مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : مهتاب ن
  • تاریخ عضویت : 1392/10/19
  • تعداد نظرهای داده شده : 51

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 40 از مجموع 51 مورد

Samsung Galaxy Note 4 Samsung Galaxy Note 4

1393/9/3 سلام ممنون از پاسختون.کاملا با مواردی که مطرح کردین موافقم.اما یه مسئله ای منو مجاب میکنه...اونم اینکه اگه تابهتر شدن قیمتا مثلا یکو هفصد هشصد،بخوام گوشیو آپ کنم،امسال شیشصد باس بذارم سال دیگه یکو خورده ای بذارم!این شد که فک کردم امسال عوض کنم بهتره!ولی بحث کی فروختنش کلافه کنندس...
بازم مرسی.

Samsung Galaxy Note 4 Samsung Galaxy Note 4

1393/8/30 سلام به همه،مخصوصا amir- & far z :
منو که یادتونه...همون که خیلی با گوشیم درگیربودم...سعی کردین کمک کنین نمیشد!چه زود گذشت یه سال!
من الان از گوشیم راضیم،کلا بعد از هردفع که آپدیت شد خیلی تغییر کرد،مخصوصا آپ اول.
به استرس های اون موقم که نگاه میکنم خندم میگیره...شایدم یه عده رو اذیت کرده باشم که عذر میخوام!
فقط اینکه میخواستم بدونم
1.کسایی که نوت 3 دارن هم میخوان 4 رو تهیه کنن یا نه!!؟
2.واینکه به نظرتون نوت3 هارو زودتر بفروشیم بهتره یا قیمتا ثابت میمونه تا وقتی قیمت کاذب نوت 4 ثابت شه؟!
ممنون از همه ی اونایی که لطف میکنن و وقت میذارن ! :)

Samsung Galaxy Note 3 N9000 Samsung Galaxy Note 3 N9000

1392/12/11 یک سوالی دارم ازتون...اگه اشتباه نکنم رام من مال افغانستانه...حالا بین اینکه صبر کنم رام این منطقه ارائه شه و آپدیتش کنم و اینکه مثلا رام رسمی سام رو مثلا واسه روسیه دانلود و با اودین نصب کنم برای دستگاه چه فرقی داره؟اگر احیانا اشتباهی بکنم حین نصب، راه برگشتی وجود داره؟وارانتیم شماره نمیندازه؟

Samsung Galaxy Note 3 N9000 Samsung Galaxy Note 3 N9000

1392/12/11 کاملا حق باشماست.
فقط اینکه منم میدونم دانگرید مکافاته اما اصلا چرا باید از آپدیت به کیت کت پشیمون شم؟ظاهرا که دوستان راضی بودن... .

Samsung Galaxy Note 3 N9000 Samsung Galaxy Note 3 N9000

1392/12/10 واقعا این یه دونه جواب نده،قطعا بابت آموزش گام به گام مزاحمتون میشم!البته که جدا تو این بازار گرگ ومیش از عقل و دلم برنمیاد گوشیمو بدم دستشون...آهخ!
بازهم از تمام توضیحاتتون متشکرم! :)

Samsung Galaxy Note 3 N9000 Samsung Galaxy Note 3 N9000

1392/12/10 کاملا باهاتون موافقم...چون دقیقا لنگشم همین مواردو دچار شده.متاسفانه ما برنامه ها رو از مارکت های ایرانی دانلود میکردیم و گمونم همین کار دستمون داد.
آخرین چیزی که به فکرم رسیده اینه که یه چند روزی بدون سیم،اس دی و نصب هیچ برنامه ای،فقط استفاده از آهنگا و عکسا و فیلمام چکش کنم.البته قبلش باز هم ریستش کردم.
اگر حل شد که هیچ...وگرنه...دیگه هممون میدونیم کار میکشه به : با نهایت تاسف وتاثر...!

Samsung Galaxy Note 3 N9000 Samsung Galaxy Note 3 N9000

1392/12/9 من کاملا متوجهم که لازمه ی استفاده ی درست و بهینه از یه گوشی آشنایی با این مسائلیه که فرمودین.کلا تو هرتکنولوژی یی به همین شکل... اما برادر من! من از کجا اینایی که میگین رو یادبگیرم؟! قطعا یه سریاشو میدونم و یه سریاشم برام شدیدا سواله! فوق العاده هم به این رشته علاقه دارم و سرچ میکنم درباره ی خیلی چیزا اما...اینترنته... جامع و معتبر که نیست!شما کلاس بذارین،من خودم اولین نفری که شرکت میکنم! ;)
الآنم جدا همینطور که شما و آقا بردیا فرمودین کلافه شدم! و مشکلات هرروز بیشتر و بدتر میشه...دیروز هنگام دانلود5 تا فایل یهو خاموش کرد...باتریش کم بود اما گمون نکنم در حدی بود که خاموش کنه ...چون آرم سامسونگم نیومد و قبلشم لمس صفحه تعطیل شد.به شارژ زدمش فورا و روشنش کردم که 13% رو نشونم داد.
یه بار دیگه هم تو یه برنامه ای لمس صفحه از کار افتاد،برنامه ی ویرایش عکس بود،و حتی هوم رو که زدم تو منو هم لمس کار نکرد تا صفحه رو لاک و آنلاک کردم.
اینکه بخوام هی برنامه نصب کنم و حذف کنم اصلا راه جالبی نیست!تو مصرف باتریمسه تا برنامه دارم که 10،9و8درصد شارژو مصرف میکنن.
برای من سخته که بخوام هر شب برای شما شکواییه ای ازین دیوایس بنویسم و دیدگاه یه عده خریدارو هم تخریب کنم...چون بعد اون کامنتم مطمئن شدم که مشکلات من رو دیگران ندارن خداروشکر.
راه حل چیه جدا؟!اگر لازمه برم پیش متخصص ،کسی رو میشناسین یا...ممنون میشم لطف کنین .

Samsung Galaxy Note 3 N9000 Samsung Galaxy Note 3 N9000

1392/12/9 اس دی کارتو که دوهفته ای میشه درآوردم...و هنوز درگیرم!
1.مال پارساله اما پانچ شدست!پیامک اومد که برو با دیوایست تنظیمش کن هنوز نرفتم!میتونه این باشه؟!
2.مال خودم که 0 ئه؛اون یکیم صاحابش نداد چک کنم...فروشنده هه بش گفته مث این میمونه که قلب گوشیتو دربیاریو جا بزنی،خیلی ضرر داره!
3.همش پس شد؛فقط من با چگونگی تست گرفتن ازبارکد و بعضی بخشای سنسور آشنایی ندارم.
4.بدین وسیله به اطلاع کلیه یدوستان ،آشنایان،صاحب نظران و...میرسانم که...هرکی بتونه مشکل منو حل کنه،این بسته نوکه رو با یه جعبه شیرنی خامه ای براش میفرستم! ;)

Samsung Galaxy Note 3 N9000 Samsung Galaxy Note 3 N9000

1392/12/9 سلام.متشکرم...ولی چندان خوب نیستم!
من پیام های شما رو هم خوندم و ممنونم که برای حل مشکل من راه حل ارائه کردین و وقت گذاشتین،و بابت آپدیت به کیت کت...تابه حال تجربه ی آپدیتای اینچنینی نداشتم و عاقلانست که درین ریسک درنگ کنم؛چراکه شاید با راه های ساده تری هم بشه مشکلو حل کرد...البته که اگه این راه هم مطمئنا جواب بده،از یادگیری و پیاده کردنش رو گوشی دریغ نخواهم کرد... .
اما مهمترین مسئله ای که برای من حتی قبل از چطور برطرف کردن این مشکلات مطرحه اینه که یقین پیدا کنم چطور وچرا این موارد ایجاد شدن؟! به هرحال تا مسبب دردو پیدا نکنیم نمیتونیم درمونش کنیم!

Samsung Galaxy Note 3 N9000 Samsung Galaxy Note 3 N9000

1392/12/8 ممنون از راه حلتون!
ولی ابدا این طور نیست وبا این مورد آشنایی دارم،کنترل سنتر آی او اس هم کرکره ای باز میشه...و فقط تو نوتیفیکیشن به این مورد نخوردم...کامل شرح دادم مشکلم کجاهاس!ایشالا حل شه!

Samsung Galaxy Note 3 N9000 Samsung Galaxy Note 3 N9000

1392/12/7 من وتمام بچه های این فروم بارها از شما بابت اطلاعات و کمک هاتون تشکر کردیم و برای دانش شما درین زمینه احترام زیادی قائلیم...اما
شما طوری درباره ی این گوشی صحبت میکنین انگار سامسونگ زدتش واسه مهندساوخبره های این رشته.این گوشی برای هرکسی و در هر سطحی تولید شده والا که حتیaccessibility & easy mode رو ، رو این گوشی تعبیه نمیکردن.
من درسته که تجربه ی کار باآندروید نداشتم اما دلیل نمیشه که به علت این عدم اطلاعات بخوام برم یه دستگاه رده پایین بگیرم،اطلاعاتمو افزایش میدم.به هر حال هرکسی از یه جایی شروع میکنه وعدم آشنایی که به علت مواجه نشدن باشه،اشتباه در انتخاب، محسوب نمیشه.
بنده ابدا ذکر نکردم که این امکانات کاربردی نیستن...جمله ی اولم این بود که امکاناتش عالیه.من اپل داشتم و اگه متعصب بودم،ازهمون ابتدا فایو اس رو تهیه میکردم.من هم به دلیل مزیت های این گوشی بود که انتخابش کردم.
حالا هم اگر بعد از تمام راه حل هایی که شما و سایر عزیزان ارائه کردین،مشکلم حل میشد و با لگ و مکث مواجه نمیشدم،قطعا از خریدم راضی بودم و به همه پیشنهادش میدادم.
واین طور که از شواهد برمیاد مشکل حل شدنیه و...باقیش پای تعمیرکاره.

