مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : Arman K
  • تاریخ عضویت : 1393/6/16
  • تعداد نظرهای داده شده : 42

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 40 از مجموع 42 مورد

Honor Play Honor Play

1401/2/1 سلام. فکر کنم کاور در سایت‌ها زیاد باشه. ولی کیف تقریباً پیدا نمی‌شود. خودم چند وقتی هست می خواهم یک کیف nova 3i براش بگیرم که هنوز پیدا می‌شود. از سایت‌ها چک کردم، به نظر اندازه و محل پورت‌ها یکی هست و نباید مشکلی پیش بیاید.

Honor Play Honor Play

1398/1/25 بله. مشکلی ندارد. فقط کابل OTG که می گیرید باید از نوع USB Type C باشد.

Huawei nova 3i Huawei nova 3i

1397/7/15 سلام. این قیمت با گارانتی بود یا بدون گارانتی؟ اگر ممکنه آدرس رو برای من ایمیل کنید: armakoni@yahoo.com

LG Nexus 5 LG Nexus 5

1395/3/12 سلام. من چند تا سایت رو دیدم، به نظر میاد رسماً خبری از گوگل اعلام نشده ولی ظاهراً مشاهدات محدودی از تست اندرودید جدید بر روی نکسوس 5 در اینترنت هست. در بهترین حالت، شما آپدیت جدید رو در نسخه نهایی دریافت می‌کنید و خبری از نسخه پیش نمایش نیست.

Samsung Galaxy Tab A 8.0 Samsung Galaxy Tab A 8.0

1394/9/24 سلام دوستان. آیا فلم این تبلب و نرم‌افزار مربوطه‌اش (حدس می‌زنم باید s note باشه) از فارسی هم پشتیبانی می‌کنند؟ منظورم تبدیل دست نوشته فارسی با قلم به تایپ فارسی (مثلاً داخل نرم‌افزار ایمیل) هست.

LG Nexus 5 LG Nexus 5

1394/6/19 این پیغام رو مدتی پیش در اواسط مرداد برای آپدیت امنیتی داد ولی اخیرا اون رو نگرفتم. آپدیت امنیتی رو هم قرار شده گوگل به صورت ماهانه ارائه کنه ولی اطلاعات دقیقش منتشر نمی‌کنند که هر آپدیت دقیقا چه مشکلاتی رو حل می‌کنه.

LG Nexus 5 LG Nexus 5

1394/6/3 این احتمال وجود دارد که گزینه سینک اطلاعات با اکانت گوگل شما فعال بوده و حین سینک اطلاعات، اتصال به سرور گوگل از آی.پی.‌های ایران انجام شده باشد. تحت این شرایط شماره تلفن‌های شما پاک می‌شود. ولی قاعدتا نباید اطلاعات تماس‌ها پاک شوند.

راه حل جلوگیری از این مسئله هم غیر فعال کردن گزینه سینک و سینک کردن تنها در شرایط اتصال به اینترنت با آی.پی.‌های غیر ایران است.

LG Nexus 5 LG Nexus 5

1394/5/26 حدس می‌زنم شما قصد دارید از قابلیت OTG گوشی برای خواندن محتویات فلش مموری و ... استفاده کنید. اگر چنین است، این گوشی مستقیما نرم‌افزاری برای خواندن محتویات فلش مموری متصل ندارد. برای حل مشکل می‌توانید از نرم‌افزارهای مدیریت فایل و به صورت خاص ES File Explorer استفاده کنید.

LG Nexus 5 LG Nexus 5

1394/5/22 ممنون از راهنمایی‌تون.

LG Nexus 5 LG Nexus 5

1394/5/21 سلام دوستان. آیا کسی از نرم‌افزار KingRoot (و انواع مشابه یک کلیکی) برای روت کردن از داخل خود گوشی استفاده کرده؟

1) آیا عیب خاصی نسبت به متدهای اصلی که بوت‌لودر رو پاک می‌کنند، داره؟ من برام خیلی مهمه که روش روت نخواد گوشی پاک بشه.

2) آیا روت کردن با این روش یا روش‌های دیگر در نصب آپدیت OTA اخلالی ایجاد می‌کنه؟

ممنون از وقتتون.

LG Nexus 5 LG Nexus 5

1394/5/21 برای زدن اینتر، دکمه شیفت (دکمه بزرگ کردن حروف) رو نگه دار و بعد دکمه اسمایلی رو بزن. برای دابل تپ هم ظاهراً این نرم‌افزار این کار رو انجام میده ولی نمی‌دونم روت می خواد یا نه.

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.wolandsoft.wtn&hl=en

LG Nexus 5 LG Nexus 5

1394/5/4 گوشی من هم تقریبا یک ماه پیش همین‌جوری شده بود. اگر برنامه OS Monitor رو نصب کنی، احتمالاً برنامه Contact Storage در حال مصرف CPU هست (روی اسمم کلیک کنی، پست‌های قبلی من رو در این مورد می‌بینی). من خودم راه حلی براش پیدا نکردم و کلی وقت درگیرش بودم. آخر سر بعد از پاک کردن چند تا نرم‌افزار و آپدیت چند تا دیگه مشکل خود به خود حل شد، من نفهم چی شد و چه جوری حل شد.

LG Nexus 5 LG Nexus 5

1394/4/4 در بررسی بیشتر متوجه شدم یک برنامه تحت عنوان Contact Storage داره باعث این مشکل می‌شه ولی در ای اینترنت هیچ مطلبی برای راه حل این مشکل ندیدم.

LG Nexus 5 LG Nexus 5

1394/4/2 سلام به همه دوستان. گوشی من چند وقته موقع باز کردن و استفاده کردن از برنامه تماس و پیامک (Chomp SMS) خیلی کند می‌شه و به قول معروف جون می‌کنه (هم برای باز کردن پیام‌ها و هم نوشتن پیام). با برنامه OS Monitor متوجه شدم که برنامه User Dictionary داره CPU زیادی مصرف می‌کنه. فرد دیگری هم به این مشکل برخورده؟

LG Nexus 5 LG Nexus 5

1394/2/21 آقا محمد من که چیزی به ذهنم نمی‌رسه. ولی به نظرم فرم مشکل یک جوریه که احتمالاً با هارد ریست هم درست نشه. یا با گارانتی تماس بگیر یا تو سایت‌های خارجی مشکلت رو طرح بکن.

LG Nexus 5 LG Nexus 5

1394/2/18 یک دلیلش می‌تونه هم فعال کردن رمز‌گذاری گوشی (Encrypt) باشه. اگر این کار رو نکردی، از آدرس زیر ببین چه برنامه‌های فعال هستند. یکی از همین‌ها باعث این مسئله شده است.
Setting --+ Security --+ Device Administrator

LG Nexus 5 LG Nexus 5

1394/1/20 قابل توجه دوستانی که مشکل حافظه دارند: ظاهراً گوگل اخیراً موفق به حل این مشکل شده و قرار در یک آپدیت جدید (احتمالاً 5.1.1) راه حل رو منتشر کنه. فقط خدا رحم کنه که با آپدیت جدید مشکل خاص جدیدی دیگه اضافه نشه!!!

http://www.phonearena.com/news/Google-acknowledges-leaky-memory-fix-coming-to-Android-5.1.1_id67236

LG Nexus 5 LG Nexus 5

1394/1/19 سلام به همه دوستان. سئوالی که داشتم این هست که نکسوس 5 از قلم (Stylus) پشتیبانی می‌کنه یا نه؟ هر چی تو اینترنت گشتم به جواب خاصی نرسیدم ولی صفحات فروش قلم برای نکسوس 5 زیاد دیدم. اگر بخواهم قلم تهیه کنم، آیا مدل خاصی باید گرفت یا نه؟ ممنون خواهم بود که تجربیات خودتان را به اشتراک بگذارید.

LG Nexus 5 LG Nexus 5

1394/1/16 سلام به همه. من تقریباً سه چهار روز هست که از آپدیت 5.1 دارم استفاده می‌کنم. تغییرات عمده مشهود عبارتند از:
1) امکان تغییر تنظیمات وای-فای و بلوتوث از داخل همون دسترسی سریع نوتیفکیشن بار
2) طراحی مجدد تنظیمات صدای گوشی و ایجاد گزینه‌های بیشتر
3) طراحی مجدد اپ کانتک‌ها برای موقع ویراییش کانتک که قشنگ‌تر و کاربردی‌تر شده.

قبل از آپدیت من مشکل دوربین نداشتم و فقط مشکل باتری و پر شدن حافظه داشتم. در مورد پر شدن حافظه باید بگم به نظر میاد وضع بهتر شده و گوشی خیلی دیرتر به وضعیت پر شدن حافظه بالای 85% می‌رسه. ولی به هر حال هنوز برای من این مشکل پا برجا هست. در مورد باتری، وضع برای من بدتر شده (قبلاً فقط موقع وصل به وای-فای سرعت مصرف باتری بالا بود). الان دو شب متوالی هست که گوشی رو موقع خواب با 50-60% شارژ می‌گذارم کنار و صبح بعد از حدود هفت-هشت ساعت، فقط 20% شارژ باقی مونده. به نظرم باید یک تداخلی بین آپدیت جدید و یکی از نرم‌افزارها باشه. علی‌الحساب امروز یک ریست سافت کردم. اگر مشکل باقی موند، باید شروع کنم به پاک کردن اپ‌ها. انشاا... آخر هفته نتیجه تلاش‌ها رو براتون پست می‌گذارم.

در مورد دوستانی که بپرسیدند، حمایت از دوال-سیم به چه دردی می‌خوره، باید گفت در نکسوس 5 به هیچ دردی چون دو تا سیم کارت نمی‌خوره. اون قابلیت برای گوشی‌های هست که دو تا سیم می‌خورند.

LG Nexus 5 LG Nexus 5

1394/1/13 سلام. بیلد نامبر جدید گوشی LMY4I هست.

LG Nexus 5 LG Nexus 5

1394/1/11 سلام به همگی. من امروز ساعت 20:20 آپدیت اندروید 5.1 از طریق OTA برام اومد که نصبش کردم (بیلد نامبر LRX22C و سری 405). هنوز خیلی کار باهاش نکردم. ولی علی‌الحساب به نظر مشکل تسک منجر حل شده و دیگه برنامه‌های بسته شده رو بی خودی نشون نمی‌ده. من خودم مشکل دوربین نداشتم ولی مشکل باتری و پر شدن حافظه داشتم. انشاا... به محض اینکه به یک نتیجه‌ای اولیه در مورد اثر آپدیت جدید رسیدم، براتون پست می‌گذارم.

LG Nexus 5 LG Nexus 5

1393/12/16 علامت تعجب برای نشان دادن این مسئله هست که شما در حال حاضر دسترسی به اینترنت ندارید. اگر وای-فای یا اینترنت موبایل را فعال کنید، این علامت حذف می‌شه.

LG Nexus 5 LG Nexus 5

1393/11/28 ظاهراً دوران خوشی با نکسوس 5 برای خیلی‌ها تموم شده و اکثراً دوستان از دستش شاکی هستند. خود من اکثر مشکلهای دوستان رو ندارم و فقط مشکل عمومی باتری به همراه پر شدن تدریجی حافظه بعد از 4/5 روز استفاده رو دارم (که اون هم با یک خاموش/روشن حل می‌شه). در کل هنوز از خریدش پشیمان نیستم ولی مقدار استفاده باتری‌اش واقعاً رو اعصابه. به نظرم اگر هنوز قصد نگهداشتن این گوشی رو دارید (که اصلاً یکی از دلایل خرید نکسوس توسط شما همین امر هست)، حتماً حذف برنامه‌های اضافی رو از روی گوش در نظر داشته باشید. حقیقش این هست که خیلی از برنامه‌ها برای اندروید 5 بهینه نشده‌اند و باهاش مشکل دارند (خصوصاً برنامه‌های ایرانی). مثلاً تقویم باد صبا برای من حدود یک ماهه که به محض وصل شدن به اینترنت پیغام خطا می‌ده و بسته می‌شه. برنامه‌های دیگه‌ای هم مثل آنتی‌ویروس‌ها، کلینر‌ها، و برنامه‌های مدیریت زمان که احتیاج به اجرای دائمی دارند، اکثر ضرر دارند تا فایده. سرانجام سعی کنید تا حد ممکن تمام برنامه‌ها رو از روی پلی استور بگیرید و از وب‌سایت‌ها و استورهای متفرقه برنامه نگیرید. خیلی از اپ‌ها نسخه مخصوص به هر دیوایس دارند (اگر در صفحه اپدر پلی‌استور بروید، نوشته که سایز اپ با توجه به دیوایس فرق می‌کنه) که پلی‌استور تضمین می‌کنه شما همون نسخه رو بگیرید. در حالیکه نسخه‌های عمومی که شما از دیگر این منابع می‌گیرید، ممکن است برای نکسوس 5 بهینه نباشند.

LG Nexus 5 LG Nexus 5

1393/10/26 من هم این مشکل رو پیدا کردم. پس از مدتی جستجو به این نتیجه رسیدم که دلیل این مشکل از ذخیره نکردن مخاطبین با کد کشور است. حالا اینکه چرا این مشکل در 4.4.4 نبود و در 5.0 هست رو نمی‌دونم. یکی از راه حل‌هاش ظاهراً پاک کردن و دوباره نصب کردن وایبر هست (طبق سایت ساپورت خود وایبر). اگر نمی‌خواهید که وایبر را پاک کنید،‌تنها راه حلش هم این خواهد که به تمام شماره موبایل‌های مخاطبین خود کد کشور را دستی اضافه کنید.

LG Nexus 5 LG Nexus 5

1393/10/10 از ES File Explorer که استفاده کنید، می تونید درایو فلش رو با کابل OTG به گوشی‌تون وصل کنید. فقط حواستون باشه که این اپ محتویات فلش رو مستقیماً کنار حافظه داخلی نشون نمی‌ده و باید از منوی Fast Access خود درایو فلش رو انتخاب کنید.

LG Nexus 5 LG Nexus 5

1393/9/5 سلام. اگر تو اون آدرسي كه گفتم، ننوشته كه گوشي encrypt هست، مشكل از يك جاي ديگه‌اي هست. به نظرم تو گوگل يك جستجويي بكن، شايد راه حل رو پيدا مي‌كني. من خودم اين دو تا لينك رو ديدم، به نظرم بد نيست شما هم يك نگاهي بكني.

http://android.stackexchange.com/questions/61334/how-to-disable-lock-pattern-pin-on-lock-screen-with-new-android-4-3-update
http://forums.androidcentral.com/android-4-1-4-2-4-3-jelly-bean/293164-disabled-administrator-encryption-policy-credential-storage.html

در مورد فكتوري ريست هم تا جايي كه من مي‌دونم گوشي رو بر مي‌گردونه به آخرين نسخه آپديت شده سيستم عامل و نه نسخه نصب شده روي گوشي تو كارخانه. براي اينكه به 4.4.2 برگرديد، بايد ROM گوشي رو عوض كنيد.

LG Nexus 5 LG Nexus 5

1393/9/5 به نظر مي‌رسه شما گوشي رو Encrypt كرده باشيد (در Settings، از منوي Security، گزينه Encrypt Phone را ببينيد). موقع انجام اين كار، اندرويد به شما يادآوري مي‌كنه كه امكان بدون قفل بودن گوشي از بين مي‌ره، ولي اكثر افراد از جمله خود من بهش توجه نمي‌كنند. تنها راه برگشت به روال سابق هم اين هست كه گوشي رو فكتوري ريست كنيد. من خودم اين كار رو توصيه نمي‌كنم و به نظرم ارتقاي امنيت گوشي به اين يك مشكل مي‌ارزد.

LG Nexus 5 LG Nexus 5

1393/9/2 بهترين كاربرد Google Now در ايران به نظر من استفاده از سيستم دستورات صوتي اون هست. مثلاً براي تماس گرفتن، پيامك زدن، گذاشتن يادآور، جستجو، باز كردن برنامه‌ها، و ... خيلي راحت مي توني ازش استفاه كني (البته دستورات بايد به زبان انگليسي باشه). من خودم از اين كاربرد خيلي راضي هستم و هر روز ازش استفاده مي‌كنم. اين رو هم بگم كه به نظر من دستور دادن صوتي براي تماس از قسمت كالر گوشي نسبت به Google Now در تشخيص اسامي خيلي ضعيف‌تر عمل مي‌كنه و از هر 5 مورد، 4 تا رو غلط تشخيص مي‌ده ولي Google Now درصد خطاش تقريباً صفر هست.

براي بقيه موارد، چون خود گوگل محتواي خاصي براي ايران تهيه نمي‌كنه، Google Now خيلي كاربرد نداره. در بهترين حالت مي‌توني ازش براي آب و هوا و آدرس مكا‌ن‌هاي مشهور اطراف محل حضورتان استفاده كنيد.

LG Nexus 5 LG Nexus 5

1393/9/1 گوشی من با سری ساخت ۴۰۵ که این مشکل رو نداره. سری ساخت گوشی شما چنده؟

LG Nexus 5 LG Nexus 5

1393/8/30 مشكل صداي آبشار بايد با آپديت خود دوربين حل بشه. از پلي‌استور براي آپديت دوربين اقدام كنيد.

LG Nexus 5 LG Nexus 5

1393/8/29 سلام. تو سايت فارنت راه حل اين كار رو نوشته ولي دنگ و فنگ بي خود داره. اين راه حل رو تو همون صفحه يكي از كاربرها براي نكسوس 5 نوشته كه رو گوشي من هم جواب داد و ظرف كمتر از 10 دقيقه بدون پاك كردن اكانت گوگل و خاموش روش كردن گوشي قابل انجام هست.
۱. وی پی ان رو فعال کنید.
۲. توی تنطیمات وارد اکانت گوگل بشید، جستجو رو انتخاب کنید، Accounts & privacy رو انتخاب سپس Google Account رو انتخاب کنید و Sign out بزنید.
3. پلی سرویس رو غیر فعال کنید.
4. مسیر مرحله 2 رو برید اکانت گوگل رو انتخاب و Sign In کنید.
5. پلی سرویس رو فعال و بروز رسانی کنید.

LG Nexus 5 LG Nexus 5

1393/8/29 براي گوشي من كه سري 405 هست، نيم ساعت پيش آپديت نسخه 5 اومد.

LG Nexus 5 LG Nexus 5

1393/8/26 سلام به همگي. اين چند روز صحبت در مورد مشكل دوربين زياد بوده، گفتم تجربه خودم را بگم كه شايد به درد شما هم بخوره. اول از همه بگم كه گوشي من هنوز به اندرويد 5 ارتقا نيافته و صحبت‌هام در مورد اندرويد 4.4.4 هست.

من حدود يك ماه پيش دچار مشكل مصرف شديد باتري شدم. با توجه به اينكه چند وقت قبل از اون تعداد زيادي نرم‌افزار نصب كرده بودم، شروع كردم به پاك كردن تدريجي برنامه‌ها تا اينكه افت شديد باتري تموم شد. ولي خالي شدن باتري به خاطر مشكل دوربين سرجاش بود. بعد از يك مدت به اين نتيجه رسيدم كه مشكل از وايبر هست، چرا كه هر از چندگاهي بعد از خارج شدن از اون، پيغام خطاي دوربين ظاهر مي‌شد و باتري هم شروع مي‌كرد به خالي شدن. تو اين چند وقت تمام آپديت‌هاي دوربين رو نصب هم كردم ولي فايده‌اي نداشت.

اواخر هفته پيش به نظرم رسيد كه يك تداخلي بين نرم‌افزار مديريت حافظه روي گوشي‌ام و دوربين هست. من از انتي‌ويريس QuickHeal استفاده مي‌كنم كه گزينه خالي كردن حافظه اشغالي هم داره. الان 4-5 روزي هست كه از اين گزينه استفاده نكردم و ديگه پيغام خطا رو نديدم. به نظر من اين احتمال وجود دارد كه نرم‌افزارهاي خالي كردن حافظه با بستن بي دليل تعدادي از پروسس‌هاي ضروري، باعث وجود اين مشكل مي‌شوند. اميدوارم تجربه‌ من به درد شما هم بخوره.

LG Nexus 5 LG Nexus 5

1393/8/10 يك نرم‌افزار پاك‌كننده فايل‌هاي زائد مثل CleanMaster يا CCleaner نصب بكن. خودشون اكثر فايل‌ها و فولدرهاي اضافي رو تشخيص مي‌دهند.

LG Nexus 5 LG Nexus 5

1393/7/7 براي چك كردن اصل بودن گوشي، اولين چيزي كه بايد چك كنيد شماره IMEI است. براي اين كار شماره مندرج روي جعبه گوشي رو در آدرس زير وارد كنيد تا اصل بودن اين شماره مشخص شود.
http://www.imei.info/
راه حل بعدي هم استفاده از يك نرم‌افزار تشخيص سخت‌افزار گوشي است. خود من از Z-Device استفاده مي‌كنم كه همه مشخصات سخت‌افزاري گوشي رو مثل سنسورها و پردازنده‌ها رو معلوم مي‌كنه. يك نرم‌افزار هم است كه اطلاعات تمامي گوشي‌هاي اندرويد رو تا اوايل 2014 توش داره و تقلبي بودن رو تشخيص مي‌ده ولي اسمش رو فراموش كردم.

LG Nexus 5 LG Nexus 5

1393/6/29 1) وايبر تو دو تا تب مخاطبين رو نمايش مي‌ده. يك تب كل مخاطبين (All) و يك تب هم فقط مخاطبيني كه وايبر دارند (Viber).

2) از مسير زير برويد:
ابتدا Settings، سپس Accounts كه گوگل رو انتخاب كنيد، آنگاه ايميلي را براي سينك وارد كرده‌ايد، انتخاب كنيد. حالا مي توانيد تيك مربوط به سينك مخاطبين رو برداريد.

LG Nexus 5 LG Nexus 5

1393/6/28 بسته به اينكه چقدر نرم افزار در پس زمينه در حال اجرا هستند، اين مقدار فرق مي‌كنه ولي براي من با خاموش بودن واي فاي و بستن نرم‌افزارهاي غيرضروري (با استفاده از Greenify)، حدود 2 ساعت و نيم طول مي‌كشه.

در مورد كيفيت باتري، اگر مصرفتون بالاست و خيلي اينترنت و بازي استفاده مي‌كنيد، گوشي تا ظهر هم نمي‌تونه باتري نگه داره. ولي اگر در حد تماس و پيامك و اينترنت هر از چند گاهي باشه، يك روز رو كامل دوام داره. كلاً اين گوشي با بازي مشكل داره و سريع داغ مي‌كنه و باتري خالي مي‌كنه.

LG Nexus 5 LG Nexus 5

1393/6/27 دوست عزيز من هم مثل شما فكر مي كردم ولي ظاهراً وفاداري گوگل به محصولاتش كمتر از اپل هست (اي‌فون 4 حدود 3 سال ساپورت شد). طبق سايت گوگل (لينك پايين)، مدت رسمي ساپورت هر گوشي نكسوس حداكثر 18 ماه هست. هر چند ظاهراً گوگل هنوز داره نكسوس 4 رو بعد از حدود 2 سال ساپورت مي‌كنه. اگر براي نكسوس 4 اندرويد L بيايد، مي توان اميدوار بود كه نكسوس 5 هم حداقل 2 سالي ساپورت بشه.

https://support.google.com/nexus/answer/4457705?hl=en

LG Nexus 5 LG Nexus 5

1393/6/23 اولين قدم بايد گوشي خودتون رو با يك اكانت Google، سينك كنيد. دومين نكته هم اين هست كه ظاهراً گوگل يك سري از IPهاي ايران رو بسته است كه باعث مي‌شه، عمل سينك به درستي انجام نشه. براي رفع اين مشكل هم بايد IP خودتون رو موقع سينك عوض كنيد. توصيه من هم اين هست كه به صورت عادي سينك كانتك‌ها رو غيرفعال كنيد و هر وقت با IP خارج وصل بوديد، سينك بكنيد. غير اون، اكسپورت كانتك‌ها هر از چند گاهي محض احتياط بد نيست.

LG Nexus 5 LG Nexus 5

1393/6/21 من دو هفته پيش مركز موبايل ايران و پاساژ علاالدين بودم، تعداد مغازه‌هاي كه داشتند، كم بود ولي بد هم نبود (سر جمع شش يا هفت جا قيمت گرفتم كه البته اكثراً تو علاالدين بودند). البته اكثر جاها يك تفاوت قيمتي بين 100 تا 150 هزار توماني بين گوشي سفيد و مشكي بود. اگر از نظر مديران وب‌سايت اشكالي نداره، ايميلتون رو بگذاريد تا شماره تلفن جايي كه خودم خريد كردم رو براتون بفرستم.
موارد 1 تا 40 از مجموع 42 مورد
خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا