مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : امیرحسین ر
  • تاریخ عضویت : 1390/3/6
  • تعداد نظرهای داده شده : 17

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 17 از مجموع 17 مورد

Sony Xperia C Sony Xperia C

1393/12/23 من کل گوشی رو فقط به خاطر اپدیت نشدن نقد نکردم اگ نگاه کنید تو کامنت اولم سه تا ضعف بزرگ این گوشی رو با علامت + نوشتم! هرچند همون آپدیت نشدن هم ضعف بزرگیه چون علاوه بر اینکه تا چندوقت دیگه قطعا از ساپورت خیلی از برنامه ها محروم میشه، نشونگر اینه که یا سخت افزار گوشی به حد کافی واسه ساپورت آپدیت قدرت نداشته یا سونی به خاطر بعضی دلایل (مثل فروش بیشتر سری زد های قدیمی) نخواسته ازش پشتیبانی کنه که در دو حالت ضعفه!
اینکه چون آیفون رمش یکه و قیمتش سه میلیونه توجیه خوبی واسه این نیست که این گوشی هم که رمش یکه خوب باشه و قیمتش ۷۰۰باشه! اصلا مقایسع آی او اس سبک اپل با اندروید قیاس مع الفارغه این دوتا چه ربطی به هم دارن؟ وقتی محصولات اپل با همین رم یک میتونن با پرچمدارهای اندروید با رم های ۲و ۳ گیگ رقابت کنن اپل چه نیازی داره رم رو بالا ببره؟ این که رم ایفون پایینه به خاطر تکنولوژی جدید و قدرت بالای سی پی یوشه که میتونه بنچمارکی حتی بالاتر از بهترین گوشی های اندرویدی با رم های بالا بیاره؛ اما سونی c با رم یکش دقیقا با کدوم گوشی رده بالا میتونه رقابت کنه؟! حرف من هم دقیقا همینه، این گوشی توان رقابت با گوشی های رده بالا که هیچ، با هم رده های خودش رو نداره!
به عنوان حسن ختام این بحث میگم این گوشی هم ارزش خرید داره ولی نهایت با قیمت ۴۵۰هزار تومن، اگه شما راضی هستید با همین قیمت بخرید نظرتون محترمه، ولی خیلی ها هستن مثل ما که دوست دارن با استفاده از تجربه های دیگران گوشی رو به قیمتی که واقعا ارزش داره بخرن و من هم یکی از کسانی بودم که این گوشی رو ۷۵۰تومن خریده و به شدت پشیمونه از انتخابش، همین!

Sony Xperia C Sony Xperia C

1393/12/23 والا من دوست داشتم گوشی خوبی باشه ولی وقتی نیست توجیه نمیکنم!
اتفاقا دوستانه بهتون میگم این گوشی نسبت به قیمتش اصلا به صرفه نیست! من این چندوقت خیلی زیاد تو بازار موبایل گشتم و میتونم از هر کمپانی حداقل 5تا هم قیمت این گوشی رو معرفی کنم که چه از لحاظ سخت افزار و چه از لحاظ ساپورت نرم افزاری خیلی بهتر از سونی c باشه.
الان هزارتا گوشی زیر 700تومن تو بازار هست که 4/4 هستن و تو همین قیمت گوشی هایی هستن کخ به 5 هم اپدیت شدن مثل موتو جی و اکسپریا زد آر و.. اما این گوشی اپدیتی که دریافت نکرد هیچ، بوت لودرش حتی باز نمیشه که بشه براش یه کاستوم رام یا کرنلی ریخت، حتی یه روت ساده هم کلی دردسر داره!
من با خود گوشی کاری ندارم اما این قیمتی که هست به نظرم پول دور ریختنه بدون هیچ تعصب و قصد و غرضی میگم..
این که به صرفه نیست رو به این علت میگم که نزدیک یک هفته بازار گوشی رو گشتم دنبال یه گوشی مناسب تو همین حدود 700-800 و انتخابم هم اکسپریا زد آر همین سونی بود که البته آخرش به خاطر مشکل قطع شدن وایفای و بلوتوثی که داشتن ترجیح دادم 200تومن هم بذارم روش و اکسپریا زد وان کامپکت بازم از همین سونی رو بگیرم که تو این چندروز به معنای واقعی ازش راضی بودم و میدونم اگه زد آر هم میگرفتم احتمالا تا همین حد ازش راضی بودم؛ این پاراگراف. آخر رو به این خاطر گفتم که یه وقت فکر نکنید من با خود برند سونی مشکلی دارم! ولی بازم بدون هیچ غرض و مرضی میگم این گوشی با این قیمت به هیچ وجه خریدش منطقی نیست چون خودم تا دلتون بخواد تجربه کار باهاش رو دارم.
البه هرکسی یه نظری داره و یه انتظار خاصی از کالای موردنظرش..

Sony Xperia C Sony Xperia C

1393/12/20 یک سال پیش این گوشی رو برای برادرم با همین قیمت ۷۰۰هزار تومن.. و واقعا پشیمونم! تجربه کار با این گوشی رو مینویسم بلکه به درد کسی بخوره و یه موقع مثل ما از خریدش پشیمون نشه:
+ سخت افزار ضعیف و هنگ های روزانه.. به عنوان یه دوست میگم٬ موقع خرید گوشی اصلا به تعداد هسته های CPU توجه نکنید این اشتباهی بود که من سر خرید این گوشی داشتم.. چیزی که تو قدرت یه گوشی موثره اون معماری و تکنولوژی CPU هست؛ مثلا تو این رنج قیمت حدود ۷۰۰-۸۰۰ کوالکام اسنپدراگون ۶۰۰ یا ۶۱۵ میتونن گزینه های خوبی باشن یا اگه اینا گرونتر از این رنج بودن اسنپدراگون ۴۱۰.. تجربه بد من از این گوشی باعث شد کلا دنبال گوشی با پردازنده مدیاتک نباشم لااقل برای گوشی های ارزون.
+ ساپورت افتضاح! این گوشی حتی به اندروید ۴/۴ کیت کت هم آپدیت نشد..
+ شانس افتضاح تر! بوت لودر این گوشی به طور کامل توسط سونی بسته ست و اجازه بازشدنش رو نمیده این یعنی عیچ کاستوم رامی هم براش نداریم! نه آپدیت میشه نه کاستوم رامی براش هست (البته تا چندوقت پیش که من دنبالش بودم) آدم حس میکنه سونی تبعیض قائل شده در قبال این گوشیش!
فقط میتونم بگم واقعا تجربه خوبی نداشت این گوشی برامون.

Sony Xperia C Sony Xperia C

1393/12/20 بوت لودر این گوشی به هیچ وجه باز نمیشه و به همین دلیل هیچ کاستوم رامی براش ساخته نشده! یعنی تا چندوقت قبل که من دنبالش بودم اینجوری بود.

Nokia 130 Dual SIM Nokia 130 Dual SIM

1393/12/20 من ساخت ویتنامشو دارم ولی کلا ساخت هرجا باشه فرق نداره نگران نباش!
برای من که فارسی رو کامل ساپورت میکنه هم منو و هم صفحه کلید.. درکل همین ۷۰-۸۰ تومن میارزه ولی دکمه هاش موقع اس ام اس نوشتن خیلی صدا میده که این یه مورد اعصاب خردکنه!

LG Nexus 4 E960 LG Nexus 4 E960

1393/12/20 خیلی وقته این گوشی رو دارم، دیدم نامردیه اگه نظر نذارم!
این گوشی پرچمدار سال ۲۰۱۲ ال جی بود و الان تو سال ۲۰۱۵ هستیم یعنی حدود سه سال از تولیدش میگذره ولی هنوزبعد سه سال نشده که سر برنامه یا بازی بخواد اذیت کنه، چیزی به اسم هنگ واقعا براش معنا نداشت... تا چندوقت قبل که حال و حوصله بیشتری داشتم و البته ساپورت بهتری میشد همیشه درحال امتحان کردن چیزای جدید روش بودم، مورد داشتیم تو یه روز من ۱۵ بار رام این گوشی رو عوض کردم!
تجربه من از خرید این گوشی نکسوسی و ال جی واقعا عالی بود، ۲ ساله دارمش و احتمالا یک سال دیگه هم کارم رو راه میندازه، گوشی بود که برام اصطلاحا عمری کار کرد.. پیشنهاد من به دوستانی که دنبال یک گوشی هستن که بتونه حداقل تا دوسال براشن کار کنه ولی بودجه متوسطی دارن اینه که پرچم دارهای سال قبل کمپانی های موبایل رو بخرن که ساپورت خوبی دارن و سعی کنن زیاد سمت گوشی های میان رده نرن که شرکت ها معمولا زیاد خودشونو موظف نمیدونن که از این گوشی ها ساپورت کنن و آپدیت بدن براشون!

Nokia 130 Dual SIM Nokia 130 Dual SIM

1393/8/30 گوشی ساخت ویتنامه جعبه هم پلمپ بود.

Nokia 130 Dual SIM Nokia 130 Dual SIM

1393/8/29 در مورد سوالات دوستان بگم که:
من از پاساژ دانشکده خریدم که یجورایی علاالدین کرج محسوب میشه! آدرسش هم ورودی کرج میدان کرج (چهارراه امام خمینی)- خیابان دانشکده که دیگه اونجا از هرکسی بپرسی راهنماییت میکنه.. البته اونجا هم اکثر مغازه ها نداشتن باید بگردی، متاسفانه شماره مغازه رو پاک کردم
در مورد حافظه پیامک هم باید بگم متاسفانه محدود هست، برای موارد ارسال شده 15تا و برای دریافتی ها هم که نمیدونم چندتاست چون هنوز نتونستم پرش کنم! ولی فکر میکنم 200 تا باشه مثل گوشی 1280
بله تماس ها و پیامک ها هم مشخصه که برای کدوم سیم کارته، هم در حین تماس و هم بعدا عدد سیم کارت مربوطه کنار تماس ها وپیامک ها هست و کامل مشخصه.
در کل تنها مشکلی که من با این گوشی داشتم تا الان اینه که حتی اگه واسه صفحه کلید رمز هم گذاشته بشه میشه پیامکی که اومده رو بدون باز کردن قفل صفحه کلید خوند متاسفانه..

Nokia 130 Dual SIM Nokia 130 Dual SIM

1393/8/28 من امروز رنگ مشکی این گوشی رو از کرج خریدم 98 تومن احتمالا رنگ های دیگه رو هم داشت. تو جعبش یه هندزفری نسبتا خوب و یه شارژر هست.
گوشی سبک و خوش دستیه و خوراک اس ام اس دادنه! فارسی هم داره و مشکلی نیست البته اگه زبان گوشی انگلیسی باشه فقط میتونی اس ام اس انگلیسی بدی درصورتی که اگه فارسی باشه هم فارسی و هم انگلیسی ساپورت میشه، کلا فکر نمی کنم زیاد مشکل حادی باشه!
صدای مکالمه هم کیفیت خوبی داره و از جلو میاد .. قابلیت رمزگذاری واسه صفحه کلید هم داره، این گوشی میتونه حکم یه mp3 player رو هم داشته باشه! در مورد باتریش هم تا الان که یه 2-3 ساعت باهاش کار کردم یه خط هم کم نشد! امیدوارم عمر باتریش به همون خوبی باشه که مایکروسافت گفته.
در کل به عنوان یه گوشی دوم و دم دستی که برای زنگ زدن و اس ام اس و آهنگ گوش دادن به کار بره گوشی خوب و به صرفه ایه انصافا!

Sony Xperia C Sony Xperia C

1393/2/2 تا جایی که من میدونم تقریبا تو همه گوشی های اندرویدی به طور پیش فرض برنامه ها تو حافظه داخلی نصب میشن و این گزینه که شما میگی رو ندارن! ولی به هرحال این اصلا مشکل مهمی نیست ققط تو گوگل بزن :
انتقال برنامه های اندروید به sd
بالای ۵۰تا برنامه واسه این کار پیدا میکنی! طرز کارشون هم خیلی ساده هست ولی اگه بازم مشکل داشتی برو مرجع تخصصی اندروید بخش گوشی خودت دیگه همه چی دستت میاد.

Nokia XL Nokia XL

1393/2/2 این دوستمون گفته که کاربر حرفه ای کسیه که از اون چیزی که به دستش میرسه همونجوری که هست استفاده کنه و کاری با دل و روده اون نداشته باشه! به معنای واقعی کلمه کاربر حرفه ای رو فهمیدیم! رفیق خوب شد که بقیه دنیا مثل شما فکر نمیکنن ...
میگی الان هر بچه دبیرستانی بلده دل و روده گوشی رو واست توضیح بده٬ نمیدونم چرا از این اتفاق ناراحتی که همین بچه های دبیرستانی برنامه نویس های آینده این مملکتن...
اینا که شما گفتی فقط یه توجیه بود واسه کسایی که حوصلن یادگرفتن چیزهای جدید رو ندارن٬ خیلی جالبه که از نظر شما مثلا کسی حرفه اییه که دم به دیقه گوشیش هنگ میکنه به خاطر پرشدن رم ولی راهکاری نداره چون معتقده به قولی اینا حکمت شرکت سازندش بوده دیگه!

Nokia 207 Nokia 207

1392/4/14 من واقعا نمیدونم اون کسی که استراتژی طراحی محصولات نوکیا رو به عهده داره چه فکری پیش خودش میکنه... یه دوستی گفت این گوشی ها واسه یه قشر خاصی هستن مثل زنان خانه دار و سالمندان! اولا که زنان خانه دار از خیلی هایی که ادعای علم دارن خیلی بیشتر استعداد دارن و میفهمن؛ اصلا مگه قراره که با گوشی آپولو هوا کرد؟! نه رفیق، من یه پسرخاله دارم 6سالشه هنوز مدرسه نمیره چندروز پیش برگشته بهم میگه گوشیت اندرویده؟ بش میگم آخه تو اندرویدم مگه میدونی چیه؟! یه نگاه عاقل اندر سخیفی بهم انداخت گفت "بله یه سیستم عامله گوشی و تبلته که خیلی خوبه فقط یکم سنگینه به نسبت بقیه و یکم هنگم میکنه و ویروس زیاد میگیره چون متن بازه!" خلاصه که ما دیگه چیزی نگفتیم و فهمیدیم این از ما بیشتر میفهمه!
دنیا داره به سمت پیشرفت حرکت میکنه اونوقت نوکیا میخواد با عقب گرد معجزه کنه! 4سال پیش کمتر از یک پنجم بازار موبایل واسه گوشی های هوشمند بود، 2سال پیش نصفش و حالا بالای 80-85درصد این یعنی تا چندسال دیگه تمام گوشی ها هوشمند خواهد بود و مخالفت با این جریان حماقت محضه همونطوری که شما اگه الان بخوای با کامپیوتر های مک دهه هشتاد میلادی کارکنی خنده داره! کسی که با گوشی هوشمند نتونه کارکنه بهتون قول میدم تو اکثر مواقع با یه گوشی ساده هم درست نمیتونه کارکنه!
نوکیا حتی اگه همین الان هم تموم توجه خودش رو گوشی های هوشمندش بزاره (نمیگیم اندروید بزنه رو همین ویندوز 8 تمرکز کنه) و البته آدمای کاربلد تر و جسورتری رو تو راس مدیریتی خودش ببینه به نظر من که میتونه خیلی زود جزو 3برند اول گوشی های هوشمند قرار بگیره و شدیدا از فروش دستگاه های اندرویدی کم کنه؛ همین امسال نوکیا با لومیا 920 خیلی عالی با گوشی هایی مثل گلکسی اس 3، آیفون 5، گوگل نکسوس 4 و اکسپریا زد رقابت کرد.. ولی واقعا کو گوش شنوا؟!

Sony Ericsson Vivaz Sony Ericsson Vivaz

1390/3/23 واسه اینکار اول از همه باید به فایل های سیستمی گوشی دسترسی داشت یعنی اول گوشی باید هک شده باشه که فعلا گوشی های ویواز فقط ورژن های اولشون قابل هک هستند ونباید اپدیت شده باشند(اگه اشتباه نکنم میشه ویواز هایی که تا شش ماه بعد از اولین عرضه یعنی اسفند۸۸ خریداری شده باشند) یعنی اگه گوشیتو تو این چهار پنج ماه خریدی فعلا هیچ راهی نداره ولی اگه گوشیت ورژن اولیست باید تو یکی از فایل های درایو سی گوشی عددی رو که نوشته شده رو به یه حرف دلخواه تبدیل کنی تا دیگه عدد شناسایی نشه و قدرتش همیشه ۷۲۰ باشه .در مورد اینکه این فایل تو کدوم پوشه از درایدو سی هست هم یادم نمیاد کدومه ولی خودم از توی یه سایتی خونده بودم که فکرکنم موبایلستان بود.
ولی در کل اینقدر دنگ و فنگ داره که بیخیالش بشی راحت تری.

Samsung Galaxy S WiFi 5.0 Samsung Galaxy S WiFi 5.0

1390/3/18 بالاخره یه رقیب واسه ایپادتاچ پیدا شد اما بازم از نظر قیمت ایپاد خیلی باصرفه تره

Sony Ericsson Vivaz Sony Ericsson Vivaz

1390/3/18 دوست من در همه گوشی های موبایل برای اینکه گوشی داغ نکنه و همچنین عمر سی پی یو و مدت زمان استفاده از باتری افزایش پیدا کنه سی پی یو را روی مقدار پایین تری تنظیم میکنن و میزان واقعی سی پی یو فقط در هنگام بازی های سنگین و دیدن فیلم و از اینجور کارا استفاده میشه یعنی فق وقتی نیاز هست کل قدرت سی پی یو به کار میوفته اما حتما این عددی که شما گفتین نیست و خیلی بالاتر از ایناست من فکر کنم روی ۵۰۰ تنظیم شده

Nokia N8 Nokia N8

1390/3/6 راستی یه چیز دیگه رو فراموش کردم...
تو یکی از نظرات نوشته شده بود که صفحه نمایش این گوشی بهتر از گوشیهای سامسونگه...جالبه بدونید که صفحه نمایش این گوشی ساخت شرکت سامسونگه! و قطعا سامسونگ هم بهترین هاش رو در اختیار کمپانی های دیگه قرار نمیده. همونطور که تو مشخصات هم نوشته صفحه نمایش این گوشی از نوع امولید هست و صفحه نمایش گوشیهای پیشرفته سامسونگ سوپر امولید و اگر هم شک دارین به اینکه سوپر امولید بهترینه میتونین توی همین سایت مقایسه گوشی گلکسی اس و ایفون رو بخونید و عکس های اون رو ببینید تا خودتون متوجه بشید.

Nokia N8 Nokia N8

1390/3/6 اینجا ادم یه سری نظراتی رو میبینم که واقعا خنده داره...یه کسایی با یه سری تفسیرهای من در اوردی خودشون رو علامه میدونن و ماشالا در همه زمینه کسایی که بی اطلاع تر از خودشون هستند رو راهنمایی میکنند.وای به روزگار کسایی که به این راهنمایی ها گوش میکنند واقعا!
عزیزان دل من واسه مشاوره قسمت نظرات این سایت بدترین جا هست چون افراد برحسب تعصب نظر میدن.برای مشاوره حتما به فروم های تخصصی موبایل بریدمثل موبایلستان یا اپی دی ای فارسی و...
واما برسیم سر جواب دادن به حرف های خنده دار بعضی ها
گفته شده سی پی یو و جی پی یو این گوشی بینظره!این دیگه از اون حرفاست. جالبه این گوشی سی پی یوش ۶۸۰ مگاهرتز هست اما همین الان چندین گوشی با سی پی یو دوهسته ای ۱.۲ گیگاهرتز تو همین ایران خودمونم هست مثل اپتیموس۲ایکس و اتریکس و... در مورد اینکه بی نظره تو رده قیمتش هم باید خدمت شما عرض کنم که گوشی سامسونگ گلکسی جیو با قیمت ۲۶۰ هزارتومان از سی پی یو ۸۰۰ مگاهرتزی و جی پی یو بسیار قدرتمندتر استفاده میکنه و با سیستم عامل اندروید حالا شما خودت قضاوت کن که کدوم یکی بهتره!
در مورد اینکه اندروید به قول ایشون به درد سطل اشغال میخوره شرط میبندم ایشون اصلا گوشی اندرویدی دستشون نگرفتن تا احیانا به مراکز ترک اعتیاد به خاطر معتاد شدن به گوشی مراجعه کنند!
به هرحال اصلا مقایسع سیمبین که خود نوکیا هم از اون دست کشیده با اندروید که در اوج هست مثل مقایسه ژیانه با زانتیا! شما تو بررسی گوشی ها اگه دقت کنی در قسمت مزایای یک گوشی اندرویدی همیشه اندروید بودن هست و بالعکس در قسمت نقص های یک گوشی با سیستم عامل سیمبین نوشته شده رابط کاربری سیمبین جزو بهترین ها نیست حالا با هم خودتون انتخاب کنید سیمبین که هرروز تعداد برنامه نویس هاش کمتر میشن یا اندروید که هروز چندین برنامه جدید و رایگان براش عرضه میشه... به اون اقا هم توصیه میکنم اول سیستم عامل لندروید رو تجربه کنند و بعد بگن به درد سطل اشغال میخوره!
این گوشی تنها نکته فوق العادش دوربینش هست اما یک گوشی پیشرفته فقط رو دوربینش اتکا نمیکنه... بیشتر به نظر میرسه این گوشی دوربین موبایل داره تا موبایل دوربین دوربین دار!
موارد 1 تا 17 از مجموع 17 مورد
خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا