مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : milad_mr12 r
  • تاریخ عضویت : 1390/7/6
  • تعداد نظرهای داده شده : 10

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 10 از مجموع 10 مورد

Lenovo Tab S8 Lenovo Tab S8

1396/2/5 دوست عزیز اکثر دوستان میدونن که برای آپدیت ota کجا برن. بحث اینجاست که در مدل های جدید این تبلت اصلا چنین گزینه ای در منوی درباره تبلت وجود نداره.
خلاصه حسابی مدل های جدید این تبلت به گند کشیده شده. علی الخصوص زرد رنگش

LG G2 LG G2

1392/9/23 رفیق گشتم نبود نگرد نیست. تهران رو خبر ندارم اما در خیلی از استان های بزرگ کشور هر چی تلفنی و و یا حضوری از دوستانمون پرس و جو کردیم نبود. همین که دیدیم فایده نداره و مثل شیر مرغ نایابه، درنگ نکردم و 16gb رو خریدم. موفق باشی

LG G2 LG G2

1392/9/23 خب با سلام خدمت دوستان
امشب کاملا درباره خصوصیات منفی و مثبت این گوشی به صورت مفصل صحبت میکنم. بعد از اون فقط در زمینه مشکلات دوستان درباره گوشی جوابگو هستم.
قبل از ذکر نقاط قوت و ضعف این گوشی یه نکته مهم رو بگم : باور کنید قبل از اینکه این گوشی رو بخرم تا حد زیادی دو دل بودم ، چونکه تجربه کار قبلیم با گوشی ال جی چندان خوشایند نبود. اما به خودم گفتم بزار بعد از یک سال و اندی دوباره امتحان کنم و باور کنید کاملا شوکه شدم. واقعا یه انقلاب در این دو سال اخیر در بخش موبایل ال جی به وجود اومده. مطمئن باشید در آینده از گوشی های این کمپانی بیشتر خواهید شنید.
خب اول کار بریم سراغ نقاط ضعف :
1- عدم تعویض باتری : البته این مورد مثل یه شمشیر دو لبه ست . چونکه همونطوری که میتونید به راحتی باتری رو تعویض کنید ، به راحتی هم میتونید باتری تقلبی خرید کنید. اما اینطوری خیالتون راحته که گوشیتون باتریش کاملا اصله.
2- عدم دقت صفحه نمایش در ضربه دوگانه جهت روشن شدن : متاسفانه بعضی مواقع این خصوصیت گوشی درست کار نمیکنه و باید چند بار پشت سر هم صفحه نمایش رو لمس کرد تا صفحه روشن بشه.
3- جذب اثر انگشت : متاسفانه رنگ گوشی بنده مشکی و تا حدود زیادی اثر انگشت رو به خودش جذب میکنه. از رنگ سفیدش زیاد اطلاع ندارم.
4- قاب پلاستیکه گوشی : اینم شمشیر دو لبه ست. کاملا به سلیقه افراد بستگی داره. مثلا خود من از شکل و طارحیش خیلی خوشم اومد، اما یه عده هم خوششون نمیاد.
5- حالت ناکارآمد مهمان : متاسفانه در استفاده از این حالت دستتون زیاد باز نیست و فقط میتونید چند تنظیم ساده انجام بدید. البته خداییش همین که چنین حالتی در گوشی وجود داره خودش فوق العادست.
6- رابط کاربری ساده : تنظیمات خیلی زیادی نداره اما در طراحیش در کنار سادگی واقعا زیبا و روونه

اما بریم سراغ مزایا گوشی :
1- سخت افزار فوق العاده : واقعا در این قسمت گوشی یکی از سه گوشی برتر دنیاست. چه از نظر پردازنده ، چه کارت گرافیک و چه سرعت رم. واقعا حسابی با هم مچ هستن. ( البته درسته که سامسونگ هم 8 هسته ای داره اما در حال حاضر در هیچ زمینه ای از گوشی ها ی 8 هسته ای سامسونگ کم نمیاره )
2- صفحه نمایش بدون نقص : صفحه نمایش این گوشی از همه نظر فوق العادست. زاویه دیدش نمیگم عالیه اما از تمام گوشی های حال حاضر بهتره ( البته اپل 5 هم خیلی خوب بود ) . رنگ ها فوق العاده هستند. نه از اشباع رنگ سامسونگ خبریه و نه از تاریکی صفحه نمایش در بعضی از مدل های سونی.
در ضمن دقت تاچش واقعا بالاست. فقط بعضی از مدل های نوکیا و اپل اینطور دقیق و سریع هستند.
3- اسپیکر قوی : درست که یه اسپیکر داره اما واقعا صدا رسا و بلنده ( البته با گوشی وان htc اصلا مقایسش نکنید چونکه سریع قافیه رو می بازید. با وان کار کردم و واقعا در حال حاضر در صدای گوشی ها حرف اول رو میزنه )
4- عمر باتری فوق خوب : باور کنید در این زمینه هم این گوشی از تمام رقیباش یه سر و گردن بالاتره . در ضمن زمان شارژ شدنش هم تقریبا سریعه ( حدود یک ساعت و چهل و پنج دقیقه برای شارژ از یک تا 100 درصد . اگه فاکتور حجم 3000 میلی رو بهش اضافه کنید میفهمید که زمان شارژ شدنش واقعا سریعه )
5- دوربین معرکه : واقعا کیفیت فیلم برداری دوربینش خیلی بالاست. نمیتونم توضیح بدم فقط باید ببینیدش. کیفیت عکاسیش هم نمیگم عالیه اما واقعا خوبه و جز سه گوشی برتر بازاره . در ضمن تنظمات خوبی برای کار با دوربین گوشی موجوده ( از تنظیمات عمومی که در همه گوشی ها موجوده تا تنظیمات خیلی پیشرفته مثل زوم صوتی )

LG G2 LG G2

1392/9/23 دوست عزیز اگه سیم کارتت همراه اول حتما بعد از فعال کردن دیتا گوشی رو ریست کن تا دوباره بالا بیاد این مشکل از اینترنت همراه اوله و در گوشی قبلیم هم خیلی پیش میمومد . در ایرانسل کمتر به وجود میاد

LG G2 LG G2

1392/9/23 امید جان در جوابت امشب کاملا درباره نقاط قوت و ضعف این گوشی صحبت میکنم - فرنوش جان جواب شما رو هم در یه پست جداگانه دادم

LG G2 LG G2

1392/9/23 دوست عزیز این سوالت جواب دقیقی نداره - همه چیز بستگی به خودت داره که از گوشی چه استفاده هایی میکنی - اگه خیلی اهل فیلم و بازی های hd هستی یا با دوربین موبایلت زیاد فیلم میگیری مطمئنا اذیت میشی - اما تا به حال برای من مشکل خاصی ایجاد نکرده یا حق

LG G2 LG G2

1392/9/22 دوستان در مورد گوشی z سونی و g2 ال جی هر سوالی دارید در خدمتم چونکه هر دوتاشون رو کار کردم و الانک یه دو ماهیه که g2 گوشیمه و اکثر نقاط قوت و ضعفش دستمه

LG G2 LG G2

1392/9/22 دوست عزیز من الان نزدیک به دو ماهه این گوشی رو دارم قبلش هم گوشی z سونی رو داشتم.
بزار یه چیز بهت بگم و خلاص : واقعا از لحاظ عمر باتری سونی z تقریبا هفتاد درصد این گوشی بود. واقعا یکی از قویترین نقاط قوتش نسبت به گوشی هایی مثل گالکسی 3 و 4 سامسونگ و z سونی همین عمر باتریشه - باور کن با روشنایی 40 درصد صفحه نمایشش از اول صبح به خاک و خون میکشمش و با این وجود یه صبح تا شب ( 8-9 شب )کار میکنه در صورتی که گوشی قبلیم ( زد سونی ) تا ساعت 3-4 عصر دووم میاورد. اما خداییش نمیتونم در مورد zu نظر بدم چون تا به حال باهاش کار نکردم. اما تقریبا مطمئنم به پای این نمیرسه چون صفحش بزرگتره عزیز.
موفق باشی

Sony Xperia Z Sony Xperia Z

1392/8/8 دوستان متاسفانه گوشی z بنده دیروز سوخت. اونم بدون هیچ دلیلی. من از طرفداران دو آتشه سونی هستم اما منطق هم چاشنی کارمه. الان یک سالی بود که این گوشی رو خریده بودم و تا دیشب هم کاملا راضی بودم. اما دیشب زدمش در شارژ و متاسفانه صبح روز بعد هر کاری کردم بالا نیومد که نیومد و بعد از تحقیق فهمیدم این ماجرا برای خیلی ها اتفاق افتاده. نمیگم که بخریدش یا نخریدش. فقط خواستم در جریان باشید که چنین شایعه ای واقعیت داره. آخه این همه آدم چرا من ؟؟؟!!!

HTC Windows Phone 8X HTC Windows Phone 8X

1392/7/20 8 سال اندروید کار میکردی؟؟؟؟؟!!!!!
اولین نسخه آندروید در اواخر سال 2007 بیرون اومد اونم به صورت آزمایشی و از اواسط سال 2008 به صورت عمومی عرضه شد ، که میشه نزدیک به 5 سال... تازه تا به ایران اومد و تا حدی همه گیر شد یکی دو سال طول کشید...
جل الخالق ، شما تونستید با سیستم عاملی که هنوز حتی فکر ساختش هم در کمپانی گوگل عملی نشده بود کار کنید و ازش لذت ببرید...............
موارد 1 تا 10 از مجموع 10 مورد
خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا