مشخصات کاربر
 - نام کاربر : ساسان ا
- تاریخ عضویت : 1393/12/11
- تعداد نظرهای داده شده : 1
نظرها
موارد 1 تا 1 از مجموع 1 مورد
موارد 1 تا 1 از مجموع 1 مورد
- معرفی Sony Xperia 1 VI با زوم 7.1 برابری دوربین تلهفتو و صفحهنمایش با نرخ رفرش متغیر
- معرفی vivo X100 Ultra با SD 8 Gen 3، دوربین 200 مگاپیکسلی پریسکوپی و دوربین اصلی 1 اینچی
- معرفی GPT-4o دستاورد هوش مصنوعی جدید OpenAI با تواناییهای متنی، صوتی و تصویری
- معرفی Realme GT Neo6 – میانردهای پیشرفته با SD 8s Gen 3، باتری 5,500mAh و 1 ترابایت حافظه داخلی
- معرفی Moto G Stylus 5G (2024) – با Snapdragon 6 Gen 1 و قلم استایلوس بهبودیافته
- معرفی Huawei Watch Fit 3 با طراحی مشابه Apple Watch SE و قیمت پایینتر
- معرفی Google Pixel 8a با صفحهنمایش 120 هرتزی، پردازنده Tensor G3 و 7 سال آپدیت اندروید!
Samsung Galaxy Tab S 8.4 LTE
من این تبلت را حدودا 3 ماهه گرفتم و استفاده می کنم. در حدود 1 ماه پیش 4G تبلت خود به خود قطع شد و به جای 4G علامت H یا H پلاس می افتاد. فکرکردم مشکل از شبکه ایرانسل است چند بار با 700 ایرانسل تماس گرفتم ولی جواب درستی نتوانستم بگیرم. حتی کارشناس های فنی آنها نیز نتوانستند راهنمایی بکنند. بعد فکر کردم مشکل از خود تبلت باید باشد 2 بار ریست فکتوری کردم ولی باز مشکل سر جاش بود . حضوری به مرکز خدمات ایرانسل رفتم و مشکل را طرح کردم کارشناس مربوطه 30 دقیقه با تبلت کار کرد سیم کارت تست انداخت ولی باز همان مشکل سر جاش بود. آخر سر پیشنهاد داد که با نمایندگی تبلت تماس بگیرم. نا امید برگشتم به ذهنم رسید که مشکل را در این قسمت کاربران mobile.ir طرح کنم که خیلی خیلی اتفاقی مطلب جناب amir a را دیدم گفتم این را هم امتحان کنم مراحل گفته شده را جلو رفتم و دیدم مشکل حل شد و 4G دوست داشتنی به جای خود برگشت.
بدین وسیله از جناب amir a تشکر میکنم.