Ericsson Live with Walkman

1390/10/8 دوست عزیز رابط کاربری سامسونگ چیز خاصی نداره که به خاطر اون بخواهید اونو یکی از ملاک های انتخاب قرار بدید. حالا اگه رابط کاربری سنس HTC رو میفرمودید یه چیزی. رابط کاربری این گوشی مثل سایر گوشی های اندرویدی سونی اریکسون از نوع چهار گوشه هستش. و در چهار گوشه تصویر برنامه های مورد نیازتون رو به صورت دسته بندی شده میتونید قرار بدید. البته پسندیدن رابط کاربری یه امر کاملا سلیق ای هستش ولی من که ازش خیلی خوشم میاد و باهاش راحتم. در نهایت اگه شما از رابط کاربری گوشیتون اگه خوشتون نیومد میتونید یه لانچر نصب کنید.
در مورد بازی های سنگین که این گوشی به راحتی از پسشون بر میاد و انگری برد رو که به راحتی اجرا میکنه اصلا مشکلی براش ایجاد نمیکنه. در این حد بگم که توی یه بنچمارک که الان اسم برنامش یادم نیست، گوشی گالاگسی نمره حدودای 650 رو کسب کرد در حالی که این گوشی نمرش 1800 بود رو همین اساس این گوشی از لحاظ سی پی یو تو 95 درصد بازی ها کم نیاره اما اگه قرار باشه مشکلی با بازی ای داشته باشه از طرف صفحه نمایش این گوشی ناشی میشه، مثل بعضی از بازی های HD که دارای جزئیات خیلی زیادی هستند که با رزولوشن این گوشی همخونی نداره. در کل من که میگم عالیه.
رزولوشن گوشی هم چون سایز صفحه نمایش خیلی بزرگ نیست اصلا به ذوق نمیزنه و شما دون دون های پیکسل! رو نخواهید دید.
با تمام این حرفا شما زمانی میتونید بهترین تصمیم رو بگیرید که یک گوشی رو دستتون بگیرید و چند دقیقه ای باهاش کار کنید تا ببینید خواسته های شما رو برآورده میکنه یا نه.

Sony Ericsson Live with Walkman Sony Ericsson Live with Walkman

1390/10/8 این هم یه لینک از نمونه تصاویر دوربین این گوشی:
http://www.phonearena.com/reviews/Sony-Ericsson-Live-with-Walkman-Review_id2936/page/3
همون طور که گفتم عکس های این گوشی بد نیست عالی هم نیست. اما اگه یکم قلق دوربین گوشی دستتون بیاد و متناسب با محیطی که دارید عکس میگیرید تنظیمات درستی رو روش اعمال کنید میتونید عکس های خوبی بگیرید. حداقل مطوئن باشد عکس های این گوشی قابل چاپ تا ابعاد 13 در 18 هستش.

Sony Ericsson Live with Walkman Sony Ericsson Live with Walkman

1390/10/7 live with walkman و xperia mini تا حد زیادی از لحاظ سخت افزاری شبیه هم هستند. اما چند تا نکته وجود داره:
اول اینکه یه مقدار زاویه دید xperia mini بیشتر از لایو هستش و در کل میشه کل صفحه نمایش بهتری داره، چون موتور براویا رو هم داره در عوض سایز صفحش کوچک تر از لایو هستش (البته با همون رزولوشن) اگه بزرگ بودن صفحه برات مهمه لایو رو انتخاب کن و اگه کوچیک تر بودن گوشی و داشتن موتور براویا برات مهمه مینی.
دومین نکته که خیلی خیلی مهمه اینه که بعضی از دارندگان گوشی مینی از قاطی کردن گوشی و عمل کردن خود به خود کلید های بک و منو در اثر بالا رفتن دمای باتری شکایت داشته اند. البته این مشکل توی چند سری خاص این گوشی های دیده شده و توی همون سری ها هم همه گیر نبوده اما باید بهش توجه داشت. بر این اساس توی خرید مینی یه کم باید شانس باهات یار باشه مگه اینکه سری های بعد از w41 رو پیدا کنی. این مشکل در مدل لایو با اینکه این گوشی هم از کلیدهای خازنی استفاده میکنه دیده نمیشه.
سومین نکته اینه که بلندی و کیفیت صدای لایو بهتر از مینی هستش و دارای اسپیکر استریو.
موفق باشید

Sony Ericsson Live with Walkman Sony Ericsson Live with Walkman

1390/10/6 lممنون میژو جان، خیالم راحت شد
من هم مواردی رو در مورد این گوشی به دوستان میگم.
من gprs گوشی رو با ایرانسل امتحان کردم، به خوبی و بدون هیچ مشکلی جواب میده. در مورد همره اول هم من تا سیم کارتو انداختم یه پیام اومد و مدل گوشی رو شناخت، حالا نمیدونم چرا برای شما رو نشناخته.
در مورد wifi هم تاحالا امتحان نکردم اما مطمئن باشید مشکل از تنظیمات اونه اگه درست تنظیم بشه به راحتی با wifi هم مچ میشه.
من هم مثل میژو از قابلیت xload چندان خوشم نیومد ولی در کل چیزه بدی نیست، و از لحاظ قدرت صدا یه سرو گردن از بقیه گوشی ها بالاتره.
دوربین گوشی هم باید قلقش دستتون بیاد، اون وقت عکسای خوبی میتونید باهاش بگیرید. اما فیلمبرداریش خیلی خوب با فوکوس مداومه که انصافا توی رنج قیمت 300 تومن خیلی خوبه.
من تا حالا هر چی بازی نصب کردم جز یه مورد بقیه رو بدون هچ مشکل اجرا کرده. گوشی کاملا روانه، من الان روی گوشیم 35 تا بازی ریزو و درشت و در حدود 70 تا برنامه مختلف ریختم و گوشی مثل روز اول خوب و روان کار میکنه. البته بگم یه رم 8 گیگ ترنسد روش انداختم، با اینکه این رم کلاس 4 هستش اما سرعت گوشی پایین نبوده و توی فیلمبرداری HD هم مشکلی ایجاد نکرده و به راحتی کار میکنه.
سعی کنید حتی الامکان حافظه گوشی رو خالی نگه دارید و جز در مواردی که مجبورید بقیه برنامه ها رو روی مموری کارت بریزید.
گوشی من هم به طور کامل فارسی رو ساپورت میکنه و هیچ برنامه اضافی براش نیاز نداره، هم منوی فارسی که چون اصولا من تو هیچ دستگاهی با منوی فارسی ارتباط برقرار نمیکنم ازش استفاده نمیکنم و هم ارسال و دریافت اس ام اس و دیدن سایت های فارسی بدون هیچ مشکلی انجام میشه. در ضمن قسمت اس ام اس گوشی یه بانک لغات فارسی خوب داره که اگه کلمه ای رو اشتباه تایپ کنید در صورت فعال بودن اونو اصلاح میکنه و قابلیت یادگیری کلمات جدید رو هم داره. در کل توی اس ام اس خیل کامل و راحته.
روزولوشن گوشی برای 3.2 اینچ مناسبه و در 90 درصد موارد احساس خلا نمیکنید مگر اینکه بخواهید بازی HD باهاش بکنید که در اون صورت زیاد خوشایند نیست. درخشندگی رنگها خیلی عال و کیفیت صفحه عالیه و همون طور که گفتم توی بعضی موارد توی اسکرول کردن مقداری بلور شدن دیده میشه که اصلا قابل توجه نیست. بعضی ها هم از زاویه دید محدود صفحه گوش میگن که به نظ من نه تنها این ایرادی نیست بلکه حسن هم است، چون اینجوری هر کسی نمیتونه از بغل دستتون به گوشیتون سرک بکشه به هر حال گوشی موبایل و محتویاتش یه چیز شخصیه (-:
گوشی من با هدفون سفارشی بود، از اون هدفون هایی که ولوم صدا دارن و سیمشون فلت هستش که خیلی هدفون کاردرست و خوبه.
یه بار هم از طریق اینترنت ایرانسل رام گوشی رو آپدیت کردم و گوشی به خوبی کار میکنه. اندروید 4 این گوشی هم اواخر اردیبهشت سال دیگه برای گوشی میاد که دیگه اون موقع کارایی گوشی بهتر از این هم خواهد شد.
در کل گوشیه خیلی خوبیه و نسبت به پولی که میدید مطمئن باشید امکانات خیلی خوبی دریافت میکنید.
موفق باشد

Sony Ericsson Live with Walkman Sony Ericsson Live with Walkman

1390/10/6 من این گوشی رو چند روزی هست که گرفتمش، در کل نسبت به پولی که دادم امکانات خوبی رو داره و من از اون کاملا راضیم.
فقط یه سوال برای من پیش اومده و از دوستانی که این گوشی رو دارن خواهش میکنم که به اون جواب بدن و اون در مورد صفحه نمایش گوشیه. من با کیفیت صفحه نمایش گوشی تو فیلم دیدن، اینترنت، عکس دیدن و در کل تو همه جا راضی هستم اما تو جاهاییی مثل منوی setting که تو منو توضیحات ریزی وجود داره وقتی منو رو به صورت کشویی بالا و پایین میکنم یه کم نور صفحه کم میشه و ناخوانایی به وجود میاد میخاستم ببینم که مال سایر دوستان هم اینجوریه؟ البته این اصلا مشکلی نیست و تا حد زیادی سختگیریه اما برام سوال بود.
ممنون
موارد 1 تا 14 از مجموع 14 مورد
خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا