مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : محسن م
  • تاریخ عضویت : 1392/12/5
  • تعداد نظرهای داده شده : 7

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 7 از مجموع 7 مورد

Microsoft Lumia 535 Dual SIM Microsoft Lumia 535 Dual SIM

1395/7/6 با سلام
دوستان کجایید شما ، شما دارین در مورد یک پائین رده مایکروسافت بحث می کنید، لطفا یه نگاهی به قیمت بندازید و بعد در مورد فیلمبرداری فول اچ دی و ..... صحبت کنید ، انتظارات گوشی 110 دلاری (که حالا به 90 دلار رسیده ) در برندهای دیگه یا سیستم عامل های دیگه چیه ؟
شما یه 5 اینچی از برند پلاستیکی !!! با این قیمت پیدا کن ، سطح توقعاتتون بالاس از یه پائین رده تاکید می کنم پائین رده نه میان رده ......
منم این گوشی رو دارم ویدئویی که از اجرای اسفالت گذاشتم مربوط به حداقل 1/5 سال پیشه می تونید ببینید تو 300 تا کامنت اول هستش ، از اون زمان تا الان کوچکترین مشکلی نداشتم ، وقتی من خریدم همه گفتن مشکل ال سی دی ، بعد همه گفتن نرم افزار ، حالا می گن باطری ، فول اچ دی ....!!!!!!!!

Microsoft Lumia 535 Dual SIM Microsoft Lumia 535 Dual SIM

1393/11/15 سلام
نه عزیز به اون کیفیت نیست ، لومیا های قبلی قاب و بدنه خیلی خوب جفت شدن در حالی که در این مدل همونطور که یکی از دوستان هم گفت :
9- ..........با دست این کنارش رو بکشید راحت فاضله میفته بینش با بدنه......... (نقل قول ابراهیم پ )
من فکر می کردم مال من اینطوریه ولی ظاهرا همه این مسئله رو دارن ، ولی با یه قاب نیلکین خیلی عالی اینم برطرف میشه(من طلایی شو دارم خیلی زیبا و خوش دسته)
من از فروشنده خریدم حتی قاب پشتی رو با یکی دیگه از گوشی هاش عوض کردم یکم بهتر شد ولی کلا همین طوریه...

Microsoft Lumia 535 Dual SIM Microsoft Lumia 535 Dual SIM

1393/11/5 با سلام
دوستان این هم ویدئویی که خواستین گوشی خودمه، :) !
ویدئو کار با لومیا 535 ورژن سخت افزار 3 پس از یکماه :
http://www.aparat.com/v/joPs0

lettered@live.com

Microsoft Lumia 535 Dual SIM Microsoft Lumia 535 Dual SIM

1393/11/4 با سلام
خدمت محسن م عزیز و دیگر دوستان که میخوان تجریه کار با این گوشی رو بدونن:
ابتدا 2 نکته مهم در مورد این گوشی
- اول اینکه این گوشی یک گوشی پائین رده محسوب میشه نه میان رده و نه پرچم دار پس اگه توی ایران دارین این گوشی تو رنج 600 هزار تومان می خرید بدونید که تو کشورهای عربی مثلا خود دبی حدود 450 تومان با مالیات داره فروخته میشه ، هنگام مقایسه اینو مد نظر قرار بدین (از نظر من حتی به همین قیمت هم ارزش خرید بیشتری نسبت به خیلی از گوشی های دیگه داره)
- نکته دوم اینکه اینجا ما داریم در مورد یک گوشی ویندوزفون صحبت می کنیم اگه ویندوزفونی نیستید تضمینی وجود نداره که از این گوشی خوشتون بیاد پس بحثی راجب سیستم عاملش نداریم .
واما در مورد گوشی :
- کیفیت ساخت بدنه این گوشی چندان مطلوب نیست ، آدم رو یاد بدنه های پلاستیکی یکی از شرکت ها که اسم نمی برم میندازه! ولی از نظر ارگونومی فوق العاده خوش دسته و کار باهاش راحته حتی با یک دست
- صفحه نمایش راضی کننده است و حتی بیشتر از اون میشه گفت عالی
- حافظه در دسترس چیزی در حدود 4 گیگ بایت هست که با توجه به اینکه در وینفون امکان نصب همه نرم افزار های روی کارت حافظه وجود داره و این گوشی هم تا 64 گیگ پشتیبانی میکنه ، مشکلی از این بابت نخواهید داشت.
- دوربین اصلی در یک کلام 5 مگا پیکسل نه بیشتر و در حد 5 مگا پیکسل راضی کننده است به علاوه امکانات جالب نرم افزاری و عکاسی پانوراما و نرم افزار های ویرایش فوق العاده عکس از امتیازات این گوشیه و دوربین دوم 5 هم با لنز عریض عملکرد بسیار خوبی داره و یکی از برتریهای گوشی نسبت به سایر هم رده هاش محسوب میشه (نرم افزار سلفیه صوتی رایگان هم موجود براش خیلی عالیه).
- باطری گوشی طبق تجریه من با اتصال دائم وای فای و سینک کلیه اکانتهای (msn ، یاهو و جی میل) وبگردی معمولا 2 ساعت در روز ، 1 ساعت بازی سنگین و معمولا مکالمه در حدود 1 ساعت یک روز جواب داده ، در مجموع به خاطر ویندوز مصرف بهینه شده و باطری هم حداقل از نظر من نمره خوبی میگیره!:دی).
- در مورد سخت افزار همون طور که در نظر دیگه هم گفتم می تونین در حد بازی asphalt8 بدون کوچکترین مشکل روی اون حساب کنید ، اینکه من تاکید دارم روی این بازی چون هیچ گوشی دیگه ای با این مشخصات پیدا نمی کنید که این بازی رو اجرا کنه (اسنپ دراگون 200) . و در وبگردی و کارهای روتین فوق العاده روان و بدون مشکل.
ایرادات :
دوربین اصلی شاید اگه 8 بود بهتر بود
بدنه پلاستیکی گوشی
نبود تجهیزات جانبی البته به نسبت سایر گوشی ها (تو سایت جانبی یه چیزایی هست واسش)
امتیازات :
مقرون به صرفه (اکونومی)
امتیازات نرم افزاری جالب که در اینجا نمیشه اشاره کرد (منکر کمبود نرم افزار نمیشم ولی همونایی هم که هست واسش خیلی خوب از نظر طراحی و... )
دوربین دوم 5 مگا پیکسل با لنز عریض

و شاید خیلی چیزای دیگه که در تجربه ی شخصی من نبود
طولانی شد !
تصمیم با خودتون ، باز هم میگم اینا نظرات من بود و من هیچ ادعایی ندارم ....

Microsoft Lumia 535 Dual SIM Microsoft Lumia 535 Dual SIM

1393/11/4 سلام
این مشخصات گوشی من:
http://www.8up.ir/images/a8iqz8ja8pmj1hx3m1w.png
http://www.8up.ir/images/2enj6s5rupat71empmez.png
اگه بازم سئوالی بود در خدمیتم:
lettred@live.com

Microsoft Lumia 535 Dual SIM Microsoft Lumia 535 Dual SIM

1393/11/1 سلام
من خودم گوشی رو دارم ، 2 روزه خریدم و جالب اینکه ورژن سخت افزارش هم 3 هست ولی هیچ مشکلی با تاچش ندارم ، بیشتر کسایی که خیلی جدی میگن تاچ گوشی مشکل داره ، اصلا تا حالا این گوشی رو از نزدیک ندیدن!!! فقط هی اینو گسترش دادن ، خدائیش من خیلی راضیم اگه مشکلی باهاش پیدا کنم همین جا براتون می نویسم... در ضمن asphalt 8: airborn راحت باهاش اجرا کردم ، باورنکردنیه....

Huawei Ascend Mate7 Huawei Ascend Mate7

1393/10/18 جهت آشناتر شدن شما که آشنایی داری ، پردازنده G7 هووآی که موجود هم هست اتفاقا دوست عزیز:
Snapdragon 410
Quad-core ARM® Cortex™ A53 at up to 1.4 GHz per core
32-bit and 64-bit capable

درسته که اندروید 32 بیته اما پردازنده گوشی ها خیلی شون 64 بیتی اند

اینتل 64 بیتی هم میزبان اندروید که مورد بحث نیست
موارد 1 تا 7 از مجموع 7 مورد
خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا