مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : پاشا گ
  • تاریخ عضویت : 1393/1/6
  • تعداد نظرهای داده شده : 1

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 1 از مجموع 1 مورد

Samsung Galaxy Note 3 N9002 Samsung Galaxy Note 3 N9002

1393/1/6 سلام، بنده این گوشی را خریداری کردم و می خواهم تجربه خود را در این زمینه با سایر دوستان به اشتراک بگذارم.

بنده در سفری که به دبی داشتم، این گوشی را من از سایت http://crazydeals.ae به قیمت 2999 درهم (معادل حدود 2.400.000 تومان) خریداری کردم. البته در چین فکر می کنم بتوان این گوشی را حدود 15 تا 20 درصد ارزان تر (حدود 2.000.000 تومان) خریداری کرد. خرید را به صورت آنلاین انجام دادم و نحوه پرداخت را تسویه هنگام دریافت محصول انتخاب کردم و آدرس هتل را وارد کردم. دو روز بعد موبایل در محل هتل تحویل من شد و من هزینه آن را نقدا به پیک پرداخت کردم. حال بپردازیم به خود گوشی:

وقتی گوشی را روشن می کنید، زبان آن چینی است. به راحتی می توان زبان آن را به انگلیسی تغییر داد. اما مشکلات این گوشی در حالت روت نشده و با رام سامسونگ به شرح زیر است:
- این گوشی تنها از زبان چینی و انگلیسی پشتیبانی می کند، از این رو شما امکان نصب کیبورد فارسی بر روی آن ندارید (حداقل از طریق تنظیمات خود گوشی). اما امکان خواندن مطالب فارسی (اس ام اس فارسی و سایت های فارسی) وجود دارد.
- تعدادی از نرم افزارهای گوشی چینی است
- هنگام نوشتن با قلم به صورت انگلیسی، نرم افزار تشخیص دست خط گاهی اوقات (موارد محدود) کاراکترها را به عنوان کاراکتر چینی تشخیص می دهد
- نرم افزار Google Playstore در گوشی وجود ندارد.

بنده نرم افزار بازار را بر روی گوشی ریختم و حدود یک هفته با رام خود سامسونگ با گوشی کار کردم. حتی بدون روت کردن، تنها ایراد جدی نداشتن کیبورد فارسی است و تقریبا تمامی امکانات گوشی به همین صورت قابل استفاده است.

برای رفع مشکلات اشاره شده در بالا، باید دستگاه را روت کرده و رام دیگری بر روی آن نصب کنید. رامی که باید نصب شود در سایت زیر موجود است:
http://www.studenikin.ru/svarom/SM-N9002.asp

البته یک نسخه مجانی از رام وجود دارد و یک نسخه پولی که با 12 پرداخت دلار (حدود 36 هزار تومان) آن را می توانید بخرید. بنده خود 12 دلار پرداخت کرده و نسخه پولی آن را خریداری کردم. رام را می توانید از سایت زیر بخرید:
http://www.samrusung.ru/index-en.php

تمامی مراحل نصب رام در سایت های زیر تشریح شده است (رام پولی و رایگان مراحل نصب یکسانی دارند)
http://marrkdaviid.com/2014/01/how-to-flash-sva-rom-v2-0-on-the-samsung-galaxy-note-3-n9002/#.UzKOR4Uwa7w

http://www.samrusung.ru/ROMing-9002-en.php

کلیه مراحل نصب رام بعد از دریافت تمامی فایل ها (حدود 2 گیگابایت فایل)، حدود 20 دقیقه طول خواهد کشید.
این رام به صورتی طراحی شده که نصب آن یا آپدیت کردن آن در زمان های بعدی، نیازی به فرمت کردن دستگاه ندارد بنابراین شما اطلاعات خود را از دست نمی دهید.

بعد از روت کردن دستگاه و نصب این رام، تغییرات زیر در گوشی شما انجام می شود:
- گوشی ابتدا به زبان روسی بالا می آید که به راحتی می توانید زبان آن را به انگلیسی تغییر دهید.
- علاوه بر زبان انگلیسی تمامی زبان های پشتیبانی شده توسط سامسونگ (از جمله فارسی) در تنظیمات گوشی قرار دارد. از این رو به راحتی می توانید از طریق تنظیمان گوشی، کیبورد فارسی را اضافه نمایید.
- تمامی نرم افزارهای چینی حذف می شود.
- نرم افزار تشخیص دست خط و صدا انگلیسی با درصد خطای خیلی کمتری کار می کنند.

توجه نمایید سیم کارت های ایران (حداقل رایتل و همراه اول که بنده در گوشی قرار دادم) به راحتی توسط گوشی تشخیص داده می شوند و کار می کنند (هم با رام سامسونگ و هم بعد از روت کردن دستگاه و نصب رام اختصاصی)
موارد 1 تا 1 از مجموع 1 مورد
خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا