مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : امیر ب
  • تاریخ عضویت : 1393/2/8
  • تعداد نظرهای داده شده : 6

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 6 از مجموع 6 مورد

Asus ROG Phone II Asus ROG Phone II

1398/7/10 سلام
من خودم پیکسل 2 ایکس ال دارم در عین ظاهر سادش فوق العادست. در کنار کیفیت بالای ساخت صفحه نمایش و بدنه مستحکم و صدای عالی ی سری قابلیتهای جالب نرم افزاری داره که رامهای دیگه ندارند و همینطور سرعتش که فوق العادست. به نظر من اگه به این نوع گوشی ها عادت کردید بعید میدونم استفاده از رامهای دیگه براتون لذت بخش باشه. موفق باشید.

Samsung Galaxy S10 5G Samsung Galaxy S10 5G

1397/12/6 سلام. همونطور که توی بررسی ها دیدید انتقادات زیادی به نسل جدید نمایشگرها که دوربین به داخل اونها منتقل شده گرفته شده. توی تبلیغات نوت بعدی ظاهرا قراره دوربین سلفی از داخل صفحه نمایش حذف و داخل قلم کار گذاشته بشه به این صورت که با فشار دادن انتهای قلم و بیرون نکشیدن اون از داخل شیار فعال و با فشار مجدد اون و بازگشت انتهای قلم به حالت عادی غیرفعال میشه. فکر کنم سری بعدی نوت صفحه نمایشگر استانداردتری نسبت به مدلهای اس داشته باشه. البته قبلا هم بعضی شرکتها برای برطرف کردن این موضوع از ترفند دوربین کشویی و دوربین فشاری استفاده کرده بودن. درکل فکر میکنم اگه عجله ای برای خرید گوشی ندارید تا معرفی نسل بعدی از سری نوت صبر کنید. موفق باشید

Samsung Galaxy S7 edge Samsung Galaxy S7 edge

1396/2/23 سلام، متاسفانه امروز متوجه یک موضوع شدم، مشکل قرمزی صفحه نمایش علاوه بر S8 در مدل های جدید S7 edge هم وجود داره، امروز گوشی خودمو که از تولیدات قبل سامسونگ بود با ی گوشی جدید مقایسه کردم، تنظیمات دقیقا یکی بودن و ورژن رام و کرنل هم همینطور اما متاسفانه رنگ گوشی به وضوح به قرمزی میزد که با دستکاری تنظیمات هم برطرف نشد، ظاهرا سامسونگ تغییراتی در محصولات جدید داده که داره گند میزنه به اعتبار خودش !!!

Samsung Galaxy S8+ Samsung Galaxy S8+

1396/2/23 سلام، بر خلاف نظر قبلم متاسفانه امروز متوجه یک موضوع شدم، مشکل قرمزی صفحه نمایش در مدل S7 edge هم وجود داره، امروز گوشی خودمو که از تولیدات قبل سامسونگ بود با ی گوشی جدید مقایسه کردم، تنظیمات دقیقا یکی بودن و ورژن رام و کرنل هم همینطور اما متاسفانه رنگ گوشی به وضوح به قرمزی میزد که با دستکاری تنظیمات هم برطرف نشد، ظاهرا سامسونگ تغییراتی در محصولات جدید داده که داره [خراب میکنه] اعتبار خودش !!!

Samsung Galaxy S8+ Samsung Galaxy S8+

1396/2/5 سلام، دوستانی که مشکل قرمزی صفحه نمایش دارن فکر میکنم دلیلش تنظیمات مربوط به نمایشگر باشه، گوشی من با اینکه S7 edge هستش ولی تو آپدیت جدید که به اندروید 7 تبدیل شد همین مشکلو داشت که خودم از قسمت تنظیمات برطرفش کردم، اون زمان هنوز S8 نیومده بود به خاطر همین بعد که شنیدم S8 این مشکلو داره حدس زدم که نرم افزاری باشه ی سرچ کردم دیدم سایت بروزرسانی هم به این موضوع اشاره کرده و حتی از قول شرکت سامسونگ نوشته بود که به زودی آپدیت جدیدی برای از بین بردن این مشکل برای همه مدلها منتشر میکنه، موفق باشید.

Xiaomi Mi Note Pro Xiaomi Mi Note Pro

1394/7/23 دوستان تعداد محدودی برای فروش موجوده برای اطلاعات بیشتر به این لینک مراجعه کنید http://www.forum.persiantools.com/threads/%D9%81%D8%B1%D9%88%D8%B4-xiaomi-mi-note-pro-%D8%AA%D8%B9%D8%AF%D8%A7%D8%AF-%D9%85%D8%AD%D8%AF%D9%88%D8%AF.735669/
موارد 1 تا 6 از مجموع 6 مورد
خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا