مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : فرید ص
  • تاریخ عضویت : 1390/6/4
  • تعداد نظرهای داده شده : 62

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 40 از مجموع 62 مورد

LG G6 LG G6

1398/3/29 سلام.من به همچین موردی بر نخوردم ولی تعجب می کنم گفتید سلفی فلش داره.فلش نداره سلفیش!

LG G6 LG G6

1398/3/27 سلام دوستان.بنظرم کیفیت عکس ها گوشیم بعد از یه سال و نیم پایین اومده؟ برای شمام پیش اومده یا کسی با این مورد مواجه شده؟

LG G6 LG G6

1398/3/15 سلام.خیر.این مدل همچین مشکلی نداره.من الان نزدیک به یکسال و نیم دارم ازش استفاده می کنم و جایی هم نخوندم که برد مشکلی داشته باشی به عکس مدل های قبلی ال جی

LG G6 LG G6

1398/1/22 یک سال و 4 ماهی میشه که این گوشی رو دارم و نسبتا ازش راضیم. برای من کیفیت صفحه نمایش و دوربین اصلی اهمیت داره که به نسبه در این گوشی برآورده شده...

ایرادی که می تونم ازش بگیرم
اول اینکه بعد چند ماه استفاده یه لکه روشن افتاد وسط صفحه که برام آزار دهنده بود

ایراد دومی که می تونم بگیرم این هست که ضمن مکالمه صدا قطع و وصل میشه به طوری
که طرف مخاطبت شاکی میشه ! من تنظیمات گوشی رو به حالت gsm در آوردم .انتن دهی قوی شد ولی مشکل بر طرف نشد..

باطری نسبتا زود خالی می کنه و البته زودم شارژ میشه...

بغیر از دو مورد بالا من نقصی در این گوشی ندیدم.زیباست و روانه ...

گوشی قبلی من htc u ultra بود .این گوشی بنظر من خیلی بهتره از اونه...

LG G6 LG G6

1397/7/16 بله.دقیقا.واسه منم بعد شش ماه اتفاق افتاد!درست بشو هم نیست!

LG G6 LG G6

1397/5/10 سلام. من بیش از 7 ماه ست گوشی رو دارمو بر عکس گوشی ال جی قبلیم وی 10 مشکل سایه نداره ولی باطریش چنگی به دل نمی زنه.من روزی حداقل دو بار باید شارژ می کنم.

LG G6 LG G6

1397/4/11 سلام.پیشتر خوندم اواخر سال میلادی یعنی سه چار ماه اینده.

LG G6 LG G6

1397/2/21 سلام.بعد 5 ماه یک لک روشن افتاده گوشی صفحه..برطرف هم نمیشه .جایی خوندم که پیکسل هاش نیم سوز شده و ممکنه در اثر ریختن مایعات و... باشه!مگه این گوشی ضد آب نیست!؟ ممکن در اثر استفاده از محلول شیشه شور باشه؟!!!

LG G6 LG G6

1396/12/13 سلام.برای منم پیش اومده .انتن دهی گوشی اصلا خوب نیست

LG G6 LG G6

1396/10/27 سلام.دوستان راهنمایی بفرمایند آپ دیت های اولیه انجام بدم یا نه؟

LG G6 LG G6

1396/10/24 سلام. بنظرم بیش از حد به این گوشی کم لطفی شده و میشه. تعداد کم کامنت های این صفحه هم به نوعی موید حرف بنده است. بنظرم هر گوشی رو باید دو بار نقد کرد .اول بار ابتدای خرید و نقدی هم بعد کارکرد شش ماه یا حتی بیشتر بر گوشی نوشت چنانچه در یوتیوب بسیاری از گوشی ها بدین روش بررسی شده.
این گوشی انتخاب من نبود و بعد از سوختن برد ال جی. V10 و چون تعمیر نشد برای من فرستاده شد ولی در نهایت و بعد از یک هفته استفاده , ازش راضی هستم.
اول معایبی که بچشم من اومد ذکر می کنم تا برسیم به مزیت های این گوشی:

اول چیزی که به نظرم رسید آنتن دهی ضعیف این گوشی است که ظاهرا توی گوشی های الجی شایع است.گوشی قبلیم هم همین نقصو داشت

ایراد دوم حالت زردگونه و بی روحی هست که توی عکسا مشاهده میشه.انگار همیشه توی نور شدید و در معرض نور زرد عکس می گیرید.رنگ گرایش به زردی داره و اینکه اگه روی عکس زوم کنید کیفیت عکس پایین میاد

ایراد سوم کیفیت ضعیف اسپیکر هست.طوری که دایم باید گوشی با خودتون بچرخونید مبادا تماسی رو ازدست بدید

ایرادات دیگری هم بر این گوشی نوشتند که از جمله کیفیت بد دوربین سلفی و... که حقیقتا به چشم من نیومد و برای من مهم هم نبود
و اما از محاسن قابل ذکر گوشی میشه به
کیفیت بالای دوربین با امکانات بسیار
کیفیت بسیار عالی صفحه نمایش
شارژدهی مناسب (به راحتی یه روز جواب میده )
و رابط کاربری روان و ساده و مفید گوشی اشاره کرد.تاکید می کنم مفید چون این فاکتور در این گوشی بسیار به چشم میاد
انتقال فایل و گرفتن اسکرین شات و ....در یک کلام شخصی سازی گوشی بسیار ساده و خوشایند انجام میشه .
و مطلب دیگری که باز باید یاد آور بشم شاید در ظاهر این گوشی چیزی بیش از گوشی های دیگه نداشته باشه ولی همون وظایف تعریف شده رو به نحو بسیار مطلوبی انجام میده. به عنوان مثال سنسور نورسنج گوشی (چیزی که در اغلب گوشی ها هست) به تغییر محیط و نور به خوبی و بسیار سریع پاسخ میده یا اگه عکس با فرمت raw. می گیرید گوشیتون کند نمیشه یا هنگ نمی کنه ! (هر دوی این موارد یعنی کندی گوشی ضمن عکس گرفتن با فرمت raw. و عملکرد ضعیف سنسور نور در
گوشی HTC U Ultra مشاهده میشد !)
در نهایت برای بار دوم من از ال جی کاملا راضی هستم

HTC U Ultra HTC U Ultra

1396/10/16 نه دوست عزیز.کجا باید برم این ری ست انجام باشه.

HTC U Ultra HTC U Ultra

1396/10/15 سلام.مورد جالبی که بر خوردم اینکه دیشب گوشی روی حالت extreme saver بود.معمولا برای جلوگیری از هرز رفتن انرژی شب موقع خواب این حالت میذارم ولی بر خلاف معمول که کاهش یک درصدی داشتم شارژ از 48 درصد به 6 درصد صبح رسیده بود! اخیرا هم وقت شارژ بنظرم بیش از حد معمول گرم میشه...دوستان به چنین مواردی احیانا بر خوردن؟

HTC U Ultra HTC U Ultra

1396/10/11 سلام.بله بعضا داغ می کنه

HTC U Ultra HTC U Ultra

1396/10/11 سلام.منم دقیقااا همین مشکل دارم.جدیدا به نظرم رسید برم توی تنظیمت صفحه دوم و نوتیفیکشن صفحه دوم رو تیک بزنم شاید اینجور مشکل حل بشه که فرصت تست نشد و تلگرام فیلتر شد!!

LG V10 LG V10

1396/10/7 سلام.لینک کامل مشخصات براتون میذارم . اگه گوشیتون مرتب و خود بخود ری استارت میشه باید بگم در شرف سوختنه!! مال منم همین جور شد در ابتدا و بعد سوخت !
http://www.lg.com/ir/mobile-phones/lg-H870S-Black-lg-g6

LG V10 LG V10

1396/10/6 بعد از سوختن برد گوشی بنده.نمایندگی برای من یه ال جی G6 فرستاد.این اقدام و این نوع پشتیبانی قابل تحسینه .لازم دونستم این مطرح بشه .حال این برخورد حسنه رو باید به حساب مدیا پردازش نهاد یا شرکت ال جی.نمی دونم ولی من از ال جی به خوبی یاد خواهم کرد!!

HTC U Ultra HTC U Ultra

1396/9/26 ولی توی منوی تنظیمات قسمت صفحه نمایش نوشته و نشون میده با دو ضربه روشن و با دو ضربه خاموش میشه.چرا عمل نمی کنه؟! این عادی نیست و نقصه!

HTC U Ultra HTC U Ultra

1396/9/26 بله برای منم دقیقا همینه.صفحات عرضی اینستا به سختی جابجا میشه

HTC U Ultra HTC U Ultra

1396/9/26 چیزی که الان متوجه شدم اینه که گوشی من با دو ضربه بر روی صفحه روشن میشه ولی با دو ضربه صفحه خاموش نمیشه!!! از دوستان کسی چنین مشکلی داره؟!ایراد از چیه نمی دونم!!!

HTC U Ultra HTC U Ultra

1396/9/25 نه دوست عزیز در کل نمی خوره.منم مثل شما همین اشتباه رو مرتکب شدم!

HTC U Ultra HTC U Ultra

1396/9/24 آقا منم همین مشکل دارم.تاریک میشه!!!

HTC U Ultra HTC U Ultra

1396/9/22 من به شخصه وقتی گوشی تازه ای می گیرم ایراداتش سریع به چشم میاد.الان بعد دو سه هفته نقد منصقانه تر می تونم ارائه بدم.
1 .باطری گوشی بد نیست ولی عالی هم نیست. به شخصه مشکلی با باطریش ندارم.فست شارژینگ هم کمی دیر شارژ می کنه و دیر هم خالی می کنه(نسبت به تجربه قبلی از فست شارژینگ)
2 .ایراد اصلی متوجه صفحه نمایش هست که انعکاس نور بسیاری داره به طوری که امکان نداره زیر نور افتاب نوار اعلانات باز کنی و گزینه هاش قابل قرائت باشه

3. به کرات مشاهده کردم که تاچ عمل نمی کنه و پاسخ نمیده و در کل حساسیت صفحه اش پایینه ولی خوبیش اینه برای انگشت حساسیت کمتری ایجاد می کنه
4. من با هدفونش هم مشکل دارم و به راحتی در گوش قرار نمی گیره و دنبال تبدیل بودم که گیر نیومد
5.دوربینش در بعضی مواقع و شرایط راضی کننده و خوبه و بعضا چنگی به دل نمی زنه.گاهی فوکوس باید دستی صورت بگیره
6.تنظیم نور صفحه در حالت اتوماتیک دقیق نیست و من ایراد در عملکردش میبینم

7.کلید های مکانیکی صدا و خاموش و روشن به راحتی قابل استفاده نیستند و سفت هستند
8. نمیشه ظاهر زیبا,آنتن دهی عالی و سخت افزار نسبتا به روز و دوربین سلفی عالی و قیمت مناسبی که داره نادیده گرفت
در خاتمه (( ناراضی نیستم و اگه می خواستم همین مقدار هزینه کنم بی شک انتخاب های زیادی نداشتم ))

HTC U Ultra HTC U Ultra

1396/9/22 تبدیل رسید و متاسفانه نخورد!!!

HTC U Ultra HTC U Ultra

1396/9/21 دوستان لطف کنند راهنمایی کنند که چطور می تونم برلی هر پیامک هر مخاطب زنگ خاصی انتخاب کنم.البته زنگی که می خوام توی لیست زنگ های نوتیفیکیشن نیست و اول باید اهنگ مد نظرم به لیست اضافه بشه و بعد اونو برای مخاطبی قرار بدم

HTC U Ultra HTC U Ultra

1396/9/21 هنوز نرسیده.رسید تست می کنم و نتیجه رو اعلام می کنم

HTC U Ultra HTC U Ultra

1396/9/20 البته من تبدیل usb c به جک 3.5 گفتم .از فروشگاه مجازی پارسیان کالا گرفتم

HTC U Ultra HTC U Ultra

1396/9/19 سلام.فروشگاه اینترنتی هست که من ازش خریداری کردم.اصفهانه و البته هنوز دستم نرسیده .نمی دونم قوانین سایت اجازه میده اسم فروشگاه عنوان کنیم یا نه؟

HTC U Ultra HTC U Ultra

1396/9/17 سلامی دوباره و دوباره....خوبی این گوشی اینه که در موردش میشه مطلب
نو زیاد نوشت!!! شاید دوستانی باشند که نپسندد خرده گرفتنه بر این گوشیو , ولی باور بفرمایید دو روزی هست که داغ می کنه و شارژ خالی می کنه اونم با وب گردی و....!

HTC U Ultra HTC U Ultra

1396/9/15 سلام .سئوالی داشتم .اینکه تعویض باطری این گوشی به راحتی انجام میشه تو ایران؟مرکز معتبری هست؟

HTC U Ultra HTC U Ultra

1396/9/12 درود رضا جان.خوشحال میشم شما و دیگر دوستان اگه اشتباهی در نظر بنده است منو تصحیح کنند تا نکته ای روشن بشه.در مورد دوربین من تکیه ام روی حالت ماکرو و مقایسه با گوشی ال جی بود که پیشتر داشتم.در حالت ماکرو دو نکته مد نظر من هست اول اینکه وقتی دوربین رو از حالت اوتومات به تنظیمات دستی می بری و روی شئ زوم می کنید تفاوت حالت تنظیم دستی و حالت اوتومات معلوم باشه .(چه در تصویری که در صفحه می بینید و چه در کیفیت عکس گرفته شده ) من تغییر آشکاری ندیدم.نکته دوم بر می گرده به مقایسه با دوربین ال جی در حالت عکس برداری ماکرو .ببینید شما بر خلاف گوشی ال جی نمی تونید لنز گوشی رو زیاد به شی مورد نظرتون نزدیک کنید چون تصویر تار میشه...و درستی این وقتی معلوم میشه که دو دوربین هر دو گوشیو LG V10 و این گوشیو با هم مقایسه کنید.در مورد تاچ های مکرر و عدم پاسخ سریع یا نور کم و... هم که دیگر دوستان کم و بیش اشاره کردن .فقط من نظر و مقایسه ای با گوشی ایفون 6 نداشتم!در پایان عرایضم خوشحالم که کاربران این پیج و این گوشی و این برند نظرات خودشون بدون تعصب بیان می کنند.

HTC U Ultra HTC U Ultra

1396/9/12 بله منم با شما موافقم.دوربین و صفحه اش حرفی واسه گفتن نداره. من دوربین به حالت تنظیمات دستی بردم و در حالت ماکرو خواستم عکس بگیرم تازه متوجه شدم دوربیم ال جی چقدر از این پیشرفته تر و بهتره.صفحه اش هم که خواناییش زیر نور خورشید به شدت افت می کنه و این سوای باگ ها و... که داره.با این پول میشه گوشی های بسیار بهتری مثل اس 7 یا ال جی جی 6 خرید

HTC U Ultra HTC U Ultra

1396/9/8 سلام مجدد. با این اوصاف و شرحی که دوستان دادن ایراد از جانب رام هست و...سئوالی که هست ممکنه به مرور زمان بدتر بشه؟ بخوام بفروشم حداقل 300 زیر قیمت برمیدارن!

HTC U Ultra HTC U Ultra

1396/9/6 بله گیر میاد.سرچ کنید یکی دوتا فروشگاه هست که می فروشن

HTC U Ultra HTC U Ultra

1396/9/6 سلام مجدد خدمت عزیزان.از پاسخ ها و بذل توجه تون ممنونم.گوشی من ساخت تایوان هست و سفارش هندوستان .آپدیت 312 مگ داشت که بلافاصله بعد روشن کردن نصب کردم .بماند همون آپدیت هم دانلود می شد ونصب نمی کرد! مجبور شدم ریست کنم تا نصب بشه.ایرادتی که گفتم بعد از آپدیت و ریست پیش اومد

HTC U Ultra HTC U Ultra

1396/9/5 سلام سامان جان.من با گوشی قبلیم که ال جی وی 10بود مقایسه کردم .بنظرم خوانایی صفحه وی 10 بیشتر بود.خصوصا اینکه این گوشی نور زیاد منعکس می کنه.در مورد دوربین واقعا برای خودمم جای تعجب داشت که البته با تغییر فرمت عکس ازrawبه jpgفعلا هنگ نکرده ولی پذیرش فرامین و حساسیت صفحه از وی ده کمتره و البته هم حسنه و هم ایراد از نظر من .ایرادش که گمونم نیاز به توضیح نداره ولی حسنش اینه که بر اساس تجربه شخصی گوشی هایی که تاچ حساس تری دارند موجب سوزش و حالت سوختگی در سرانگشت میشن.من با این راحت تر کار می کنم.و چیزی دیگه ای که به عنوان مزیت باید عنوان بشه اینه که آنتن دهی و باطری بهتری نسبت به وی 10 ال جی داره.در نهایت بنظرم هر گوشی ایرادات خاص خودشو داره.اگه در همین حد کم و کسریش بمونه معقول هست و پذیرفتنی

HTC U Ultra HTC U Ultra

1396/9/4 سلام.من این گوشی بتازگی خریدم(72 ساعت نشده هنوز) چند ایراد داره که منو از خرید این گوشی پشیمون کرد. یکی اینکه صفحه زیر نور خورشید و کلا در روشنایی روز خوانا نیست و دوم لگ های شدید و کندی اجرایی که داره به طوری که واقعا نگران کنده است ! به غیر اون دیشب حین کارکردن با دوربین گوشی هنگ کرد.از یه گوشی نو و با این قیمت چنین انتظاری نمیره

LG V10 LG V10

1396/9/2 اولین و آخرین گوشی ال جی بود که خریدم. دقیقا بعد یک سال و نیم روی لگو ال جی باقی موند و اینجور که دستگیرم شده بردش سوخته! باز خوبه هنوز چندین ماه از گارانتیش مونده

LG V10 LG V10

1396/8/17 نه متاسفانه خیر. باید روزی دو تا سه بار شارژ بشه !من ترجیح میدم منتظر بمونم اپدیت براش بیاد .

LG V10 LG V10

1396/8/14 سلام.گوشی منم همین مدله و هنوز براش آپدیت نیومده.یک سال و نیم هست دارمش.با وضعی که دوستون تعریف میکنن بعید می دونم به آپدیت اندروید 7 برسه!
موارد 1 تا 40 از مجموع 62 مورد
خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا