مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : مهدی ق
  • تاریخ عضویت : 1392/12/7
  • تعداد نظرهای داده شده : 3

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 3 از مجموع 3 مورد

Samsung Galaxy Note 4 Samsung Galaxy Note 4

1393/12/3 دوست عزیزی که مدل f نوت 4 رو خریداری کردین . من تصمیم به خرید این گوشی رو دارم . ممنون میشن قیمت گوشی و اینکه اصل این گوشی ساخت کجاست رو به ایمیل من بفرستید .
mahdiparsa31@yahoo.com

Apple iPad Air Apple iPad Air

1393/2/14 سلام خدمت دوستان عزیز . من تصمیم دارم تا چند روز آینده یه تبلت ipad خریداری کنم . از دوستان عزیز تقاضا می کنم اگر براتون ممکن است یه apple id برا من بسازین و به ادرس mahdiparsa31@yahoo.com ایمیل کنید . متشکرم .

Samsung Galaxy S5 Samsung Galaxy S5

1392/12/7 سلام خدمت دوستان عزیز . من مهدی هستم از شیراز وتازه امروز عضو این سایت شدم . تصمیم دارم یه مویایل سری s از سامسونگ خریداری کنم . مطالب مفید و قابل قبولی در بخش نقد و نظرات مطالعه کردم . دوست دارم s4 خریداری کنم . در مجموع از نوشته های دوستان بجز قاب پلاستیکی و داغ شده باطری البته اگر اصلی نباشه مشکل خاصی ندیدم . البته از سایت you tube چندین ویدئو رو دیدم و همینطور که دوستان اطلاع دارید 5 اسفند شرکت سامسونگ از s5 هم رونمایی کرد . البته تا الان هم در این سایت و برخی دیگر از سایت های داخلی و خارجی انتقاد های زیادی به s5 وارد شده است مثلا حسگر اثر انگشت که کپی از اپل آمریکا و htc هست . البته در مورد HTC ONE هم بررسی های انجام دادم و HTC ONE هم گوشی شایسته و مناسبی چه در قسمت سخت افزار و نرم افزاری است . به هر صورت بین S4 و HTC ONE تردید دارم . ممنون میشم اگر دوستانی که اطلاعات بیشتری در مورد این دو گوشی دارن منو راهنمایی کنن .
موارد 1 تا 3 از مجموع 3 مورد
خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا