مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : علی ح
  • تاریخ عضویت : 1390/9/5
  • تعداد نظرهای داده شده : 8

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 8 از مجموع 8 مورد

HTC One X HTC One X

1391/5/17 ﺳﻼﻡ ﺩﻭﺳﺘﺎﻥ ﭼﺠﻮﺭﯼ ﻣﯽ‌ﺗﻮﺍﻧﻢ ﺑﻫ ﺍﻧﺪﺭﻭﯾﺪ ۴.۰.۴ ﻭﺍﻥ ﺍﯾﮑﺴﻢ ﺭﺍ ﺍﺭﺗﻘﺎ ﺑﺪﻫﻢ

HTC One X HTC One X

1391/3/31 با سلام به دوستان مخصوصا آقا مجتبی
میخواستم بپرسم کارکرد و نحوه ی pair شدن وان ایکس بوسیله ی wifi direct با دیگر وسایل چجوری هست مثلا من یه لپ تاب وایو دارم که اونم wifi direct داره چجوری میشه این دو تا را به هم متصل کرد در ضمن کلا چه فرقی با بلوتوث و NFC داره؟

HTC One X HTC One X

1391/3/21 سلام به آقا مجتبی
ممنون از اینکه به سوالات همه پاسخ می دهید نظرتون در مورد این لینک و رقیب دیرینه ی دیگر وان ایکس و اون سامسونگه !!! چیه ؟
http://www.pcwar.com/meizu-mx-quad-core-posts-amazing-benchmark-result-beats-the-samsung-galaxy-s-iii.html
اقای حسین ک از شما هم بی نهایت ممنون راجع به این 12 ویژگی که مقایسه کردید
من چند روز پیش علائدین بودم و پرسیدم که فروش کدوم بیشتره که گفتند اصلا GS3 فروش نداره و این نشون میده مردم ایران کاملا واقفند به این موضوعی که شما مطرح کرید و میدونند کدوم واقعا بببههههتتتررررهههه!!!!

HTC One X HTC One X

1391/3/20 سلام آقا مجتبی این برنامه barcode reader را از کجا میشه گیر آورد؟ فرمت جاوا هم واسش هست؟ در ضمن برای تست هدفون بیتس می خواهم از آهنگ های nightwish کمک بگیرم تا ببینم کوبیده شدن داره یا نه چطوره؟ آقا سینا شما از مدل ibeats راضی هستید یا بهتره urbeats بگیرم یا مدل های بیتس دیگه رو؟

HTC One X HTC One X

1391/3/17 سلام به دوستان مخصوصا آقا مجتبی من میخواهم هندزفری بیتس بخرم ولی نمیدونم از کجا بفهمم اصله دوستان خواهشا کمکم کنید. توی علائدین مطمئنه؟

LG Optimus Pad LTE LG Optimus Pad LTE

1390/11/5 فوق‌العادست ترکونده ال‌جی بهترین تبلتی است که تا حالا دیدم باطریش ۶۸۰۰ در صورتی‌ که باطری لپتاپ وایو من ۵۳۰۰ است. درود بر ال‌جی

Samsung Galaxy Note Samsung Galaxy Note

1390/9/29 آقای farzad s شما مطمئنی گوشی که میدن آکه و باطری اش اصله از کجا معلوم که باطری اش را عوض نکرده باشند.در ضمن کره ای است.اگه ایجوری هست آدرس را بفرمایید.

Motorola RAZR XT910 Motorola RAZR XT910

1390/9/7 سلام آقای mehrdad o میشه یک ایمیل بهم بزنید و مرا راهنمایی بفرمایید چون که میخواهم یک گلکسی نوت از دبی بخرم ولی نمیدانم قیمتش(به پول ایران) چنده و اینکه شما چجوری خریدید.آیا کسی در دبی براتون تهیه کرد ؟اگه امکان داره به من هم معرفیش کنید.ایمیلم: a.h_gh1@yahoo.com در ضمن من خودم قصد دارم از مالزی این گوشی را تهیه کنم ولی قیمتش حدودا یک میلیون در می آید که نمی صرفه.ولی در عوض مطمئنم که جنسش اصل اصل کره است.حالا این سوالم را داشتم که به نظر شما جنس های دبی هم به این اندازه قابل اطمینان هستند یا خیر؟
موارد 1 تا 8 از مجموع 8 مورد
خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا