مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : محمد ع
  • تاریخ عضویت : 1390/6/28
  • تعداد نظرهای داده شده : 18

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 18 از مجموع 18 مورد

Apple iPhone 5s Apple iPhone 5s

1392/6/20 من خودم اولش مثل شما بودم و فکر می کردم محصولات اپل الکی گرون ، بدون هیچ خلاقیت جدید و با یک سری تغییرات جزئی منتشر میشن...
اما بعد از کار کردن با سیستم عامل iOS و محو شدن در طراحی فوق العاده محصولاتش کاملا نظرم تغییر کرد !
ببینید نباید سطحی نگر بود و صرفا گوشی ها رو بر اساس سخت افزارشون طبقه بندی کرد؛ در مورد گوشی های اندروید کاملا قبول دارم که سخت افزار تعیین کننده هست،ولی سیستم عامل iOS رو نباید با اندروید مقایسه کرد...و همون طور که میدونید اپل با یک پردازنده ی ۲ هسته ای روی سیستم عامل iOS و با بکارگیری بهینه از سخت افزار میتونه با گوشی هایی با پردازنده های ۴ هسته ای هم رقابت کنه بلکه توی این رقابت برنده هم باشه !
امیدوارم روزی بیاد که ما ایرانی ها هم به راحتی بتونیم از تکنولوژی لذت ببریم و هزینه های گزاف رو نپردازیم.آمین : )

Nokia Lumia 520 Nokia Lumia 520

1392/3/27 با عرض سلام،
من این گوشی رو تازه خریدم.خیلی گوشیه خوبیه و راضیم ازش،مخصوصا از تاچ فوق العادش...
ولی یه مشکلی دارم که نمیتونم به مارکت وصل بشم ‎‎:(‎
کسی میتونه راهنمایی کنه؟
این ارور رو میده: .service unavailable at the moment.check again in a little while

Sony Xperia Z Sony Xperia Z

1391/10/19 سلام به همگی...
یه چیز خیلی جالب در مورد این گوشی هست که با این امکانات خیلی خوبش،ضد آب هم هست!!!
البته تا ارتفاع 1 متری زیر آب و به مدت 30 دقیقه میتونه فشار رو تحمل کنه.

Apple iPad 3 Wi-Fi Apple iPad 3 Wi-Fi

1391/8/19 یه سوال داشتم ازتون...
آیا واقعا تو ایران نسخه ی سیمکارت خور!(4G) به درد میخوره که جاهایی که وای فای نداری باهاش بری تو اینترنت یا همون نسخه ی Wi-Fi خوبه؟

Samsung Galaxy Note Samsung Galaxy Note

1391/4/31 با عرض سلام خدمت دوستان عزیز
من نزدیک 1 ماهه که این گوشی رو دارم و خیلی ازش راضی ام و خیلی زود هم به اندازش عادت کردم !
گوشی من آپدیت شده به 4.0.3 هست ولی نسبت به ورژن قبلیه اندروید هم رم بیشتری مصرف میکنه و هم بعضی از نرم افزارها باهاش سازگار نیستن...آیا امکان داره که بدون روت کردن بشه به ورژن قبلیش downgrade کرد؟
اگه کسی راهش رو میدونه لطفا راهنماییم کنه....با تشکر

Samsung Galaxy Note Samsung Galaxy Note

1391/4/6 من نزدیک 1 هفته است که این گوشی رو خریدم و به اندروید 4 هم آپدیت کردم ولی Ram اون همیشه 600 MB پرشده و تو بعضی از بازی ها هم Bug داره...مثل mini motor racing,lane spilliter و بعضی بازی های دیگه...!
من شارژشو 10 ساعته تموم میکنم...به نظرتون کم نیست؟
آیا راهی داره که به ورژن اندروید قبلی downgrade کنم؟
میشه لطفا کسی من رو راهنمایی کنه !

HTC One X HTC One X

1391/3/24 با عرض سلام
حسین ک عزیز:
چندتا پست پایین تر گفته بودی که شرکت appbrain نرم افزار های هوشمندی درست میکنه...
میشه اگر ممکن هست چندتا از نرم افزار هایی که روی گوشیت نصب هست از appbrain یا شرکت دیگه ای که در حوزه ی accessibility قرار میگیرند رو معرفی کنی.
با تشکر-mohammad asgari

HTC One X HTC One X

1391/3/16 sepehr s ;
مثل اینکه یه (محمد ع) دیگر هم اضافه شده...!
برای اینکه با هم قاطی نشیم،من اسم کاملمو در پایان هر نوشته میزارم :)

mohammad asgari

HTC One X HTC One X

1391/3/14 با عرض سلام...
ميخواستم از دوستان گلي كه من رو راهنمايي كردن(sepehr s & mojtaba j)تشكر كنم...بعد از امتحانات من هم به جمع شما مي پيوندم و از داشتن يك موبايل فوق العاده لذت خواهم برد.

HTC One S HTC One S

1391/3/13 milad s ؛
فرقی نداره که چه سیم کارتی داشته باشی...هر سیم کارتی که باشه با دستگاه(مثل پانچ کردن میمونه)سیم کارتت رو به میکروسیم تبدیل میکنن و همچنین میشه در گوشی های قدیمی هم استفاده کرد،
--->نگران نباش!

HTC One X HTC One X

1391/3/13 یه سوال داشتم ازتون؛(ببخشید زیاد نوشتم!)
من واقعا گیر کردم بین اندروید و iOS(بدون در نظر گرفتن برند و این حرفا)…با هر جفتشون کار کردم(در حد ۱-۲ هفته)و چیزی که به نظرم میرسه اینه که iOS کاربر هاشو محدود کرده و کار کردن با iOS برای من مثل این میمونه که با وسیله ای که امکانات اصلیش برام قابل دسترسی نیست،دارم کار میکنم؛مثلا برای ریختن یه بازی روی آیفون به برنامه ای(مثل آیتونز)نیاز داری…یا وقتی که آیفون رو به کامپیوتر متصل میکنی،به تواجازه نمیده که به همه ی فایل هاش دسترسی داشته باشی،یا iOS به تو اجازه نمیده که Home screen رو هر جور که میخوای به سلیقه ی خودت تنظیم کنی و از نظر گرافیکی منوهاش هیچ فرقی نکرده ولی ممکنه در iOS 6 محیط گرافیکی بهتری رو فراهم کنن(البته میدونم نرم افزار هایی هستند که به شما امکان شخصی سازی رو تا حدودی میدن…ولی باز هم از widget ها پشتیبانی نمیکنن)

ولی در اندروید وقتی گوشی رو Root میکنی،تقریبا هر کاری میتونی باهاش انجام بدی؛فونت گوشیت رو تغییر بدی،accessibility های جدید روش نصب کنی مثلا تنظیم کنی که وقتی sms اومد،چراغ هشدار دهنده چند ثانیه و چه رنگی روشن بشه،یا روی گوشی https و socks تنظیم کنی و خیلی چیزهای دیگه…
با این توضیحات اندروید برای من که تنوع رو لازمه ی هر OS ای میدونم،انتخاب بهتری هست.

من عاشق این گوشی شدم و نزدیک 2 ماهه که اخبارشو دنبال میکنم...اما بعضی ها عقلشون به چشمشونه و میگن؛میخوای 1 میلیون پول گوشی بدی،برو آیفون بگیر خب...اگه کسی من رو راهنمایی کنه ممنون میشم :)

HTC One X HTC One X

1391/2/15 خوب بالاخره galaxy s III هم معرفی شد...
به نظرمیرسه باطریش(2100 mAh) از one x قویتر باشه...
امکانات بیشتری هم داره...ازقبیل :

1)S voice : مثل siri آیفون هست.

2)Social tag: در عکس ها چهره ی افراد رو میشه tag کرد و در شبکه های اجتماعی استفاده کرد و یا با باز کردن عکس مشخصات فرد tag شده رو دید.

3)Direct call: وقتی که به کسی sms میدین...با قرار دادن گوشی سمت گوشتون به طور خودکار با اون فرد تماس تلفنی برقرار میکند.

4)Smart stay: هنگامی یه کتاب الکترونیکی رو میخونید یا مطلبی از اینترنت رو مشاهده میکنید...S III با استفاده از دوربین جلویی اش نگاه کردن شما به صفحه رو تشخیص میده و نور صفحه رو روشن نگه میداره.

5)Smart alert: وقتی گوشی رو مدتی بدون استفاده جایی قرار میدین،اگر کسی به شما زنگ زده باشه یا پیامی دریافت کرده باشید...هنگامی ه گوشی رو از جاش برمیدارید با ویبره شمارو باخبر میکنه!

با این حال هنوز هم از نظر کیفیت ساخت به پای One X نمیرسه.

HTC One X HTC One X

1391/2/8 دوستان من یه سوال دارم میخواستم ببینم واقعا فارسیو ساپرت میکنه یا تیکه تیکه میاد؟ کیبورد فارسی داره؟ خیلی ممنون میشم اگه کامل جواب بدید.پیشاپیش سپاسگذارم.

HTC One X HTC One X

1390/12/19 در سایت Amazon.co.uk قیمت 489.99 یورو رو نوشته که به پول ما حدوداً 1،230،000 تومان میشه که اگر بیاد ایران باید بالای 1،500،000 قیمت داشته باشه!

HTC One X HTC One X

1390/12/15 Sina a عزیز،کلاً به نظر من HTC به دلیل استفاده از مواد با کیفیت و ساختار مناسب که بتونه وزنشو در همه جهات پخش کنه در طراحی بدنه ی گوشی هاش،یه سر و گردن(!) از رقیباش بالا تره(به خصوص سامسونگ) و این گوشی که دیگه آخرشه...بی صبرانه منتظرم تا بخرمش((مخصوصا سفیدشو!!))

HTC One X HTC One X

1390/12/13 خیلی گوشیه توپی هست و تا الآن میتونم بگم بهترینه،ولی باید منتظر galaxy s III هم باشیم.
(امیدوارم سامسونگ جنس بدنه ی گوشی هاش رو تغییر بده!)
آقا sina a ,من هم دقیقا همین ویدئو رو از یوتوب دیدم و با توجه به اینکه HTC One XL هم دقیقا کپ این گوشیه با این تفاوت که CPU ش دو هسته ای هست،اون گوشی ای که دستشه XL هست نه X (که سازنده ویدئو با یه تیر 2 نشون زده)!

Samsung P6800 Galaxy Tab 7.7 Samsung P6800 Galaxy Tab 7.7

1390/11/19 سلام
با توجه به مقاله ای که در سایت www.engadget.com نوشته شده بود،این تبلت رو به عنوان بهترین تبلت از نظر طول عمر باطری با 12:01 ساعت کار بعد از شارژ کامل بعد از رقیب سرسخت خود apple ipad 2 انتخاب کردند.
به نظر من بهترین تبلت حال حاضر که جم و جور هم هست و سرعت و رزلوشن فوق العاده داره،همینه...منتظرم تا قیمتش یه کم پایین بیاد.

Samsung P6800 Galaxy Tab 7.7 Samsung P6800 Galaxy Tab 7.7

1390/11/19 سلام
با توجه به مقاله ای که در سایت www.engadget.com نوشته شده بود،این تبلت رو به عنوان بهترین تبلت از نظر طول عمر باطری با 12:01 ساعت کار بعد از شارژ کامل بعد از رقیب سرسخت خود apple ipad 2 انتخاب کردند.
به نظر من بهترین تبلت حال حاضر که جم و جور هم هست و سرعت و رزلوشن فوق العاده داره،همینه...منتظرم تا قیمتش یه کم پایین بیاد.
موارد 1 تا 18 از مجموع 18 مورد
خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا