مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : niki a
  • تاریخ عضویت : 1390/9/8
  • تعداد نظرهای داده شده : 4

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 4 از مجموع 4 مورد

HTC Incredible S HTC Incredible S

1390/9/16 سلام، جناب حسین م:
من این گوشی را از مجتمع پایتخت واقع در خیابان میرداماد تقاطع خیابان ولیعصر(عج) خریدم، البته در آن روز 2 گوشی دیگر از Incredible S نیز موجود بود که یکی با ضمانت کامتل (585000 تومان) و یکی بدون ضمانت (555000 تومان) به فروش میرسید. من به دنبال گوشی اصل تایوان با ضمانت یاس بوده که در تاریخ 9/9/90 فقط همین یکی موجود بود. گویا قرار است تولید این گوشی به چین واگذار شود (شاید هم واگذار شده باشد.) به همین دلیل کمیاب شده و قیمت آن هم نسبت قبل بالا رفته است. (به گفته فروشندگان)

HTC Incredible S HTC Incredible S

1390/9/16 سلام به همه،
جناب hossein h :
آقای "حسین ر" پاسخ سؤال شما را درج نمودند، من رام گوشی را تغییر نداده ام و از همان رامی که در داخل گوشی بوده است استفاده می برم، کیفیت فیلم برداری قابل قبولی دارد، هر چند عالی نیست اما در حد یک گوشی (نه دوربین فیلم برداری)، نسبتاً مناسب است، هر چند به نظر می رسد میتوانست کمی بهتر باشد. ضمناً باطری گوشی در صورت استفاده متوسط (ارسال اس ام اس، پاسخ به تماسها و...) و به عبارتی استفاده در صورت نیاز، تا 3.5 روز دوام دارد، اما در صورت استفاده بیشتر و مداوم (دیدن فیلم، انجام بازی، اینترنت و...) شاید نهایتاً تا 1.5 روز!

HTC Incredible S HTC Incredible S

1390/9/13 با سلام، من گوشی HTC Incredible S را در تاریخ 9/9/90 به قیمت 625000 تومان (ضمانت یاس) خریدم. تحقیقات بسیاری راجع به گوشی ها (با مارک های مختلف) انجام دادم و سرانجام هم این گوشی را (در مقایسه با گوشی های (sony ericsson arc s، HTC disire s، HTC sensation، nokia n8، nokia e7) انتخاب کردم. پس از خرید از انتخابم خیلی راضی هستم.
ضمناً از سایت mobile.ir سپاسگزارم زیرا این سایت راهنمای بسیار خوبی برای انتخاب گوشی موبایل است و اطلاعات زیادی در رابطه با گوشی ها در اختیار کاربران قرار می دهد.

Sony Ericsson W800 Sony Ericsson W800

1390/9/13 با سلام،
تجربه 6 سال کار با این گوشی (اصل) را به استحضارتان می رسانم:
1. دوربین بسیار با کیفیتی دارد، به طوری که به نظر نمی آید 2 مگاپیکسل باشد حتی از بعضی از دوربین های 5 مگاپیکسلی دیگر گوشی های سونی اریکسون بهتر بوده است. عکسی که از این گوشی گرفته می شود زمانی که وارد رایانه می شود بسیار واضح دیده می شود.
2. پخش فیلم و موسیقی از طریق واکمن بسیار قوی و با کیفیت است.
3. استحکام بالایی دارد. بارها از دست افتاده و حتی زیر چرخهای ماشین رفته اما فقط کمی خراش برداشته است!
4. کار با آن راحت است.
5. چراغ قوه آن بسیار پر نور است و کارایی بسیاری میتواند داشته باشد.
موارد 1 تا 4 از مجموع 4 مورد
ایسام