مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : مسعود ت
  • تاریخ عضویت : 1392/11/15
  • تعداد نظرهای داده شده : 11

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 11 از مجموع 11 مورد

Samsung Galaxy Note9 Samsung Galaxy Note9

1398/4/13 سلام دوستان و وقتتون به نیک. بابت چند سوال مزاحم شدم و ممنون میشم اگر راهنمایی بفرمایید.
من چند سال پیش و دقبقا وقتی که نوت 3 به بازار اومد بر اساس نیازهام نوت 3 رو خریدم و از اون موقع تا حالا هم ازش استفاده کردم. تا قبل از چند ماه اخیر هم راضی بودم ازش و نیازهام رو برآورده می کرد. الان می خوام نت 9 بخرم و آماده خرید هستم. اما سه تا مسئله دارم.
اول اینکه من ساکن بابل هستم و نمی دونم بیام تهران حضوری خرید کنم یا از یک فروشگاه اینترنتی آنلاین خرید کنم؟ قبلا دیجی کالا رو اعتماد داشتیم و حالا که نیست, چه طور و از کجا خرید کنم که مطمئن باشم؟
میشه جایی رو معرفی بفرمایید؟
دوم اینکه دلیل اختلاف قیمتها در این حد چیه؟ فقط رنگ؟
سوم اینکه چند سال پیش کلی کامنت خودم تا موقع خرید چه چیزهایی رو تست کنم که رام کدوم کشور باشه و برای کدوم کشور نباشه و... الان هم آیا باید ملاحظه ای داشته باشم برای خرید؟ چیزی رو باید تست کنم به جز رجیستری؟ برای اصالت و...

Samsung Galaxy NotePro 12.2 Samsung Galaxy NotePro 12.2

1393/7/22 ببخشید یک سوال دیگه هم داشتم. این که گارانتی خاصی رو پیشنهاد می کنید یا فرقی نمیکنه؟ و اینکه همه مدلهای موجود در بازار ایران دست خط فارسی رو پشتیبانی می کنند و یا باید مسئله خاصی رو تو خرید مدنظر داشته باشیم؟ ممنون میشم سریعتر راهنمایی بفرمایید چون فردا میخوام بخرم و کارم لنگ خریدشه.

Samsung Galaxy NotePro 12.2 Samsung Galaxy NotePro 12.2

1393/7/21 سلام به همه دوستان و سژاس از گفتگو های خوبتان. من قبلن برای خرید نوت3 خیلی از نظرات کاربران و راهنمایی های دوستان توی صفحه اون گوشی استفاده کردم و حالا به دلیلی که میگم میخوام نوت 12.2 رو بگیرم اما چندتا راهنمایی میخواستم. مخصوصا از intel h عزیز که وقت می گذارند و محبت دارند.

1.من برای این که مدام با نوشتن سر و کار دارم گوشی نوت 3 رو خریدم و خیلی خیلی از امکانات قلمش استفاده کردم و می کنم. اما چون گوشی همیشه همراهمه امنیتش کمه و نگران نوشته هام هستم. واسه همین میخوام تبلت بگیرم تا توی خونه و کتابخونه ازش استفاده کنم اما می خوام بدونم قابلیت sync کامل با گوشی رو در مورد فایلهای s note داره یا نه؟ چون این تنها عامل خریدمه که یک فایل نوشتاری اس نوت رو به همون طریق بارها بتونم بین گوشی و تبلت جابه جا کنم.

2. در مورد نوت 3 چندین مدل بود که خیلی هاش لاک اپراتوری و ... داشت و به خیلی چیزها تو خرید باید دقت می کردیم تا گوشی روت شده بهمون نندازن و ... با راهنمایی دوستان و تحقیقات مفصل(تقریبن اون موقع عین 2000 کامنت رو خوندم!) مناسب ترین نوعش رو خریدم و به هیچ مشکلی هم بر نخوردم. می خواستم ببینم در مورد این تبلت هم چندین مدل مختلف تو بازار هست یا فقط همین مدل سیم کارت خور غیر ال تی ای بگیم کفایت می کنه؟

3. معمولن گوشی من هم سر باز کردن فایلهای اس نوت بعد از چندبار باز و بسته کردن و ویرایش فایلها کمی تاخیر داره که با شورت کات هوم میرم رم منیجر و clear memory رو می زنم و درست میشه. خواستم ببینم این تبلت هم همینطوره؟

از راهنمایی هاتون بی نهایت سپاسگزارم.

Samsung Galaxy Note 3 N9000 Samsung Galaxy Note 3 N9000

1392/11/22 امیر عزیز من سایت (http://www.mobileyabi.ir) رو تو جستجوها پیدا کردم. ادعا می کنه نرم افزار ضد سرقتش مقاوم به پاک شدن با ریست فکتوری و فول وایپه. آیا معنی این ادعا اینه که اگر سارق بعد از سرقت گوشی رو خاموش کنه و بخواد رامش رو عوض کنه و ... بازهم گوشی بعد از روشن شدن ردیابی می شه؟برای این که بتونم از فروشنده نرم افزار به طور تخصصی بپرسم که نرم افزار باید چه امکاناتی داشته باشه تا احتمال یافتن گوشی رو بیشتر کنه دقیقن چی باید بپرسم؟
گوگل دیوایس منیجر گوشی قبلیم رو نیافت که نیافت...

Samsung Galaxy Note 3 N9000 Samsung Galaxy Note 3 N9000

1392/11/22 بعضی گوشی ها دکمه هوم لق بود که بررسی شود.
کدهای پایین چک شود. همه اش باید روی گوشی کار کند.اگر کار نمیکند گوشی سامسونگ نیست !
ستاره مربع صفر ستاره مربع ؛ منوی تست سخت افزار//ستاره مربع ۱۲۳۴ مربع؛ ورژن فریمور و زبان
ستاره مربع ۰۲۲۸ مربع ؛ منوی اطلاعات باتری//ستاره مربع ۰۰۱۱ مربع ؛ منوی انجینیرینگ تنظیمات شبکه
ستاره مربع ۲۶۶۳ مربع ؛ منوی آپدیت فریمور سنسورها و تاچ//ضمنا دقت کن بخاطر مشکل نمایش کاراکترهای فارسی ترتیب بالا رو درست وارد کنی بر فرض ستاره مربع ۰۲۲۸ مربع یعنی به ترتیب ستاره بعد مربع بعد ۰ بعد ۲ بعد ۲ و بعد ۸ و نهایتا مربع رو شماره گیری میکنید.
در مورد دوستانی که می خواهند n9005 بخرند: باید رام مربوط به بین اللملی یا خاورمیانه باشه (xsi...ksaسه حرف اخر برچسب روی کارتن باشه )
چک کردن باتری با کارت اتوبوس رو هم که خودت گفتی و می دونی.

موارد دیگه ای که تو کامنت ها ندیده بودم (البته شاید بوده و من ندیده بودم)
1.در مورد صفحه تست 22 گانه چیزی که دوستان ذکر نکرده بودند و من نمی دونستم این بود که بعضی هاشون با دکمه بک به عقب برنمی گردند و با دکمه ولوم بالا یا پایین به عقب بر می گردند. من واسه یکی دو مورد چون نمی دونستم گوشی رو خاموش روشن کردم:I
2. خیلی راحت ازش رمز وای فای مغازه اش رو پرسیدم و اینترنت وای فایش رو هم چک کردم.

اما من بعد از ورود به فروشنده اطمینان دادم پول تو حساب هست و من خریدارم (تو مغازه خودش موجودی عابر بانک رو چک کردم) اما باهاش شرط کردم که به شرطی می خرم که اجازه بده مواردی که از قبل پرینت گرفته بودم رو چک کنم. (تو کامنتی که برای امید گذاشتم مفصل تر توضیح دادم) اگر اکی بود می خرم. به همین سادگی. سعی کردیم همدیگه رو درک کنیم و جبهه نگیریم جلوی هم. خوش اقبالی من این بود که اولین کسی بودم که تو اون روز و تو اون فروشگاه (تو بابل) سمت اون گوشی رفته بودم و گوشیش پلمب بود. جلوی خودم برچسبها رو باز کرد. بقیه اش چک کردن همون مواردی بود که گفتم. فقط من سریال نامبر رو از طریق سایت http://sndeep.info/en هم چک کردم. (به برادرزاده ام زنگ زدم و سریال رو براش خوندم و گفتم همون لحظه چک کنه. 3دقیقه بیشتر طول نمیکشه)
فقط من یک سوتی دادم که البته در نهایت خیلی به نفعم تموم شد:) بعد از چک کردن همه چیز یه هو فهمیدم ای داد بیداد، من سفید می خواستم که... این سیاهه که... این قدر ذهنم درگیر چک کردن این چیزا بود به این مسئله توجه نکرده بودم. اما چون اونقدرا برام مهم نبود و سیاهش هم خیلی شیکه خریدم رو انجام دادم. اما بعد از چند روز کار کردن و مقایسه با گوشی همکارم که n9005 سفیده، به نظرم رنگها تو سیاه جلوه و نمود و شیکی بیشتری دارند. البته این کاملن سلیقه ایه.

Samsung Galaxy Note 3 N9000 Samsung Galaxy Note 3 N9000

1392/11/21 امیرجان من اول مواردی رو که از کامنت های دوستان واسه خودم کپی کرده بودم، اینجا برای شما می ذارم. البته همه این ها بعد از این بود که بعد از خوندن نظرات دوستان (به خصوص امیرamir) به این نتیجه رسیدم که n900 بگیرم و نه n9005. به خاطر مشکلات زیادی که n9005 داشت (در مورد لاک اپراتوری و ...) و این که اون دوتا مزیتش تو ایران خیلی کارایی ندارند(ساپورت 4g و فیلمبرداری 4k) یک کامنتی امیر داشت در مورد تاریخچه خدمات اپراتورها که خوندنش خالی از لطف نیست. این پایین خلاصه و فشرده کامنتهایی که خوندم رو پیست می کنم.مجموعه ای از کامنت های امید3 و کامبیز sو amir.
بعدش طبق امر شما تجربه خودم رو از لحظه ورود به بعد می گم.
لطفا موارد زیر را یادداشت کنید، و هنگام خرید، یکی یکی کنترل کنید:
1-قیمت نهایی را بپرسید، بعدا نگه اجباری باید اینقدر هم پول نرم افزار بدی یا چند درصد پول مالیات پرداخت کنی.2-سیم کارتتان را ندهید، اول جنس را باید روئیت کنید.3- وجود داشتن برچسب خاورمیانه (اسم ایران هم توشه، به عکسها توجه کنید)4-قبل از گذاشتن باتری، شماره سریال جعبه و مدل را با برچسب پشت گوشی مقایسه کنید تا یکی باشد.5-بعد از روشن شدن، ستاره مربع صفر شش مربع را بزنید و شماره سریال ظاهر شده(imei) را باز مقایسه کنید.6.کانتر ناکس و وارانتی 0*0 باشه(گوشی خاموش بشود وسپس کلید هوم .پاور .ولوم پائین 5 ثانیه باهم گرفته بشه و بعد از اومدن صفحه ریکاوری .کلید ولوم بالا زده بشه و کانتر و وارانتی میاد) 1*0 . بودن نشاندهنده دستکاری گوشی و در نتیجه عدم پشتیبانی توسط سامسونگ است.توجه: برای خروج از صفحه ظاهر شده، هرگز استرس نگیرید و با آرامش تمام تا ده ثانیه محکم کلید پاور را نگه دارید تا گوشی خاموش شود و با آسایش مجدد روشنش کنید.7-ستاره مربع صفر ستاره مربع را بزنید تا صفحه تست 22 گانه ظاهر شود. هر قسمت را انتخاب و تستهای مربوط به آن را انجام دهید.8-فروشنده موظف است ادعاهای خود را داخل فاکتور بنویسد. مثل سفارش خاورمیانه (که باید جعبش عربی باشه) یا بین المللی بودن9-فروشنده باید داخل فاکتور شماره سریال گوشی را بنویسد و فاکتور را مهر بزند. اسم فروشگاه موجود در مهر را با تابلو و کارت ویزیت فروشگاه مقایسه کنید!
در مورد این که مدل n900 بدون پسوند، مدل بین المللی است و پسوند دارش رو نخریم.(در مورد قفل منطقه ای و اپراتور n900 تنها مدل بین المللی و تمام آنلاک نوت ۳ هست.)
این زیر معنای n900 های پسوند داره:
SM-N9002 Dual Sim variant for Chinese Market/SM-N9005 LTE variant
SM-N900K for KT Telecom South Korea/SM-N900L for LGU+ South Korea
SM-N900S for SK Telecom South Korea/SM-N900W8 - Canadian
SM-N9000Q Turkish/SM-N900A for AT&T United States
SM-N900P for Sprint United States/SM-N900T for T-Mobile USA
/SM-N900V for Verizon Wireless
N9008W --- the Mexico Note 3 from Telcel
SM-N900,International variant
SLC22 for KDDI AU Japan
SGH-N075 and SGH-N099 for NTT Docomo Japan

Samsung Galaxy Note 3 N9000 Samsung Galaxy Note 3 N9000

1392/11/21 امید عزیز من تو بابل خرید کردم. واقعیت اینه که اینجا فروشنده ها (توی تمام اصناف) یک مقدار صبورتر و پرحوصله تر از تهران هستند. اما با تمام این تفاسیر برای این که از رفتارهای رایج فروشنده ها و کج خلقی ها و ممانعت هاشون از بررسی گوشی جلوگیری کنم (در واقع برای این که پیشگیری کنم) یک ترفند ساده اما کارا زدم :) قبل از هرچیزی به فروشنده گفتم لطفن اجازه بده با کارت خوان مغازه اش یک موجودی حساب با عابر بانکم بگیرم، بعد که مطمئنش کردم برای خرید اومدم و طرف دید پول تو حسابم هست، همون نکته های از پیش پرینت شده رو بهش نشون دادم و گفتم من باید این موارد رو خودم چک کنم. اگر اکی بود می خرم. اگر نه که هیچی. خیلی ساده و شفاف همدیگه رو درک کردیم و بهم اجازه داد راحت همه چیز گوشی رو تست کنم. خودش رفت سراغ بقیه مشتریاش. قیمتش چون تو شهرستان بود کمی بیشتر بود (1/850) که ظاهرن تو بازار موبایل تا (1/780) هم موجود بوده. اما چون رفت و آمد اون هم تو این برف برام هم سخت بود هم خیلی گرون تر تموم می شد، 20 تخفیف گرفتم و (1/830) خریدم. (من دقیقن تو اوج برف و بسته شدن راه ها و ... خرید کردم) از طرفی هم پلمب جعبه باز نشده بود هم برچسب خاورمیانه داشت که باعث شد در کل دلم بیشتر قرص بشه و بی خیال چند تومن اختلاف قیمتش بشم. عکس رو هم رو چشم، امروز فردا حتمن می ذارم.

Samsung Galaxy Note 3 N9000 Samsung Galaxy Note 3 N9000

1392/11/20 سوال دومم در مورد قابلیتهای اس نوت یا نرم افزارهای مشابه دیگه است.
من می خوام یادداشت برداری کنم و مثلا یک کلمه بنویسم و جلوش یک آکولاد باز کنم که مثلا یعنی این موضوع به سه دسته تقسیم میشه. اونوقت بالای آکولاد یک کلمه بنویسم و وسطش یکی دیگه و پایینش کلمه سوم. در واقع ترکیبی از کلمات و شکل ها.( یک طرح شبکه ای ) مشکلم اینه که وقتی تشخیص دست خط فعال باشه و دست خط به حروف تایپ شده تبدیل میشه، شکلها یک طرف می رن و کلمات یک طرف دیگه. آیا نرم افزاری تو این زمینه هست که کمک کنه؟ یعنی یک نرم افزار یادداشت برداری با امکانات حرفه ای.evernote رو دارم اما برای این مشکل راه حلی توش ندیدم.

Samsung Galaxy Note 3 N9000 Samsung Galaxy Note 3 N9000

1392/11/20 الان که گوشی رو گرفتم دوتا سوال مهم دارم که ممنون میشم دوستانی که در این زمینه اطلاعاتی دارند راهنماییم کنند.
یکی این که آیا برنامه ای هست که روی گوشی نصب کنیم که اگر گوشی دزدیده شد و سارق محترم! سریال گوشی رو هم عوض کرد و... به ما امکان ردیابی گوشی رو بده؟حتا تو حالتی که گوشی خاموشه؟ شنیدم یک برنامه که سالیانه چندین دلار باید شارژ بشه در این زمینه هست که حتا با وجود خاموش بودن گوشی و ... اطلاعات مکانی گوشی رو ارائه می ده. درسته؟یا برنامه های رایگان و خوبی هم تو این زمینه وجود داره؟ بدیهیه که برام مهمه که برنامه با گوشی (n900) سازگار باشه و مشکلی برای دستگاه به وجود نیاره.
تجربه تلخی از دزدیده شدن گوشی قبلیم دارم.
پیشاپیش از راهنماییتون ممنونم.

Samsung Galaxy Note 3 N9000 Samsung Galaxy Note 3 N9000

1392/11/20 با درود
خواستم سپاسگزاری کنم از محبت تمام دوستانی که با راهنمایی های خوب و مفیدشون دیگران رو به سمت یک خرید خوب و مطمئن راهنمایی کردند. به خصوص از omid3, amir, کامبیز s.
به لطف شما تونستم یک خرید خوب و مطمئن داشته باشم(n900) و اتفاقن فروشنده از این که حدود 10-15 دقیقه گوشی رو چک می کردم و دونه دونه کدها و مواردی که دوستان گفته بودند رو چک می کردم تعجب کرده بود.
من قبل از خرید تمام صفحات رو خوندم و از بعضی قسمتها پرینت گرفتم و با خودم برده بودم فروشگاه و مثل چک لیست تیک می زدم. به دوستانی که تازه اینجا رو می خونن با اطمینان می گم که کاملا ارزشش رو داره که وقت بذارید و مطالعه کنید و درنهایت با خیال راحت خرید کنید و موقع خرید، افسار کار دست فروشنده نباشه. بلکه خود شما تعییم کننده باشید.
بازهم سپاسگزارم.

Samsung Galaxy Note 3 N9000 Samsung Galaxy Note 3 N9000

1392/11/15 به امیر (amir) عزیز، کامبیز مهربان و باقی دوستان پرمهرم در این گفت و گو
با درود و شب به نیک.
بی نهایت از مهر بی دریغ دوستانی که با اطلاعات خوبشان خوانندگان این صفحه مجازی را در دنیای واقعی راهنمایی کردند و می کنند، به خصوص امیر(amir) و کامبیزs عزیز سپاسگزارم. من تمام پستهای امیر عزیز در مورد این گوشی و n9005 و بسیاری از کامنت های دیگر دوستان را مرور کردم و با این که از مطالب سخت افزاری و نرم افزاری تلفن همراه آگاه نیستم از بسیاری از توضیحات مقایسه ای مدلهای مختلف این گوشی و مواردی که در خرید باید دقت کنیم استفاده کردم و تصمیم را برای خرید n900 گرفتم.
فقط چند سوال کماکان در ذهنم پاسخ دقیق و واضحی ندارند که سپاسگزار می شوم اگرراهنمایی بفرمایید.
(ضمنا لازم به ذکر است که من پیش از این کاربر سامسونگ بودم و گلکسی گرند داشتم اما از سایر نوت های سامسونگ استفاده نکرده بودم)
1.نخست این که
من با توجه به شغل، علایق و فعالیت های روزانه ام، به شدت نیاز به نوشتن مداوم دارم. آیا آنچه که من در این گوشی به فارسی می نویسم به یک ورد تایپ شده تبدیل می شود؟ این قابلیت توانایی تشخیص دستخط فارسی، تا چه اندازه دقیق و صحیح کار می کند؟ مثلا وقتی در نوشته من اصطلاحات تخصصی وجود دارد...
2. دیگر این که
با توجه به عدم گارانتی این گوشی از سوی مایکروتل، و گارانتی آن از سوی سامتل، آیا می توانم به گوشی ارائه شده از سوی فروشگاه سامتل اعتماد کامل داشته باشم؟ یا باید بازهم تمام تست ها را انجام دهم؟ و یا اصلن بی توجه به گارانتی(باتوجه به قیمت افزوده آن) از فروشگاه های دیگری خریداری کنم؟ پرداخت 100 تومان بیشتر و مطمئن تر بودن خرید برایم مشکلی نیست. اما در مورد سامتل و میزان اعتبار آن و ... اطلاعی ندارم.
3. و سرانجام این که
در مورد چک کردن ناکس کانتر 3روش ذکر شده بود. یکی همان که کامبیز عزیز فرمودند(گوشی خاموش بشود وسپس کلید هوم .پاور .ولوم پائین 5 ثانیه باهم گرفته بشه و بعد از اومدن صفحه ریکاوری .کلید ولوم بالا زده بشه و کانتر و وارانتی میاد پس از چک کردن اعداد بمدت 7 ثانیه کلید پاور گرفته بشه تا از صفحه خارج بشین) و دیگری را دوستی پیش تر گفته بودند(گوشی را خاموش، کلید ولوم بالا، هوم و سپس پاور را آنقدر نگه دارید تا گوشی روشن شده و نوشته هایی ظاهر شود که در مقابل عبارت warranty مقدار 0x0 باشد نه 0x1 . یک بودن نشاندهنده دستکاری گوشی و در نتیجه عدم پشتیبانی توسط سامسونگ است.توجه: برای خروج از صفحه ظاهر شده، هرگز استرس نگیرید و با آرامش تمام تا ده ثانیه محکم کلید پاور را نگه دارید )، و یکی هم که ظاهرا با اتصال گوشی به کامپیوتر ممکن است که بنابر این در هنگام خرید مقدور نیست. حال دقیقا چه باید کرد؟ ولوم بالا یا پایین؟ و آیا نیاز به اتصال به کامپیوتر هست؟

بازهم از مهر بی دریغتان در ارئه اطلاعات و آگاهی سپاسگزارم و خداقوت می گویم.
پاینده باشید و لبخنده.
موارد 1 تا 11 از مجموع 11 مورد
خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا