مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : Hamed K
  • تاریخ عضویت : 1393/3/13
  • تعداد نظرهای داده شده : 3

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 3 از مجموع 3 مورد

LG G3 LG G3

1394/5/18 سلام خدمت دوستان عزیز.من دیروز با g4 رو آندروید 5 کار کردم خیلی روون بود واصلا لگ ندیدم.می خواستم بدونم آیا g3 هم رو آندروید 5 همینطوره.یعنی اصلا هیچگنه باگ و لگی نداره.آخه g3 رو رو کیت کت دیده بودم که خیلی لگ داشت حتی نقد بررسی های این گوشه هم خیلی راجع به این گفته بودند و راستی مصرف باتری چه جوره؟ چند ساعت نگه می داره؟چند ساعت میشه وبگردی کرد؟

پیشاپیش ممنون از راهنمایی تون

Sony Xperia SP Sony Xperia SP

1393/3/28 :::تو رو خدا جواب بدین:::

دوستان من دو تا سوال داشتم.یکی این که توی نظرات در مورد آپدیت می نویسن 205 یا 203 و... اینا چیه.یعنی این اعداد مال آپدیت رسمی شرکت سونی هست یا مریوط به کاستوم رام هستش.راستی این آپدیت سنتر چیه. و سوال دوم این که دوستانی که این گوشی رو خریدن،رو خود گوشی رم فابریک بود یا نه.ممنون میشم اگه جوابم رو بدید.

HTC One V HTC One V

1393/3/13 سلام آقا من این گوشی رو حدود یه ساله خریدم،دوربینش که فوق العاده است و از همه 5M یه سر و گردن بالاتره.باطریشم خیلی خوبه.دکمه پاورش بعده چند وقت باید محکم فشار بدی که من به شما توصیه می کنم از اون اول که خریدن نرم افزار smart cover رو بزنید دیگه اصلا احتیاجی به دکمه پاور نخواهید داشت.در مورد بازی هم بگم که من با این گوشی بازی هایی مثل modern combat 3, modern combat 4, real racing3, gta 4,gta 5,fifa12,fifa14 و خیلی بازی های دیگه رو بازی کردم که گوشی های دو هسته باز نمی کنن ولی آسفالت 8 رو با گرافیک پایین باز کرد و لگ فراوان داشت که خود بازی آسفالت پر از اشکاله.کیفیت صفح نمایششم فوق العاده هست و به نظر من از اکسپریا زد بهتره.
موارد 1 تا 3 از مجموع 3 مورد
خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا