مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : soheil b
  • تاریخ عضویت : 1390/7/21
  • تعداد نظرهای داده شده : 7

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 7 از مجموع 7 مورد

Nokia N9 Nokia N9

1391/1/6 http://mynokiablog.com/2012/03/22/world-first-my-n9-multiboots-harmattan-nemo-and-nitdroid-how-to/

ویندوز فون و اندروید روی ان9 همزمان با میگو.
البته هنوز پرت اولیه اس. اندروید 4.3 رو نصب کردم. خیلی پیشرفت کرده اما هنوز از میگو استفاده می کنم رو ان9.

در کل هروقت متوجه معنی کد باز ان9 شدید... خواهشا یکم مطالعه کنید.

Nokia N9 Nokia N9

1390/11/19 آقا آرمین با تمام احترامی که براتون دارم اما لزومی نمی بینم هرکس از جمله خود من نظر می ده شما بیاین و همون پیغام قبلی تون رو دوباره بزارین. بهتره بررسی هر گوشی زیر خود اون گوشی باشه نه زیر گوشی های دیگه. برای نوشتن راجع به گالاکسی اس 2 می تونین به پیج همین گوشی برین. اینحوری بحث هم پیش نمی یاد. پایدار باشین.

از Mobile.ir هم می خوام نظرات نا مرتبط رو تایید نکنن حتی اگه خود من این نظر رو گذاشته باشم. ممنونم

Nokia N9 Nokia N9

1390/11/18 با سلام به همه ی دوستانی که اینجا میان. دوستان من به نظر من نیازی به مقایسه هیچ برند و یا گوشی خاصی وجود نداره. گوشی هم مثل مدل مو و لباس یه نظر هست و همین. بهتر بررسی بشه تا مقایسه. مقایسه رو خود خریدار انجام می ده.

در مورد کسایی که می خوان این گوشی رو بخرن. من روزی که خواستم این گوشی رو بردارم بین دو گوشی گالاکسی note و n9 مونده بودم. رده قیمت تقریبا یکی بود. سابقه کار با اندروید رو از زمانی که روی hd2 خودم اندروید ریختم داشتم و از طرف دیگه با اینکه با سیستم عامل میگو کار نکرده بودم اما می دونستم این سیستم عامل ادامه ی مامو 5 هست. دلیل اینکه این گوشی رو انتخاب کردم این بود که n900 با تمام کاستیاش بهترین گوشی بود که داشتم بعد از کار کردن با گالاکسی 1 و 2 آی فون چاچا تا 1100 مرحوم. راستش از فروش گوشی هم ترسی نداشتم و ندارم. و این نظر شخصی من راجبه ان 9.

اما برای کسایی که می خوان این گوشی رو بخرن و دو دل هستن یه چند تا چیز دارم که بعدش یا می خرن یا پشیمون میشن

کیفیت ساخت: این گوشی ار بدنه تمام کربنی یکپارچه ساخته شده و گوشی سبز و قابل بازیافت هست. صفحه نمایش رطوبت رو به خودش نمی گیره و گوشی جر در کناره سمت چپش که یه صدای خفیف داره صدای خاصی نداره. مکانیزم وارد کردن سیم هم نوع خاصیه اما خیلی راحته

صفحه نمایش: Amoled هست و شفافیت خوبی داره. از نمونه windows phone این گوشی شفاف تر و واضح تره

سخت افزار: نقطه ضعف این گوشی cpu اون هست که قدیمی هست و همون تکنولوژی n900 هست. این cpu برای ران کردن هیچکدام از بازی های معمول (حتی nfs shift) هیچ لگی نداره. اما آیا بازی های آینده رو ساپورت می کنه. خدا عالمه. رم خیلی خوبه و چیپست قوی داره.

نرم افزار: تمایز این گوشیه. سیستم عامل میگو که بهتره اسمشو maemo 6 بذاریم تا میگو سیستم عاملی سریع زیبا و باز هست. این سیستم عامل از طرف نوکیا ساپورت نخواهد شد. این رو همه می دونیم. اما مگه دولاپر ها n900 رو تنها گذاشتن؟ n900 تونست حتی windows 95 رو هم ران کنه. تمام بازی های Web os پورت شدن و لینوکس Debian هم پورت شد. n9 هم ساپورت خواهد شد و نشونه هاش هست. این سیستم عامل یه چیزایی کم داره اما خیلی چیز ها رو هم اضافه داره. مولتی تسکینگی که من حتی در سیستم عامل windows برای لپتاپ هم ندیدم. همزمان sms میدید. chat می کنین. بازی می کنین. و حتی اخبار رو می خونید از صفحه اصلی گوشی. بازی های زیر فعلا اومدن مثل real football 2011 و nfs shift hd و Real golf و.... ضعفش هم مشکل تحریم نوکیاست. که ضعف کوچیکی هم نیست البته اندروید و ios هم دارن این ضعف رو اما اینجا مشکل حاد تره یکم.

دوربین: خوبه. اما n8 نیست. این فکر رو نکنید که مثل n8 باشه

ویدیو: فرمت صحیح رو یعنی xvid تا 1280 در xxx ساپورت می کنه اما mp4 شاید بالای 768 لگ ببینید


دلیل گرونی این گوشی بدنه و سیستم عامل و خاص بودنشه. اگه به بخش آخر برسی اینگجت نگاه کنید که قبلا گذاشتم این گوشی رو بعد از آیفون 1 که یه نو آوری خاص بود. دومین نو آوری تاریخ موبایل دونسته. اگه نوکیا می دونست و یه بازنده نبود در زمینه اسمارت فون شاید cpu قوی تری رو می ذاشت روی این گوشی یا ساپورت بهتری می کرد.

در کل این گوشی باید روی قیمت 750 هزار تومن برای 16 گیگ و 850 الا 900 برای 64 میومد اما اسم نوکیا و اینتل و میگو قیمت رو افزایش داده. اگه می خواین گوشی بخرین در رنج قیمت 800 تا 1300 1400 بهتره گوشی های زیر رو با هم مقایسه کنید.

Galaxy S II. Galaxy Note. Apple Iphone 4. و n9
همشون گوشی های عالی هستن با ضعف ها و برتری هاشون. من به شخصه windows phone ها رو پیشنهاد نمی کنم. البته نظر منه

Nokia N9 Nokia N9

1390/11/6 فقط می تونم بگم... هیچی. من مدیز فنی فروشگاه بایتک هستم و روزی 5تا گالاکسی میفروشم. دوست عزیز من با مدرک حرف زدم.
علاوه بر n9 اپل آیپد 2 هم دارم پس می دونم چی میگم

تو دنیای موبایل سایتی معتبر تر از engadget داریم؟ این بررسی n9 توسط بهترین سایت موبایل دنیا. حرف باید با مدرک باشه. شما حتی سیستم عامل n9 رو سیمبین می دونستین :) پس مطالعه بیشتر رو بهتون پیشنهاد می کنم. موفق باشید
http://www.engadget.com/2011/10/22/nokia-n9-review/

Nokia N9 Nokia N9

1390/11/4 در مورد صفحه نمایش هر کدی نشان دهنده ی یه روش خاص هست من بدون جبهه گیری برابر یک گوشی نظر دادم چون می خوام کسایی که می خرن اینفوی غلط نگیرن همین اما شما می خوای بگی این خویه و اون بده. دلیل گرونی این گوشی ساخت کربنی اون و همچنین یونیک بودنشه. حالا شما می تونی بگی گرونه. بله آیفون 4 هم گرونه. کسایی که نمی خوان پول زیادی صرف کنن حتما گالاکسی گوشی مناسبیه براشون.

در مورد حافظه داخلی توضیح دادم

در مورد ساپورت ویدیو یه چیزی هست تو دنیای امروز به اسم نصب برنامه :) برنامه kmplayer تمامی فرمت های ویدیویی رو با کیفیت hd و زیرنویس ساپورت می کنه. گرچه ویدیو پلیر اصلی گوشی روی فایل های hd لگ نشون می ده گاهی مخصوصا تو فرمت mp4

میگو به اندروید نمی رسه برای کاربرای عادی بله کاملا درسته

صفحه نمایش: super clear lcd. super crystal lcd هر دو تی اف تی هستن اما کد گذاری های شرکت اپل و اچ تی سی هستن واسه lcd اما در کل من هردوتا گوشی رو کنار هم گذاشتم به خاطر حرف شما تا مقایسه کنم. گالاکسی شفاف تر و رنگ ها رو پر رنگ تر نشون میده و n9 هم رنگ مشکی (deep black) بیشنری داشت اما در کل شاید با امتیاز یک صدم گالاکسی سر تر بود.

Nokia N9 Nokia N9

1390/11/3 دوست عزیز بهتره قبل از نظر کمی مطالعه کنید
1. اندازه صفحه نمایش نظر شخصیه اما راجع به اسم هایی که شرکت سامسونگ استفاده می کنه مثلا SUPERAMOLED اینها کد های هست که خود شرکت ها دارن نامگذاری می کنن و چیز جدیدی نیست مثلا نوکیا هم می تونه بگه من CLEAR BLACK دارم
2. بله گالاکسی قابلیت استفاده از کارت حافضه داره اما N9 ورژن 64 گیگ داره
3. در زمینه بلوتوٍث گالاکسی سر تره
4. سیستم عامل N9 سیمبین نیست. سیستم عامل N9 میگو هست که یک سیسنم عامل کد باز لینوکس هست. این هم لینک ویکیپدیا برای دیدن شما که البته بیشتر بچه ها خودشون می دونن http://fa.wikipedia.org/wiki/%D9%85%DB%8C%E2%80%8C%DA%AF%D9%88_(%D8%B3%DB%8C%D8%B3%D8%AA%D9%85%E2%80%8C%D8%B9%D8%A7%D9%85%D9%84)

5. راجع به سرعت سی پی یو حق با شماست اما بهتره یه چیز دیگه رو راجع یهش بدونید. به جز بحث سرعت ما بحث COMPATIBILITY و بنچمارک رو داریم. حالا اینها چین. رابطه بین سافتور و هاردویر و قابلیت اجرای عملی برنامه ها که با یک عدد نشون داده میشه. این بنچمارک جنبه های گوناگونی داره مثل مولتی تسکینگ (باز کردن چندین برنامه) بازی وب و دوربین حتی که در آخر معدلش حساب میشه. N9 طبق تست خود بنده در هنگام پخش موزیک یاز بودن 3 صفحه اس ام اس و 4 صفحه وب و یک برنامه مسنجر. هیچ لگی نشون نداده. اما اثبات این هم از لینک ویکیپدیای N9 .
http://en.wikipedia.org/wiki/Nokia_N9

همونطور که میبینید در بخش PERFORMANCE در آخر صفحه نوشته که بالاتر از آی فون چهار S و گالاکسی هست

راجع به GPU حرفی ندارم جز این که از کجا عدد 4 برابر رو آوردید؟ N9 هم MP4 , XVID و.... ساپورت میکنه


اما حرف پایانیم. N9 مثل N900 گوشی هست که ساپورت ضعیفی از طرف شرکت می شه اما با گذشت زمان کمی مثل N900 که حتی ویندوز 98 روش ران شد همه چیز براش میاد. مولتی تسکینگ فوق العاده. تلفیق چت و اس ام اس. توانایی خوب در اجرای بازی و کیفیت ساخت بی نظیر. و عدم وجود هیچ دکمه ای در اون از نکات مثبت N9 هست

گالاکسی هم گوشی خوبی هست من هم 1 داشتم و هم 2 و حتی با نوت هم کار کردم. برنامه های بیشتر و بازی های بیشتر. و توانایی تغییرات متنوع در این گوشی و همه ی گوشی های اندروید. البته در کنار کندی سیستم عامل و مولتی تسکینگ ضعیف

Nokia N9 Nokia N9

1390/7/21 دوستان عزیزم ممنون میشم نظرات اشتباه ندن تا ذهن حواننده ها رو منحرف نکنن
1. سیستم عامل این گوشی سیمبین نیست بلکه میگو هستش
میگو سیسنم عامل جدید اینتل هست که از کور لینوکس بهره میبره و کاملا باز هستش. این سیستم عامل تلفیقی از مامو (ان 900) و موبلین شرکت اینتل هست. از لحاظ برنامه شاید روز اول تعداد زیادی نداشته باشه اما کم کم مثل ان 900 برنامه ها واسش کوک میشن
2. مهم ترین مساله این سیستم عامل مولتی تسکینگ اون هست که اگه تو یوتیوب سرچ کنین می بینین که نزدیک به 20 صفجه رو با هم یاز کردن کاری که حتی رو لپتاپ هم باعث کندی میشه
3. صفجه نمایش amoled باعث بهبود ضوایای دید میشه و تاثیری روی رزولوشن نداره
4. تم اولیه این سیستم عامل شبیه آنا و بل هستش
موارد 1 تا 7 از مجموع 7 مورد
خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا