مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : reza m
  • تاریخ عضویت : 1393/5/11
  • تعداد نظرهای داده شده : 8

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 8 از مجموع 8 مورد

Motorola Edge 20 Pro Motorola Edge 20 Pro

1402/5/10 من داخل فروم لنوو درباره آپدیت گوشی به اندروید ۱۳ سوال کردم،درنهایت گفت با نرم افزار rescue and smart assistant آپدیت کنم که خب اطلاعات گوشی کاملا پاک میشه و باید بکاپ بگیرید، وظاهرا نباید منتظر آپدیت از طریق گوشی بود. من هم آپدیت کردم، سرعت گوشی خیلی بهتر شده، نور صفحه نمایش خیلی بیشتر شده و قبلا که تا ۸۰درصد روشنایی رو باید زیاد میکردم تا توی روز مشکل دیدن نداشته باشم اما الان راحت با ۴۰ تا ۵۰ درصد روشنایی هم صفحه زیر نور روز دید داره. اما قبلا یک مشکل داشت که کمترین میزان روشنایی صفحه برای شب باز هم زیاد بود که هنوز هم هست اما با نرم افزار dark pro کاملا رفع میشه. دوربین خیلی فرق نکرده بنظرم .مصرف باتری گوشی هم بنظرم یک مقدار بیشتر شده.
تغییرات ظاهری زیادی ندیدم در اندروید ۱۳ نسبت به ۱۲
من لانچر nova رو نصب کردم که میتونید تغییرات زیادی بدید روی تم و ظاهر و از آیکون ها و ویجت ها kwgt هم استفاده کنید و تجربه لذت بخشی از ظاهر کاربری رو داشته باشید.

Motorola Edge 20 Pro Motorola Edge 20 Pro

1402/3/22 فکر نمیکنم ربطی به فیلترینگ داشته باشه، چون من با فیلتر شکن چک میکنم و هنوز چیزی نیومده، من خودم اندروید 12 رو ابتدای سال با گوشی بروزرسانی کردم و برای همین اطمینان دارم مشکل فیلتر بودن نیست.
پریدن اطلاعات و تنظیمات یکم دردسر داره و متاسفانه نرم افزار دسکتاپ موتورولا امکان بکاپ گیری از تنظیمات و اپ ها رو نداره. برای همین من چندماهی صبر میکنم که خودش آپدیت بده. اگر واقعا تا آخر تابستان نیومد بعد آپدیت میزنم. که بعید میدونم تا اون موقع نیاد.

Motorola Edge 20 Pro Motorola Edge 20 Pro

1402/1/22 دوستان برای کسی اندروید 13 اومده یا اطلاع داره کی میاد؟

Motorola Edge 20 Pro Motorola Edge 20 Pro

1402/1/19 باتری رو من در حالت عادی ممکنه تا 2 روز هم جواب بده که فکر کنم بخاطر اندروید خام بودنشه و بنظرم بیشتر از عددش خروجی میده
دوربینش هم در روز و آفتاب خیلی عالیه و من مشکلی ندارم باهاش اما در نور کم ضعیفه که شاید هم نرم افزاری باشه
نور زیاد صفحه نمایش رو من ایراد نرم افزاری می بینم چون با نرم افزار دارک پرو نور صفحه تا میزان زیادی کاهش پیدا میکنه و مشکلی برای استفاده شب نداره
میکروفون هم خیلی عالیه و شما میتونید صداها رو بصورت استریو و با کیفیت بالا ضیط کنید و پیشنهاد من نرم افزار myrecorder نسخه پریمیوم هست که در سایت فارسروید موجوده.

Motorola Edge 20 Pro Motorola Edge 20 Pro

1402/1/19 سلام به شما
من آپدیت کردم مشکلی نداشت. ممکنه ایراد از فیلت... شکن تون باشه

Motorola Edge 20 Pro Motorola Edge 20 Pro

1402/1/14 سلام
بهتره یک اکانت v2ray بگیرید تا قطع و وصل زیاد نداشته باشید و مشکلات احتمالی هم پیش نیاد براتون.
کلس هم من خودم و خیلی ها A72رو گرفتیم و داریم استفاده میکنیم که خوبه. این مدل هایی که بنام خود اج 20 پرو تو بازار هست شنیدم که خوب نیست .

Motorola Edge 20 Pro Motorola Edge 20 Pro

1402/1/8 برای کسانی که دنبال یک گوشی مقرون بصرفه ولی با امکانات بالا می گردند این بهترین گزینه ست. شما سی پی یو اسنپدراگون 870 رو دارید اینجا که در عملکرد طولانی مدت از 888 بهتر هست و میتونید این رو در بررسی سایت زومیت مشاهده کنید. از طرفی 12 گیگ رم دارید که تو این رنج قیمتی بی رقیب هست و این مقدار رم رو برای پرچمداران میزارن و ازونجایی که بیشتر نیاز شما به رم هست در کارکرد های عادی خیلی کمک میکنه. دوربین نه ضعیف هست و نه قوی فقط یک نکته قوت داره و اون هم دوربین تله فوتو با زوم اوپتیکال 5 برابری است و 50 برابری در حالت دیجیتال. اما در نور کم شما با یک دوربین متوسط طرف هستید. حافظه داخلی هم خب حرفی برای گفتن نمیزاره. رابط کاربری تقریبا اندروید خام هست و شما در ابتدا چندتا نرم افزار بیشتر روی گوشی نمی بینید. این به روان تر کارکردن گوشی خیلی کمک میکنه. صفحه نمایش حداکثر نورش خیلی نیست و حداقل نورش خیلی زیاده و توی شب و تاریکی نباید زیاد باهاش کار کنید چون چشم رو اذیت می کنه ولی کیفیت نمایش تصاویر ش عالی هست. در کل شما با این پول نهایتا میتونید A73 سامسونگ با سی پی یو خیلی ضعیف تر بگیرید یا شیائومی 11tpro نسخه 8 گیگ، به نظر من این بهتره در کل.

Huawei Y6 Pro Huawei Y6 Pro

1395/7/14 سلام
من هم این گوشیو تازه گرفتم
باتری ش حدود سه روز کامل برای من جواب داده اینترنت خیلی استفاده نمیکنم بیشتر برای تلگرام که اونم باتریه زیادی میکشه البته ، بازی نمیکنم
مشکل تاچ داره ولی خیلی وخیم نیست برای امثال من که فرصت دنبال شارژر گشتنو ندارن خیلی خوبه و کارایی داره نسبت به قیمتش
دوربینش خیلی خوب نیست ولی برای کارهای مربوط به شغلم خوب و کافیه
احتمالا بعضی باگ هاش با آپدیت حل بشه
من راضیم از خریدم و کلا برای کسانی که برای استفاده شغلی میخان بگیرن حتما پیشنهاد میشه نه استفاده شخصی و کار خیلی باکیفیت
موارد 1 تا 8 از مجموع 8 مورد
ایسام