مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : سینا ش
  • تاریخ عضویت : 1393/10/7
  • تعداد نظرهای داده شده : 10

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 10 از مجموع 10 مورد

Samsung Galaxy Grand Prime Samsung Galaxy Grand Prime

1394/5/23 سلام رفیق عزیز. بهتر بود بیشتر دقت می کردین و بعد اینقدر سریع جبهه می گرفتین. اینم ادامه ی توضیحات دیجی کالا:
سخت افزار: پیشرفت دیگر گرند پرایم نسبت به گرند 2، مربوط به چیپ ست و پردازنده‌ی آن می‌شود. گلکسی گرند پرایم از چیپ 32 بیتی اسپردتروم SC8830 بهره می‌برد که در بطن آن یک پردازنده‌ی چهار هسته ای Cortex A7 (با سرعت 1.3 گیگاهرتز) جای داده شده است. سازنده‌ی این چیپ بر این باور است که این مجموعه سخت افزاری عملکردی مشابه با چیپ اسنپدراگون 400 با پردازنده‌ی Cortex A7 دارد. وظایف گرافیکی این گوشی بر عهده‌ی چیپ مالی 400 می‌باشد. یک گیگابایت حافظه رم این گوشی را تشکیل داده که در مقایسه با گرند 2، نیم گیگابایت حافظه‌ی رم کمتری دارد. به هر حال این میزان رم هم می‌تواند به خوبی از پس کارهای روزانه و وظایف چند مسئولیتی شما برآید. سامسونگ برای گرند پرایم، هشت گیگابایت حافظه‌ی داخلی در نظر گرفته که از این مقدار، حدود 5 گیگابایت در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. گرند پرایم مانند اکثر گوشی‌های هوشمند دیگر سامسونگ، مجهز به یک شیار کارت حافظه‌ی جانبی microSD است که به وسیله‌ی آن کاربران می‌توانند تا 64 گیگابایت دیگر حافظه‌ی این گوشی را ارتقا دهند.

من توی دیجی کلا هم دوبار نظر گذاشتم. من 530 رو چندماهی داشتم و عالی بود اما دزدیدنش. بین نسخه ی قدیمی و جدیدش مونده بودم و حالا با مشخص شدن پردازنده ی نسخه ی جدید، همون قدیمی رو می خوام دوباره بخرم.

Samsung Galaxy Alpha Samsung Galaxy Alpha

1394/5/16 سلام به همه ی دوستان. مدتی هست می خواستم گوشیم رو عوض کنم و این آلفا رو در نظر داشتم؛ از نایاب بودن و این مسائلش اگاه هستم و سوالم دقیقا همین هست که امکان پیدا کردن مدلf چقدر است و اصلا جست و جوی زیاد برای یافتن و خریدش ارزشش رو داره یا نه؟، در ضمن اگر کسی حدود قیمتی هم داره، لطفا بگه. سپاس از همگی.

Apple iPhone 6 Apple iPhone 6

1393/12/2 سپاس دوست من، بابت راهنمایی مفصل و جامعی که ارایه کردید.

Apple iPhone 6 Apple iPhone 6

1393/11/30 سلام آقا مهرداد، سپاس از توضیح مفیدتون. اما اینکه کدام رنگ اپل6 زیبایی بیشتری دارد؟ خودم نظرم روی رنگی بجز طلایی است. سپاس

Apple iPhone 6 Apple iPhone 6

1393/11/29 سلام به همگی. من بین خرید اپل 5 و 6 مانده ام. راستش از کسانی که تجربه ی داشتن هر دو را داشته اند، می خواستم بپرسم که از نظر آسیب پذیری کدام یک بهتر است. با توجه به نازک تر شدن در مدل6 و بیرون بودن لنز دوربین. می دانم قرار نیست که گردو بشکنیم با گوشی اما خب ممکن است گاهی زمین بخورد، کدام یک بهتر است؟

Samsung Galaxy Grand Prime Samsung Galaxy Grand Prime

1393/10/25 نه، نسخه دو سیم کارت این گوشی 4 جی نداره . من خودم خیلی دنبال 4 جی گشتم و آخرشم سفارش دادم از دبی بیارن دوستان. البته مدل دو سیم کارتش رو خواهرم گرفت و خیلی خوبه. یعنی برخلاف تصورم، صفحه نمایشش اونقدر ضعیف نبود و اینکه کلی برنامه روش ریخته شده و خیلی روان همه رو اجرا می کنه. دوربین پشت و البته دوربین جلوش خیلی خوبه. خوش دست هست و با استفاده معمولی، بیش از یک روز دوام می یاره. البته وقتی زیاد بازی بکنی یا 3جی استفاده بشه خب زود تر تموم می شه شارژش. اما کلا خوبه به نسبت پولی که پرداخت می شه.

Samsung Galaxy Grand Prime Samsung Galaxy Grand Prime

1393/10/10 ممنون از راهنماییت اما خب توی سایت های مرجع جهانی نوشته که مدل 4g این گوشی تنها در نسخه های چینی آن عرضه می شود. سامسونگ هم توی سایتش دو مدل برای این گوشی نام برده g530h و g530f . اشاره کرده که 4g فقط در نسخه g530f ارایه می شود. من که گیج شدم...

Samsung Galaxy Grand Prime Samsung Galaxy Grand Prime

1393/10/8 سلام به همه ی دوستان. اگر کسی اطلاعی در این رابطه داره که کجا می شه ساخت چین این مدل گوشی رو پیدا کرد، لطفا راهنمایی بکنه و من خیلی ممنونش می شم. خیلی دنبال سری چینی این گوشی هستم، تفاوت خاصی بین ویتنامی و چینی نیست بجز همون 4g داشتن نسخه چینی.اما فروشگاه های بسیاری رو سرچ کردم و همه نسخه ویتنامی اون رو دارند!.

Samsung Galaxy Grand Prime Samsung Galaxy Grand Prime

1393/10/8 سلام دوست من. خواهشا می شه بگید از کجا و به چه قیمتی چینیش رو خریداری کردید؟ آخه فقط توی نسخه چینی هست که 4g رو ساپورت می کنه.

Samsung Galaxy Grand Prime Samsung Galaxy Grand Prime

1393/10/7 سلام دوست من، 1 ماهه دارم روی این گوشی تحقیق می کنم. نسخه 4g گوشی فقط تولیدی کشور چین هست و توی ایران هم ظاهرا فقط نسخه دو سیم کارتشو که 4gساپورت نمیکنه، میارن. چطوری میشه 4gاستفاده کرد وقتی اصلا ساپورت نمیکنه این مدلش؟. مدل g530f هست که 4g ساپورت می کنه. توی بازار ایران فقط مدل g530h هست که دو سیم کارت داره.
موارد 1 تا 10 از مجموع 10 مورد
ایسام