مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : سید امیرسجاد ه
  • تاریخ عضویت : 1393/9/3
  • تعداد نظرهای داده شده : 193

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 40 از مجموع 193 مورد

Xiaomi Mi 9 Lite Xiaomi Mi 9 Lite

1399/9/18 دوستان سلام
داشتم مشخصات این گوشی رو بررسی می کردم که متوجه شدم افزون بر فرکانس های FDD که برای LTE معمولی هستن، از فرکانس های TDD هم پشتیبانی می کنه. یعنی عملا این گوشی توانایی کار با سیم کارت های دیتای TD-LTE رو داره! توی یوتیوب هم جستجو کردم دیدم برخی از مدل های قدیمی شیائومی هم این ویژگی رو دارن گویا.
اینجا کسی هست اینترنت TD-LTE (ایرانسل، مبین نت، داتک، و...) داشته باشه یه آزمایش بزنه ببینه می شه یا نه.
البته بررسی که کردم فرکانسی که ایرانسل می ده 3500 هست و این گوشی تا 2600 می ده، و دوم این که ایرانسل سیمکارت و مودمش رو انحصاری کرده که تنها با همدیگه کار کنن. ولی از اپراتورهای دیگه خبر ندارم.

Xiaomi Mi 9 Lite Xiaomi Mi 9 Lite

1399/6/18 با درود و ارج
مبارکه
1. طبیعیه. چون تراشه گوشی همون حدودا هست و زمانی که ازش کار زیاد می کشید اون بخش داغ می شه.
2. طبیعیه مصرف باتری بالاتر باشه بخاطر افزودن چند امکان از جمله سوپر والپیپر. البته می شه بهینه کرد. امروز لانچر رو به روز کردم ببینم بهتر می شه باتری یا نه.

Samsung Galaxy A71 Samsung Galaxy A71

1399/6/17 با درود و ارج
بدون تعصب:
1. از دید پنل نمایشگر A71 سوپر امولد هست و Mi 9T امولد. خب بالطبع در زمینه شفافیت و وضوح (تیرگی و روشنی) سامسونگ با یکم برتری محسوس بهتره.
2. تراکم پیکسلی A71 برابر با 393 پیکسل بر اینچه، و 9T برابر 403. یعنی در نمایش نرم تصاویر شیائومی یکم محسوس بهتره.
3. از دید نسبت نمایشگر به گوشی، بی برو برگرد برتری مطلق با 9T هست چون نه سوراخ دوربین سلفی داره نه ناچ.
4. جنس بدنه و فریم A71 پلاستیکه و 9T آلومینیوم و شیشه نشکن (گوریلا گلس 5). در اینجا برتری محض با 9T هست چون پشت و روی گوشی گوریلا گلس هست و فریم هم آلومینیومی، و آسیب پذیریش در برابر ضربات بسیار کمه در حالی که A71 به خاطر پلاستیکی بودن بسیار آسیب پذیره و مستعد انواع خط و خش. البته از نظر وزن شیاومی 12 گرم سنگین تره.
5. محافظ نمایشگر A71 گوریلای نسل 3 هست و 9T گوریلای نسل 5. مسلمه که برتری مطلق با 9T هست.
6. و اما دوربین؛ اینجا یه خرده تخصصی می شه. سنسورهای دوربین های شیائومی کار شرکت سونی هست که بسیار خوبه، و گوشی های سامسونگ هم معمولا کار خودشه. در شرایط مختلف فرق داره خروجی های کار، اما معمولا برتری با سنسورهای سونی هست. بگذریم، گوشی A71 چهارتا دوربین داره (اصلی که 64 هست، التراواید که 12 هست، مایکرو که 5 هست، و حسگر ژرفا که اونم 5 هست). 9T اما سه تا داره (اصلی که 48 هست، تله فوتو که 8 هست، و الترا واید که 13 هست). در دوربین اصلی برتری محسوس و مشخص با A71 هست، در دوربین التراواید برتری با اختلاف اندک با 9T هست؛ چرا اختلاف اندک؟ چون جذب نور التراواید سامسونگ بیشتره ولی وضوحی که شیاومی می ده بهتره. پس در عکس برداری نور کم برتری با دوربین التراواید شیا هست.
اون سه تای دیگه هم یه جورایی سلیقه ای هست. حسگر ژرفا بیشتر کاربردش برای عکسبرداری پرتره بوکه (پشت تار) هست. مایکرو هم برای عکسبرداری نزدیکه. در حالی که تله فوتو برای عکسبرداری از فواصل دورتر با زوم بدون افت چدان کیفیته. امتیاز این سه دوربین شخصیه و نمی شه بازیش داد.
7. سلفی A71 برابر 32 و 9T برابر با 20 هست. در زمینه وضوح و کیفیت برتری با A71، اما به دلیل ساختار پنهان شوندگی 9T، از دید امنیتی برتری کامل با 9T. چرا می گم امنیتی؟ چون اگر یه برنامه قصد جاسوسی از دوربین رو داشته باشه در گوشی 9T با باز شدن دوربین کاملا مشخص می شه، ولی در گوشی های با سلفی پانچی یا ناچی، عملا کاربر متوجه جاسوسی نمی شه. جدای از اون، به دلیل پنهان شدن دوربین خطر شکستن و خط افتادن روی شیشه ش کم می شه. البته ساختار مکانیکی باز و بسته شونده دوربین 9T بحث برانگیزه، اما در آزمایش های شیائومی و تسترهای گوشی بسیار مقاوم و هوشمند ظاهر شده. هوشمند از این رو که اگر سلفی باز باشه، به محض افتادن از دست سریع دوربین رو می بنده.
8. در فیلمبرداری روزولوشن، فریم و خروجی ها مشابه هم هستن، حتی هر دو لرزگشیر EIS دارن. در اینجا برابرن.
9. حسگرهای هردو گوشی مانند همدیگه هست.
10. باتری A71 برابره با 4500 و 9T برابره با 4000. برتری کامل با A71
11. شارژر A71 تا 25 وات و 9T تا 18 وات پشتیبانی می کنه که باز هم برتری با A71 هست.
12. در پایان رم و حافظه داخلی و پردازنده و تراشه برابرن.
اینا رو گفتم که برسم به اینجا. من خودم به شخصه ظاهر گوشی، مقاومتش، کارایی و قیمتش برام مهمه. شیائومی معرفه به ارائه پرچمدار در قالب میانرده و با بهایی مناسب، در حالی که سامسونگ بخاطر برند بودن گرون فروشه. اگر من باشم با توجه به نکات گفته شده Mi 9T رو گزینش می کنم.

پیروز باشی.

Xiaomi Mi 10 Ultra Xiaomi Mi 10 Ultra

1399/6/17 یکی به این شیائومی بگه یه دو دقیقه واستا اینقدر پیشرفت نکن! ما هنوز از این 9 لایتمون لذت کافی نبردیم 😁😍

Samsung Galaxy A71 Samsung Galaxy A71

1399/6/17 سلام دوستان
یه گوشی A71 داریم که کارت حافظه انداختیم. مشکل زمانیه که برنامه های نصب شده رو از حافظه داخلی به حافظه جابجا می کنیم، پس از یه مدت زمانی دوباره بر می گردن به حافظه داخلی! چرا؟

Nokia 8.1 (X7) Nokia 8.1 (X7)

1399/2/24 دوستان اینجا کسی گذرش به گارانتی "کسری پارس" (تکنولایف یکی از فروشگاهاشه) افتاده؟
گوشی رفیقم نوکیا 8.1 هست از دو روز پیش نمایشگر شروع کرد به سوسو زدن! یهو کلا رفت. نور داره پس زمینه ولی هیچ تصویری نیست. زمانی که کلید پاور رو می زنه سپید می شه با راه راه سیاه! یه سخنگو هم شروع می کنه به صحبت کردن با صدای بلند! توی سایتش چیزی درباره نمایشگر ننوشته. می خوام بدونم راحت کار راه میندازن یا نه.
ممنون

Samsung Galaxy A71 Samsung Galaxy A71

1399/2/24 گوشی Mi 9T Pro رو ول کردی اینو خریدی ذوق هم می کنی؟ :))))) ....
این توی بنچمارک جهانی حتی از Mi 9T معمولی با 6 گیگ رم هم کمتر امتیاز آورد چه برسه به پرو! تازه بماند که معمولی ترین مدل های شیائومی از نمایشگرهای AMOLED سامسونگ با همون کیفیت بهره می گیرن و پشت و رو شیشه گوریلا گلس 5 با فریم آلومینیوم کار می کنن در حالی که سامسونگ واسه سود بیشترش گوریلا 3 می زنه با پلاستیک!
در کل مبارک باشه امیدوارم به خوشی ازش بهره ببری

Xiaomi Mi 9 Lite Xiaomi Mi 9 Lite

1399/1/7 با درود و ارج
خب به جای این‌که بیای اینجا هی بپرسی فرق این با اون چیه و کسی هم پاسخت نده، توی همین سایت یا gsmarena سنجش بزن دو تا مدل رو با هم بسنج ببین چه فرقایی دارن

Xiaomi Mi 9 Lite Xiaomi Mi 9 Lite

1399/1/6 با درود و ارج
سامسونگ همه جا هست، چون سامسونگ و هواوی مافیا طور بازار گوشی مملکت رو دست گرفتن! زد و بندشون با بالا دستیا اون اندازه ای هست که دستشون رو توی هر گونه فروش و آگهی همزمان اجناس با کیفیت و اجناسشون باز گذاشته. بعد هم رقیب چندانی در ایران ندارن! رقبای خوبشون مدت هاست از میدان به در شدن یا راهی برای اومدنشون نیست.
اکنون که سامسونگ بازار ایران رو به خاطر تحریم کنار زده. ببینم بازم میای بگی سامسونگ پشتیبانیش فلانه و بیساره یا نه!

Xiaomi Mi 9 Lite Xiaomi Mi 9 Lite

1399/1/6 با درود و ارج
داداش چقدر اینستا اینستا می کنی!
اگر ثابت کن باشی، همینجا ثابت می کنی! مشکلت عکس و فیلمه؟ فیلمت رو آپلود کن یه جا پیوندشو بذار اینجا

Xiaomi Mi 9 Lite Xiaomi Mi 9 Lite

1398/10/16 با درود و ارج
گوگل کن تسک میران
گوگل کن تکنو لایف
گوگل کن کسری پارس

Xiaomi Mi 9 Lite Xiaomi Mi 9 Lite

1398/10/16 با درود و ارج
دمت گرم 😍
اتفاقا می‌خواستم منم بنویسم در این باره، که دیدم شما زحمتشو کشیدی 🌹
دیشب بر حسب اتفاق زد به سرم بگردم ببینم راه چاره برای مشکل نمایش ندادن اعلان‌ها در aod هست یا نه. رسیدم به نگارش به روز همین برنامه در سایت apkmirror. نصبش کردم. مشکل نمایش ندادن تماس از دست رفته و پیام‌های تازه در اون چاره شده. تازه اعلان‌ها به شکل آیکن رنگی نمایش داده می‌شن که بسیار جذاب تره. ولی چون این به‌روزرسانی گویا برای گوشی دیگه هست، دچار ناپایداری هایی شد. ساعت گرافیکی دوار با لگ و کندی باز می‌شد، نشان جای سنسور انگشت هی پرش داشت و می‌رفت، اون جلوه نفس کشیدن گوشی زمانی‌که اعلان میاد دو سوی نمایشگر نمایان می‌شه کلا از کار افتاد. تازه کماکان اعلان‌های تلگرام و اینستاگرام رو نشون نمی‌داد!
نگارش‌های گوناگونش رو آزمایش کردم از ۱.۶ تا آخریش که ۱.۹ هست. همین مشکلات بود.
در پایان برگردوندم به نگارش اصلی، و ترجیح می‌دم صبر کنم خود شیائومی رسما برای این گوشی آپدیت بده

Xiaomi Mi 9 Lite Xiaomi Mi 9 Lite

1398/10/16 باشه ⁦☺️⁩

Xiaomi Mi 9 Lite Xiaomi Mi 9 Lite

1398/10/15 با درود و ارج
در حالت عادی هیچ تفاوت محسوسی میان mi 9 lite و mi 9t نمی‌بینی. حتی زمانی که دست می‌گیری و کار می‌کنی. از دید سخت‌افزار به جز پردازنده و تراشه، دوربین تله فوتو، نمایشگر، و دوربین سلفی تفاوتی با 9 لایت نداره. آزمایش بازی رو هم دیدم در حالت گرافیک بیشنیه 9 لایت یکم دچار افت فریم می‌شه. 9 تی هم افت فریم داره ولی کمتر از 9 لایت. دقت کن؛ پردازنده و گرافیک تفاوت چندانی با هم ندارن. تنها یخرده قوی تره.
توی بنچ مارک 9 تی بالاتر از 9 لایت قرار داره ولی نه به شکل فاحش. اینا رو گفتم که بدونی ارزش 400 هزار تا 1 میلیون تفاوت قیمت برای همین چند چیز رو نداره. البته این باور منه و شما می‌تونی نپذیری.
از دید من اگر بتونی بیشتر هزینه کنی و 9t pro بگیری خیلی ارزشش بیشتره.

Xiaomi Mi 9 Lite Xiaomi Mi 9 Lite

1398/10/14 با درود و ارج
یک، این‌که «اصلا» درسته، نه اثلا 😐 اگر سختته زیان پارسی رو ازت نگرفتن که! بنویس «هرگز»
دو، این‌که با این سخن گوهربارت قشنگ پیداست که گوشی رو از نزدیک هم ندیدی چه برسه به کار کردن باهاش! همین اکنون برای من روی 4K 30fps هست 😑

Xiaomi Mi 9 Lite Xiaomi Mi 9 Lite

1398/10/14 با درود و ارج
این دیدگاه شماست. بگو دقیقا کجا گفتی با نت گوشی؟!
میخواستم بخرمش بعد از کلی تحقیق فهمیدم داغ میکنه! دوربین عقبش چنگی به دل نمیزنه باطریش هم اسمیه هر کی منکرش اسکرین شات از دما و شارژش بفرسته اینجا مردم ببینند! عکس دوربین عقب بدون جی هم باشه لطفن:))
حالا ناراحت نشو عکس دما با روشن بودن دیتای گوشی رو هم افزودم. عکس دوربین پشتی از نمای پر از ریزه‌کاری از راهپیمایی کوهستانی درکه هم گذاشتم. این هم نشانی:
https://1drv.ms/f/s!ApQgud0LrWLIhXqLCjX1f7K-TwKx
...
بعد به سایت‌های مرجع اونور آبی اعتماد نداری، ولی به بررسی‌های اینستاگرام اعتماد داری؟! حتما تخقیقاتت رو هم برپایه همینا انجام دادی! :))) من دیگه حرفی ندارم!
عکس‌ها هست... دیگه خوددانی

Xiaomi Mi 9 Lite Xiaomi Mi 9 Lite

1398/10/14 با درود و ارج
والا من از اولش‌ چشمم دنبال آبی بود 😃😆 واسه همین اونیکس رو چندان دوست نداشتم. ولی قشنگیش قشنگه. اتفاقا خریدار پیش از من اونیکس گرفته بود. جذابه

Xiaomi Mi 9 Lite Xiaomi Mi 9 Lite

1398/10/14 با درود و ارج
من ممنونم از شما

Xiaomi Mi 9 Lite Xiaomi Mi 9 Lite

1398/10/14 با درود و ارج
عزیز دلی سپاسگزارتم 😍
آره رنگ آبی شفقی رگه های نرم و خمیده رنگی داره و با هر نوری متفاوت ظاهر می‌شه.
قیمتش ۳۹۶۵ بود.

Xiaomi Mi 9 Lite Xiaomi Mi 9 Lite

1398/10/14 با درود و ارج
استرس واسه چی؟ 😃
والا من پیش از خرید تا تهشو در میارم و با آگاهی میرم واسه خرید. خیالتون آسوده‌ در این بازه قیمتی بهترین گزینه هست.

Xiaomi Mi 9 Lite Xiaomi Mi 9 Lite

1398/10/11 با درود و ارج
...
خب... این عکسای داده‌های باتری و دما و غیره از گوشی خودم:
https://1drv.ms/f/s!ApQgud0LrWLIhXqLCjX1f7K-TwKx
برای عکس دوربین هم برو GSM Arena رو ببین حتی میتونی سنجش با گوشیای دیگه داشته باشی. ...بیا اینم نشانی که بری ببینی:
https://m.gsmarena.com/xiaomi_mi_9_lite_mi_cc9-review-2002p5.php

Xiaomi Mi 9 Lite Xiaomi Mi 9 Lite

1398/10/10 با درود و ارج
آره
کد *#*#86583#*#* رو بزن. پیغام می ده VOLTE غیرفعال شد. اکنون برو به پیکربندی سیمکارتی که می خوای. اونجا گزینه روشن و خاموشش افزوده شده. برای سیمکارتت روشنش کن

Xiaomi Mi 9 Lite Xiaomi Mi 9 Lite

1398/10/10 با درود و ارج
بالای گوشیه
برنامه Mi Remote رو اجرا کن. افزودن ریموت رو بزن. دسته بندی وسیله ای که می خوای رو گزینش کن، برند و مدل رو جستجو کن. آزمایشی چند تا کلید بزنی خودش همسان می شه.

Xiaomi Mi 9 Lite Xiaomi Mi 9 Lite

1398/10/10 با درود و ارج
بیا عزیزم توی این فیلم گوشی گوریلا گلاس 5 پشت و رو شیشه ای شیائومی رو نه تنها می زنه زمین، بلکه زور می زنه خم کنه، با کاتر زخمی کنه، و...
البته بگم که پیش از آغاز فیلم یه گوشی پلاستیکی رو بر میداره و مانند مقوا خم می کنه میگذاره کنار! :)))))
https://www.youtube.com/watch?v=vq-762bEWac

Xiaomi Mi 9 Lite Xiaomi Mi 9 Lite

1398/10/9 با درود و ارج
دوستان صدای منو از می۹ لایت می‌شنوید 😂
امشب خریدمش
از خود فروشگاه تسک میران.
با ناامیدی رفته بودم رنگ خاکستری اونیکس (عقیق سیاه) بگیرم که توی انبارش دید آبی موجود داره 😍 گفت فکر کرد ۶۴ هست ولی الان دیده ۱۲۸ هستش
خلاصه اگر خواستید الان موجودی داره هم سایت هم فروشگاه اینترنتی. البته انبار فروشگاه فیزیکی با اینترنتی یکی نیست. اگر اینترنتی تموم شد ممکنه فروشگاه مرکزی داشته باشه یا برعکس

Xiaomi Mi 9 Lite Xiaomi Mi 9 Lite

1398/10/8 با درود و ارج
دوست گرامی برای کار کردن با Waze حتما فیل.تر.شکن رو روشن کن. گویا محدودیت های https اعمال شده که گریبان ویز رو گرفته. من با هواوی هم این مشکل رو داشتم الان هم روی بلو استک (شبیهساز آندروید) ریختم هم بدون فیل.تر.شکن مشکل داره و کنده.

Xiaomi Mi 9T Xiaomi Mi 9T

1398/10/7 با درود و ارج
این گوشی جفت سیم کارتش همزمان از 4g+ پشتیبانی می کنه؟
اینفرارد هم داره؟

Xiaomi Mi 9 Lite Xiaomi Mi 9 Lite

1398/10/4 با درود و ارج
می دونم... مانند این شرکت ها هستن که کلی رفع مسئولیت می کنن و می نویسن هر کاری کنی پای خودته، منم کامل نوشتم! :)))))

Xiaomi Mi 9 Lite Xiaomi Mi 9 Lite

1398/10/4 با درود و ارج
زمان پاسخدهی ارتباط بلوتوثی هست.

Xiaomi Mi 9 Lite Xiaomi Mi 9 Lite

1398/10/4 با درود و ارج
ببین توی آگهی های خودش خوندم نوشته بود لرزشگیر دیجیتالی برای عکسبرداری داره. توی جی اس ام آرنا هم نمونه فیلمبرداری بدون لرزش گذاشته بود. ولی باز مطمئن نیستم.
البته یه چیزی بگما، خداییش از نظر امکانات خیلی کار کردن روی این گوشی با یه قیمت مفت، دیگه اگر یه سری چیزا رو نداشته باشه حق می دم بهش. لرزشگیر سخت افزاری رو من تنها در پرچمدارایی مثل سامسونگ نوت دیدم.

Xiaomi Mi 9 Lite Xiaomi Mi 9 Lite

1398/10/4 با درود و ارج
یادش بخیر نوکیا قدیمیا هم داشتن. یه گزینه بود "بازنشانی تنظیمات | Reset Settings" که در اون فایل ها و اطلاعات می موند. یه گزینه دیگه هم داشت "بازگشت به تنظیمات کارخانه | Factory Reset" که همه چیز پاک می شد.

Xiaomi Mi 9 Lite Xiaomi Mi 9 Lite

1398/10/4 با درود و ارج
پیشنهاد می دم پیش از این که بخوای گوشی یا برندی رو خراب کنی، دستکم یه بار اونو دستت بگیری و باهاش کار بکنی ....

Xiaomi Mi 9 Lite Xiaomi Mi 9 Lite

1398/9/30 با درود و ارج
مشخصاتش که پیداست چیا هست. به جای این که بشینی 2682 دیدگاه (تا اکنون) رو بخونی، این فیلم بررسی رو بشین ببین:
https://www.youtube.com/watch?v=aArE1g27Kss
دوم، اگر تهرانی یه سر برو بازار موبایل ایران گوشی نمونه رو از روی استند بردار و خودت باهاش کار کن.
سوم برو با گوشی های همتا و همرده به ویژه سامسونگ A70 و A50 و هواوی p30 لایت کار کن.
مهم ترین چیز سرعت پاسخدهی برنامه ها در اجرا و بسته شدن هست. دونه دونه تند تند بزن روی برنامه ها باز کن و ببند. پایداری ها رو با هم بسنج، کیفیت ساخت و مواد به کار رفته در مدل ها رو ببین، سپس گزینش کن.

Xiaomi Mi 9 Lite Xiaomi Mi 9 Lite

1398/9/30 با درود و ارج
بزرگوار داری میگی شیشه گوریلا گلس 5؛ نه تانک ضد موشک!!! درسته مقاومتش از گوریلا گلس 3 بیشتره، ولی اینم از زوایای خاص یا با سرعت و فاصله بیشتر بخوره زمین آسیب می بینه.
می گی بزنی زمین چیزیش نمی شه؟ باشه! پس لطفا بکوب زمین و ازش فیلم بگیر برامون بفرست! می خوایم ببینیم در چه حد چیزیش نمیشه! والا گوشی تمام فلزی هم می خوره زمین لب پر می شه، چه برسه به این که فریم فلزی و قاب شیشه ای هست.
بزرگنمایی هم حدی داره! داری عملا ضد تبلیغ می کنی برای این گوشی.

Xiaomi Mi 9 Lite Xiaomi Mi 9 Lite

1398/9/30 با درود و ارج
وایپ کردن یعنی پاک کردن اطلاعات بدون برگشت. همیشه با ریست فکتوری درست می شه و اگر باز مشکل پا برجا بود یه فکتوری ریست با وایپ دیتا انجام میدی. برای این کار باید بری توی منوی ریکاوری شیائومی. کار بسیار خطرناکیه مسئولیتش پای خودته. بازم می گم اولویت با ریست فکتوری هست.

Xiaomi Mi 9 Lite Xiaomi Mi 9 Lite

1398/9/29 با درود و ارج
تا جایی که توی بررسی ها خوندم مد عکاسی 48 مگاپیکسلی هم داره. در حالت عادی از الگوریتم یکپارچه سازی و تجمیع پیکسلی بهره می گیره که 48 مگاپیکسل در 12 مگاپیکسل جا می گیرن.

Xiaomi Mi 9 Lite Xiaomi Mi 9 Lite

1398/9/29 با درود و ارج
دارین می گین بی استفاده بودن گوشی، نه خاموش بودنش! در زمان آماده به کار بودن گوشی هم پردازش ها و برنامه ها در پس زمینه سیستم عامل کار می کنن و نیاز به انرژی دارن. طبیعیه

Xiaomi Mi 9 Lite Xiaomi Mi 9 Lite

1398/9/28 با درود و ارج
بیمه سامان سر بیمه کالای دیجیتال خیلی زرنگ بازی داره!
1️⃣ این که دزدی گوشی تنها دربرگیرنده دزدی با شکست حرز هست. یعنی چی؟ یعنی برای نمونه شما گوشیت رو بگذاری توی خانه یا خودرو، سپس دزد بیاد در و پنجره رو بشکنه یا قفل رو به زور باز کنه و گوشیت رو بدزده! دزدی قاپ زنی، جیب بری و خفت گیری رو بیمه اصلا گردن نمی گیره! 😐
2️⃣ این که هزینه اصطحلاک می خوره به ازای هر ماه کار کرد گوشی که تا حدودی طبیعیه 🙄
3️⃣ این که اگر بلایی سر گوشیت بیاد (دزدی، شکستن، سوختن، تعمیر، و...) بیمه بیشینه تا 60 درصد بهای روز گوشی رو پس از کم کردن هزینه اصطحلاک می ده!!! یعنی به فرض نمونه شما گوشی بخری به بهای 10 میلیون تومان و نو هم باشه، و یهو بپوکه، بیمه با فرض نو بودن و نداشتن اصطحلاک تنها بهت 6 میلیون می ده! یعنی 40% فرانشیز!!! 😐😐😑
4️⃣ تنها مزیت خوبش اینه که پول برای تعویض نمایشگر شکسته یا سوخته گوشی، و تعمیر گوشی آب خورده می ده. هرچند که اونم بعید می دونم درست و حسابی باشه و حدسم اینه یه فرانشیز تپل هم برای این کنار گذاشتن! 😒

Xiaomi Mi 9 Lite Xiaomi Mi 9 Lite

1398/9/27 با درود و ارج
فکتوری ریست کردی؟
وایپ دیتا چطور؟
(پیش از همه این کارا حتما از داده ها و اطلاعات پشتیبان بگیر)

Xiaomi Mi 9 Lite Xiaomi Mi 9 Lite

1398/9/26 با درود و ارج
علی آقا می تونی بیای تلگرام؟
درباره گارانتی این گوشی سوالاتی داشتم. به ویژه تکنوکده.
تلگرامم:
https://t.me/B34ut1fullM1nd
دمت گرم
موارد 1 تا 40 از مجموع 193 مورد
خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا