مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : پدرام ب
  • تاریخ عضویت : 1393/6/7
  • تعداد نظرهای داده شده : 23

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 23 از مجموع 23 مورد

BlackBerry Z10 BlackBerry Z10

1393/7/12 سلام
اصلا مشکلی نداره، منظور انتخاب زبان، کشور و.... نگران نباشید

BlackBerry Z10 BlackBerry Z10

1393/7/12 سلام
سایت کرک بری گفته که تا اخر 2014 نسخه 10.3.1 برای گوشی ها دیگه بلک بری میاد( بلک بری پاسپورت الان 10.3).

BlackBerry Z10 BlackBerry Z10

1393/7/12 سلام
دوست عزیز با یه ایمیل دیگه اکانت جدید بساز

BlackBerry Z10 BlackBerry Z10

1393/7/11 دوست خوبم، لاین و وایبر توی اپ ورلد قابل دانلود هستند، اما هنوز نسخه built for blackberry نیومده که احتمالا در آینده ای نزدیک دراختیار کاربران قرار میگیره.
شما تو این رنج قیمت گوشی با این سخت افزار پیدا نمیکنی، اما توصیه من اینه که شما یه سری به یوتوب بزنی و در مورد blackberry سرچ کنی، اطلاعات خیلی خوبی بهتون میده.

BlackBerry Z10 BlackBerry Z10

1393/7/10 سلام
ببینید بهتره دل خودتونو به هوای برنامه های اندروید خوش نکنید، برنامه های اندروید شارژ گوشی رو خیلی زود تموم میکنن و فشار زیادی به GPU و CPU وارد میکنن.
خودتون وقتی متوجه این تغییرات منفی تو گوشیتون بشید، گوشی رو وایپ میکنید و فقط برنامه های Built for BlackBerry نصب میکنید. این تجربیاتی بود که من داشتم.
وایبر و لاین نسخه بلک بریش فعلا نیومده.
کیفیت دوربینش رو هم میشه در حد xperia z دونست ولی با یک ویژگی خیلی خاص به نام Time Shifting که میتونید تو یوتوب مشاهده کنید.
در مورد مدل های مختلف گوشی باید بگم که تو بازار ایران در حال حاضر فقط مدل 1 و 3 پیدا میشه که مدل 1 دارای 4G نیست.
باتری گوشی با استفاده معمولی 2 روز شارژ نگه میداره.
درمورد سوال آخرتون هم باید بگم که یکم در حق بلک بری کم لطفی کردین. این شرکت از سال 1984 تا به الان از گوشی های خودش پشتیبانی کرده و بهترین خدماتو به مشتری های خودش ارائه داده. به همین خاطر هست که خیلی از اونایی که با بلک بری کار کردن هیچ وقت حاضر نیستن گوشی دیگه ای رو جایگزین کنن و یا حداقل گوشی دومی رو در کنار این گوشی استفاده میکنن.

موفق باشید

BlackBerry Z10 BlackBerry Z10

1393/7/10 دوست عزیز
شما گوشی رو آپدیت کن، ورژن OS گوشیت قدیمیه.
تو سرچ تایپ کن wipe پیداش میکنی.

BlackBerry Z10 BlackBerry Z10

1393/7/10 سلام
ببین دوست خوبم، وقتی بلک بری میگیری، باید قید بعضی از بازی ها و خیلی از اپ هارو بزنی. ولی در عوض بلک بری داری، تا وقتی گوشی رو دستت نگیری متوجه نمیشی من چی میگم. شاید باورت نشه ولی من حاضر نیستم اینو با آیفون 2/5 ملیونی عوض کنم.
هرچقدر که بیشتر با گوشی کار میکنی بیشتر متوجه جزئیات ظریف گوشی میشی. کی بوردی که بلک بری داره تابه حال تو هیچ گوشی ندیدم.
خلاصه بگم اگه حوصله دردسر های دانلود از بلک بری ورلد رو نداری(آیپی های ایرانو بسته)، اگه گوشی رو واسه بازی و تفریح میخوای فکر خریدشو از سرت بیرون کن.

موفق باشید

BlackBerry Z10 BlackBerry Z10

1393/7/5 با سلام
و کمال احترام لطفا شما هم بدون اطلاع نظر ندهید. بنده خودم حدود یک ماه پیش stl3 آنلاک فکتوری خریدم، اونم با قیمت 730 تومن. هیچ لوگویی به جز بلک بری ظاهر نمیشه و تا به حال 3بار گوشی رو وایپ کردم.

BlackBerry Z10 BlackBerry Z10

1393/7/5 چشم دفعه بعد حتما از شما اجازه میگیرم
فقط صرفا جهت اطلاع، مگه Ethernet Local Area Connection چند تا ip داره که شما میگی ipv4 رو کپی کن؟!!!!!!!
تا اونجایی که سواد ما میرسه فقط ipv4 هست

BlackBerry Z10 BlackBerry Z10

1393/7/4 سلام
دوست عزیز شما گوشی رو وایپ کن بعد از وایپ کردن هم برنامه هاتو از بلک بری ورلد دانلود کن. سعی کن تا اونجایی که میتونی برنامه های Built for BlackBerry رو دانلود کنی.

BlackBerry Z10 BlackBerry Z10

1393/7/2 محسن جان شما اگه کار های زیر رو انجام بدی حتما میشه و بدون مشکل دانلود میکنی
اول گوشیتو رو حالت air plane mode قرار بده.
بعد از اینکه کانکشن وی پی ان یا hotspot ایجاد کردی. نرم افزار Proxomitron رو دانلود و اجراش کن. در این نرم افزار روی config کلیک کن و به تب access برو. در اونجا باید این رنج آی پی رو تعریف کنی:
from:192.168.1.1
to:192.168.1.255
حالا cmd رو بازکن(اگر تو استارت ویندوز 7 یا در محیط مترو ویندوز 8 سرچ کنی پیدا میشه، اگر xp داری توی run تایپ کن cmd)
- تو cmd تایپ کن: ipconfig و enter بزن
- آیپی سیستمتو در قسمت Ethernet Local Area Connection نگاه کن.
وای فای گوشیتو روشن کن و کانکت شو، تو همون قسمت وای فای به بخش saved که در کنار back قرار داره برو و در اونجا use proxy رو روشن کن.
در proxy server آیپی سیستمتو که در cmd دیده بودی وارد کن
در proxy port هم 8080 رو وارد کن.
حالا کاکنت رو بزن.

اگر این مراحل رو به ترتیب و درست انجام داده باشی، حتما میتونی از ورلد دانلود کنی.

BlackBerry Z10 BlackBerry Z10

1393/7/1 سلام
دوست عزیز مشکلت چیه که نمیتونی از ورلد دانلود کنی؟
فرمتش هم bar هستش

BlackBerry Z10 BlackBerry Z10

1393/6/30 سلام دوست گرامی
من هم به همین مشکل برخوردم، وقتی data services رو خاموش کردم باتریم عالی کار میکنه. تا اونجایی که من میدونم راه حلش اینه که وقتی از 3g استفاده نمیکنی data services رو خاموش کنی. فکر میکنم دلیلش هم اینه که برنامه های زیادی مثل اسکایپ،.. یا حتی اکانت ایمیلت و نرم افزار های مختلف که نصب کردی، به طور خودکار به اینترنت کانکت میشن تا دیتاهاشونو آپدیت کنن و همین باعت خالی شدن باتری میشه.

BlackBerry Z10 BlackBerry Z10

1393/6/30 سلام
مبارکه، همه چیز درسته. یه سری پی دی اف بلک بری ایران گذاشته، تو همین تاپیک بگردی پیداش میکنی.

BlackBerry Z10 BlackBerry Z10

1393/6/25 سلام دوباره
من حداقل تو ظاهر تغییرات محسوسی ندیدم

BlackBerry Z10 BlackBerry Z10

1393/6/22 با سلام
دوستان من دیروز گوشی رو آپدیت کردم، ورژن 10.2.1.2977، از اون موقع شارژ گوشی خیلی زود تموم میشه. هیچ برنامه ای در بک گراند باز نیست و wifi و nfc و... همه خاموشن.
مثلا در طول 4 ساعت شارژ من از 60% به 30% رسید.
ممنون میشم اگر کسی راهنمایی کنه

BlackBerry Z10 BlackBerry Z10

1393/6/19 دوست خوبم، این بحث اکتیو کردنو، فروشنده ها واسه پول راه انداختن، هیچ اکتیو کردنی وجود نداره، من 3 روز پیش این گوشی رو خریدم، اگر فروشنده ای از اکتیو کردن صحبت کرد، از مغازه بیا بیرون، چون آدم درستی نیست. در ابتدا شما فقط زبان و کشور و ... تنظیم میکنید.

BlackBerry Z10 BlackBerry Z10

1393/6/18 دوست عزیز، من از پاساژ پایتخت، طبقه اول- پلاک 176 خریدم

BlackBerry Z10 BlackBerry Z10

1393/6/17 با سلام
دوست عزیز من همین 2 روز پیش از پایتخت STl-3 خریدم اونم با قیمت 730 تومن. با IMEI 05 و هیچ لوگویی هم بجز بلک بری ظاهر نشد، 1 رزو مهلت تست داشت و در فاکتور هم آنلاک فکتوری بودن گوشی قید شد.
الان هم گوشی خیلی عالی و فوق العاده داره کار میکنه و هیچ مشکلی هم که خیلی از دوستان مطرح میکنن من ندارم. دیروز هم نزدیک 2 گیگ اپ از بلک بری ورلد دانلود کردم.

باتشکر

BlackBerry Z10 BlackBerry Z10

1393/6/16 سلام خدمت همه دوستان
بالاخره بعد از کلی جستجو و تحقیق امروز بلک بری Z10 رو خریدم. میخواستم تجربیاتی رو که هنگام خرید به دست آوردم رو در اختیارتون قرار بدم تا هنگام خرید دچار مشکل نشید.
از اول داستان شروع کنیم، من قبل از خرید بیشتر سایت هایی که در مورد BlackBerry Z10 بود رو بررسی کردم، از سایت فوق العاده CrackBerry گرفته تا کامنت های دوستان در سایت های دیجی کالا و mobile.ir، خیلی از کامنت های دوستان عالی بود و کمک شایانی کرد اما تعداد و اختلاف نظرات بسیار باعث سردرگمی می شد. خلاصه به هرطریقی بود من با اطلاعات کامل وارد بازار شدم. شاید باورتون نشه ولی من تمام فیلم هایی که در یوتوب بود رو نگاه کردم، از ابتدا که با Unboxing یا بازکردن جعبه شروع میشد و در انتها به نحوه wipe کردن گوشی و.... ختم میشد. شاید اگر قصد خرید برند دیگری مثل سامسونگ، سونی، اچ تی سی و اپل و... داشتیم نیاز به این همه تحقیق نبود، اما خوب از آنجا که کلاه برداری در گوشی های بلک بری بیشتر از همه ی گوشی هاست، لازم و ضروری بود.
به نظر بنده مهم ترین نکات در هنگام خرید گوشی های بلک بری z10 در موارد زیر خلاصه میشوند:
- اطمینان حاصل کردن از آنلاک فکتوری بودن گوشی، نه فقط آنلاک خالی.
- تطابق داشتن IMEI جعبه گوشی با IMEI گوشی.
- قید آنلاک فکتوری بودن در فاکتور فروش توسط فروشنده.
- حداقل داشتن محلت تست گوشی به مدت 24 ساعت.
خوب قطعاً برای خیلی از عزیزان این سوال مطرح است که چونه IMEI گوشی را بدست آورده و از آنلاک فکتوری بودن گوشی اطمینان حاصل کنیم.
برای بدست آوردن IMEI گوشی کافیست کد *#06# در گوشی وارد کرده تا IMEI گوشی به طور اتومات ظاهر شود. دقت کنید که IMEI هرگوشی با گوشی دیگری متفاوت است، حتی اگر از یک مدل باشند. IMEI جعبه دقیقا در سمت ضلع راست جعبه واقع شده است.
اما چگونه از آنلاک فکتوری بودن گوشی اطمینان حاصل کنیم؟ تا آنجایی که بنده می دانم 3 راه اصلی برای پی بردن به آنلاک فکتوری بودن گوشی وجود دارد:
اول از همه در مورد بنده که مدلFactory Unlocked Stl 100-3 رو خریداری کردم با کد RFK121LW شناخته می شود که بازهم روی جعبه گوشی نمایان است. این کد فقط مخصوص مدل 3 آنلاک فکتوری می باشد. شما کد های دیگر را برای مدل بقیه مدل ها را می توانید توسط لینک زیر مشاهده فرمائید:
https://supportforums.blackberry.com/t5/BlackBerry-10-Limited-Edition/US-STL100-3-Question-How-to-identify-whether-the-Z10-LE-model-is/td-p/2305227
راه دوم این است که هنگاه بوت شدن گوشی به جز لوگوی بلک بری، لوگوی دیگری نمایان نشود. و راه سوم هم جز Wipe کردن یا همون ریست کردن نخواهد بود. اگر شما گوشی را در هنگام خرید wipe کردید و گوشی دیگر با سیم کارتتان بالا نیامد، متوجه خواهید شد که گوشی Lock بوده و توسط فروشنده Unlock شده است.
اما راه دیگر آن است که اگر فروشنده از قید کردن آنلاک فکتوری بودن گوشی در فاکتور فروش سر باز زد، بدانید که گوشی unlock بوده و آنلاک فکتوری نیست.
و در آخر برای ضربه نهایی می توانید به سایت: http://swappa.com/esn مراجه کرده و IMEI گوشی را در آن آنالیز کنید و تمامی اطلاعات گوشی را در آن ملاحظه فرمائید.

BlackBerry Z10 BlackBerry Z10

1393/6/16 سلام دوست عزیز
اگر در زبان انگلیسی مهارت دارید من به شما سایت:
http://crackberry.com
و خود سایت بلک بری را معرفی میکنم که واقعا عالی هستند. اما درمورد فارسی بهتر است در گوگل سرچ کنید و پاسخ خود را در فروم ها پیدا کنید.

BlackBerry Z10 BlackBerry Z10

1393/6/9 دوست عزیز اگر امکانش هست میشه قیمت و گارانتی رو به من بگی؟ و این که از کجا سوال کردی
ممنون

BlackBerry Z10 BlackBerry Z10

1393/6/7 با سلام به دوستان گرامی
من قصد خرید این گوشی رو دارم و هیچ تردیدی هم درمورد خریدش ندارم. توی اینترنت زیاد تحقیق کردم و تقریبا اکثر نظرات مربوطه رو توی همین سایت خوندم، اما واقعا نظرات متفاوت هستش. از چهار مدل stl100-1,2,3,4 گرفته تا ریفربیش بودن و آنلاک فکتوری و ... .
اما سوال اصلی اینجاست که سایت بلک بری قیمت(BlackBerry Z10 (Unlocked رو برابر با 299$ اعلام کرده، چگونه امکانش هست که تو بازار ایران این گوشی از 600 تا 900 هزار تومن به فروش می رسه؟!!
خب تنها جوابی که به ذهن من رسید این بود که این گوشی ها refurbished هستند. توی سایت هایی همچون crack berry تحقیق کردم و دیدم که افراد مختلفی از کشور های مختلف مثل هند، پاکستان و اوکراین و ... گوشی های refurbished با قیمت پایین تر خریداری کردن و طبق گفته خودشون هیچ تفاوتی با گوشی ها New نداره و هیچ مشکلی براشون پیش نیومده.
طبق اطلاعاتی که بدست آوردم گوشی های refurbished دقیقا باید همانند یک گوشی New کار کنند و هیچ مشکلی نداشته باشند.
گاهی اوقات به دلایل مختلفی گوشی ها با رنج قیمت های متفاوتی به فروش می رسند که یکی از دلایل اصلی آن refurbished بودن آنهاست. کلاً دو نوع گوشی refurbished وجود دارد:
Manufacturer Refurbished or Seller Refurbished( ریفربیش تولید کننده(کمپانی سازنده) یا ریفربیش فروشنده). که بهترین نوع آن Manufacturer Refurbished است. به همین دلیل هیچ استاندارد و قیمت ثابتی برای گوشی refurbished وجود ندارد و قیمت از فروشنده ای به فروشنده دیگر تغییرات زیادی می کند. قیمت این گوشی ها خیلی کمتر از گوشی های به اصطلاح New است اما چه از نظر سخت افزاری و چه نرم افزاری همانند یک گوشی New است.
خب ممکن است این سوال پیش بیاید که اگر قیمت این گوشی ها پایین تر است و از همه نظر هماند یک گوشی New هستند چرا ما پول اضافه بابات یک گوشی New بدهیم که دقیقا شبیه یک گوشی refurbished است؟! پاسخ این است که گاهی اوقات گوشی های refurbished واقعا refurbished نیستند و به اصطلاح گوشی های Used یا اسفاده شده هستند که به جای گوشی ها refurbished به فروش می رسند. گوشی های refurbished دارای گارانتی بوده و قبل از به فروش رسیدن حتما تست می شوند تا از درست بودن آن اطمینان حاصل شود. به این دلیل است که برخی ترجیح می دهند این ریسک را انجام ندهند و یک گوشی New تهییه کنند.
اما چگونه از refurbished بودن گوشی اطمینان حاصل کنیم؟
تنها راه حل فروشنده ها هستند!
اگر فروشنده گوشی شما را با گارانتی و مهلت تست و عودت پولتان درصورت خرابی تضمین کرد، بدانید گوشی واقعاً refurbished است.
من در سایت ebay یک سرچ درمورد گوشی های refurbished انجام دادم :
Seller Refurbished: قیمت از 140 دلار تا 190 دلار
Manufacturer Refurbished: قیمت از 218 دلار تا 290 دلار
قیمت گوشی New هم همانطور که اشاره شد 299 دلار است.
با این تفاسیر امکان ندارد که قیمت یک گوشی BlackBerry z10 New زیر 1 میلیون تومان باشد، گوشی های زیر 1 میلیون قطعا Refurbished یا Used هستند. اما اگر هنگام خرید حواستان باشد تا یک گوشی واقعا Refurbished نه Used را تهییه کنید، مشکلی برای شما پیش نخواهد آمد.
حال انتخاب با خودتان است که ترجیح می دهید یک گوشی New از کانادا سفارش دهید تا خیالتان از همه نظر راحت باشد یا با دقت فراوان در بازار ایران یک گوشی Refurbished با قیمتی نازل تر تهییه کنید.

امیدوارم این مطلب بسیاری از ابهامات را برای شما عزیزان رفع کرده باشد و شما را برای خرید این گوشی یاری رساند
موارد 1 تا 23 از مجموع 23 مورد
خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا