مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : احسان و
  • تاریخ عضویت : 1390/8/30
  • تعداد نظرهای داده شده : 16

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 16 از مجموع 16 مورد

Sony Ericsson Live with Walkman Sony Ericsson Live with Walkman

1390/10/28 خواهش مهرداد جان ،
یه چند تا از خوبی های گوشی رو هم خواستم بگم برای کسایی که قصد خرید دارند ..
همانطور که مهرداد جان گفتن شارژ گوشی واقعا خوب هست که در استفاده معمولی از گوشی تا دو روز رو راحت جواب میده و اگر کم استفاده کنید 3 روز رو هم به خوبی جواب میده ..
من هم رنگ سفید خریدم که خوشگل هست ولی در کل رنگ یک چیز سلیقه ای هست .. یکی از دلایلی هم که رنگ سفید رو انتخاب کردم فرآیند ساخت گوشی های به رنگ سفید هست که با سیاه تفاوت دارند و سخت تر هست ساختشون ..
هندزفری گوشی من live song هست که از کیفیت خوبی نیز برخوردار هست ..
اسپیکر گوشی بسیار قوی هست که از نقاط مثبت گوشی هم هست ..
کیفیت عکاسی گوشی هم خوب هست و فیلم برداری گوشی نیز در حالت 720p واقعا خوب هست ..
کیفیت صفحه نمایش هم خوب هست ولی عالی نیست .. ولی راضی کنندست ..
تاچ گوشی خیلی خوب هست .. سرعت گوشی هم خوب هست ..
گوشی خوش دست هست و از نزدیک زیبا تر از عکس هاش هست ..
نقاط ضعف گوشی هم که در کامنت های پایین تر بهش اشاره شد .. که البته بسیار کوچک هستند و شاید از نظر بعضی ها اصلا مهم نباشه ..
در کل گوشی با این امکانات که دارای سیستم عامل اندروید هم باشه با این قیمت وجود نداره ..
موفق باشیم

Sony Ericsson Live with Walkman Sony Ericsson Live with Walkman

1390/10/27 سلام
بله مهرداد جان من هم این مشکل قژقژ قاب گوشی رو دارم، و متاسفانه بعضی دوستان که خودشون یک گوشی رو میخرن دیگه هیچ ایرادی در گوشی نمیبینن و فقط تعریف های تکراری میکنن از گوشی و .. و واقعا الان میفهمم اون ریویو هایی که در یوتیوب میدیدم خیلی مفید بودن .. که همشون از سایت های معتبر موبایل در دنیا بودن .. ولی با این حال مهرداد جان با اینکه این موضوع یک مقدار ناخوشایند هست ولی قابل چشم پوشی هست .. و خیلی هم به چشم نمیاد این مشکلش .. برای من که خیلی کم هست .. به نظرم شما هم زیاد حساسیت نداشته باش روش و از کار با گوشی لذت ببر .. در کل با این هزینه گوشی بهتری هم نمیشه خرید .. صفحه نمایشش هم معمولی هست واقعا نمیدونم چرا دوستان انقدر تعریف های الکی میکنن از گوشی !!!! بله دوستان من هم این گوشی رو دارم و ازش هم راضی هستم و میگم نسبت به قیمتش واقعا خوب هست ولی تورو خدا انقدر تعریف های الکی نکنیم که انتظار بقیه دوستانی که میخوان گوشی رو بخرن رو بالا ببریم .. واقعیت هارو بگیم تا کمکی بشه برای دیگران ..
البته این رو هم بگم که عده کمی اینطور هستن و اکثرا خوب و درست راهنمایی میکنن و بنده هم ممنونشون هستم .

Samsung C3560 Samsung C3560

1390/10/23 مرسی از توضیحاتت

Sony Ericsson Live with Walkman Sony Ericsson Live with Walkman

1390/10/19 رسول جان اصلا برنامه pdf هم اجرا میکنه ولی من خودم تست نکرم ولی برنامش رو داره رو خود گوشی ..
دوستان یک سوال, من از contact ام که رو سیم کارت بود بک آپ گرفتم رو گوشی و تو لیستش همه شماره هام اومده ولی وقتی همون شماره ها باهام تماس میگیرن یا اس ام اس میدن اسمشون نمیاد و فقط شمارشون رو نشون میده که خیلی بده .. چطور میشه درست کرد این حالت رو؟
سوال بعدی اینکه اگر من رم 8 گیگ بگیرم همه اطلاعات گوشی که الان رو رم 2 گیگش هست پاک میشه؟ مثل تنظیمات و این چیزا .. و رم 8 گیگ چنده قیمتش؟ و کلاس چند مناسب این گوشی هست؟
و دیگه اینکه لینکی دارید برای آموزش کار با اندروید و نصب برنامه ها و این چیزاش؟ و یک سایت برای دانلود برنامه و بازی و اینها .. بهترین سایت رو لطفا بگید ..
در کل گوشی خیلی خوبی هست و اگر کامل کار با گوشی رو یاد بگیریم حرف نداره ..
مرسی از پاسخ گوییتون :*

Sony Ericsson Live with Walkman Sony Ericsson Live with Walkman

1390/10/19 سلام
خب من هم گوشی رو خریدم ..
با گارانتی اصلی و هندزفری live song از اونا که سیمش پهن هست .. 330 T از موبایل ایرانیان تو میدون ولیعصر ..
فقط هرکس قصد خرید داره عجله کنه که من 360 و 380 هم قیمت داشتم و هر روز داره گرون تر میشه .. این هم که خریدم گفت خرید قبل هست و اینا .. 330 هم فقط همین یک جا میداد که اولش 335 میگفت ..

Samsung C3560 Samsung C3560

1390/10/17 مرسی از توضیحاتت
کار با گوشی چطوره؟ گوشی خوش دست و راحتی هست؟ آنتن دهی و شارژ و اس ام اس دادن و این ها رو هم راجع بهش نظرت رو بگی خیلی ممنون میشم ..
نرم افزار زیاد مهم نیست واسم چون این گوشی رو واسه کار های عادی میخوام ..

Sony Ericsson Live with Walkman Sony Ericsson Live with Walkman

1390/10/17 سلام ,
مرسی nabi z جان
سینا جان من هنوز نخریدم گوشی رو ! :دی
بازم دوستان سوال من را لطفا جواب بدید ..
و کلا کسایی که گوشی رو میخرید بیاید نظر بدید راجع به گوشی و کار باهاش ..

Sony Ericsson Live with Walkman Sony Ericsson Live with Walkman

1390/10/16 میلاد و میژو جان آیا گوشی های شما وقتی دستتون میگیرید صدای قژ قژ از قاب گوشی درمیاد؟ واالله من دو تا ریویو از این گوشی دیدم به نظر جزء مشکلات گوشی هست .. حالا اگر دوستان دیگر هم به دور از تعصب راهنمایی کنید خیلی ممنون میشم .. چون واقعا اگر صدا بده قاب گوشی مشکل بزرگی به حساب میاد .. مرسی

Sony Ericsson Live with Walkman Sony Ericsson Live with Walkman

1390/10/11 دوستان باز هم سوال ..
من یک ریویو از این گوشی دیدم برای این سایت Mobilissimo هست .. بعد یک چیزی به نظرم خیلی بد اومد اونم این بود که گوشی رو در دستش گرفت و بقل های گوشی رو یکم فشار میداد و صدای قژ قژ میداد کاملا که داشت راجع به همین مشکلش هم صحبت میکرد انگار که قاب گوشی شل باشه یا وقتی باهاش کار میکرد این صدا کاملا مشخص بود .. دوستانی که این گوشی رو دارید میشه گوشیتون رو امتحان کنید و اگر واقعا همچین مشکلی هست بگید که یکی از مشکلات گوشی هم مشخص شه .. مرسی
و دیگه اینکه به نظرتون Xperia Neo V هم گزینه خوبیه؟ اگر فرقشون 50 60 تومان بود سراغ اون گوشی نرم؟
البته این مشکل قاب گوشی خیلی میتونه رو تصمیمم تاثیر بذاره ..
باز هم مرسی

Sony Ericsson Xperia neo V Sony Ericsson Xperia neo V

1390/10/11 کسی این گوشی رو نداره راجع بهش نظر بده کامل؟
تو تهران 360 تومان اینطورا پیدا میشه؟
نظرتون راجع بهش چیه؟
من میخوام Live with Walkman رو بخرم ولی میخوام ببینم اگر فرقشون 50 60 تومان باشه این گوشی و بگیرم چون صفحه نمایشش خیلی بهتره .. ولی باتریش ضعیف تره ..
کسایی که گوشی رو دارن راجع به شارژ گوشی نظر بدن و اینکه کلا این گوشی خوب از آب درومده یا نه؟
مرسی

Sony Ericsson Live with Walkman Sony Ericsson Live with Walkman

1390/10/9 دوستان زمان خرید به چه چیز هایی توجه کنیم ؟
کامل توضیح بدید لطفا .. Made in China هستند دیگه همشون؟ بعد من از این handsfree سوزنی هاش میخوام که سیمش مستطیلی هست و جدیده .. همشون اینجورین؟ الاعدین خوبه برای خرید؟
کامل pls

Sony Ericsson Live with Walkman Sony Ericsson Live with Walkman

1390/10/8 hadi s عزیز مرسی از راهنمایی هات, بله حرفاتون درسته .. این گوشی نسبت به قیمتش واقعا فوق العادس و بهتر از این بخوایم باشه باید بریم galaxy S بخریم که اونم الان 500 شده ..
من فقط مشکلم این هست که راجع به گوشی سخت میتونم تصمیم بگیرم .. ولی این گوشی رو به احتمال 99% میخرم چون بهتر از این نیست دیگه تو این رنج قیمت و قصد بیشتر پول دادن رو هم ندارم برای گوشی در حال حاضر ..

Sony Ericsson Live with Walkman Sony Ericsson Live with Walkman

1390/10/8 vali k جان خیلی ممنون از لطفت .. توضیحاتت خوب و مفید بود و کسای دیگه هم که بخواهند این گوشی رو بگیرند استفاده میکنن ..

Sony Ericsson Live with Walkman Sony Ericsson Live with Walkman

1390/10/8 دوستان من میخوام این گوشی رو بخرم و تقریبا همه نظرات رو هم خوندم, چند تا سوال داشتم که ممنون میشم پاسخ بدید .. اول این که من رابط کاربری اندروید در گوشی های سامسونگ رو خیلی دوست دارم ظاهرشون رو ولی باهاش کار نکرم, و قبل این گوشی هم تصمیم داشتم galaxy ace یا galaxy gio رو بخرم که به دلیل سی پی یو قوی تر و فیلمبرداری بهتر و .. این گوشی رو در آخر انتخاب کردم تا اینجا .. میخواستم بدونم میشه ظاهر اندروید live with walkman مثل اون گوشی ها بشه ؟ و کلا فرقشون چیه؟ کسایی که با اون گوشیا کار کردن لذت کار با این گوشی بیشتر هست یا سری galaxy ؟ و سوال بعدی اینکه منظور از بازی های hd چه بازی هایی هست؟ چند نمنونه اسم بازی که این گوشی ساپورت میکنه رو لطفا بگید, مثلا angry birds در این گوشی به راحتی اجرا میشه؟ جزء بازی های سنگین به حساب میاد؟ و سوال بعدی اینکه رزولوشن این گوش تو ذوق نمیزنه؟ مثلا من با گوشی wildefire کار کردم واقعا کیفیت صفحه نمایش به خصوص آیکون ها بسیار بد و نا امید کننده بود .. جوری که کاملا دون دون بود و پیکسل هاش مشخص بود .. این گوشی چطوره؟ شفاف و با کیفیت هست؟
و این که تو سایت gsmarena.com زمان مکالمه گوشی رو 5 ساعت و نیم زده ولی تو سایت های ایرانی و این سایت 14 ساعت زدن .. شارژ باتری قابل تحمل هست؟
دوستان لطفا کامل جواب بدید و خواهشا چند نفر پاسخ بدن که نظر چند نفر رو بررسی کنم و نتیجه گیری کنم .. در آخر هر پیشنهادی یا نظر دیگه ای دارید بدید ممنون میشم ..

Samsung C3560 Samsung C3560

1390/10/3 سلام
کسی‌ این گوشیو نداره ؟ لطفا هرکس داره خوبی‌‌ها و بدی هاشو بگه و یه توضیح کامل راجع به گوشی بدید لطفا ، مرسی‌

Samsung I9001 Galaxy S Plus Samsung I9001 Galaxy S Plus

1390/9/25 سلام
به نظرتون گوشی های galaxy s plus و galaxy R و galaxy s II تا 2 - 3 ماه آینده اُفت قیمت دارند؟ و کلا با ورود گوشی های با صفحه نمایش HD 1280x720p مثل galaxy note و galaxy nexus و ورود گوشی های با سی پی یو چند هسته ای آیا خرید گوشی های تک هسته ای مثل galaxy s plus کار عاقلانه ای هست ؟
موارد 1 تا 16 از مجموع 16 مورد
خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا