مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : jafar q
  • تاریخ عضویت : 1390/5/8
  • تعداد نظرهای داده شده : 97

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 40 از مجموع 97 مورد

LG Optimus G Pro E985 LG Optimus G Pro E985

1393/12/12 اتصالات کابل به گوشی و شارژر رو یکبار چک کن! و یکبار کابل رو از شارژر دربیار و دوباره بنداز ! همچنین برای گوشی. احتمال زیاد حل بشه.

LG Optimus G Pro E985 LG Optimus G Pro E985

1393/12/9 دوستان بالاخره اندروید 5 برای این گوشی اومد!!!!!
پس از گذشت 2 سال از تولید گوشی G pro، ال‌جی در یک اقدام غافلگیر کننده اقدام به آپدیت این گوشی هوشمند کرده است. این آپدیت در حال حاضر به طور رسمی در کره جنوبی، جایی که خانه ال‌جی به حساب می‌آید در دسترس است و انتظار می‌رود خریداران این گوشی در نقاط دیگر جهان هم به‌زودی آن رادریافت کنند.

LG Optimus G Pro E985 LG Optimus G Pro E985

1393/10/3 کلا کلید پاور یه خورده مشکل داره و سفت کار میکنه! بعد از آپدیت گوشی کلا من از این کلید استفاده نمیکنم با ناک آف گوشیو خاموش و با کلید هوم روشن میکنم. تنها بعضی وقتا که نیاز به خاموش کردن گوشی باشه ازش استفاده میکنم.

LG Optimus G Pro E985 LG Optimus G Pro E985

1393/6/4 اخیرا وقتی برای یکی از دوستانم گوشی الجی میخریدیم با کارت گارنتی یکساله بدون نام نشان روبرو شدیم!! وقتی باطری گوشیو برداشتیم با کمال تعجب دیدیم گوشی ساخت چینه!! خلاصه از خرید منصرف شدیم و با پرس و جو متوجه شدیم این گوشیها بصورت قاچاقی از مرز بانه وارد شده و همونجا گارانتی خورده!!! من خودم به شخصه فکر میکردم الجی فقط ساخت کره هست. حالا اینکه این گوشیهای چینی تقلبی هستند و یا واقعا الجی تو چین زده یک بحث جدا هست اما دوستان تو خرید حتما با گارانتی معتبر بخرند و به ساخت کره بودن توجه کنند تا ایشالا تو این گرمای تابستون کلاه سرشون نره!!!!

LG Optimus G Pro E985 LG Optimus G Pro E985

1393/6/1 بالاخره مشکل Gprs گوشیه من حل شد! سیم کارت من ایرانسل هست و تا الان نتونسته بودم هیچ سایتی رو با GPRS باز کنم اما امروز مشکلم حل شد! البته اشتباه نکنید اگر دقیق تر بگم با ارائه نسل سوم (3G) توسط ایرانسل از اول شهریور اولین بار امروز بدون وایفای با سرعت خوب به اینترنت وصل شدم!
هیچ تنظیم خاصی هم نداره فقط تو قسمت mobile network , network mod من رو Gsm only تنظیم کرده بودم که الان روی Gsm/WCDMA auto تنظیم کردم.

LG Optimus G Pro E985 LG Optimus G Pro E985

1393/5/26 اول باید از برنامه هایی که نصب کردی مطمئن باشی. من یکبار یه برنامه ای را نصب کرده بودم که هر سی ثانیه صفحه رو به مدت 10 ثانیه روشن میکرد سپس خود بخود خاموش میشد که بشدت باطری مصرف میکرد و یا برنامه های هرزی که سیستمو الکی مشغول میکنه و باطری مصرف میکنه. اگه برنامه مشکوکی نصب کردی اونا را پاک کن.
همچنین ممکنه باطری گوشیتون از حالت کالیبره خارج شده باشه. برای کالیبره کرردن باطری باید تا آخرین جرعه! باطری رو خالی کنید و گوشی خاموش بشه طوری که اگه دوباره بخواهید روشن کنید اصلا روشن نشه (خلاصه خالیه خالی باشه) بعد در حالی که خاموشه حدود 3 الی 4 ساعت بزارید شارژ بشه. اینکارو حداقل دو بار انجام بدید ببینید باطری فرقی کرده یا نه.
مورد دیگری که تو پست های همین پیج به اون اشاره میشه اینه که با کد مخصوص همه قدرت پردازنده گوشیو آزاد میکنند که اینکار به غیر از اینکه بنچمارک بهتری بیاره فایده دیگری نداره و مصرف باطری هم زیاد میشه اگه اینکارو کردید دوباره به حالت قبل برگردونید.
مورد آخر هم گوشیه خود را برای مصرف عادی خود بهینه کنید مثلا اگر فقط از شبکه GSM استفاده میکنید تو قسمت مربوطه only GSM را انتخاب کنید و ... البته تنظیمات اینجوری رو میتونید خودتون با یه جستجوی ساده تو اینترنت پیدا کنید.
امیدوارم مشکلتون حل بشه موفق باشید!

LG Optimus G Pro E985 LG Optimus G Pro E985

1393/5/20 به نظر من هیچ گوشیه دیگه ای هم ارزش اینو نداره که Gpro رو بفروشیم و اونو بخریم!
مگه چقدر تفاوت وجود داره! مگه از یک گوشی چه استفاده ای میخوای بکنی که گوشیه فعلیت نمیتونه انجام بده! من خودم یه مدتی گوشی باز بودم و تا یک مدل جدیدی میومد گوشیه خودمو رد میکردم و مدل بهترو میخریدم. ولی الان واقعا فکر میکنم گوشیهای جدید خیلی چیز خاصی ارائه نمیدند که یکی بخواد گوشیشو بفروشه! من الان هر کاری که دوست داشته باشم میتونم با گوشیه خودم انجام بدم پس دلیلی برای عوض کردنش ندارم. اما شاید یکی به خاطر تنوع بخواد گوشیشو عوض کنه که با شرایط اقتصادی فعلی و قیمتهای کاذب گوشیها کمی منطقی به نظر نمیاد.

LG Optimus G Pro E985 LG Optimus G Pro E985

1393/4/29 تو قسمت صفحه این مورد جا افتاده که دوباره مییارمش:
این گوشی با 611 واحد نوری دارای یکی از پر نور ترین صفحه نمایشهای گوشیهای موبایله! جالبه این مقدار برای SIII سامسونگ 330 واحد نوری هستش با این حساب شما اصلا صفحه گوشیه سامسونگ را نباید ببینید!!

LG Optimus G Pro E985 LG Optimus G Pro E985

1393/4/28 فکر میکنم مطالبتون را به اشتباه تو این پیج گذاشتید چون من الان 9 ماهه این گوشیو دارم هیچکدوم از مواردی که گفتید برای گوشی من وجود نداره. احتمالا گوشیه شما Gpro نیست!!!!!؟؟؟؟
Gpro یکی از پر نورترین صفحات رو با -- داره! همچنین صفحه Gpro رنگها را به طبیعی ترین شکل ممکن نشون میده و هیچ اشباع رنگی بصورت مصنوعی در کار نیست!(که این مزیت بزرگی هستش)
باطریش هم با نور صفحه 100 درصد حداقل 4.5 ساعت دوام داره!
تنها نقطه ضعف مونیتور این گوشی اینه که خاصیت انعکاسی صفحه زیاده و در محیط بیرون کمی مشکل ساز میشه!
جالبه شما تمام نقاط قوت این گوشی رو نقطه ضعف اون گفتید و هیچ حرفی از نقطه ضعف اون نگفتید!!
به همین خاطر میگم که پیجو اشتباهی اومدی داداش!!!

LG Optimus G Pro E985 LG Optimus G Pro E985

1393/4/20 در مورد مدت زمان شارژ باطری که اکثر دوستان تکرار میکنند لازمه بگم که برای اینکه باطری سالمتری داشته باشید هیچوقت تا 100 درصد گوشیو شارژ نکنید. البته الجی فکر اینجارو هم کرده و برای اینکه باطری 100 کامل پر نشه بعد از تقریبا 2 ساعت 15 دقیقه باطری به 100 درصد (ظاهری) میرسه و اینجا باید شارژو قطع کنیم. البته باید توجه کنید که با اینکه باطری 100 پر نشون میده ولی 100 درصد واقعی نیست و مقداری کمتره!
ظرفیت باطری جی پرو 3140 میلی آمپر هست. و ظرفیت شارژر 1.2 آمپر ساعت و یا 1200 میلی آمپر ساعت(روی شارژر میتونید پیداش کنید) یعنی هر ساعت 1200 میلی آمپر پر میکنه. حالا خیلی راحت با یه ضرب و تقسیم زمان دقیق برای شارژ 100 باطری 2 ساعت و 37 دقیقه بدست میاد. یعنی اگه گوشیو این مقدار شارژ کنید از تمام ظرفیت باطری استفاده کرده اید! با اینکه مدت زمان بیشتری شارژ دارید اما بهتره برای داشتن باطری سالمتر گوشیو همون 2 ساعت و ربع و یا کمتر از برق بکشید.
ضمنا هیچوقت هم گوشیو تا آخر تخلیه نکنید تا خاموش بشه. همیشه نهایتش تو 20 تا 10 درصد بزنین به شارژ.
البته برای کالیبره شدن باطری هر از چند گاهی مثلا 1 یا 2 ماه یکبار باطری تا آخر فول شارژ و سپس کامل تخلیه کنید. موفق باشید.

LG Optimus G Pro E985 LG Optimus G Pro E985

1393/4/16 بهترین کار برای داشتن سیستم بدون نقص بعد از آپدیت فکتوری ریست هست. پس حتما اینکارو بکنید. اما برای اطلاعات گوشی از قبیل پیامکها و مخاطبین و برنامه ها و عکسها و غیره میتونید از LG Backup پیشتیبان تهیه کنید. البته بهتره فقط برنامه های ضروری رو انتخاب کنید. LG Home رو هم انخاب نکنید. بعد از تهیه نسخه پشتیبان فایل اونو نو کامپیوتر هم کپی کنید تا اگر خواستید SD کارت رو هم فرمت کنید غمی نباشه.

LG Optimus G Pro E985 LG Optimus G Pro E985

1393/4/10 آخرین خبری که از آپدیت Gpro دارم اینه که نهایتش تا آخر همین ماه میلادی (جولای) این گوشی به کیت کت آپدیت میشه. اگر فقط بخاطر کیت کت گیر کردی خیالت از بابت Gpro راحت باشه. اما برای آپدیتهای بعدی الجی فعلا کند عمل میکنه. در کل نسبت به قیمت مطمئن باش Gpro همه جوره راضیت میکنه!
اما اگر پولتو یخورده بیشتر کنی پیشنهاد بعدی من نوت 3 خواهد بود. که امکانات بیشتری داره. حالا با مقایسه امکانات و قیمت از این دو تا یکی و انتخاب کن . خلاص!

LG Optimus G Pro E985 LG Optimus G Pro E985

1393/4/9 1-کلا همه رامهای اندروید 4 به بالا زبان فارسی را پشتیبانی می کنند و صفحه کلید فارسی دارند ( از قبیل اس ام اس و زیرنویس فیلم و اینترنت و کلا همه جا) اما فقط رام خاورمیانه هست که منوی فارسی داره.
2-اینکه گفتم فعلا ازش راضی هستم به خاطر اینه که تغییرات و کارایی یک رام رو نمیشه یک شبه بررسی کرد و ممکنه بعد از مدتی به یک باگ و یا مشکل برخورد کنی که قبلا ندیده بودی. اما الان چند روزه که من رام جدید نصب کردم مشکل خاصی ندیدم. تنها موردی که وجود داره اینه که به نظر من در منویی که درصد مصرف برنامه ها از باطری رو نشون میده درصد مصرف صفحه نمایش اشتباه محاسبه میشه مثلا برای صفحه با چهار ساعت حالت روشن تنها 7 درصد مصرف باطری میزنه و برای وای فای 28 درصد!! که کاملا غیر واقعیه اما تو مصرف روزانه باطری نسبت به رام قبلی خیلی تفاوت محسوسی نداره!
3- کیفیت دوربین هم نسبت به تفاوت محسوسی نکرده و یا حداقل من تفاوتی حس نکردم.

LG Optimus G Pro E985 LG Optimus G Pro E985

1393/4/7 هنوز رام رسمی کیت کت برای خاورمیانه (که همان رام امارات است) منتشر نشده است. اما رامهای 4.4.2 برای کشورهای کره-مالزی-قزاقستان-هنگ کنگ-سنگاپور و تایوان منتشر شده است. و میتونید از اینجا http://lg-phone-firmware.com/index.php?id_mod=25 دانلود کنید. ( V20b همان اندروید 4.4.2 می باشد). این رامی هم که شما گفتید احتمالا رام 4.1.2 هست (پسوند رامهای کیت کت 20B هست نه 10B ! ) و اگر رام 4.4 هم باشد احتمالا رسمی نیست چون اگر رسمی بود حتما موقع چک برای آپدیت پیغام آپدیت می داد و از طریق وایفای براحتی آپدیت میشد و نیازی به دانلود نبود.
خود من رام کیت کت قزاقستان رو فلش زدم و فعلا هم ازش راضی هستم. البته منو فارسی نداره ولی زبان فارسی را پشتیبانی میکنه. کلا من تو هیچ کدوم از گوشیهایی که داشتم از منو فارسی استفاده نکردم.
از مهترین قابلیتی که به گوشی اضافه شده همان ناک آف می باشد که با دو ضربه به صفحه خاموش میشه اما قابلیت ناک آن نداره!
سوالی بود در خدمتم.

LG Optimus G Pro E985 LG Optimus G Pro E985

1393/4/3 دوست خوبم Gpro گوشیه خوبیه اما الجی هنوز تو پشتیبانی و آپدیت ضعیف عمل میکنه. کلا من با هوایی موافق نیستم و نوکیا هم هنوز سیستم عاملش جا نیفتاده. به نظر من Gpro با وجود مشکلی که گفتم از بقیه بهتر و با کیفیت تره. من اگه جای تو بودم با این بودجه حتما Gpro برمیداشتم. اما اگه پولتو بیشتر می کردی گوشیهای جدیدتر با امکانات بیشتر انتخاب های بهتری بودند. هر چند Gpro تا مدتها همه جوره کارتو راه خواهد انداخت.

LG Optimus G Pro E985 LG Optimus G Pro E985

1392/12/28 بعد از روت کردن فقط با برنامه Foldermount premium میتونی فایلهارو به SD انتقال بدی. که برنامشو میتونی از فارسروید دانلود کنی.

LG Optimus G Pro E985 LG Optimus G Pro E985

1392/12/5 دوستان اونایی که از نقشه و GPS و قطب نما زیاد استفاده میکنند بهتره حتما قطب نمای گوشیو کالیبره کنید. البته برای همه گوشیهای دارای قطب نما اینکار لازمه. گوشیه من مدتی جهت شمالو اصلا نشون نمیداد بعد از اینکه کالیبرش کردم حل شد.

LG Optimus G Pro E985 LG Optimus G Pro E985

1392/10/24 نمی خام تو ذوقت بزنم! اما تا حالا سابقه نداشته سخت افزار توسط نرم افزار ارتقا پیدا کنه! نمایش عمق رنگ مشکی تو ذات هر نمایشگریه و امکان نداره با نرم افزار تغییری بکنه شاید کارکرد دوربین با نرم افزار تغییر کنه چون برخی عملیاتش نرم افزاریه اما نمایشگر هرگز!
منم اون آپدیت رو نصب کردم اما هیچ تغییری تو این قسمت انجام نشده. باید بگم که من خودم فوق العاده به نمایش عمق رنگی حساسم و این مورد رو یکی از ایرادات مونیتور Gpro میدونم هر چند که عمق فاجعه خیلی زیاد نیست!
البته مونیتور Gpro در نمایش رنگهای طبیعی یکی از برترین گوشیهای دنیاست و مورد بالا خیلی از ارزشهای این گوشی خوب کم نمیکنه!
اما در مورد آپدیت 4.4 هم کاملا باهات موافقم و 100 درصد این گوشی و گوشیهای دیگه الجی به 4.4 آپدیت میشه. دیرو زود داره اما سوخت و سوز نداره!

LG Optimus G Pro E985 LG Optimus G Pro E985

1392/10/23 دوست گلم اول باید ببینی با چه سایز صفحه ای حال میکنی و بیشتر به دردت میخوره. من به شخصه دوست دارم سایز صفحه گوشیم بزرگترین سایزی باشه که راحت بتونم جمع و جورش کنم. والان به کمتر از 5.5 راضی نمیشم. پس S4 رو میزاریم کنار.
اما انتخاب بین نوت 3 و Gpro انتخاب خیلی مشکلی خواهد بود. من خودم با نوت 3 کار نکردم و مشکلات و ایرادات احتمالی اونو نمیدونم اما در مورد مشکلات جزیی Gpro یکی دو روز پیش گفتنی ها را گفتم. بهتره بری پیج نوت3 و مشکلات اونو هم چک کنی و مقایسه کنی.
اما بصورت کلی نظرمو برات میگم:
1-Gpro بخر به دو دلیل: اولا همشون ساخت کره هستند و چینی نداره و گارانتی دارند. دوما به خاطر قیمت خیلی ارزانش که امکاناتی در حد نوت 3 بهت میده.
2-نوت 3 بخر به دو دلیل: اولا آپدیتهای سامسونگ همیشه به موقع و بهتر از ال جی هست. دوما به خاطر دوربین بهتر نوت سه که توانایی فیلمبرداری با 60 فریم رو داره.
البته درسته سخت افزار نوت3 قویتره اما Gpro هم برای خودش به اندازه کافی قوی هست که تفاوت دو تاش خیلی احساس نمیشه.

LG Optimus G Pro E985 LG Optimus G Pro E985

1392/10/22 اگه منظور از دکمه های پایین صفحه در قسمت اول دو دکمه لمسی باشه و در قسمت دوم کلید Home باشه .بله هردو کارو میتونی انجام بدی:
برای اولی باید این مسیرو بری:
System Settings-Display-Front touch key light-Front touch key light Duration
اونجا میتونی گزینه همیشه روشن را انتخاب کنی.
برای دومی باید از توی Contacts مخاطب مورد نظر را انتخاب و ادیت کنی و از قسمت Home Button led رنگ مورد نظر( که پنج تا هستش-سبز-صورتی-آبی-نارنجی و زرد) یکی را انتخاب کنی.
اما نمیتونی چراغ رنگی دور دکمه home را همیشه روشن نگهداری چون در اون صورت کاربریشو از دست میده!

LG Optimus G Pro E985 LG Optimus G Pro E985

1392/10/20 بعد از چهار ماه استفاده از این گوشی تمام مواردی که به ذهنم میرسه میگم:
۱- بزرگترین مشکل این گوشی به نظر من gprs گوشیه که تو این مدت واقعا ناامیدم کرده و تقریبا تو این مدت نتونستم درست و حسابی ازش استفاده کنم. تنها امیدواری من آپدیتهای آینده هست!
۲- دومین ایرادی که به گوشی وارده عدم وجود رادیو fm هستش. با اینکه رادیو تو اولویتهام نبود ولی بعضی وقتها داشتنش لازم میشه!
۳- با اینکه منتظر آپدیت 4.4 برای این گوشی هستم ولی الجی هنوز تو این زمینه کند عمل میکنه!
۴- صفحه نمایش این گوشی عالیه اما در نمایش رنگ مشکی کامل جا برای پیشرفت داره!
۵- این گوشی زیاد داغ نمیکنه اما تو بازیهای خیلی سنگین دمای cpu به ۵۷ درجه هم میرسه! دوستان توجه کنند که تو بازیهای سنگین ملاک دمای cpu هستش نه باطری که دماش معمولا حول و هوش ۴۰ درجه هست. اما کلا این گوشی نسبت به سایر گوشیهای تاب تو این زمینه وضعیت بهتری داره.
۶- باطری این گوشی نسبتا خوبه اما عالی نیست. برای من که براحتی ۲ تا ۳ روز جواب میده مگه اینکه بشینم همش بازی کنم!
۷- در مورد OTG عالیه من بهش فلش و ماس وصل کردم و براحتی کار کرد.
اگر مشکل GPRS حل میشد از نمره بیست بهش ۱۸.۵ میدادم اما الان بهش نمره ۱۷ میدم. ولی در کل خیلی ازش راضیم و از خریدش به هیچ وجه پشیمون نیستم و برای من هنوز نامبر وان هست!!

LG Optimus G Pro E985 LG Optimus G Pro E985

1392/10/17 من نمیدونم دوستان چطور راضی میشند Gpro را با z مقایسه کنند. Z به غیر از ظاهرش در مقابل Gpro صفره!
این مشکلی که برای شما پیش اومده ممکنه برای هر گوشیه دیگه با هر برندی پیش بیاد. ولی وقتی تو جامعه آماری ببینیم که خرابی یک برند یا گوشی زیاد تر از نرماله اونوقت باید بگیم اون برند یا گوشی کیفیت پایینی داره. فکر نمیکنم این موضوع برای گوشیهای ال جی زیاد باشه یا حداقل خودم کمتر شنیدم! و به نظر من گوشیهای الان ال جی و مخصوصا Gpro از کیفیت بالایی برخورداند. تازه شما باید خدا رو شکر کنی که گوشیت درست شده! من قبلا HTC Sensation XE داشتم بردش سوخت هر جا بردم درست نشد و آخرش به اوراقی مفت فروختم!
به شخصه وقتی درب پشتی Gpro رو اولین بار باز کردم از ظاهر قطعاتش کیف کردم و وقتی اونو با گوشیه قبلیم (HTC XE)مقایسه می کنم انگار که گوشیه HTC با دست سر هم بندی شده!!!
اما در هر حال هر چیزی که یکبار تعمیر اساسی شده باشه دل آدمو میزنه و نمیشه راحت باهاش کنار اومد و من اگه جای تو بودم اونو رد میکردم و یک GPro دیگه بر میداشتم!
البته همیشه سعی کردم بدون اغراق و جانب داری نظراتمو بگم و مطمئن باش اگر اون 1640 که بابت Gpro دادم بهم بدند و بخوام یک گوشیه دیگه انتخاب کنم 100 درصد انتخابم Gpro خواهد بود. البته G2 رو هم دوست دارم اما دیگه به اندازه Gpro عادت کردم و نمیشه کاریش کرد!!

LG Optimus G Pro E985 LG Optimus G Pro E985

1392/10/11 ببین دوست گلم تو اون سایتی که گفتی قیمت وان حدود ۴۰۰ یورو هستش و با قیمت gpro تقریبا برابره! اما تو ایران الان برابر شده نه اون اول که اومد بازار! htc وان وقتی اومد بازار حدود ۳ تومن قیمتش بود و این پول برند نیست این دلال بازی و بی قانونی تو کشور ماست!
باور کنید منم gpro دارم و عاشق گوشیم هستم و به نظر من بهترین انتخابه اما دلیل نمیشه ناجوانمردانه ازش دفاع کنم.
شما خودتو بزار جای اونی که میخواد گوشی بخره و بیاد تو این سایت. تو پیج هر گوشی که بری اون گوشی بهترین گوشیه دنیا معرفی میشه و بقیه گوشیا بدردنخور! ولی به نظرت این کمکی بهت میکنه!
وقتی شما میگی مثلا وان مادون قرمز نداره (چه سهوا و چه عمدا) طرف دیگه بقیه نوشته های تورو نمیخونه چون کلی تحقیق کرده و تا حدودی میدونه چی به چیه فقط میخواد بدونه اونایی که این گوشیو دارند عیبی ; نقصی و یا چیزه آزار دهنده ای در مورد گوشی براشون پیش اومده یا نه فقط همین.

LG Optimus G Pro E985 LG Optimus G Pro E985

1392/10/11 تا اونجایی که من میدونم وان مادون قرمز داره و دوربین چهار مگا پیکسلی اون هم آلترا پیکسل هست و نمیشه گفت دوربین Gpro قویتر از دوربین HTC وان هستش. در ضمن به غیر از اپل هیچ کدوم از برنهای دیگه پول برند نمیگیرند!! و قیمت جهانی گوشیهای برندهای مطرح در یک سطحه اما ممکنه تو کشور ما به خاطر دلال بازی و شرایط نا مناسب بازار اوضاع فرق کنه.
لطفا دوستان درست راهنمایی کنند و چیزای غیر واقعی مطرح نفرمایند!

LG Optimus G Pro E985 LG Optimus G Pro E985

1392/10/11 اگه نظر منو بخوای به خاطر تجربه بد از HTC دور HTC رو کلا خط بکش. هر چند وان گوشیه خوبی به نظر میاد و خودم وسوسه شده بودم دو سیم کارتشو بخرم اما هیچوقا از HTC خیری ندیدم!!
به نظر من بهترین گوشیهای بازار الان Gpro و نوت 3 , G2 32GB هستند و هر کدومو بخری مطمئن باش ضرری نمیکنی! حالا با هر کدوم حال کردی اونو بخر !

LG Optimus G Pro E985 LG Optimus G Pro E985

1392/10/10 گوشی هیچوقت خودبخود شارژ نمیشه اما اون چیزی که اتفاق می افته و درصد شارژ بعد از یه مدتی زیاد میشه (بخصوص وقتی با گوشی یک بازی سنگین انجام بدید و گوشی گرم بشه اگه یه مدت باهاش کار نکنین تا خنک بشه معمولا چند درصد باطری میره بالا!!) به خاطر دقت پایین کالیبره باطری گوشی هست و گوشی بعد از مدتی درصد باطری رو اصلاح میکنه!

LG Optimus G Pro E985 LG Optimus G Pro E985

1392/10/2 باطری ۹۳۰۰ آمپری برای gpro وجود نداره ! اون چیزی که تو سایت آمازون برای فروش گذاشته شده منبع انرژی برای شارژ باطری هستش و با توجه به ظرفیتش با هر بار شارژ اون میشه سه بار gpro رو فول شارژ کرد.

LG Optimus G Pro E985 LG Optimus G Pro E985

1392/10/2 توی gpro امکان ریختن دیتا روی sd وجود نداره و بطور پیش فرض برنامه ها روی حافظه خود گوشی که بصورت حافظه خارجی شناسایی میشه ریخته میشه و دقیقا هم به این دلیله که برنامه های انتقال دیتا نمیتونند دیتا رو به حافظه خارجی منتقل کنند! چون حافظه داخلی بصورت حافظه خارجی شناسایی میشه.
تنها راه حلی که من ازش استفاده میکنم استفاده از برنامه های آدرس مجازی است!
یعنی اینکه برنامه دیتا رو توی حافظه خارجی (sd) منتقل میکنه اما آدرس قبلی فایل دیتا رو بصورت مجازی نگه میداره یعنی هنوز گوشی فکر میکنه دیتا تو حافظه داخلیه در حالی که حجم دیتا به حافظه خارجی منتقل شده!
یک نمونه از این برنامه ها foldermount هست که البته نیاز به روت گوشی داره. و یکی از مهمترین دلایلی که گوشیمو روت کردم هم به این خاطر بوده!
میتونید برنامه قفل شکسته رو بدون محدودیت تعداد انتقال دانلود و مشکل دیتای برنامه ها بکل حل میشه.

LG Optimus G Pro E985 LG Optimus G Pro E985

1392/10/1 G pro واقعا یکی از گوشیهای خیلی خوب بازار هستش و نسبت به قیمت ، کیفیت و امکاناتی که ارایه میده تکه و یکی از معدود گوشیهایی هست که واقعا نقطه ضعف اساسی نداره!
چند ماهه این گوشیو دارم هیچگونه ایرادی تاکنون براش پیدا نکردم. تنها موردی که تو این مدت اذیتم می کنه اینه که از طریق Gprs سیمکارت (ایرانسل) برنامه هایی نظیر آب و هوا و ... آپدیت نمیشه. تاکنون راههای مختلفی رفتم ولی نتیجه نگرفتم. گوشی قبلی من HTC Sensation XE بود که براحتی با کمترین داده، آب و هوا و برنامه هایی از این دست آپدیت میشد. اما تو Gpro نه!!!!

LG Optimus G Pro E985 LG Optimus G Pro E985

1392/9/26 انچه که دوستان در مورد کیف و فلیپ کاور بحث میکنند هیچ کدوم اصلی نیست. فلیپ کاور اصلی این گوشی همون مدل CCF-210 که تو خود گوشی تو تنظیماتش به اون اشاره شده که با باز و بسته کردن کاور، صفحه به تور اتوماتیک خاموش و روشن میشه. در ضمن برای نصب این کیف باید درب پشتی گوشی را کلا در بیاریم و بجای درب خود گوشی فلیپ کاور قرار میگیره. این طوری با نصب کیف خیلی به ضخامت گوشی اضافه نمیشه و تنها قسمتی که صفحه رو می پوشونه اضافه میشه.
از دوستان اگر کسی در مورد خرید این کیف اطلاعی داره لطفا به بقیه هم بگه؟

LG Optimus G Pro E985 LG Optimus G Pro E985

1392/9/20 مدل گوشیه من e988 هست. و فکر میکنم همه گوشیهای تو ایران نیز از همین مدل باشه.

LG Optimus G Pro E985 LG Optimus G Pro E985

1392/9/19 دوستانی که در مورد ساپورت OTG سوال داشتند باید بگم که امروز خودم روی گوشیه خودم تست کردم بدون هیچگونه برنامه اضافه ای براحتی هم فلش مموری و هم موس را شناسایی کرد.
البته باید بگم که گوشیه من روت شده و آپدیت 77 مگابایتی رو هم نصب کردم. حالا نمیدونم بدون روت و این آپدیت هم از otg میشه استفاده کرد یا نه. چون قبلا تست نکرده ام.

LG Optimus G Pro E985 LG Optimus G Pro E985

1392/9/15 با این آپدیت برخی بهینه سازه هایی انجام میگیره و به نظرم عمر باطری هم تا حدودی بهتر شده. برای من که مشکل خاصی بوجود نیامده و اینکه یکی از دوستامون میگه براش مشکلی بوجود اومده شاید استثنا باشه و ممکنه به خاطر شرایط خاصی بوجود اومده باشه و یا اصلا مشکلش بخاطر آپدیت نباشه. خلاصه با خیال راحت آپدیت کنید و منتظر.آپدیتهای بعدی باشید.

LG Optimus G Pro E985 LG Optimus G Pro E985

1392/9/15 اگه قرار باشه به باطری گوشی Gpro از 20 نمره بدم. نمره حدود 16 بهش میدم.
بطور خلاصه بگم که:
1- اگه از گوشی خیلی زیاد کار بکشین ؛ بازی و اینترنت و فیلم و ... حداکثر یک روز جواب میده. در این حالت بیشترین مصرف باطری مربوط به صفحه نمایشه هر چقدر نورش کمتر باشه بیشتر دوام میاره. البته بعضی از بازیهای خیلی سنگین هم هستند که واقعا نفس باطری رو میگیرند! در این حالت به خاطر گرم شدن گوشی مصرف باطری بیشتر از حالت عادی میشه. بهتره بطور مداوم بازیهای سنگین رو اجرا نکنید و حداقل وقفه ای برای خارج شدن گوشی ازون حالت بدید!
اگه بخواهید بطور مداوم فیلم ببینید حداکثر تا 6 الی 7 ساعت باطری دوام میاره
ویا استفاده مداوم اینترنت حداکثر 6 ساعت دوام میاره اما برای بازی اگه بازی خیلی سنگین سه بعدی اجرا نکنید باز هم همین حدودا جواب میده اما برای بازیهای سنگین نمیشه دقیقا زمان اعلام کرد اما در حدود 3 الی 5 ساعت میشه روش حساب کرد!

2- اگه کار روزانتون با گوشی در حد متوسط باشه یعنی اینکه بعضی وقتها باهاش فیلم ببینید(در حد مثلا 1 ساعت) و در حد نیاز اینترنت برید(در حد یکی دو ساعت) و بعضی وقتها هم بازی کنید (در حد 1 ساعت) در حدود 35 الی 48 ساعت پاسخگو خواهد بود.

3-اما اگه کارتون در حد استفاده از تلفن و sms باشه و خیلی کم سراغ بقیه موارد برید اونوقت بیشتر از 50،60 ساعت شارژ خواهید داشت.

معمولا حالت 3 خیلی کم پیش میاد چون وقتی یکی اینهمه پول گوشی میده معلومه که میخواد ازش استفاده کنه!
اوایل که گوشی رو میخرین معمولا حالت 1 اتفاق میفته!! چون همش باهاش ور میرید و...
ولی پس از مدتی حالت 2 بیشتر میشه و نهایت تا دو روز جواب میده.
این تجربه شخصی من بود امیدوارم بدردتون بخوره.

LG Optimus G Pro E985 LG Optimus G Pro E985

1392/9/13 دوست عزیز پاک شدن خودکار فایل های apk بدلیل استفاده از نرم افزارهای بهینه سازی رم و حافظه هست که بصورت خودکار بعضی از فایلهایی که بلا استفاده تشخیص میده از جمله همین فایلهای apk را پس از مدت زمان خاصی که قابل تغییر هم هست حذف میکنه. اول باید چنین برنامه ای که تو گوشیت نصب کردی یا کردند! رو پیدا کنی بعد از تنظیماتش نوع فایلهایی که نمیخوای حذف بشه رو از انتخاب خارج کنی و یا اگه نتونستی این کارو بکنی خود برنامه رو Uninstall کن!

LG Optimus G Pro E985 LG Optimus G Pro E985

1392/9/12 به خاطر مشکلات سرور اصلی هستش و سرعت دانلود کمه و ممکنه بعضی وقتا هم قطع بشه. دوباره تلاش کنید حتما میتونید.

LG Optimus G Pro E985 LG Optimus G Pro E985

1392/9/12 با آپدیت 77 مگابایتی ورژن اندروید تغییر نمیکنه و تنها Software version به E98810b تغییر میکنه و ورژن اندروید همون 4.1.2 میمونه. البته هنوز تغییرات ایجاد شده مشخص نیست. از دوستان هر کسی اطلاعاتی بدونه ممنون میشیم.

LG Optimus G Pro E985 LG Optimus G Pro E985

1392/9/7 ارزشمند ترین و با امکانات ترین گوشی در بین سه گوشی گفته شده قطعا G2 هستش ، اما بزرگترین مشکلش کمبود حافظه است. و اگه مدلهای با حافظه 32 به بازار نیاد قطعا ارزش خرید نخواهد داشت. توجه کنید که حافظه قابل استفاده 10 گیگی این گوشی به هیچ وجه پاسخگوی فایلهای مولتی مدیا و بازیهای امروزی نخواهد بود.
با حذف G2 از صحنه رقابت من بین Gpro و نکسوس 5 ، Gpro را انتخاب میکنم.چونکه تنها برتری نکسوس به Gpro همون ساپورت گوگله و درسته که سخت افزار قوی داره ولی سخت افزار Gpro هم خیلی از نکسوس عقب نیست. اما در بقیه موارد gpro امکانات به مراتب بیشتری نسبت به نکسوس داره(از کنترل مادون قرمز گرفته تا برنامه های اختصاصی الجی و دوربین و ....) و همچنین قیمت واقعی تری نسبت به نکسوس داره و قیمت نکسوس در حال حاضر اصلا واقعی نیست و اگه با قیمت دلار آزاد هم حساب کنی قیمت نکسوس 5 نباید از 900 تومن بیشتر باشه! هر وقت قیمت نکسوس 5 به زیر 1100 رسید اونوقت میشه در موردش فکر کرد.
معمولا گوشیهای نکسوسدر همه جا گوشیهایی مقرون به صرفه و خوبی هستند که تو کشور ما بر عکسه و گوشیه لوکسی به حساب میاند!

LG Optimus G Pro E985 LG Optimus G Pro E985

1392/9/4 من منظورم Quick cover مدل CCF-210 هستش که تنظیماتش تو گوشی هست و با باز و بسته کردن در کیف صفحه نیز بطور اتوماتیک روشن و خاموش بشه. اما در مورد کابل نمیدونستم کابلهای دیگه هم به این میخوره حتما تستش میکنم. البته قاب ژله ای رو هم قبلا خودم گرفتم.

LG Optimus G Pro E985 LG Optimus G Pro E985

1392/9/3 به نظر من Gpro خیلی خیلی بهتر از نوت 2 هستش. و اصلا قابل مقایسه با نوت 2 نیست. اما اگر خیلی به قلم نیاز داری میتونی به جای نوت 2 نوت 3 را در نظر بگیری. نوت 3 هم گوشیه خوبیه ولی فعلا خیلی گرونه.به نظر من فعلا مقرون به صرفه ترین فبلت نسبت به کارایی Gpro هستش.
یکی از مشکلات Gpro فعلا نبود وسایل جانبیش هست و فعلا هیچگونه کیف یا کابلی(ارجینال) به بازار نیامده و من هم با کابلهای دیگه تاکنون تستش نکردم.
در مورد Spen هم نمیتونم زیاد نظر بدم ولی میتونی از اونایی که نوت دارند اطلاعات بگیری . ولی به نظر من گوشی بدون قلم و وسیله وروردی دیگه خیلی راحت تر و قابل استفاده تره و کار با دست بهتر از سایر وررودی ها است.
موارد 1 تا 40 از مجموع 97 مورد
خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا