مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : farshad v
  • تاریخ عضویت : 1390/5/1
  • تعداد نظرهای داده شده : 14

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 14 از مجموع 14 مورد

Motorola Moto Z2 Force Motorola Moto Z2 Force

1398/3/22 این کد بیانگر محل و اپراتوریه که گوشی مخصوص اون ساخته شده، مثلا گوشی At&t با گوشی universal اون کد دو رقمی آخر با هم فرق دارن

Motorola Moto Z2 Force Motorola Moto Z2 Force

1397/2/3 دوستان من یه دونه تحت اپراتور AT&T خریدم، آنلاک شده، اندرویدش 7.1.1 ، ولی آپدیت نمیشه، تحقیق کردم باید حتما سیم کارت AT&T باید باشه تا آپدیت بشه.
کسی راهی به نظرش میرسه.
ولی واقعا گوشی فوق العاده ایه
هر کسی میتونه حتما بخره

Microsoft Surface Pro 3 Microsoft Surface Pro 3

1394/8/2 سلام
بله یه دونه یو اس بی داره و اگه بخوای از اینایی که گفتی همزمان استفاده کنی باید هاب یو اس بی بخری، ولی دقت کن که الان موس بلوتوث خیلی زیاده تو بازار پی میشه خیلی راحت موس بلوتوث (وایرلس نه) تهیه کرد که به بلوتوث خود دستگاه وصل میشه و یو اس بی خالی میمونه، دسته هم فکر کنم بلوتوثی باشه. بلوتوث ورژن 4 تا چندین دستگاه همزمان میتونن وصل بشن.
بای دی وی دی رایتر و دستگاههایی که مصرفشون زیاده و خود کابل اتصالشونم دو تاییه یعنی دو تا یو اس با داره مایکروسافت فکر کرده، یه خروجی یو اس بی از آداپتور خود دستگاه گذاشته برای همین کارا که دستگاهی که برق زیاد مصرف میکنه از آداپتور برقش رو بگیره، شما فقط نیاز که از اون کابل یو اس بی های دوسر بگیری که یه سرش مخصوص برقه.
چون فن داره شاید داغ کنه اما فکر نمیکنم مشکلی باشه، ولی خوب نمیشه ازش انتظار یه سرور رو داشت که همیشه روشن و تحت کار باشه

LG Optimus G E975 LG Optimus G E975

1394/1/30 سلام علیرضا
منم همین گوشی رو دارم و همین اتفاق هم برای گوشی منم افتاد.
اگه دقت کرده باشی یه لایه بنفش مانند روی شیشه لنز دوربین هست (که روی بیشتر شیشه های دوربینهای موبایل هست) که بعد مدتی چه بخوای جه نخوای خط و خش ور میداره و عکسهای مات میندازه.
من برای حل این مشکل با خمیر دندون سفید کننده که یه ذره خاصیت سابندگی داشته باشه حدود یه روز (نه کل روز ولی منظورم اینه که مدت زیادی شاید مجموعا دو ساعتی) روی شیشه دوربین رو مالش دادم و کم کم این لایه رو پاک کردم. بعد از این کار خیلی خیلی کیفیت عکسها رفت بالا و اگه بگم از روز اول بهتر شد، دروغ نگفتم.

LG G2 LG G2

1393/10/24 یه نکته دیگه رو شما در نظر نگرفنی که خیلی مهمتر از این قضیه است. بعید به نظر میرسه کسی بخواد با ریکاوری فایلها رو برگردونه، چون به حالت mass storage وصل نمیشن ریکاوری با نرم افزارهای معمول قابل انجام نیست و نرم افزار به درد بخور خیلی کم پیدا میشه، من خودم گوشیم رو‌ مجبور شدم فلش کنم، دنبال نرم افزار گشتم‌، پیدا هم کردم. اما هیچی‌ رو نتونستم برگردونم.‎
منتها بخش مهم قضیه اینه که شما فکر کن که عکس خانوادگی گرفتی و ‌گوشیت رو گم میکنی یا ازت میدزدنش، اگه پسورد یا لاک کد داشته باشی رو این گوشیها به هیچ عنوان قابل دسترس نیست و برای استفاده طرف مجبوره فلش کنه. اما در سامسونگ و ... خیلی راحت رم رو میندازن روی رم ریدر و ...‎
به همین خاطره که الان بیشتر شرکتها تلاش میکنن حافظه فقط رو خود گوشی باشه. و سردمدارشون هم آیفون بوده، وگرنه رم خور بودن گوشی ۶۶۰۰ هم رم میخورد، کاری نداره‎ !!
البته برای سود بیشتر هم اینکار رو میکنن، در حالی که قیمت حافظه 16 و 32 تفاوت آنچنانی ای نداره ولی اختلاف قیمتشون توی گوشی خیلی زیاده.

Motorola Moto X 2014 Motorola Moto X 2014

1393/10/6 دوستان اینجا همه میگن قیمت ٤٩٩ دلاره اما این رو اضافه کنید که اینجا ( یعنی امریکا ) باید برای هر کالایی مالیات هم داد که بسته به ایالت از ٧ تا ١٢ درصد متفاوته یعنی ی چیزی حدود ٥٠ دلار تکس میشه و اگه پشتش هم سفارشی باشه ٢٥ دلار اضافه میشه یعنی حدود ٥٨٠ دلار !
من یکی از این گوشی اینجا خریدم با پشت بامبو و جلو سفید خیلی زیباست بارش کیس و محافظ صفحه هم گرفتم در ضمن نسخه pure edition رو گرفتم که هیچ آرمی روش نداره و آنلاک هستش، گوشی هایی که آنلاک نیستن بسته به شرکت بین 0 تا 99 دلار قیمت دارن و استفاده از این گوشی ها با سیمکارت دیگه غیر قانونیه حتی اگه کار کنه و احتمال زیاد آپدیت هم نمیشه. حتی شرکتی مثل Republic Wireless که به صورت off contract همین گوشی رو میفروشه 100 دلار ارزونتر میده، پس اگه لوگوی این شرکت روش باشه یعنی 100$ ارزونتر خریداری شده.

Amazon Fire Phone Amazon Fire Phone

1393/10/3 من امریکا هستم و میخواستم چند نکته که رو که فرمودین تصحیح کنم و مطالبی هم اضافه کنم
من این گوشی رو تهیه کردم و دقیقا خلاف اون چیزی که فرمودین قابلیت نصب از گوگل پلی رو داره منتها باید این اپپلیکیشن اول روش نصب بشه دقیقا به همون شکلی که از بازار برنامه نصب میکنیم و در واقع چون گوگل پلی تو ایران فیلتره و بیشتر از بازار و غیره استفاده میشه تفاوتی برای کاربر احساس نمیشه و تمام برنامه های گوگل هم روش کار میکنه من خودم امتحان کردم .
در مورد پرایم هم بگم که فقط مربوط به پست نمیشه و استفاده رایگان amazon prime music که میلیون ها آهنگ روش هست و amazon instant video که میلیونها فیلم و سریال روش هست (شبیه netflix) و یه فضای ذخیره سازی ابری برای تصویر به میزان نامحدود هم داره . همه اینها برای همون یکساله
...

LG Optimus G E975 LG Optimus G E975

1393/6/13 با knock on امتحان کردم فقط میشه صفحه رو قفل کرد، صفحه رو روشن نمیکنه؟

LG Optimus G E975 LG Optimus G E975

1393/5/14 دوستان من هم همین گوشی رو دارم از ایران خریدمش ولی تو امریکا هستم. برای منم همون دیروز آپدتش اومد. اینجا که 10 دقیقه طول کشید تا دانلود بشه.
تغییراتی مشاهده شد ولی خیلی زیاد نیست.

LG Optimus G E975 LG Optimus G E975

1393/5/3 منم از امریکا تست میکنم فعلا خبری نیست. اعصابم کلا بهم ریخته اینقدر لفطش داد ال این کیت کت رو که دیگه همه الان میخوان اندورید ال بریزن ما هنور تو اندروید 4.1 ایم.
من دیگه عمرا ال جی بخرم مگه اینکه نکسوس باشه.

LG Optimus G E975 LG Optimus G E975

1393/1/24 من گوشیم رو خیلی راحت به تلویزیون وصل کردیم و دقیقا هر چیزی رو که رو صفحه گوشی نشون میده رو تلویزیون هم نشون میده
برای اینکار باید Miracast رو فعال کنید. البته تلویزیون هم باید این قابلیت رو داشته باشه. اکثر تلویزیون هایی که وایرلس دارند این قابلیت رو دارن در منوی فارسی تلویزیون ها این امکان اسمش صفحه آیینه هستش. البته ممکن در تلویزیون های مختلف اسمهای دیگه ای داشته باشه. من خودم با تلویزیون سونی امتحان کردم و با سرعت خوب و کیفیت عالی هم صدا هم تصویر پخش میشد.

Sony Xperia SP Sony Xperia SP

1392/4/23 سلام دوستان عزیز
من میخوام یه گوشی بخرم با همین حول حوش قیمت حالا 100-200 تومن بالا پایین
بین این گوشی و nexus 4 موندم!
به نظرتون کدونم رو بگیرم.
اون چهار هسته ایه و صفحه نمایشش کیفیتش بیشتر و از یه طرف شیشه پشتش ضعیفه و از OTG هم پشتیبانی نمیکنه
حالا موندم چیکار کنم به نظرتون کدوم بهتره؟

Nokia N8 Nokia N8

1392/1/8 خدایشش بعضی ها هنوز تو نوهم هستن!!! من خودم در حال حاضر یه نوکیا 5530 دارم که سیمبین داره اما این دلیل نمیشه که بی ربط طرفداری کنم از نوکیا و سیمبین.
همیشه مردم یا به تفصیر بهتر تقاضا هستش که باعث ساخت و عرضه یه جنسی میشه. اگر سیمبین بهتر بود مردم خودشون از سیمبین استفاده میکردن و نیازی به طرفداری نبود.
اون دوست عزیزمون که میگه آزادی اندروید باعث میشه که سرقت اطلاعات بیشتر بشه و اینا و همیشه آزادی بهتر نیست باید بهت بگم که هنوز تفکراتت دیکتاتور معابانه اس که از آزادی کامل طرفداری نمیکنی. کی گفته سرقت اطلاعات بیشتره تو اندروید!!!! اخه اول اطمینان حاصل کن بعد بگو. آندروید بر پایه لینوکس و user interface ش هم رو بر پایه جاوا نوشته شده که این خود دلیل محکمی برای امنیت بالای سیستم عامل آندرویده این رو من نمیگم شما یه نگاهی به مجله پی سی ورد بندازید.
ببینید مطمئن باشید سیستم عامل آیفون هم سیستم عامل خوبیه که این همه طرفدار داره اما تنها ایراد اون اینه که تنوعش کمه!! و جیبهای مختلف رو در نظر نمیگیره
به هر حال میخواستم بگم به اون شکل هم نیست که بخوایم این سیستم عامل سیمبین رو کادیلاک قرار بدیم و اندروید رو پراید اصلا به این شکل نیست.
به نظر من اگر سیمبینی نبود در گذشته، در امروز ما اندرویدی نداشتیم. و ما میتونیم 2 تا شون رو یه مرسدس بنز در نظر بگیریم اما سیمبین رو مرسدس اس کلاس 1994 و اندروید رو مرسدس اس کلاس 2013، درسته جدیدتره اپشنهای زیاد و یکمی هم جینگولک بازی داره اما این نیاز روزه و نمیشه گفته که این پرایده و اون کادیلاک
من قیمتهای دست دوم گوشی ان 8 رو نگاه کردم که حدود 800 تومن هستش! خوب مسلما این انتخاب اشتباه اس میشه راحت با این پول یه سونی اکسپریا سولا یه گو خرید که هم قدرت پردازنده اشون خیلی بالاتره و هم کیفیت صفحه نمایش و سایر مشخصاتشون در ضمن نو هم هستن.
خرید ان کاملا اشتباهه اما کسی که داره نگه داشتنش ایرادی نداره و خیلی هم خوبه چون اصالت داره مثل همون مرسدس 1994 ه اما یه سری هزینه داره که این هزینه ها همون کمبود نرم افزار و ... اس

Sony Ericsson Xperia mini Sony Ericsson Xperia mini

1391/2/7 برای حل مشکل بک خوردن گوشی فقط کافیه آپدیتش کنید درست میشه
موارد 1 تا 14 از مجموع 14 مورد
خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا