مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : شهروز ش
  • تاریخ عضویت : 1393/7/6
  • تعداد نظرهای داده شده : 4

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 4 از مجموع 4 مورد

Apple iPhone 6 Apple iPhone 6

1393/9/17 با عرض سلام و تشکر از دوستانی که بقیه رو راهنمایی می‌کنن.
عرضم به حضورتون احتمالا پدر من در هفته‌های آتی سفری به دوبی خواهند داشت که قرار شده توی این سفر برای من یک آیفون ۶ بیارن٬ من خواستم بررسی کنم که ببینم خرید آیفون ۶ از دوبی چه معایب و چه مزایایی داره و آیا دوستان نکته‌ی خاصی رو (از جمله وضعیت آنلاک بودن یا مواردی که باید توجه بشه بهش) مد نظر برای خرید از دوبی دارن یا نه. امیدوارم دوستان لطف کنن و من رو از دانسته‌ها و تجربیاتشون بی نصیب نذارن.
ممنون.

Huawei Ascend G6 Huawei Ascend G6

1393/7/10 بالاخره با کلی رفتن و اومدن فروشنده مجبور شد قبول کنه که مشکل سخت افزاریه و گوشی رو با یکی دیگه تعویض کرد. این گوشی که بهمون داد مشکل جی پی اس نداره و به راحتی ماهواره‌ها رو پیدا می‌کنه فقط جعبه‌ش با اون اولیه فرق داره و جعبه‌ش کتابیه و همینطور گوشی رو که روشن می‌کنی قبل از اومدن لوگوی هواوی یه لوگوی چینی میاد.
امان از دست بعضی از این فروشنده‌ها.

Huawei Ascend G6 Huawei Ascend G6

1393/7/6 سلام
من این گوشی (g6 -u00 **دوسیم کارته**) رو چند روز پیش برای پدرم خریدم. گوشی خوبیه و به نظرم به نسبت قیمت‌ش تجربه کاربری خوبی رو مهیا می‌کنه.
مشکلی که از همون اول این گوشی داشت اینه که به هیچ عنوان قادر به تشخیص موقعیت مکانی نیست و در هر حالتی و با هر برنامه‌ای که تست کردیم درست نشد.
حتی در مواقعی که تنظیمات موقعیت یابی رو روی حالتی که فقط با وای فای کار می‌کنه قرار می‌دیم هم گوشی نتونست موقعیت رو تشخیص بده.
با فروشنده صحبت کردیم و گوشی رو بهش نشون دادیم و اونا هم خیلی سعی کردند ولی نشد.
فروشنه می‌گفت که ممکنه اصن جی پی اس روی این مدل کار نکنه که من بعید می‌دونم به هرحال گفت که یه گوشی دیگه میاره و اگه روی اون گوشی هم همین مشکل بود یعنی که کلا باید بیخیال بشیم ولی اگه رو اون یکی که میاره جی پی اس کار کنه گوشی رو واسه‌مون عوض می‌کنه.
از دوستانی که این گوشی رو دارند خواهش می‌کنم اگه کسی این مشکل رو داشته من و راهنمایی کنه و دوستانی هم که مشکلی ندارند خواهشا تایید کنند که جی پی اس گوشیشون فعاله و کار می‌کنه.
ممنون.

Huawei Ascend G6 Huawei Ascend G6

1393/7/6 سلام
من هم دقیقا همین مشکل رو دارم کلا به هیچ طریقی مکان رو نشون نمی‌ده حتی وقتی فقط گزینه پیدا کردن مکان به وسیله وای فای رو هم فعال کردم نتونست.
شما راه حلی پیدا کردی؟
موارد 1 تا 4 از مجموع 4 مورد
خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا