مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : الیاس ف
  • تاریخ عضویت : 1393/10/14
  • تعداد نظرهای داده شده : 2

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 2 از مجموع 2 مورد

HTC One M8 Eye HTC One M8 Eye

1393/10/27 کیفیت صدا عزیز جان... شما کل سامسونگ و سونی و الجی و .. بگردی کیفیت صدا و اسبیکر و هندزفری سری های وان htc رو نمیتونید بیدا کنید ... بدون شک ( یه سیستم استریوی کاملا حرفه ایه مخصوصا تو این ام ۸ که تا به حال نمونه اش رو ندیدید کاملا به وجدتون میاره رسایی و قدرت اسبیکرهاش )
مورد دیگه رابط کاربری سنس HTC که روونترین و عالی ترین رابط کاربری دنیا رو داره(کسی که همه برندها رو رو تست کرده باشه به وضوح متوجه این قضیه میشه ) و کافیه فقط ۱ بار رابط کاربری رو ( تو اندروید ) با سری های وان HTC تجربه کنید ... به قدری شما رو راضی نگه میداره و مجذوب سرعتش میکنه که دیگه سمت هیچ برند و گوشی دیگه ای نمیرید .
تو TOP 5 GAMING PHONE هم رتبه اول و از آن خود کرد ... بهترین گوشی از نظر بردازنده گیم و دیتاهای سنگین
اگر از نظر مالی مشکلی نداشتید حتما این سری های وان HTC رو برای ۱ بار هم که شده تجربه کنید ...سال ۲۰۱۳ هم بهترین اسمارت فون دنیا رو تو کنگره جهانی موبایل حتی با بشت سر گذاشتن I PHONE S5 از آن خود کرد ..

HTC One M8 HTC One M8

1393/10/26 دوستان خسته نباشید
من امشب یه ام 8 خریدم و رفتم خونه متوجه شدم یه سری عکس شخصی داخل گوشی بود و معلوم شد گوشی دست کسی بوده و دست دو ... با اینکه من گوش زد کرده بودم آک میخوام و از کارتون هم درآورد ..
تماس گرفتم و عذرخواهی کرد و گفت این گوشی ها هم ماله کسی بوده و اگه واقعا همچین چیزی بوده بیایید براتون عوض میکنم ...
الان فقط از دوستانی که گوشی رو خشک خشک کارتونی گرفتند و مطمئنند باز نشده راهنماییم کنند غیر از هندزفری و شارژر که داخل پلاستیکه و مشخصه پلمپه مشخصه گوشی چیه که اونم معلوم باشه پلمپه .. اونم باید نایلونی باشه یا هولوگرامی چیزی داره ؟ ممنون
و یه مورددیگه که اون گاردش باید با خود کارتون داخل پلمپ باشه دیگه درسته ؟؟
موارد 1 تا 2 از مجموع 2 مورد
ایسام