مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : m s
  • تاریخ عضویت : 1394/2/2
  • تعداد نظرهای داده شده : 3

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 3 از مجموع 3 مورد

Huawei G610 Huawei G610

1394/2/27 سلام
چون گوشی شما مشکلی نداره دلیل نمیشه با قطعیت کامل درباره همه گوشیها اظهار نظر کنید. من گفتم ممکنه بعضی از این مدل گوشی مشکلی نداشته باشه همونطور که حتی چندنفر از اطرافیانم این گوشی دارند و خیلی راضی هستند اما متاسفانه گوشی من و خیلی های دیگه که دیدم مشکل هنگ کردن پیدا کرد و من به چند نفر متخصص موبایل هم نشون دادم و از لحاظ نرم افزاری و ... بررسی شد اما خودشون گفتند درست نمیشه مگراینکه باید خیلی هزینه میکردم که ارزشش نداشت. اگه در سایتهای مختلف درباره این گوشی سرچ کنید متوجه میشید که خیلی ها مشکل هنگ کردن این گوشی بیان کردند پس حتما مشکلی وجود داره که گوشی های اینهمه آدم دچار این مشکل شدند.

Huawei G610 Huawei G610

1394/2/26 سلام
متاسفانه دوستان نسبت به نظرات دیگران طوری قضاوت میکنن که انگار که با شرکت هوواوی خصومتی داریم. من باتوجه به درامد پایینم نصف حقوق یکماهم گذاشتم تا گوشی هوواوی بگیرم ولی بعد از سه ماه گوشیم همش هنگ میکرد یا خاموش میشد . صرفا برای اینکه دیگران مثل من متضرر نشن خواستم اطلاع رسانی کنم به هرحال اگه کسی نظر من قبول نداره میتونه این گوشی بخره و ریسک کنه. البته من کسانی هم دیدم که هواوی دارند و خیلی راضیند اما به همین اندازه کسانی هم دیدم که مشکل هنگ کردن و خاموشی این گوشی دارند. درضمن خدمت عزیزانی که میگن مدل u20 مشکل نداره باید عرض کنم گوشی من u20 بود و یا میگن ممکن نرم افزار مشکل داشته باشه یا رم و ... من همه این موارد با کمک متخصص تعمیرات موبایل اصلاح کردم اما فایده ای نداشت.

Huawei G610 Huawei G610

1394/2/2 سلام
من 4 ماه قبل گوشی هواوی g610 خریدم با توجه به نظر دونفر از دوستام که این گوشی داشتن و خیلی ازش تعریف میکردن این گوشی خریدم اما گوشی من همش هنگ میکرد و یا خاموش میشد و ناچار شدم گوشی دیگه ای بخرم. پسرعموم هم این گوشی خریده دقیقا همین مشکل داره. گوشی هواوی بگیرنگیر داره بستگی به شانستونه که خوب دربیاد یانه. به نظرم اصلا این گوشی نخرید ریسکش زیاده.
موارد 1 تا 3 از مجموع 3 مورد
خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا