مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : فراز ض
  • تاریخ عضویت : 1393/4/13
  • تعداد نظرهای داده شده : 8

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 8 از مجموع 8 مورد

LG G Pro 2 LG G Pro 2

1393/12/18 دوستان کسی اطلاع داره آپدیت برای نسخه SEA کی منتشر میشه ؟

LG G Pro 2 LG G Pro 2

1393/5/19 این هم نمونه ی عکس

uploadaz.com/6u0cstan6dzv

دوستان بنده کارم تست سخت افزار و گوشیه ... اینجا ام نمی خوام بگم این بهتره یا note 3 یا z ultra . می خوام بگم این همه بحث و جدل سر چند تا بالاتر بودن بنچ مارک واقعا مهم نیست . آخرش فرق این گوشی با هر Snapdragon 800 و یا حتی 805 میشه 2 یا 3 فریم . مثل فرق R9 290X با 780Ti . مهم نیست در نهایت کدوم قوی تر است. مهم این است که شما کدوم رو می پسندید. من خودم این گوشی را از یه کشور دیگه بدون اینه حتی از نزدیک ببینمش خریدم. و اصلا هم پشیمون نیستم . شما ام نمی شید. این گوشی بهترین هارو جمع کرده . یه نگاه به ظاهرش بیاندازید . اگه خوشتون اومد بخریدش . هیچ ضعفی نداره ه بخواد شما رو از خرید منصرف کنه.

LG G Pro 2 LG G Pro 2

1393/5/18 سلام . اصلا هم این طور نیست . با G pro 2 من پایدارترین اتصال Wi-fi را دارم . حتی به Wi-Fi با کیفیت پایین.

LG G Pro 2 LG G Pro 2

1393/5/11 دوستان سلام مجدد . برای خرید لوازم جانبی یه سری به alldigitall.ir بزنید . من خودم قاب Slim Armor Spigen رو برای این گوشی از BestBuy خریداری کردم . اما الان alldigitall.ir هم این قاب رو داره ... که توصیه اکید می کنم حتما بخرید . چون فوق العاده خوش دست و زیباست ... مثل تمام تولیدات Spigen. در مورد لوازم قطعاتش بله در ایران موجود نیست اما وب سایت هایی مثل game-reference.com همه جور کالا و قطعه رو می تونن براتون از همه جای دنیا بخرن . پس خیالتون راحت . من حدود 1 ماه هست که این گوشی رو دارم و کاملا ازش راضیم ( جز شارژ که خوب فبلته نه اسمارت فون )

LG G Pro 2 LG G Pro 2

1393/4/24 سلام دوست عزیز . من ورژن 32 گیگ سفید این گوشی رو از BestBuy.com خریدم . قیمت هم با قاب و محافظ صفحه ی Spigen حدود 800 دلار در اومد که البته گارانتی 2 ساله بین المللی LG رو هم داره.
خیر . برنامه های که مستقیما از google store یا دیگر app store ها دانلود می شود فقط در حافظه ی داخلی نصب می شوند که البته به راحتی می توانید به SD کارت منتقل کنید یا بهترین کار اینکه به کمک LG PC Suits مستقیما به کمک کامپیوتر روی SD Cart نصب کنید.

نکته ی دیگر اینکه دوستانی که گفتند با آبدیت گوشی عملکرد باتری بهیود بخشیده شده بهتره یه نگاهی به محتویات rom دستگاهشون بندازند تا متوجه شوند که آبدیت هیچ ربطی به باتری نداشته و تنها دسترسی های رم و باگ معروف "تخلیه نشدن رم در مولتی تسکینگ " را ( اونم نصفه و نیمه ) اصلاح کرده است.

LG G Pro 2 LG G Pro 2

1393/4/15 در اینکه 1520 فبلت شایسته ایست شکی نیست اما با توجه به محدودیت های ویندوز فون در مقابل اندروید و صد البته به لحاظ طراحی و کیفیت فیلمبرداری ( به نظر من ) G pro 2 انتخاب بهتری است .

LG G Pro 2 LG G Pro 2

1393/4/15 دوست عزیز مشکل باتری چیزیست که تقریبا تمامی phablet ها باهاش مواجه اند و G pro 2 هم از این قاعده مستثنی نیست ... حتی بعد از آپدیت هم همچنان مشکل باقی است . بحث خرید گوشی یک مسئله ی سلیقه ایست . نمی شود اثبات کرد که note 3 بهتر است یا LG G pro 2 . دلیل انتخاب من طراحی بهتر LG ، رابط کاربری خاص و در حال پیشرفت LG ، خاص بودن این گوشی ، تثبیت کننده ی تصویر EWCG ISO + و نسبت بالای صفحه ی نمایش به صفحه ی اصلی ( حدود 77% ) است . مگر نه اختلاف قدرت پردازشی Note 3 و LG G pro 2 به 5% هم نمی رسد و تقریبا در تمامی بنچ مارک ها note3 سر است. به نظر من بهتر است هنگام نقد یا نظر راجع به یک محصول دیجیتال بدون تعصب صحبت کرد تا مخاطب بتواند راحت تر به نظر شما اعتماد کند.

LG G Pro 2 LG G Pro 2

1393/4/13 حدود یک هفته است نسخه ی 32 گیگابایت LG G pro 2 را خریدم .
کیفیت صفحه نمایش ، به خصوص قابلیت ناق کد بسیار کاربردی و کار راه انداز است. دوربین هم در بالاترین سطح قرار دارد و رنگ ها را بسیار واقعی ثبت می کند. طراحی گوشی بسیار چشم نواز است و تا زمانی ه آن را در دست نگیرید متوجه نمی شوید. در کل که نقاط قوت به حدی زیاد است که قابل شمارش نیست اما دو نقطه بزرگ دارد
1- باطری 3200 mAh آن به خصوص در هنگام بازی و اتصال به اینترت به شدت تخلیه می شود و نهایت تایمی که می شود با آن بازی کرد ( رسیدن از شارژ 100 % به 15% ) حدود 2 ساعت تا 2 سات و نیم است . در که من که تمام مدت در حل اتصال به اینترنت و وب گردی و بازی آنلاین و بازی های با کیفیت هستم بین 2 تا 4 بار در روز گوشی رو می زنم به شارژ .. پس اگه فکر خریدش هستید حتما یک پاور بانک با ظرفیت حداقل 6400 mAh تهیه کنید.
2- در هنگم پردازش های سنگین به شدت و به سرعت داغ می می کند به طوری که مجبور می شوید پردازش یا بازی خود را متوقف کنید.

با تمام این تفاصیل من هم با noto 3 هم Z Ultra هم Ascend Mate و هم one Max کار کردم و با این همه به نظر من LG G pro 2 بهترین Phalet حال و حاضر است.
موارد 1 تا 8 از مجموع 8 مورد
ایسام