Samsung Galaxy Note 3 N9000 Samsung Galaxy Note 3 N9000

1392/12/7 خب!پاسخ همه ی دوستان رو یه جا میدم!

گوشی اصله، وارانتی و سریالو سایر مسائلشو چک شده وفرمت و پاک کردن کش و غیره رو هم انجام دادم.اوناییکه مشکلات منو ندارن،کم کم دارن منو به این فکر سوق میدن که نکنه این یکی ازون هزارتاس که... !
اما یه درنگ!
گفتم که ما دوتا ازین گوشی درمنزل داریم!دومی هم 900 ،32 گیگ و ویتنام ؛و من با جفتشونم این مسائلو چک کردم.و کاملا مشترک بود!جفتشونم MK2 هستن... .
بابت اینکه گفتین مشکل زاویه دید از محافظ صفحست...خب شاید حق با شماست!من کنار میکشم تو این مورد!
واما بحث ویندوز ویستا؛خیلی محدود بله...وچقدر مکافات بود...یادش بخیر...یا شایدم نه بخیر! اما درباره ی آندروید...متاسفانه من اینجا بعد ازخوندن حرفاتون در اصل صورت مسئله به تردید افتادم!
کلا همه اینجورین یا فقط من؟!یا بهتر بگم...هردوگوشی یی که ما خریدیم!
اگر گزینه ی اوله...که من جدا اعتقاد دارم آدم هرچقد پول میده آش مخوره...اما برا من این آش دهنسوزی نبود!
ولی اگر شما این مشکلاتو ندارین و نداشتین...یه تعمیرکارخوب به من معرفی کنین!!!و خداییش مگه دیگه چه مشکلی میتونه داشته باشه؟!مهمتر ازون،چرا اینجوری شده اصلا؟!
منم تا قبل از برخورد با این مشکلات،کاملا اپلو میکوبیدم...چون با شما هم عقیده بودم،ولی الآن مکث ها و... این دستگاه منو به حدی آزار داده که از کار کردن با گوشی دکمه ایم بیشتر ازین لذت میبرم!!!
ازهمه تون بابت توجه وشرکتتون درین بحث،متشکرم! :)

Samsung Galaxy Note 3 N9000 Samsung Galaxy Note 3 N9000

1392/12/6 مرسی آقا ساسان ولی...
من الان یه چی میگم بچه ها میریزن رو گزینه ی نمیپسندم...ولی خب من حرفمو میزنم چون که ما توخونمون دوتا نوت 3 داریم و قشنگ می تونم از یه سری چیزا مطمئن شم.

این گوشی از لحاظ امکانات علیه.دوربینشم بسیار خوبه.خوش دسته.اما... من یه موضوعی رو تا همین دیروز نمیدونستم اگرچه با خیلیا سر انتخاب این گوشی و البته آیفون5s صحبت کردم .
مشکل این گوشی اونجور که من فهمیدم سیستم عامل آندرویده!میدونین چرا؟شمارو دعوت میکنم به دیدن این ویدئو:
http://tv.digikala.com/Video/Review/Mobile/Top10-Smartphones-of-2013
و مهمترین نکتش :با وجود پیشرفت روز افزون آندروید هنوز هم میتوان در سطح بالاترین گوشی های آندرویدی نقایصی از قبیل کاهش سرعت،مشکلات مدیریت بر حافظه و مکث های گاه و بی گاه را مشاهده نمود.
و من کاملا با این سه مورد مواجه شدم.و اگر اینو قبل از خرید کسی به من گفته بود به هیچ وجه سمت این سیستم عامل نمیومدم.تنها عیبی که تمام فروشنده ها میگرفتن اول بحث کیفیت ساخت پایینش بود که به نظرم همچین مهمم نیست،دومم داغ کردنش.
من بازی های need for speed،asfhalt 8 و تو همین تیپ بازیها رو ،رواین گوشی امتحان کردم؛میتونم بگم گرم میشه ولی داغ...نمیدونم...چندان دماش خوشایند نیست اما نمیتونمم بگم که داغ میکنه.البته این بازیا رو بدون لگ اجرا میکنه اما...fuit ninja & angry birds & talking angela رو از منابع مختلفی دانلود کردم وگاها با لگ مواجه شدم!
درباره ی قلمش؛واقعا اون قدر ها هم خوب نیست...چه تو تشخیص انگلیسی چه فارسی.
مال من 32 گیگ ویتنام هستش و الان که حدود نصف حافظه رو با فیلم و آهنگ و عکس پر کردم واقعا دچار مشکلاتی شدم که قبلن هم ذکر کردم...کند باز شدن نوتیفیکیشن،یه وقتا اصلا چندبار باید بالا رو لمس کنی تا تشخیص بده می خوای نوتیفیکیشن رو باز کنی...از هوم میرین تو اپس و 1 الی دو ثانیه بعد برنامه ها رو صفحه ظاهر میشه... . در بعضی زوایا اصلا کسی که کنار شماست صفحه رو نمیتونه ببینه و تقریبا زیر نور آفتاب...هیچی نمیبینین!جالبه برام که تو همین ویدئو بهترین صفحه ی نمایش به نوت 3 منسوب میشه...اونای دیگه در چه حد بودن خدا میدونه....!!!
واما بیش ازین خستتون نکنم ... من اگه زمان به عقب بر میگشت یه 64گیگ 5s رو میگرفتم ، چون با آیفون تابه حال کار کردم و میدونم ازین مکافاتا نداره.یه چیم بگم درباره ی محدودیت های بلوتوث و ازین حرفا،ببینین شما با اپل باید از اپ استور دانلود کنین که خیلی بهتر از گوگل پلی هستش،چون بی هیچ نیازی به دور زدن تحریمها و اسفاده از فیلترشکن میتونین از برنامه هایی استفاده کنین که اپ استور تشخیص میده متناسبه با دیوایس شماست اما گوگل پلی هم تحریمه و هم فیلتر!و شما با خرید یک گیفت کارد از برنامه های premium و پولی هم میتونین استفاده کنین و البته مارکت های داخلی بسیاری هم برای اپل موجوده.
و اما درباره ی ارتباط با سایر گوشی ها از طریق nfc یا بلوتوث...استدلال من اینه که هرکی این روزا گوشی هوشمند داره،به اینترنت هم وصله و skype & Tango& whtsApp رو هم نصب کرده پس شما عملا از همین طرق هم میتونین به تبادل فایل بپردازین.
امیدوارم مفید بوده باشه...و خرید رضایت بخشی داشته باشین.

Samsung Galaxy Note 3 N9000 Samsung Galaxy Note 3 N9000

1392/12/5 همین جمعه ما 32 گیگشو از جمهوری خریدیم1650... .

Samsung Galaxy Note 3 N9000 Samsung Galaxy Note 3 N9000

1392/12/4 سلام به همه.

من طبق گفته ی دوستان ابتدا از حذف اپلیکیشن های مشکوک شروع کردم و 80% مشکلاتم رفع شد.اما کماکان توی اس نت با کندی مواجه شدم و این شد که ریست کردم. خیلی بهتر شد اما... به تازگی یکی دیگه از اعضای خانوادم همین گوشی رو خریدو جالب اینکه مال اونم mk2 هستش ،یه وقتا که اون اینترنت داره من ندارم! و یه بازی که رو مال اون بی مشکل اجرا میشه رو مال من عجیب هنگ میکنه با اینکه از یه جا گرفتیم! منم طبق آموزش گام به گام آقا بردیا دو گزینه ی ریست توی ریکاوری رو اعمال کردم و امیدوارم مشکلات حل شه.
یک سوالی از همه دارم الاخصوص اونایی که تعریف کردن از سرعت گوشی!شاید مضحک به نظر بیادسوالم اما به این خاطره که من تا حالا با آندروید کار نکردم بلکه یه آیفون 4 داشتم که اونم آپدیتش کردیم به ios 7 و سرعتش از اینترنت ایران بدتر شدوقبلش موردی نداشت!خلاصه که توقع داشتم هرگز در هیچ حالتی نوتیفیکشن به کندی باز نشه اما گاها میشه،یا موقع رفتن به گالری یا وارد شدن به پنجره ی اپس.آیا طبیعیه؟!
بعد اینکه الآن روی سخنم با آقا امیره؛رفته بودم دنبال اس دی کاردی که xc باشه نه sandisk ultra، hc رو معرفی کرد؛اما روش نوشته بود hc. منم تاکید کردم xcنشونم داد که رو adapter ش نوشته microSDHC
microSDXC . اما رو تمام مشخصات بازم HC قید شده بود.آیا مقدوره براتون که برند اس دی کاردو هم معرفی کنین؟

Samsung Galaxy Note 3 N9000 Samsung Galaxy Note 3 N9000

1392/11/24 دوستان...بازم یه موردی...یه اپی که تا دیروز کار میکرد از امروز دیگه کار نمیکنه!
برنامش مهلت دار نبود که انقضا شده باشه،من آپدیتش نکردم که بخواد تو ورژن جدیدش این مشکل بوجود بیاد،و clear cache & clear data کردم اما فایده ای نداشت؛حتی اپ رو حذف کردم و دوباره نصب کردم...بی فایده بود؛
مشکل چیه به نظرتون؟!
دستاتون ( ! ) درد نکنه ... !

Apple iPhone 5s Apple iPhone 5s

1392/11/23 چرا پشیمونین؟

Samsung Galaxy Note 3 N9000 Samsung Galaxy Note 3 N9000

1392/11/23 مرسی ازینکه شما هم جواب دادید؛متاسفانه من کاری رو که اقا امیرگفت انجام دادمو ثمربخش نبود؛البته تو بحث اینکه گفتن بودن این مموری مرز بین اچ سی و سی ایکسه ،روش نوشته اچ سی .
اما حق با شما بود و 90% برنامه ها رو خود اسدی کارد نصبه ؛و من بدون اس دی کاردم مشکل داشتم ... مثلا تو ANGRY BIRDS GO یه چندبار کمتراز 1 ثانیه وایساد یا اینکه تو s-note چندین مرتبه من کلمه رو نوشتم اما چند ثانیه بعد دستگاه نوشتمو نشون داد!
آقا رضا،من به سایر دوستانیم که لطف کردن بابت این مشکلات من راه حل ارائه دادن گفتم اصلا چرا این باید اینجوری بشه؟؟؟!!!نکنه مشکلی داره؟آخه ندیدم هیشکی ازین مشکلات داشته باشه... !
بحث اپلیکیشن ها ناسازگارم که ... تو مصرف باتری بیشترش مال خود سیستمه اونای دیگه هم دو تابیشتر نیستن که مصرفشون 3 و 4 درصده.تو runing البته برنامه زیاده ولی کلا مصرف باتری وحشتناکه...میدونم mk2 پر مصرفه ولی دیگه چقد؟! دقیقه ای یه درصد؟! بعد 11 ساعت استند بای شده از 16،40 تا!
شما که میگین رامشو عوض کنم یک سری مشکلات حل میشه...یعنی یه سریاشونم باقی می مونه؟!

Samsung Galaxy Note 3 N9000 Samsung Galaxy Note 3 N9000

1392/11/20 بابت پاسختون واقعا ممنون؛خیالمو راحت کردین.اما...خیلی خیلی منو معذور بدارین بابت این سوال بسیار آماتوری...این برنامه های ناسازگارو چطور پیدا کنم؟!
اگه الآن برام مقدور نباشه تهیه ی این مموری،آیا با اینی که الان هست،به دستگاه آسیب میرسه؟!(kodak class 10)

Samsung Galaxy Note 3 N9000 Samsung Galaxy Note 3 N9000

1392/11/20 هلو نبودن ؟
این واژه خودش چه معنی یی میده؟
بعدشم جز من،ندیدم تا حالا کسی مشکل مکث و .. با این گوشی داشته بوده باشه،منم به همین جهت حرصم دراومده؛و اصلا هم برام منطقی نیس،که چرا بعد نصب کردن فلش پلیر و... هم گاها تو انگری بردز یه 2-3 ثانیه ای ایست میده بازی و بعد ادامه پیدا میکنه.
شماکه میگین باید این تغییراتو توش به وجود بیاریم،مگه اونای دیگه چنین تغییراتی بوجود آوردن که راضین؟
من بسیار خوندم کامنتا یی رو که محتواش به این معنا بود که این گوشی تو بازی و اجرای برنامه ها کم نیاورده اصلا.

Samsung Galaxy Note 3 N9000 Samsung Galaxy Note 3 N9000

1392/11/18 امیرآقا میبخشین که دست آخر مجبور شدم شما رو هم درین باره طرف مشورت قرار بدم؛
من یه کم با گوشی مشکل دارم؛نمیدونم کامنتای قبلی منو خوندین یا نه اما ،اگه نه خواهشمندم بخونین.
و درادامه ی اونا میخوام بگم که بعضی وقتها رو صفحه که میرم آیکون ها 1 الی 2 ثانیه دیر تر میان؛ و اینکه ابدا از تشخیص دست خطش راضی نیستم! مثلا من شماره موبایل می نویسم تو اکشن ممو،بعد این کلا شش رقمو تو صفحه شماره گیری تشخیص میده اونم غلط غولوط؛بعضی وقتا که درحال انجام کاره نوتیفیکشن بارش یه نمه کند باز میشه،و یه بار خاموش کردنش بیشتراز سایر اوقات طول کشید؛
اینا رو با *#1234# درآوردم:
AP:N900XXUMK2
CP;N900XXUCMK1
CSC:N900OJVCMJ3
؛باقی اطلاعاتشم تو سایر کامنتا گفتم؛
ببینین،اغلب وقتا مشکلی نیس،یعنی از قصد تند تند باهاش یه کاریو تکرار میکنم یا هی از یه برنامه ،نبسته میرم یه جای دیگه و چیزیم میشه اما...بعضا هم اونجوری.
جدا عذر میخوام که با این مسئله ی پیش پا افتاده وقتتون رو میگیرم ... .

Samsung Galaxy Note 3 N9000 Samsung Galaxy Note 3 N9000

1392/11/18 یک سوالی داشتم خدمتتون؛نظرتون راجع app clean master و انواع مشابهش چیه؟ junk files چی هستن و حذف کردنشون چه پیامدی داره؟ force stop کردن برنامه های در حال اجرا چی؟آخه من تو runnig apps یه چیزی دور و ور 20-15 تا یا شایدم بیشتر برنامه دارم که عجیــب باتری خوره گرفته دستگا!

Samsung Galaxy Note 3 N9000 Samsung Galaxy Note 3 N9000

1392/11/18 دستتون درد نکنه اما من mk2 هستم متاسفانه نه کیت کت؛نمیدونم این چقد تو بارگذاری برنامه ها تاثیر داره... !
موقعی که آنجلا نصب بود آدوب ایر و فلش پلیرو نصب نکرده بودم؛
منتظر اطلاعتون هستم!متشکر.

Samsung Galaxy Note 3 N9000 Samsung Galaxy Note 3 N9000

1392/11/18 سلام به همه؛
کی میتونه لطف کنه به من بگه :
چرا وقتی گوشیو خاموش کردم و اس دی کارتو درآوردم و گذاشتم سرجاش و دوباره روشن کردم،error میده blank sd card؟!
مارکش kodak ، کلاس 10.
با تقدیم تشکرات! :)

Samsung Galaxy Note 3 N9000 Samsung Galaxy Note 3 N9000

1392/11/18 یه چیزی رو من متوجه شدم که ناچارم بپرسم ازتون؛تو کامنتا خوندم که دوستان رو لیبل جعبه هاشون نوشته بوده مال چه کشوریه؛مال من کلا دوتا لیبل داشت ،یکی اون بارکد داره یه کی ام do not ... .
البته توش ازهر دفترچه ای دوتا داره:عربی و انگلیسی.رو جعبه هم عربی نوشته.
خب مشخصا مال کشورای عربیه دیگه؛اما چرا لیبل نداره؟!
می بخشین من ایــــــــــــــنقده مشکوکم!
بازم تشکر!

Samsung Galaxy Note 3 N9000 Samsung Galaxy Note 3 N9000

1392/11/18 دستتون درد نکنه: angry birds star wars(البته این قبل از آپدیت یه بار مشکل دارشد به صورتی که تاچ صفحه توی بازی کار نمیکرد بعدش تا الان مشکلی نداشته)،talking angela(میبخشید اگه بچه گانس صرفا جهت تست ریختمش،تو اینم همون مشکلو داشتم)،chat on (یه بار کاملا خراب شد که مفصلن توضیح دادم...)
البته بعضا تو بعضی برنامه ها force cloze میده.مثلا clouds & sheep.

Samsung Galaxy Note 3 N9000 Samsung Galaxy Note 3 N9000

1392/11/16 مرسی بابت همه چی؛منتها ی مراتب اینکه من رفتم اس دی کارتو فرمت کنم اما بعد از فرمت همه ی فایلاش سرجاشون بودن و و3تا فایل کلا حذف نمیشدن:android android_secure , LOST.DIR
کلاس رمم 10 ه؛

ویروس یاب DR.web light هم نصبه و یه دورم ویروس یابی کردم خبری نبود ظاهرا؛
نظرتون چیه؟

Samsung Galaxy Note 3 N9000 Samsung Galaxy Note 3 N9000

1392/11/15 والا منم تو نت سرچ کردم و چندتا راه برای بیرون اومدن ازش گفته بودن که برا من درآوردن باتری جواب داد.توی حالت ادین مد نهایتا ده دقیقه بودم،اما در کل تو تستای بازی این گوشی نشونه ای از لگ و غیره نبود.این دوتاییم که برام مورد پیش اومد توشون بازیای شناخته شده ای ین!در کل تو دیجی کالا هم گفت که برنامه ای وجود نداره که رو این گوشی اجرا نشه اما من سومین بار تو چت آن اونجورکه توضیح دادم گوشی قاط زد! ودیروزم دوباره تو بازی تاکینگ آنجلا دوباره دستگاه فرمانای لمسی منو که تو بازی بود تشخیص نداد.
راستش توقعم خیلی بیشترازینا بود الاخصوص که دیروز برای اینکه بتونم منصفانه قضاوت کنم به جز کامنتای شما و آقاامیر( که قبلن خونده بودم) مال همه رو خوندم تقریبا؛ هیشکی به لگ و هنگ کردنو نت 3 اشاره نکرده بود الا اون بنده خدایی که 4تا منفی گرفته بود!
خیلی طولانی شد، شرمنده!منم به حکم نکاتی که دوستان درباره ی اصل بودنش گفتن عقلم میگه ازین باب مشکلی نی ولی یه همچین چیزی چرا باید هنگ کنه ؟
بازم ممنونم ازینکه شمام وقت میذارین و کاملا همه چیو توضیح میدین ! :)

Samsung Galaxy Note 3 N9000 Samsung Galaxy Note 3 N9000

1392/11/14 دوستان یه مشکل اساسی!
اولند که متاسفانه با نگه داشتن کلید پاور از ادین مد بیرون نیومد تو نت که سرچ کردم گفته بودن باتریشو هم میشه درآورد بدون اینکه هیچ تغییری ایجاد شه یا روت شه،البته من 10 ثانیه ای رو که آقا مسعود گفته بودن رو نمیدونستم و3-5ثانیه نگهش داشتم اما علی ای حال اینی که بهتون میگم مال قبل از چک وارانتی و رفتن به ادین مده؛
متاسفانه چندین بار گوشی تو چند برنامه گیر کرد جوری که در دو مرتبه ی اول فقط برنامه کار نمیکرد(استار وارز انگری بردز و تاکینگ آنجلا)اما سایر امکانات مث نتیفکشن و مولتی ویندوش کار میکرد ؛اما دیشب توی چت آن کلا دیگه هیچیش کار نکردو به کل خاموش شد و روشنم نشد تا زدمش به شارژ.باتری تموم نکرده بود.
اما نکته ای که منو مشکوک کرده اینه که وقتی به حالت ادین مد رفت تنها سه تا اطلاعات رو نشون داد،اولیش که نوشته بود OFFICIAL SAMSUNG & دومی SAMSUNG و سومی که وارانتی باشه عدد 0 .و این درحالیه که تو کامنتای آقا بردیا به امیرآقا اطلاعاتی که گفته بودن خیلی بیشتر بود؛توی ویدئوهای YOUTUBE هم دقیقا همینطور بود.
حالاخواهشمندم از همه ی صاحب نظرا که بگن این ریسمون سیاسفیده همون مارس یا نه!

Samsung Galaxy Note 3 N9000 Samsung Galaxy Note 3 N9000

1392/11/13 بسیار ممنون!کاملا درست متوجه شدید!آخرین سوالم اینه که شارژر توی برق باشه دائما تاثیر منفی روش میذاره؟

Samsung Galaxy Note 3 N9000 Samsung Galaxy Note 3 N9000

1392/11/13 بسیار متشکرم!راسیتش من از اواخر آبان تا الان روش دارم تحقیق میکنم!اما صادقانش اینه که خیلی چیزا رو با این که می دونستم دوباره پرسیدم!چون مارگزیده ای هستم که اگه ریسمون سیاهو سفید ببینه نمیترسه... سکته میزنه!
همه مواردو چک کردم!بسیار ممنون!الحمدلله همش درست بود!فقط الا ن تو این odin mode مونده و زیرش نوشته دانلودینگ!نمیتونم ازش بیام بیرون!!!

Samsung Galaxy Note 3 N9000 Samsung Galaxy Note 3 N9000

1392/11/13 منم همین جمعه گرفتم و دقیقا همین مشکلو دارم شدید!میگه چون سرعت پایینه به طور خودکار قطع میشه!

Samsung Galaxy Note 3 N9000 Samsung Galaxy Note 3 N9000

1392/11/12 سلام امیر آقا؛یک سوالی داشتم بابت اون کامنتتون که گفتیه بودید اگه با دست کاملا گوشیو احاطه کنیم طبعا باعث بالاتر رفتن دما میشه،کیس همین تاثیرو نداره؟بعدشم اینکه بابت قاب گوشی که گفته بودید به شدت آمادگی تغیر شکل و رنگ و... داره،نظرتون با این کیس چیه؟
http://www.zoarah.com/ist-solutions-cushion-grip-bumper-case.html

یه سوال کوچولو ی دیگه...اینکه روی اس پن نوشته باشه چین، اورجینال نیس؟
در آخر منم یک تشکر درست و حســــابی می کنم بابت همه ی اطلاعاتی که درباره ی گوشی در اختیارهمه گذاشتید!حدیثه که زکات علم پراکنده کردنشه ... خدا قبول کنه! ;)

Samsung Galaxy Note 3 N9000 Samsung Galaxy Note 3 N9000

1392/11/12 خیلی ممنون!همچنین از راهنمایی هاتون!فقط اگه اشکالی نداره من چندتا سوال دیگه هم دارم!این سریالو چک کردم نوشته بود ویتنام!یعنی حله ایشالا؟! و اون سه تا شماره هم یکی بود؛منتها چندتا مسئله!
1.دیشب گوشی که برای اولین بار پیغام داد لو باتری زدم به شارژ و 2-3 ساعته سبز شد،منم جداش کردم!مشکلی تو این مورد نیست؟از کجا بفهمم باتریش اصله؟
2.توی جعبه ی من دو تا بسته ی نوک قلم هست!باید دو تا باشه؟
3.موقع کارکردن باهاش مثلا اسکایپ گرم شد ...نمیدونم داغ به چی میگن اما با آیفونم که بازی میکردیم در همین حدود بود؛اینم طبیعیه دیگه؟
4.این نوارسمت چپ صفحه گاهی هست و گاهی نیست!چرا؟!
5.این ناکس وارنتی که میگین نمیدونم چطور چکش کنم و دقیقا چیه!
6.به وای فای وصلم...والبته نمیدونم چرا میگه ارتباط شماناپایدار است و این درحالیه که ایفونه کار میکنه!اما پیام آپدیت منظورتون آپدیت به چیه؟کیت کت؟یا آپگریت شدن برنامه هاش؟
7.شما با قلمش می نویسی از 20 به تشخیصش چند میدین؟
خــیلی زیاد شد جدا شرمنده!و پیشاپیش مرسی ازینکه وقت میذارین!

Samsung Galaxy Note 3 N9000 Samsung Galaxy Note 3 N9000

1392/11/12 خیلی ممنونم از نظراتتون!منم کاملا بانظرات شما موافقم! الانم گرفتمش!سریال نامبرشم تو SNDeepinfo زدم.فقط چی کار کنم بعدش؟تشخیص داد مدلشو اما ساخت کجاستو غیرشو از کجا بفهمم؟ و اینکه قبلن استفاده نشده!خـــــــیلی ممنون!

Samsung Galaxy Note 3 N9000 Samsung Galaxy Note 3 N9000

1392/11/11 سلام به همه؛امشب رفته بودم واسه تحقیقات نهایی خرید...و نمیدونم چرا اکثر جاهایی که می رفتم همه می گفتن تو که می خوای انقد پول بدی چرا آیفون یا سونی نمیخری!؟اعتقاد داشتن که کیفیت ساخت نت افتضاحه!راستش منم که درشو دیدم چندان به دلم نچسبید...اما...با همه ی قابلیت هایی که ازین گوشی می دونم و اینکه در کل از سیستم آی او اس خوشم نمیاد و اس پن این گوشی برام خیلی جالبه کاملا گیج شدم!بعضیا می گفتن داغ می کنه و به این علت خوب نیس و یه نفر دیگه میگف طرف گوشیش از رو تخت افتاده صفش خورد شده و خلاصه گوشی یی نیس که بالای یکی دو سال عمر کنه!نهایتا الان یه حال بدیم!ممنون میشم اگه یه کم منو راهنمایی کنین!

Samsung Galaxy Note 3 N9000 Samsung Galaxy Note 3 N9000

1392/11/7 سلام؛من جدا متاسفم.خودمم تجربه های تلخی رو ازون پاساژ علاءالدین دارم...اونقدی که تا چند سال حاضر نبودم حتی به گوشی فک کنم!!! اما شما هم فکر کنین که قضا بلا بوده و شکرخدا که ضرر مالی بوده ونه جور دیگه ای! و قطعا اون دنیا اونیو که اینور خوردن بالا میارن!

Samsung Galaxy Note 3 N9000 Samsung Galaxy Note 3 N9000

1392/11/1 احیانا کسی ازین این جا دیده؟! :
http://www.zoarah.com/dreamplus-persian-guard-cubic-crystal-case-for-galaxy-note3.html

Samsung Galaxy Note 3 N9000 Samsung Galaxy Note 3 N9000

1392/11/1 یه سوال دیگه هم داشتم! گارانتی سامتل شامل چه چیزایی و تا چه زمانی میشه؟

Samsung Galaxy Note 3 N9000 Samsung Galaxy Note 3 N9000

1392/11/1 دوستان یه مغازه ای پرسیدم این گوشیو میگفت که روش آندروید 4.4 نصبه! و تاکید کرد تو مشخصات جعبشم اینو قید کردن! مگه میشه؟!
موارد 1 تا 40 از مجموع 51 مورد
خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا