مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : mohsen j
  • تاریخ عضویت : 1390/9/19
  • تعداد نظرهای داده شده : 36

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 36 از مجموع 36 مورد

Samsung Galaxy Gio S5660 Samsung Galaxy Gio S5660

1391/4/8 mina a

در مورد کلمه ای رو کارتن گوشیت نوشته شده اطلاعی ندارم و در مورد قیمتش هم تو این چند مدت اخیر نوسان قیمت زیاد بوده اگه حداقل قیمت رو 250 بزاریم و حداکثر 300 شما نه گرون خریدی و نه ارزون به این سوالت با این نوسان قیمتی که هست جواب درستی نمیشه داد.

علیرضا م
بد نیست یه مقایسه ای بین جیو و مینی داشته باشی.اما خوب رزولیشن 320*480 جیو با 16 میلیون رنگ در مقابل 320*240 با 256 هزار رنگ و پردازنده 800 مگاهرتزی جیو در مقابل 600 مگاهرتز در مینی و همچنین باتری 1350mAh جیو در مقابل 1200 مینی کافیه که بدونی کدوم رو باید انتخاب کرد.
در مورد تاچ جیو هم من نمیدونم فامیلتون چطور با گوشی کار کرده یا چه بلایی سرش اورده چون تاچ این گوشی یکی از بهترینهاست و اولین چیزی که جذب میکنه آدم رو تاچ با کیفیت این گوشیه.

بله جیو این بازی رو اجرا میکنه و البته مینی هم همینطور و دقیقا اینجاست که برتری پردازنده جیو به مینی خودش رو نشون میده.

جیو 110.5x57.5x12.2 میلیمتر
مینی 110.4x60.8x12.1 میلیمتر

Samsung Galaxy Gio S5660 Samsung Galaxy Gio S5660

1391/4/7 hamta o

بله آنتی ویروس چون رم گوشی رو اشغال میکنه و از پردازنده هم کار میکشه هم گوشی رو سنگینتر میکنه و هم مصرف باتری رو بیشتر.در مورد جیو هم چون کانفیگ بالایی نداره این موارد پیش میاد.
در مورد شارژ باتری هم یه سری کارها بود که تو نظرات قبلی گفتم اما به طور کلی مدتی زمان میبره تا باتریتون کالیبره بشه و دستت بیاد که چطور باتری گوشیتو برای یک روز مدیریت کنی و البته اینکه جیو به طور کلی عمر باتریش زیاد نیست و این موضوع تو اوایل استفاده بیشتر به چشم میاد.
نور صفحه نمایش رو رو حداقل بزار.
کدهای مخفی که میگن ارتباطی به باتری یا مصرف باتری نداره.
برنامه های کاهش مصرف باتری وجود داره اما من که چندتاشونو تست کردم توفیقی نداشت برام.
در مورد اصل بودن یا نبودن گوشی هم به طور کلی باید سریال رو چک کنی معمولا گوشیهای دست دوم یا کارتن ندارن یا سریالشون با هم نمیخونه شما با زدن کد #06#* سریال گوشیتون رو بردارید و یه سری سایتهایی هستن که با دادن این سریال تمتم مشخصات مربوط به او سریال رو بهت میدن از قبیل مدل گوشی و سال ساخت و غیره.

Samsung Galaxy Gio S5660 Samsung Galaxy Gio S5660

1391/4/7 raha n

سلام دوست عزیز
اگر بین Gio و Ace موندین که کدوم رو بگیرین واضحه که Ace انتخابتون باید باشه ولی از اونجایی که Ace قیمتش با Xperia Ray تقریبا یکیه پیشنهاد میکنم Ray بگیرین که از هر لحاظ بالاتر از Ace هستش.
موفق باشین.

Samsung Galaxy Gio S5660 Samsung Galaxy Gio S5660

1391/4/4 زینب ب

از نظر سخت افزاری مدلهایی هست در سامسونگ که میتونه اندروید 4 رو پشتیبانی کنه مشکل تو گوشیها نیست بلکه این کمپانی سامسونگ هست که باید اندروید 4 رو برای محصولاتش ارائه کنه که تو یه خبری خوندم برای سری Galaxy S و Galaxy Tab اندروید 4 رو ارائه نمیکنه.
Galaxy Note به اندروید 4 ارتقا پیدا مکنه.

شیوا ر- مریم ح

خواهش میکنم دوستان

Samsung Galaxy Gio S5660 Samsung Galaxy Gio S5660

1391/4/4 مریم ح

از لحاظ سخت افزاری جیو قادر به پشتیبانی از اندروید 4 نیست چرا که حداقل 1 گیگاهرتز پردازنده نیاز هست که این در مورد جیو صادق نیست.

Samsung Galaxy Gio S5660 Samsung Galaxy Gio S5660

1391/4/4 شیوا ر

بله وحود داره و البته این موضوع به گوشی مربوط نمیشه و به نوع سیستم عامل اون ارتباط داره که تو اندروید هم گرافیکیش هست و هم کدهاش.

زینب ب

باید بگم این گوشی هندزفری نداره همراه خودش و باید هندزفری رو جدا تهیه کنی و برای تستش هم تو همون فروشگاهی که میخوایی خرید کنی قبلش هر دو گوشی رو با هندزفری تست کن.
لایو به دلیل داشتن پردازنده 1 گیگاهرتزی قابلیت ارتقا به اندروید 4 رو داره اما خوب عملکرد و سرعتش تو اندروید 4 نمیتونه زیاد باشه. پیشنهاد من برای اینکه گوشیه خوبی داشتی باشین Xperia Ray هستش که خوب از هر نظر آدم رو راضی میکنه.

Samsung Galaxy Gio S5660 Samsung Galaxy Gio S5660

1391/4/3 زینب ب

این گوشی از اسپیکر مناسب بهره میبرد که قادره صدایی با وضوح و کیفیت مناسب ارایه بده، و این در حالی است که Bass و Trebble صدا در کنار باندی صدا مورد توجه سازنده قرار گرفته تا کاربر را تحت تاثیر قرار دهد.
در مورد وضوح صدا با هندزفری هم هم کیفیت موسیقی و هم مکالمه خیلی خوبه اما اینکه در جاهای شلوغ چقدر میتونه واضح باشه نمیتونم نظر خاصی بدک چون تا حالا پیش نیومده برام اما اگه از یه هندزفری خوب و با کیفیت استفاده کنی این رو میدونم این گوشی چیزی کم نمیزاره.

naghme m

خواهش میکنم امیدوارم تونسته باشم کمکی تو انتخابت کرده باشم.

Samsung Galaxy Gio S5660 Samsung Galaxy Gio S5660

1391/4/2 naghme m
این گوشی انتخاب خوبی هست برای اینکه بخوایی اندروید و داشتن یه اسمارت فون نه چندا چرقدرت رو تجربه کنی در مقابل سونی اریکسون Live with Walkman یه سرو گردن بالاتر این جیو هست و با تفاوت قیمت کم. تفاوتهایی چون پردازنده قویتر و دوربین بالاتر و رم بیشتر و مهمتر از همه به نظرم داشتن دوربین دوم برای تماس تصویری که برتری لایو به جیو محسوب میشه. البته باتریه در 1350 mAh جیو هم در مقابل 1200 mAh لایو هم از قلم نیوفته.
انتخاب با شماست.

هادی ب

هادی جان باید بررسی کنی ببینی این هنگ 10 ثانیه ای که میگی دلیلش وجود نرم افزار و یا عامل دیگه ای هست یا نه.
خوب همه رام ها دارای لگ هستند و میتونی ا کاستوم رام ها و یا رام 2.3.6 رسمی هم امتحان کنی و ببینی با این رام ها چطور کار میکنه گوشیت.
به هر حال برای اینکه به 2.2 برگردی باید رام رو عوض کنی.که مراحل خاص خودش رو داره.

Samsung Galaxy Gio S5660 Samsung Galaxy Gio S5660

1391/4/1 مریم ح

تصمیم گیرنده شما هستین پیشنهاد میدم اینکار رو نکنید البته این نطر من هستش از طرفی با صفحه نمایش کوچیکش نمیتونین کنار بایین مخصوصا موقع کار با اینترنت و بازی.

هادی ب

کندی سرعت در حین کار برای اکثر گوشیهای تو این سطح وجود داره و دلایلشم صرفا چیزی نیست که شما بخوایی رفعش کنی در واقع یه امر طبیعیه.
به هر حال با برنامه ها کار میکنی و برنامه جدید نصب میکنی و ... و خلاصه اینکه این چیزارو مشکل ندون برای همه وجود داره.

Samsung Galaxy Gio S5660 Samsung Galaxy Gio S5660

1391/3/24 amin z

دوست گرامی سوال شما بارها تو نطرات قبلی تکرار شده و پاسخ داده شده کمی وقت بزارید مطالعه بفرمایید.
اندروید این گوشی 2.3.3 هست.

Samsung Galaxy Gio S5660 Samsung Galaxy Gio S5660

1391/3/21 hamta o

در مورد شارژ کلا این گوشی در بهترین حالت و کار عادی 1 روز تا 2 روز دوام میاره البته اونای که ساخت کره هستش عمر باتریش بیشتره.
اما یه مدت طول میکشه تا دستت بیاد که چطور شارژش رو مدیریت کنی.
یه سری توصیه ها هست که تو نظرات قبلی میتونی مطالعه کنی.
اکثر نرم افزارهایی که برای اندروید عرضه میشه قابلیت نصب رو این گوشی رو داره که با سرچ تو نت میتونی پیدا کنی.

Samsung Galaxy Gio S5660 Samsung Galaxy Gio S5660

1391/3/17 zohreh A

قبل از هر جیز باید بگم این نگرانیها رو از خودتون دور کنید چرا که اندروید یک سیستم عامل هستش همونطور که شما ممکنه برای کامپیوترتون مشکل پیش بیاد یا کند بشه یا از این قبیل مشکلات خوب برای گوشی که پردازنده داره و رم داره و سیستم عاملی مثل اندروید هم میتونه مشکلاتی پیدا بشه.
برای نصب برنامه شما بهتر هستش گوشی رو روت کنید و با استفاده از برنامه های جانبی اونهارو داخل مموری نصب کنید.
راجب متصل شدن به اینترنت و اینکه میخواد بره تو سایت سامسونگ ببینید در این گوشیها برنامه هایی که عرضه میشه اکثرا یا نیاز به اتصاب به اینترنت دارند یا این امکان در برنامه دیده شده به علاوه اینکه برای استفاده از Samsung App باید یه اکانت بسازید.
منظور شما رو از (بعضی مواقع وقتی دارم باهاش کار میکنم یهو فرمانهایی که من میدم رو اجرا نمیکنه و سعی میکنه به اینترنت وصل بشه) رو خوب نمیگیرم به هر حال برای اتصال به نت و یا سایتی دلیلی وجود داره و شما باید ببینی درخواست اتصاب به نت و یا سایت از طرف کدوم برنامه صادر میشه.
البته همونطور که گفتین 1 هفته زمان کمی هستش برای اینکه تسلط پبدا کنبد به فرآیند عملکرد گوشی.
درمورد باتری هم بله ممکن هست این اتفاق بیوفته.

Samsung Galaxy Gio S5660 Samsung Galaxy Gio S5660

1391/3/17 ahmad reza j

galaxy Ace هم مثل جیو از پردازنده با فرکانس 800MHz بهره میبره و به هیچ وجه نمیتونه جوابگوی اندروید 4 باشه.
گوشی های سونی اریکسون میتونند اما گوشی های سامسونگ فقط چندتاشون اپدیت میشند و ace به هیچ وجه اپدیت نمیشه.

Samsung Galaxy Gio S5660 Samsung Galaxy Gio S5660

1391/3/16 ahmad reza j

دوست عزیز با این مشخصاتی که گفتی میتونی با یه مقدار بودجه بیشتر Xperia Ray گزینه مناسبی برای شما هستش.
جیو قابلیت آپدیت به اندروید 4 رو نداره.

Samsung Galaxy Gio S5660 Samsung Galaxy Gio S5660

1391/3/5 شهاب ک

درایور usb گوشی باید حتما نصب باشه. اگه درایور رو ندارین میتونید Kies رو نصب کنید که درایور رو هم همراه خودش نصب میکنه. Kies در واقع مانند برنامه PC suite نوکیا و اریکسون هستش.

در مورد پورت usb کیبورد و غیره تفاوتی در سرعت نمیکنه دوست عزیز و اگر درایور رو نصب داشته باشین فرقی نمیکنه به کدوم پورت usb متصل میکنید.

Samsung Galaxy Gio S5660 Samsung Galaxy Gio S5660

1391/3/5 مهسا s

1- برای روت کردن و اینکه چطور اینکار رو باید انجام بدی به آیدی من black_.-._roz18@att.net پیام بده.
همین الانشم نسخه فعلی اندروید این گوشی نان زنجبیلی (Gingerbread) هست.

2- نسخه 2.3 (Gingerbread) سیستم عامل اندروید روی این گوشی نسبت به نسخه های پیشین این سیستم عامل (نظیر Froyo و Eclair) فشار کمتری به پردازنده وارد میکنه و Gingerbread از گرافیک سه بعدی کارآمدتری پستیبانی می کنه که عملکرد بازی های سه بعدی را بهبود می بخشه. در ضمن این نسخه از سیستم عامل اندروید از واسط گرافیکی کاربرپسندتری نسبت به نسخه های پیشین برخوردار ه و از قابلیت هایی نظیر کپی-پیست نیز پشتیبانی می کنه.

3-آنتن دهی و صدای موزیک عالیه همچنین صفحه نمایش از روشنایی خوبی برخورداره ولی زیر نور خورشید دید کمی داره. کیفیت دوربین هم در حد 3.2 مگاپیکسل نسباتا خوبه.

خواهش میکنم.

Samsung Galaxy Gio S5660 Samsung Galaxy Gio S5660

1391/3/4 سمیرا خ

اگه از ویندوز 7 استفاده میکنید زمانی که گوشی رو از طریق کابل به کامپیوتر وصل میکنید به اینترنت متصل باشید تا به طور خودکار درایور مربوطه رو دانلود کنه و نصب کنه.
در غیر اینصورت از لینک زیر http://depositfiles.com/files/3raqcskp2 درایور مربوطه رو دانلود کنید.
نصب کنید و بقیه مراحل رو خودتون متوجه میشید.

مهسا s

نمیشه گفت همه برنامه های اندروید ، اما هر برنامه ای که در حد توان این گوشی باشه رو اجرا میکنه با توضیح اینکه اجرا نشدن برنامه صرفا محدود به گوشی نمیشه.
بله با روت کردن میشه برنامه ها رو روی مموری داشته باشین و روت کردن این گوشی هم براحت هستش.

البته باید بدونی که چطوریه و چی لازم داری که تو این مورد من کمکت میکنم اما به موبایل فروشی نده چون هم هزینه اضافی دادنه و هم اینکه خودت اینکارو کنی دیگه راحت دفعه های بعد انجام میدی.
بله ارزش خرید داره اما بسته به بودجه ای هستش که میخواید برای خرید گوشی در نظر بگیرید این گوشی در این رنج قیمت عالیه.

Samsung Galaxy Gio S5660 Samsung Galaxy Gio S5660

1391/2/30 محمد ب
نه گرامی فایل های فلش را ساپورت نمیکنه.
بله میشه داخل مموری نصب کرد.

Samsung Galaxy Gio S5660 Samsung Galaxy Gio S5660

1391/2/23 مهسا ط

مشکل اول به این خطر هستش که هر دو برنامه در واقع یکی هستن. و یکی سخه قدیمی تر و یکی به روزتر هستش
برنامه های اندروید هم با سرچ در اینترنت میتونید پیدا کنید.

Samsung Galaxy Gio S5660 Samsung Galaxy Gio S5660

1391/2/19 با سلام
دوستان :
(شما باید بری تنظیمات>موزیک>و اونجا اون آهنگیو که میخوای پیدا کنید و پلی کنید بعد کلید لمسیه تنضیمات دست چپ (تنظیم به عنوان زنگ تماس)
من نمیدونم این رو شما بر چه مبنایی میگید و همتون هم تکرار میکنید.این روش روی اندروید جواب نمیده و تعجب میکنم چطور شما این رو میگید.

برای تغییر زنگ اس ام اس و تماس و غیره:.............................................

1- قبل از هر کاری باید برنامه Root Explorer رو نصب کنید.

2- بعد وارد این برنامه بشین و از داخل برنامه وارد فولدری که آهنگتون توش هست بشین و روی آهنگ کلیک کنید و نگه دارید تا منوی ابزار باز باشه و بعد یکی از گزینه های Copy یا Move رو انتخاب کنید و بعد با زدن دکمه لمسیه Back (دکمه سمت راست لمسی گوشی) برگردین به صفحه اول برنامه Root Explorer و بعد این مسیر رو برین:

system ---> Media ---> Audio ---> Ringtons و وقتی وارد Ringtons شدین گزینه Past رو بزنید تا آهنگتون منتقل بشه به این پوشه و بعد از این گوشیتون رو ریست کنید و کار تمومه و آهنگ مورد نظر به لیست Rington های شما وارد شده.
این کار رو برای SMS هم میتونید با انتخاب پوشه Notifications و قرار دادن آهنگتون در این پوشه و ریست گوشی انجام بدین.

نــــــــکته مــهـــم :
وقتی وارد برنامه Root Explorer میشید بالای برنامه یه دکمه ای هست که نوشته Muont R/O که این یعنی فقط خواندن و شما برای اینکه تغییراتی که انجام میدین انجام بشه باید با زدن این دکمه اون رو Muont R/W تبدیل کنید تا بتونید کارهایی که انجام میدین رو ثبت کنید.

برای ریست کردن گوشی بعد از خاموش کردنش با گرفتن همزمان دکمه وسط گوشی و دکمه روشن کردن و انتخاب ریست فون و باز هم فشردن دکمه وسط گوشی ریست رو انجام بدین.

برای نصب برنامه اول مطمئن بشید که این اپلیکیشن مربوط به اندروید هست یا نه.
2: مطمئن بشید که نسخه خام برنامه باشه که براتون فرستاده میشه.
3: با رفتن به تنظیمات و انتخاب گزینه Application تیک گزینه Unknown sources رو فعال کنید.
4: بررسی کنید برنامه مورد نصب شما نیاز به روت بودن گوشی نداشته باشه.

حساب جیمیل به راحتی پذیرفته میشه اما یاهو مشکلاتی داره.

من مدتی مشغله دارم و نمیرسم که زیاد بیام اینجا اگر مشکلی داشتین به آیدیم: Black_.-._roz18@att.net
پی ام بدین.

Samsung Galaxy Gio S5660 Samsung Galaxy Gio S5660

1391/2/8 محسن ر

اگه گوشیه شما روت نباشه فقط کافیه که برنامه Kies رو نصب کنی و کابل گوشیو بزنی به کامپیوتر و زمانی که برنامه Kies رو باز کنی خودش بهت میگه که آپدیت جدید اومده و باید قبل از اینکه وارد برنامه Kies بشی ورژن جدید رو نصب کنی که فکر کنم الان جدیدش 2.3.6 باشه نه 2.3.4.
زمان میبره آپدیت بشه بسته به سرعت اینترنت و حدود 100MB میشه حجمش.

اگه هم ورژن خاصی در نظر داری و میخوایی خودت اینکارو کنی اول اینکه باید گوشیو روت کنی که روت کردن روش خاص خودش رو داره و دوم اینکه رام مربوطه که مثلا 2.3.4 میخوایی رو دانلود کنی و با استفاده از نرم افزارهای مربوطه اینکارو انجام بدی.
در واقع شبیه نصب ویندوز رو کامپیوتر میمونه با کمی تفاوت.

مشکلی که هست اینه که اگه دچار اشتباهی بشی یا آشنایی نداشته باشی به اینکار ممکنه باعث بشی که گوشی بریک بشه و کلا بلااستفاده بشه.
اگه یکم تو آموزشهای اینکار مطالعه کنی خودت میتونی اینکارو انجام بدی و راه ساده ترش هم اینه که بدی بیرون واست اینکارو کنن.

Samsung Galaxy Gio S5660 Samsung Galaxy Gio S5660

1391/2/7 محسن ر

لانچر رابط گرافیکی گوشی با کاربره و تم ها روی لانچر نصب میشن.
خلاصش میشه اینکه لانچر ابزاریه که میتونی توسط اون صفحه اصلی گوشیتو تغییر بدی.
برای نصب و اجرا نیازی به روت نیست و فرقش با تم اینه که تم نمای اصلی خود گوشیتو تغییر میده که کار ساده ای هم نیست ولی لانچر تمای جدیدی روی گوشیه شما میسازه و نمای اصلیه گوشی باقی میمونه و تغییر نمیکنه و البته با امکاناتی متفاوت و فراتر از نمای خود گوشی.
موفق باشی.

Samsung Galaxy Gio S5660 Samsung Galaxy Gio S5660

1391/2/7 ایمان ا
اگر از سیمکارت ایرانسل استفاده میکنی با گرفتن کد #6*3*140* تنظیمات GPRS رو دریافت میکنی.
اگه همراه اول هستی که باید فعالسازی رو انجام بدی و تنظیماتشو طبق راهنمای خود همراه اول نصب کنی.
اگه همه اینکار ها رو انجام دادی از قسمت setting گوشی ئارم wireless and network شو و گزینه آخر یعنی mobile network رو انتخاب کن و بعد از اون گزینه اول رو Use packet data رو تیکشو بزن تا فعال بشه.
اگه همه اینکارارو مردی و باز نمیره احتمالا مشکلی تو تنطیمات GPRS داری.
این توضیحات مربوط به اتصال با GPRS بود.

Samsung Galaxy Gio S5660 Samsung Galaxy Gio S5660

1391/1/29 مصطفی ع

من تعصبی به کسی ندارم که بخوام به قول شما غیرتی بشم.
گرامی کسی شمارو مجبور و ملزم به این نکرده که اینجا باشی و راهنمایی و کمک بدی و اگه شما انقدر مشغله دارین و بیکار نیستین که بیایی اینجا و کمک کنین به دیگران میتونید اینکارو نکنید.

کسانی که اینجا سوال میکنن فقط و فقط انتظار جوابی رو دارن که درست و عملی باشه و بتونن استفاده کنن شما اگه میتونی کمکی کنی همینجا اینکارو انجام بده و اگر هم نمیتونی خوب نظر نده و وقتت رو تلف نکن.اینم بدون همه کسانی که میان اینجا هر کی به نوعی مشغله داره.

همه دوستان به مرور زمان خودشون تو همه زمینه ها اطلاعاتشون بالا میره و میتونن مشکل خودشون رو حل کنند و من اینکه که میگی (کسایی که اصلا بلدنبودن باآندرویدکارکنن ونمیدونستن لانچروتم چیه چه جوری نصب میشه وکلی برنامه بلوتوثی) رو توهین میدونم به بقیه چرا که خود شما هم در ابتدای کار جزء همین کسایی که میگین محسوب میشدین.
به هر حال موفق باشی.

برای دوستانی هم که میخوان فیسبوک یا یوتیوب استفاده کنند برنامه های پروکسی هست که اینجا به دلیل محدودیت نه میشه نامی ازش یرد و نه لینکش رو قرار داد.
اگر کسی نیاز داشت ایمیلش رو همینجا در بخش نطرات بزاره تا براش ایمیل کنم.

Samsung Galaxy Gio S5660 Samsung Galaxy Gio S5660

1391/1/29 دوستان دقت کنید اینجا سایت تخصصی موبایل هست و سایتهای دوستیابی زیاد هست. اینجا هدف فقط کمک کردن هستش و امیدوارم همه درک کنن.
موضوع بعدی اینکه اگر تجربه کار کردن با این گوشی و به طور کل اطلاعات راجب گوشی دارین که میتونه جوابی باشه به سوالات دوستان خوب کمک و راهنمایی کنین در غیر اینصورت لطفا از دادن جوابهای نادرست که کمکی به سوال نمیکنه پرهیز کنید.

مهسا ط
حدود 1 الی دو هفته زمان لازمه تا باتری گوشی به اصطلاح کالیبره بشه و اینکه چون تازه این گوشی رو گرفتی و کنجکاویهات زیاده و اوایل کار چون با گوشی زیاد کار میکنی مصرف باتری بیشتر هستش اما به مرور میتونی مدیریت کنی شارژ باتری رو.
روشنایی صفحه رو حداقل بزار.
زمانی که از GPRS استفاده نمیکنی سرویس دیتا رو از داخل گوشی غیر فعال کن.
حالت استفاده از شبکه رو فقط روی 2G بزار.
در مورد چینی بودن گوشیت نگرانی نداشته باش حرف دوستمون محمد حسین ر درست هست و این گوشی تحت لیسانس و با نطارت کمپانی هست که تو چین ساخته میشه.
شلوغی صفحه گوشی هم دوستان کمک کردن.

در مورد فیسبوک و یوتیوب باید داخل گوشی از *V* P* N استفاده کنی ...

سایتهای نرم افزار اندروید خیلی هست که تو گوگل سرچ کن اینجا به دلیل اینکه ممکنه مدیریت این نظر رو به خاطر تبلیغ برای سایتی تایید نکنه نامی از سایت خاصی نمیبرم.

Samsung Galaxy Gio S5660 Samsung Galaxy Gio S5660

1391/1/25 مهسا ط
سلام
خواهش میکنم دوست عزیز ، امیدوارم تونسته باشم کمکی بهت کرده باشم در مورد رایانه ، سخت افزار و نرم افزار و همینطور گوشی و اندروید هر سوالی باشه تا جایی که بتونم از کمک کردن دریغ نمیکنم.
با 330 که فرمودین میشه با اطمینان گفت که جیو بهترین گزینه هستش.
پیشاپیش مبارکتون باشه.
سوالی بود در خدمتم.

Samsung Galaxy Gio S5660 Samsung Galaxy Gio S5660

1391/1/24 مهسا ط
من خودم که گرفتم بدون گارانتی بود شما هم وقتی میری واسه خرید ببین با گارانتی هستش یا بدون گارانتی اگه با گارانتی بود ببین تفاوت قیمتش با بدون گارانتیش چقدره اگه اختلافش کم بود با گارانتی بگیر.
بدون گارانتی باشه چیزیو از دست نمیدی فقط اگه مشکلی واسه گوشی پیش بیاد که احتمالش کمه بیاد باید هزینه تعمیر و غیره رو خودت بدی.

معمولا رامهای اندروید در دو نسخه خاورمیانه ای (با پشتیبانی از زبان فارسی و منوی فارسی) و اروپایی بدون پشتیبانی از زیان فارسی عرضه میشه که معمولا با گارانتی که میگیری فارسی داره اما بدون گارانتی هم که بگیری اس فارسی که برات بیاد فونتش طوریه که خوندش سخته اما میشه خوند علامت سوال به این شکل ؟؟؟؟؟؟؟ نیست فقط فونتش فرق داره ، اما نمیتونی فارسی اس بدی که در این صورت میتونی بدی برات سیستم عاملشو عوض کنن که فارسی رو هم ساپورت کنه.

بله درسته.
داخل جعبه این گوشی یک عدد کابل برای ارتباط با رایانه + یک رم 2 گیگابایتی + خشاب رم + شارژر
وجود داره و هندرزفری نداره.

Samsung Galaxy Gio S5660 Samsung Galaxy Gio S5660

1391/1/23 مهسا ط
سلام به شما دوست عزیز

1.کیفیت مکالمه خوبه یا noise داره؟ کیفیت خیلی خوبه بدون نویز

2.صدای کسی که باهاش حرف میزنی رو بیرون پخش میکنه ؟ بستگی به صدای طرف مقابل داره که چقدر بلند باشه، بعضی اوقات میاد بعضی اوقات هم نه
البته شمام میتونی ولوم گوشی رو حین مکالمه کم کنی که در اونصورت دیگه صدا رو پخش نمیکنه
اسپیکر هم داره واسه اینکه صدای طرف رو پخش کنه

3.شارژ زود خالی میکنه؟(بچه ها منو به شک انداختن)
در حالت عادی و کار معمولی تا حدود 1روز تا 2 روز نگه میداره اما خوب برای یه گوشیه اندرویدی نسباتا خوبه.

4.دوربینش خوبه؟ یعنی 3 واقعیه؟ دوربینش خوبه عکسهای خوب با وضوح خوبی هم میگیره.

5. سامسونگ جیو خوبه یا waveخوبه؟ wave مدلهای مختلفی داره شما کدوم مدل رو منظورته؟
اما در حالت کلی همه مدلهای wave از سیستم عامل بادا استفاده میکنند که همین یه موضوع میتونه شمارو منصرف کنه چرا که از اندروید نمیشه گذشت.

Samsung Galaxy Gio S5660 Samsung Galaxy Gio S5660

1391/1/23 behnam b
در مورد اکسپلورر اچ تی سی اطلاعی ندارم اما برای پردازش cpu مهمتر هستش تا رم.
ولی cpu و ram باید متناسب باشن اینطور نباشه که سی پی یو خیلی بالا باشه و رم پایین یا بالعکس.
پردازش جیو نسباتا خوبه با توجه به پردازنده 800 مگاهرتزیش

Samsung Galaxy Gio S5660 Samsung Galaxy Gio S5660

1391/1/17 im م عزیز
منظور ، حافظه خارجی یا همون رم 2 گیگ شما نیست، منظورم حافظه داخلی گوشیه.
شما وقتی برنامه ای نصب میکنی اون رو داخل رم میریزی یا حافظه خود گوشی؟
چون حافظه داخلی محدوده باید برنامه هاتو داخل رم خارجی بریزی که برای اینکار باید گوشی روت باشه و با نصب برنامه install manager میتونی برنامه تو به رم انتقال بدی.
ضمنا از گزینه Tas manager برنامه های فعال که پردازنده رو مشغول کرده رو ببند و همچنین میزان فضای خالی رم داخلی گوشی تو بررسی کن.
اما پیشنهاد میکنم یه رام جدید نصب کن (رام: عامیانش میشه همون سیستم عامل گوشیت) اینی که تو داری باید رام رسمی سامسونگ باشه اما رام هایی هست که توسط دیگران تهیه شده و کارایی بهتری دارن برای اطلاع بیشترت به انجمنهای اندروید سر بزن.

Samsung Galaxy Gio S5660 Samsung Galaxy Gio S5660

1391/1/15 جناب محسن ر
با این قیمتی که شما گفتین بهترین انتخابتون همین گوشی میتونه باشه
چه از لحاظ رزولیشن تصویر و چه پردازنده و زیبایی و امکانات دیگه که اگه با مدلهای هم رده خودش تو برندهای دیگه مقایسه کنی یه سر و گردن بالاتره.
اما در کل باید ببینی چه چیزایی برات مهمه و بیشتر به اونها توجه کنی.
با این قیمت این شاید تنها انتخاب باشه ضمنا این هم بگم این گوشی از خانواده galexy هستش که سامسونگ با این سری گوشیهاش رو زبونها افتاد.
بهتره گوشیهای هم رده قیمتیش رو از برندهای دیگه جدا کنی و مقایسه کنی تا موضوع برات روشنتر بشه.

Samsung Galaxy Gio S5660 Samsung Galaxy Gio S5660

1391/1/15 دوست عزیز negar e
چیزی که شما گفتین درست نیست و میتونید با خیال راحت از هندزفری استفاده کنید و از کیفیت بالای صدای گوشی چه در مکالمه و چه موزیک لذت ببرید و با این صحبتها خودتون رو نگران نکنید.
Galexy Gio , Galexy Ace تفاوت خیلی کمی با هم دارند و از نظر ساخت و کیفیت ساخت کاملا مشترک هستند.
علت اینکه هندرفری با این گوشی ارائه نمیشه به معنی وجود مشکل در صورت استفاده از هتدزفری نیست و خیلی مدلهای گوشی هستند که با هندرفری ارائه نمیشن.

Samsung Galaxy Gio S5660 Samsung Galaxy Gio S5660

1391/1/15 im m
ببینید Galexy Gio در رده گوشیهای هوشمند قرار میگیره و البته با سیستم عامل اندروید که میدونید یه حداقل سخت افزاری رو نیاز داره و این موضوع در این گوشی به نسبت قیمت به خوبی رعایت شده البته این گوشی تو رنج 240 تا 260 هزار تومان بود قبل بالا رفتن دلار. حالا شما باید ببینی خواسته و انتظارت از گوشی چیه برای من به شخصه 3g و wireless و اندروید مهم بود که این گوشه علاوه بر اینها خیلی اضافه هم داره.
بعضی بازیهای HD رو جواب میده و بعضیهارو هم نه چون توانش در یه حدیه.
اگه بازی برات خیلی مهمه Gio انتخاب خوبی برات نبوده.
این مشکل شماره گیری هم که گفتین بر میگرده به نحوه استفاده شما از گوشی و برنامه هایی که نصب کردید و میزان حافظه که به نظر میاد شما گوشیتو خیلی سنگین کردی.
رام 2.3.3 که شما داریو کلا باقی رامها هر کدوم یه سری مشکلات و گیرهایی دارند و در واقع لگ میزنن که اکه تحقیق کنی کاستوم رامهای خوبی هستش که میتونی نصب کنی.

Samsung Galaxy Gio S5660 Samsung Galaxy Gio S5660

1391/1/11 دوست عزیز ( علي ا )
برای آپدیت گوشی با استفاده از Kies ابتدا باید درایو usb گوشی رو نصب کنی در ضمن باید سیستمت متصل یه اینترنت باشه وقتی کابل رو به گوشی وصل کردی برنامه Kies رو باز میکنی و اون خودش آپدیت جدیدی که هست رو بهت اعلام میکنه و اجازه میخواد که آپدیت بشه که با ok کردن اینکار صورت میگیره ولی باید حتما متصل به اینترنت باشی.
اینم بگم که اینکار تقریبا زمانبر هستش و باید صبور باشی.

Samsung Galaxy Gio S5660 Samsung Galaxy Gio S5660

1391/1/11 جناب mehrdad m در اندروید پیامک های بیشتر از 3 صفحه تبدیل بهMMS میشه برای رفع این مشکل باید برنامه جانبی نصب کنی که رایجترین و بهتربنش GO SMS هست.
با این برنامه هر چند صفحه که بخوایی میتونی به صورت SMS ارسال کنی.

Samsung Galaxy Gio S5660 Samsung Galaxy Gio S5660

1390/10/30 بله فارسی رو ساپورت میکنه اگه با گارانتی بگیری زبان فارسی رو داره اما اگه بدون گارانتی بگیری فقط میتونی اس ام اس فارسی که میاد اونم به صورت حروف جدا از هم بخونی و برای اینکه کاملا فارسی بشه و بتونی فارسی اس بدی و منو فارسی بشه و...باید فارسی سازشو نصب کنی که اگه خودت بخوایی اینکارو کنی روشهای خاص خودشو داره در غیر اینصورت میتونی بدی بیرون برات اینکارو انجام بدن.
و برنامه ها رو هم میتونی رو مموری انتقال بدی اما باید روت بشه کلا اندروید با رام اصلی باید روت بشه تا بتونی تغییراتی که میخوایی رو انجام بدی و مختص این گوشی نمیشه در ضمن روت کردن روشهای مختلفی داره و کار سختی هم نیست. و یه چیزی هم که هست اینه اگه گوشی با گارانتی بگیری و روت کنی از گارانتی خارج میشه
در اخرم باید بگم این گوشی فراتر از اون چیزیه که تا قبل داشتنش تصور میکردی.
موارد 1 تا 36 از مجموع 36 مورد
خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا