مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : محمد ن
  • تاریخ عضویت : 1393/1/16
  • تعداد نظرهای داده شده : 5

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 5 از مجموع 5 مورد

Sony Xperia X Sony Xperia X

1395/12/23 سلام من برای این گوشی گلس تمام صفحه گرفتم اما از وقتی گلس رو نصب کردم کیفیت تاچ اومده پایین فروشنده می گفت گلس های تمام صفحه برای گوشی های با لبه ی خمیده همین طوریه و مقدارس روی کیفیت تاچ تاثیر داره می خواستم ببینم درسته یا این گلسی که من گرفتم خوب نیست؟

Sony Xperia X Sony Xperia X

1395/12/16 سلام من امروز این گوشی رو خرید گارانتیش کامتله کسی از این گارانتی اطلاعی داره چون هیچ شماره یا کارتی توی جعبه نبود و فقط یک لیبل روی گوشی زده شده بود؟

GLX Maad GLX Maad

1395/12/16 من برای حمایت از تولید داخلی از چند سال پیش گوشی های زیادی از glx خریدم جی 3.لاستر.اسپایدر.آساو ماد اگه شما هم مثل من از اون موقع از جی ال ایکس خرید می کردید متوجه می شدید که هر نسل به نسل چه قدر گوشی ها هم از لحاظ کیفیت تولید و هم از لحاظ خدمات خیلی بهتر از قبل شدن نمی گم الان عالی هستند و می شه با برند های مطرح خارجی مقایسه کردشون ولی نسل به نسل بهتر شدن (همه گوشی ها نسل به نسل بهتر می شن مثلا قاعدتا نوت4 از لحاظ قطعات پردازنده و دوربین از نوت5 ضعیف تره منظور من از بهتر شدن توی کیفیت تولید مونتاژ و خدمات که نسبت به قبل خیلی بهتر شده) به خاطر این بهتر شدن که هنوز با توجه به کاستی هایی که هست از این شرکت خرید می کنم چون مثل ایران خودرو وسایپا نیست که هرچی ازشون حمایت می شه و مردم ازشون مجبورن خرید کنن اما کیفیت بالا تر نمی ره شما هم حمایت کنید چون این شرکت داره بهتر می شه.

حالا خوبی ها وبدی هایی که من از ماد دیدم که اینجا بدون هیچ جانب داری می گم:
1بدنه که پلاستیکیه و تو این رنج قیمت نباید توقعی دیگه ای ازش داشت اما کیفیت قطعات قاب از اسپایدر بهتر شده نازک و سبکه می شه تا حدودی با یک دست باهاش کار کرد اما در حالت سکون کار کردن با یه دست در حالت حرکت از نظر من توصیه نمی شه خطر افتادنش زیاده واسه ما رنگ قابش مشکیه و ماته ولی اثر انگشت رو جذب می کنه.
2سخت افزار که طبیعی هست که بهترین سخت افزار بازار نیست اما بعید می دونم توی هیچ برنامه ای که الان توی گوگل پلی هست رو نتونه اجرا کنه همه بازی ها رو هم اجرا میکنه حالا برای بازی های خیلی سنگین ممکنه لودینگش خیلی طول بکشه پس سخت افزار برای زمان حال راضی کننده است اگر هم که استفاده شما فقط برای وبگردی و شبکه های اجتاعی هست که صد درصد به هیچ مشکلی در چند سال آینده بر نمی خورید.
3از لحاظ نرم افزار که اندرویدش 5.1 هستش من فقط اون بروزرسانی اولی که به صورت اینترنتی اومده بود رو نصب کردم که در حال حاضر مشکلی هم باهاش ندارم و همه چیز به خوبی اجرا می شه و همه چیز روون اجرا می شه و من مشکلی باهاش نداشتم گفته شده که اندروید6 هم برای این گوشی در حال توسعست رابط کاربری هم رابط خام اندروید و یک سری نرم افزار کاربردی هم پیشفرض نصبه .
-دوربین به نظر من دوربین نسبت به اسپایدر یک عقب گرده و کیفیت دوربین اسپایدر بهتر ار اینه ولی با این شرایط کیفیت دوربین در شرایط نوری خوب و در نور آفتاب رضایت بخشه ولی توی تاریکی و محیط بسته و محیط نور مصنوعی کیفیت در حد گوشی های 8 مگاپیکسلی هست اما توی این رنج قیمت کاملا طبیعیه دوربین سلفی هم خوبه و راضیتون می کنه.
-باتری رو که میتونم بگم خوبه و راحت با استفاده سنگین یک روز دوام داره و در استفاده عادی دو روز هم جواب می ده و به نظر من از این نظر گوشی خوبیه.
6اتصالاتش تقریبا کامله و از نسل چهارم ارتباطات پشتیبانی می کنه بلوتوث هم که طبیعه که داشته باشه وای فای و قابلیت اتصال به تلوزیون های هوشمند رو هم داره البته جای nfc خالیه که توی این رنج قیمت تقریبا در هیچ گوشی پیدا نمی شه در ضمن این گوشی دو سیم کارت میکرو میخوره.
7کیفیت تماسش خوبه و هم صدا به خوبی شنیده می شه هم به خوبی منتقل می شه بلدگو هم صداش نسبتا بلنده و کیفیتش متوسطه و راضیتون می کنه.
8صفحه نمایش 5.5 اینچ با رزولوشن اچ دی هست که با این قیمت طبیعیه که از گوریلا گلاس خبری نیست و بهتره یک گلس هم براش بخرید تا خیالتون راحت شه کیفیت از نظر رنگ خوبه و توی این رنج کاملا راضیتون می کنه و کیفیتش خوبه.
در کل تو این رنج قیمت گوشی خوبیه

Sony Xperia M4 Aqua Sony Xperia M4 Aqua

1394/12/9 من این گوشی رو تازه گرفتم توش بازی هایی ساده که گوش قبلیم با پردازنده گرافیکی mali400 راحت اجرا می کرد رو با لگ اجرا می کنه می خواستم ببینم این طبیعیه یا فقط واسه من اینجوریه مثلا بازی Angry Birds Transformers یا آسفالت نیترو رو با اجرا می کنه و لی لگ و افت فرم داره

GLX Spider GLX Spider

1393/1/16 اونایی که این گوشی رو دارن بگن nfc داره یا نه آخه من یه جا خوندم که nfc نداره و توی سایت شرکت اشتباهی نوشته nfc دارد فقط هرکی گوشی رو داره یا از نزدیک دیده که nfc داره بگه
موارد 1 تا 5 از مجموع 5 مورد
ایسام